Протокол
засідання методичної ради №1
від 05 вересня 2013 року
Присутні: Фещенко І. Г., Чистяк А. П., Галаджій М.А.,
Дзуєнко Л. А., Іщенко Л. А.. Терещенко М.С.
Порядок денний:
1. Завдання методичної служби на 2013 -2014 н.р.
Фещенко І. Г.
2. Обговорення і затвердження плану роботи методичної ради на 2013- 2014 навчальний рік. Фещенко І. Г.
3. Затвердження планів роботи ШМО, ШМК, виховних програм класних керівників на 2013-2014 навчальний рік.
Керівники МО, Фещенко І.Г.
4. Про підвищення кваліфікації педагогічними працівниками школи на курсах у 2013-2014н.р.
Фещенко І.Г.
5. Про навчання педагогічних працівників школи за програмою дослідно-експериментальної роботи INTEL @.Навчання для майбутнього.
Фещенко І.Г.
6. Затвердження варіативних модулів з фізичної культури
Фещенко І.Г.
-
Слухали: Фещенко І. Г. про роботу методичної ради у 2013-2014 н.р. Вона повідомила, що основними завданнями діяльності ради методичного кабінету у 2013/2014 навчальному році вважати:
-
створення умов розвитку педагогічної майстерності, творчої ініціативи педагогічних працівників, удосконалення форм і методів підвищення їх кваліфікації, в тому числі з використанням дистанційних форм навчання;
-
координація діяльності методичних об'єднань школи;
-
моніторинг якості загальної середньої освіти, рівня навчальних досягнень учнів;
-
моніторинг умов забезпечення психічного та фізичного стану учнів навчального закладу;
-
вивчення потреб і надання практичної допомоги молодим спеціалістам та іншим педагогічним працівникам, у тому числі в період підготовки їх до атестації;
-
впровадження сучасних освітніх систем і технологій, інтерактивних методів організації навчання і виховання;
-
проведення I етапу Всеукраїнського конкурсу "Учитель року", інших фахових конкурсів і змагань педагогічних працівників;
-
взаємодія з районним науковим відділенням Малої академії наук України та іншими учнівськими товариствами, участь у проведенні олімпіад з базових дисциплін, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт, турнірів тощо;
-
організація підготовки команд та окремих учнів до участі їх у наступних етапах змагань;
-
організація інформаційно-комунікаційного обслуговування та використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі та діяльності навчального закладу;
-
вивчення, узагальнення та впровадження в педагогічну практику досвіду використання інноваційних технологій і сучасних форм організації навчально-виховного процесу;
-
формування електронної бази даних щодо перспективного педагогічного досвіду та інноваційної діяльності педагогічних працівників.
2. Продовжити роботу з педагогічними кадрами щодо реалізації науково-методичних проблем: «Підвищення фахової та педагогічної майстерності педагогічних кадрів», «Удосконалення методичної роботи з педагогічними кадрами на основі впровадження передового педагогічного досвіду, педагогічних ідей, новітніх технологій», направлених на підвищення та вдосконалення змісту навчально-виховного процесу, ефективного впровадження інновацій, розвиток творчої особистості вчителів і учнів.
3. Розпочати роботу з педагогічними кадрами щодо реалізації науково-методичної проблеми: «Розвиток компетентностей учасників навчально-виховного процесу в умовах модернізації освітньої системи та реалізації нових Державних стандартів».
4. Затвердити структуру методичної роботи з педагогічними кадрами на 2013/2014 навчальний рік (додаток1).
5. Взяти участь у діяльності районних творчих груп, ШППД, ШПД, майстер-класів.
6. Вчителя географії Галаджій М.А. призначити керівником районного методичного об’єднання вчителів географії, економіки та керівником районного постійно діючого семінару-практикуму.
7. Вчителя Здоровець С.Я. призначити керівником районного методичного об’єднання вчителів предметів художньо-естетичного циклу та керівником районного постійно діючого семінару-практикуму .
8. Вчителя Добриніна О.В. призначити керівником районного методичного об’єднання викладачів курсу «Захист Вітчизни» та постійно діючого семінару-практикуму.
9. Вчителя Дзуєнко Л.А. призначити керівником районної творчої групи вчителів фізики «Квант»: «Розв’язування олімпіадних та конкурсних задач».
10. Вчителя географії і економіки Галаджій М.А призначити керівником районного консультпункту вчителів географії «Інтерактивна модель навчання та формування соціально-психологічних компетенцій учнів».
11. Вчителя Здоровець С.Я призначити керівником районного консультпункту вчителів художньо-естетичного циклу «Нові педагогічні технології на уроках предметів художньо-естетичного циклу»
12. Брати участь в роботі районної дитячої літературної студії «Дебют».
13. До складу методичної ради школи ввести:
Фещенко І.Г. – голова ради
члени ради: Галаджій М.А.
Іщенко Л.А.
Чистяк А.П.
Дзуєнко Л.А.
Терещенко М.С.
14. Закріпити наставників над молодими вчителями школи:
-
Рашківську Є.Ю - за вчителем Гаркушею І.Л.
-
Тодосієнко О.Д. - за вчителем Терещенко В.А.
-
Чистяк А.П. - за вчителем Мацієвською Н.А.
15. Відповідно до плану-графіка КОІПОПК підвищення кваліфікації своєчасно направляти педагогічних працівників на курси, надавати допомогу у визначенні теми, підготовці докурсових та післякурсових завдань, плануванні термінів виконання цих завдань та форм їх узагальнення.
16. Спланувати діагностику та моніторинг для вивчення стану викладання
навчальних предметів, рівня навчальних досягнень учнів з основ наук, рівня фахової майстерності і компетентності кадрів, виявлення позитивного досвіду, обдарованих, талановитих дітей.
17. Забезпечити творчий підхід до організації методичної роботи з педкадрами у школі зі впровадження сучасних досягнень психолого-педагогічної науки в практику школи, окремих педагогів, реалізації шкільної та науково-методичної проблеми.
18. Контролювати участь педагогічних працівників школи у своєчасному проведенні семінарів, засідань творчих груп шкіл педагогічної майстерності у відповідності з планом роботи РМК на 2013-2014 н. р. на базі освітніх закладів.
19. Використовувати атестацію, конкурси, огляди майстерності та інші способи і форми роботи з педагогічними кадрами для заохочення росту педагогічної майстерності і результативності праці педагога, розвитку його творчої активності.
20. Провести педагогічні читання на тему «Шевченко Т.Г. – геніальний поет і художник, просвітитель» (з нагоди 200-річчя від народження)».
21. Провести проблемно-пошуковий семінар «Проблема психічного та фізичного здоров’я школярів у навчальних закладах».
Ухвалили:
1. Організувати роботу методичних об'єднань:
- Вчителів початкових класів (Керівник Чистяк А. П.)
- Вчителів природничо-математичного циклу (Керівник Галаджій М. А.)
- Вчителів суспільно-гуманітарного циклу (Керівник Терещенко М. С.)
- Класних керівників і класоводів (Керівник Дзуєнко Л. А.)
2.Організувати і провести: педагогічні читання на тему «Шевченко Т.Г. – геніальний поет і художник, просвітитель» (з нагоди 200-річчя від народження)», проблемно-пошуковий семінар «Проблема психічного та фізичного здоров’я школярів у навчальних закладах».
3. Організувати роботу методичного кабінету так, щоб він продовжував бути інформаційно - методичною базою для вчителів.
4. Надавати навчально - методичні консультації педагогічним працівникам.
5. Допомагати вчителям - предметникам у координації форм і методів роботи
та самоосвіти, спрямованої на підвищення педагогічної майстерності та вдосконалення фахової підготовки.
6. Підтримувати тих педагогів, які прийматимуть участь у професійних конкурсах.
7. Організувати роботу МАН.
II. Слухали:
Фещенко І. Г. про затвердження плану роботи методичної ради. Вона ознайомила з питаннями, які будуть розглядатись на засіданнях методичної ради школи на протязі 2013-2014 н.р.
Ухвалили:
Затвердити план роботи методичної ради на 2013-2014 н.р.
II.
ІІІІІ. Слухали:
Керівників ШМО:
Галаджій М. А. про затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу. Вона ознайомила з проблемами, над якими будуть працювати вчителі формування і заходами, які будуть проведені на протязі 2013-2014 н. р. (додається до протоколу)Додаток 1
Терещенко М. С. про затвердження плану роботи методичного об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу. Вона познайомила з проблемами, над якими будуть працювати вчителі і заходами, які будуть проводитися на протязі 2013-2014 н. р. (додається до протоколу). Додаток 2
Чистяк А. П. про затвердження плану роботи методичного об'єднання вчителів початкових класів. Вона ознайомила з проблемами, над якими будуть працювати вчителі і заходами, які будуть проведені на протязі 2013-2014 н. р. (додається до протоколу). Додаток 3
Дзуєнко Л. А. про затвердження плану роботи методичного об'єднання класних керівників і класоводів. Вона ознайомила із заходами, які будуть проводити класоводи і класні керівники на протязі 2013-2014 н. р. (додається до протоколу). Додаток 4
Дзуєнко Л. А. про затвердження виховних програм класних керівників на 2013-2014 навчальний рік.
Голову МР Фещенко І.Г. про затвердження плану роботи ШМК на 2013-2014 н.р. Вона познайомила з роботою ШМК на 2013-2014 н.р.( додається до протоколу) Додаток 5
Ухвалили:
1.Затвердити плани роботи методичних об'єднань вчителів природничо-математичного, суспільно-гуманітарного циклів, початкових класів, класоводів і класних керівників, план роботи ШМК, виховні програми класних керівників на 2013-2014 н.р.
2.Домогтися неухильного виконання планів роботи .
ІV. Слухали:
Фещенко І.Г. про підвищення кваліфікації педагогічними працівниками школи на курсах у 2013-2014н.р. . Вона познайомила з графіком проходження курсів підвищення кваліфікації учителями школи. (Ясінська Л.М. 07.10-01.11.2013 р., Чистяк А.П. 13.01-24.01.2014 р.)
Ухвалили:
Пройти курси підвищення кваліфікації Ясінській Л.М., Чистяк А.П. . згідно графіка.
V. Слухали:
Фещенко І.Г. про навчання педагогічних працівників школи за програмою дослідно-експериментальної роботи INTEL @.Навчання для майбутнього. Вона повідомила, що вчителі школи Галаджій М.А., Іщенко Л.А. будуть проходити навчання за програмою дослідно-експериментальної роботи INTEL @.(Навчання для майбутнього) під час осінніх канікул у Великоснітинській ЗОШ І-ІІІ ст., Ясінська Л.М. – під час зимових канікул у Великоснітинській ЗОШ І-ІІІ ст.
Ухвалили:
Учителям школи. Галаджій М.А., Іщенко Л.А. і Ясінській Л.М. пройти навчання за програмою дослідно-експериментальної роботи INTEL @.(Навчання для майбутнього) під час осінніх і зимових канікул у Великоснітинській ЗОШ І-ІІІ ст.
VІ. Слухали:
Фещенко І.Г. про затвердження модулів з фізичної культури . Вона познайомила з переліком модулів з фізичної культури для учнів 5-11 класів.
Модулі з фізичної культури для учнів 5-11 класів
5 клас
-
Загальна фізична підготовка - 12 годин
-
Легка атлетика - 12 годин
-
Футбол - 10 годин
-
Баскетбол - 14 годин
6 клас
-
Загальна фізична підготовка - 10 годин
-
Легка атлетика - 10 годин
-
Футбол - 10 годин
-
Баскетбол - 6 годин
-
клас
-
Загальна фізична підготовка - 10 годин
-
Легка атлетика - 10 годин
-
Футбол - 10 годин
-
Баскетбол - 6 годин
-
клас
-
Загальна фізична підготовка - 12 годин
-
Легка атлетика - 12 годин
-
Футбол - 10 годин
-
Баскетбол - 14 годин
-
клас
-
Загальна фізична підготовка - 12 годин
-
Легка атлетика - 12 годин
-
Футбол - 10 годин
-
Баскетбол - 14 годин
10 клас
-
Загальна фізична підготовка - 8 годин
-
Легка атлетика - 10 годин
-
Футбол - 10 годин
-
Баскетбол - 4 годин
11 клас
-
Загальна фізична підготовка - 8 годин
-
Легка атлетика - 10 годин
-
Футбол - 8 годин
-
Баскетбол - 6 годин
Ухвалили:
Затвердити варіативні модулі з фізичної культури для учнів 5-11 класів.
Голова методичної ради І.Г. Фещенко
Секретар Л.А. Дзуєнко
Протокол
засідання методичної ради №2
від 04 листопада 2013 року
Присутні: Фещенко І. Г., Галаджій М.А.,
Дзуєнко Л. А., Терещенко М.С., Чистяк А. П.
Порядок денний:
-
Про організацію взаємовідвідування уроків. Аналіз особливостей сучасного уроку
І.Г. Фещенко
2. Про підготовку учнів до ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін, конкурсі учнівських творчих робіт членів МАН
І. Г. Фещенко
3. Робота з обдарованими учнями
М.А. Галаджій
4. Про хід атестації педагогічних працівників школи
М.С. Терещенко
5. Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури
А.П. Чистяк
І. СЛУХАЛИ:
Фещенко І.Г. про організацію взаємовідвідування уроків. Вона відмітила, що взаємовідвідування вчителями уроків має істотне значення у підвищенні педагогічної майстерності вчителів. Якщо молодий і недосвідчений учитель відвідає урок, що його проводить старший колега, то він може збагатити свій методичний багаж. Якщо ж досвідчений педагог відвідає урок менш досвідченого колеги, то зможе порадити йому, як удосконалити той чи той момент уроку. Можливо, й досвідчений педагог знайде щось корисне для себе у молодшого колеги. Відвідані учителями уроки показали, що більш високий рівень знань, умінь та навичок у тих класах, де в системі використовувались різноманітні види, методи, форми контролю й своєчасно проводилась коригуюча робота. Взаємовідвідування уроків вчителями дало змогу підвищити та вдосконалити педагогічну майстерність.
Ірина Георгіївна познайомила з особливостями сучасного уроку. Сучасний урок повинен:
1. Мати, насамперед, виховний характер
2. Формувати в учнів позитивне ставлення до навчання та потребу в отриманні знань
3. Розвивати конкретні здібності кожної дитини
4. Проводитися з використанням сучасних технічних засобів (найкраще для цього підходить комп'ютер)
5. Озброїти учнів міцними й глибокими знаннями
6. Формувати в учнів самостійність, активність, творчу ініціативу
7. Формувати в учнів вміння самостійно навчатися, здобувати й поглиблювати свої знання та творчо застосовувати їх на практиці.
Дидактичні вимоги до сучасного уроку:
• чітке формулювання освітніх завдань в цілому і їх складових елементів, їх зв'язок з розвиваючими і виховними завданнями. Визначення місця в загальній системі уроків;
• визначення оптимального змісту уроку відповідно до вимоги учбової програми і цілей уроку, обліку рівня підготовки і підготовленості учнів;
• прогнозування рівня засвоєння учнями наукових знань, сформованості умінь і навиків як на уроці, так і на окремих його етапах;
• вибір найбільш раціональних методів, прийомів і засобів навчання, стимулювання і контролю, оптимальної їх дії на кожному етапі уроку, вибір, що забезпечує пізнавальну активність, поєднання різних форм колективної і індивідуальної роботи на уроці і максимальну самостійність в навчанні учнів;
• реалізація на уроці всіх дидактичних принципів;
• створення умов успішного навчання учнів.
Психологічні вимоги до уроку:
Психологічна мета уроку:
1. Проектування розвитку учнів в межах вивчення конкретного учбового предмету і конкретного уроку;
2. Облік в цільовій установці уроку психологічного завдання вивчення теми і результатів, досягнутих в попередній роботі;
3. Передбачення окремих засобів психолого-педагогічної дії методичних прийомів, що забезпечують розвиток учнів.
Стиль уроку:
1. Визначення змісту і структури уроку відповідно до принципів розвиваючого навчання:• співвідношення в навантаженні на пам'ять учнів і їх мислення;
• визначення об'єму відтворюючої і творчої діяльності учнів;
• планування засвоєння знань в готовому вигляді (із слів вчителя, з підручника, допомога і тому подібне) і в процесі самостійного пошуку;
виконання вчителем і учнями проблемно-евристичного навчання (хто ставить проблему, формулює її, хто вирішує);
• облік контролю, аналізу і оцінки діяльності учнів, здійснювані вчителем, і взаємної критичної оцінки, самоконтролю і самоаналізу учнів;
• співвідношення спонукання учнів до діяльності (коментарі, що викликають позитивні відчуття у зв'язку з виконаною роботою, установки, стимулюючий інтерес, вольові зусилля до подолання труднощів і так далі) і примушення (нагадування про відмітку, різкі зауваження, нотації і тому подібне).
2. Особливості самоорганізації вчителя:
• підготовленість до уроку і головне - усвідомлення психологічної мети, внутрішня готовність до її здійснення;
• робоче самопочуття на початку уроку і в процесі (зібраність, енергійність, наполегливість в здійсненні поставленої мети, оптимістичний підхід до того, що відбувається на уроці, педагогічна винахідливість і ін.);
• педагогічний такт (випадки прояву);
• психологічний клімат на уроці (підтримка атмосфери радісного, щирого спілкування, діловий контакт і ін.).
Організація пізнавальної діяльності учнів:
1. Визначення міри для забезпечення умов продуктивної роботи мислення і уяви учнів:
• планування шляхів сприйняття учнями об'єктів і явищ, їх осмислення;
• використання установок у формі переконання, навіювання;
• планування умов стійкої уваги і зосередженості учнів;
• використання різних форм роботи для актуалізації в пам'яті засвоєних знань і умінь, необхідних для сприйняття нових (бесіда, індивідуальний опит, вправи на повторення);
2. Організація діяльності мислення і уяви нових знань, учнів в процесі формування, і умінь;
• визначення рівня сформованості знань і умінь учнів (на рівні уявлень, понять, узагальнювальних образів, "відкриттів", формулювання виводів);
• опора на психологічні закономірності формування уявлень, понять, рівнів розуміння, створення нових образів в організації розумової діяльності в уяві учнів;
• планування прийомів і форм роботи, які б забезпечували активність і самостійність мислення учнів (система питань, створення проблемних ситуацій, різні рівні проблемно-евристичного вирішення завдань, використання завдань з бракуючими і зайвими даними, організація пошукової і дослідницької роботи учнів на уроці, створення переборних інтелектуальних утруднень в ході самостійних робіт, ускладнення завдань з метою розвитку пізнавальної самостійності учнів);
• керівництво підвищенням рівня розуміння (від описового, порівняльного, пояснювального до узагальнювального, оцінного, проблемного) і формуванням умінь міркувати і робити висновок;
• використання різних видів творчих робіт учнів (пояснення мети роботи, умов її виконання, навчання відбору і систематизації матеріалу, а також обробці результатів і оформленню роботи);
3. Закріплення результатів роботи:
• формування навиків шляхом вправ;
• навчання перенесенню раніше засвоєних умінь і навиків на нові умови роботи, попередження механічного перенесення.
Організованість учнів:
1. відношення учнів до навчання, їх самоорганізації і рівень розумового розвитку;
2. можливі групи учнів по рівню навчання, облік цих обставин при визначенні поєднання індивідуальної, групової і фронтальної форм роботи учнів на уроці.
Облік вікових особливостей учнів:
1. планування уроку відповідно до індивідуальних і вікових особливостей учнів;
2. проведення уроку з урахуванням сильних і слабких учнів;
3. диференційований підхід до сильних і слабких учнів.
Гігієнічні вимоги до уроку:
1. температурний режим;
2. фізико-хімічні властивості повітря (необхідність провітрювання);
3. освітлення;
4. попередження стомлення і перевтоми;
5. чергування видів діяльності (зміна слухання виконанням обчислювальних, графічних і практичних робіт);
6. своєчасне і якісне проведення физкультминуток;
7. дотримання правильної робочої пози учня;
8. відповідність класним меблям до віку школяра.
Вимоги до техніки проведення уроку:
1. урок повинен бути емоційним, викликати інтерес до учення і виховувати потребу в знаннях;
2. темп і ритм уроку повинні бути оптимальними, дії вчителя і учнів завершеними;
3. необхідний повний контакт у взаємодії вчителя і учнів на уроці повинні дотримуватися педагогічний такт і педагогічний оптимізм;
4. домінувати повинна атмосфера доброзичливості і активної творчої праці;
5. по можливості слід міняти види діяльності учнів, оптимально поєднувати різні методи і прийоми навчання;
6. забезпечити дотримання єдиного орфографічного режиму школи.
УХВАЛИЛИ:
-
Покращити роботу з взаємовідвідування уроків.
-
Проводити уроки з використанням сучасних технічних засобів.
-
На уроках використовувати найбільш раціональні методи, прийоми і форми роботи, які б забезпечували активність і самостійність мислення учнів.
ІІ. СЛУХАЛИ:
Фещенко І.Г. про підготовку учнів до ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін, конкурсі учнівських творчих робіт членів МАН. Вона ознайомила з результатами І етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін і звернула увагу вчителів на те, що потрібно якомога краще підготувати учнів-переможців до участі в ІІ етапі олімпіад. Людмила Анатоліївна повідомила, що вона особисто буде розпочинати роботу шкільного відділення МАН у 2013-2014 н.р. з ученицею 9 класу Стасюк Наталією.
УХВАЛИЛИ:
1. Організувати роботу шкільного відділення МАН 2013 – 2014 навчальному році
2. Взяти участь у конкурсі творчих робіт учнів – учасників МАН у 2013 – 2014 навчальному році вчителю фізики Дзуєнко Л.А.
3. Учителям – предметникам організувати консультації, додаткові заняттяї для учнів, які направляються на ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін з метою їх якісної підготовки.
ІІІ. СЛУХАЛИ:
Галаджій М.А. про роботу з обдарованими учнями.
Вона відмітила, що найважливішим в організації роботи з обдарованими дітьми у школі є створення умов, що сприяють розвитку творчих здібностей учнів. Виходячи з цього, у школі визначено головні завдання:
- створення максимально сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей;
- розробка і поетапне впровадження нового змісту освіти, інтерактивних технологій навчання і виховання;
- створення сприятливих умов для самозростання, розвитку творчого потенціалу вчителів.
У школі нараховується обдарованих учнів. На кожного з них складено діагностичні карти, розроблено робочі програми роботи з обдарованими учнями. Учителі школи упроваджують інтерактивні методи навчання (проблемно-дослідницькі, проектні), що розвивають в учнів творче й дослідницьке мислення.
Завдання наших педагогів полягає у тому, щоб створити умови, за яких будь-яка дитина могла б просуватися шляхом власної досконалості, уміла мислити самостійно, нестандартно. Для цього потрібно:
-
Збагачувати навчальні програми, тобто оновлювати й розширювати зміст навчання.
-
Працювати диференційовано, здійснювати індивідуальний підхід і консультувати учнів.
-
Стимулювати пізнавальні здібності учнів.
-
Приймати зважені психолого-педагогічні рішення.
-
Аналізувати навчально-виховну діяльність — свою та класу.
-
Добирати й готувати матеріал для колективних творчих справ.
Робота вчителів з обдарованими учнями здійснюється за такими прямами:
1. На уроках — індивідуальна диференційована робота.
2. Гурткова робота із предмета.
3. Позакласні заходи у межах предметних тижнів.
4. Предметні заходи у класі із запрошенням батьків.
5. Участь учнів 1—11-х класів у творчих та інтелектуальних конкурсах
6. Участь в олімпіадах різного рівня.
7. Ділові гри, інтерактивні методи навчання.
8. Розв'язання нестандартних завдань на уроках і в позаурочний час.
9. Участь у святах.
Ухвали УХВАЛИЛИ:
-
Продовжувати і надалі педагогам школи активно працювати з обдарованими учнями.
-
Створювати умови, за яких розвивати здібності обдарованих дітей.
-
Постійно залучати учнів до активної гурткової і позакласної роботи.
IV. СЛУХАЛИ:
М.С. Терещенко про хід атестації педагогічних працівників школи. Вона познайомила зі списком вчителів школи, які атестуватимуться у 2013-2014 н.р. :
Список педагогічних працівників Кожанської ЗОШ І-ІІІ ступенів,
які будуть атестуватися у 2013-2014 н.р.
№ п/п
|
ПІБ педпрацівника
|
Педстаж
|
Посада
|
Спеціальність
за дипломом
|
Які предмети
викладає
|
Рік
остан
ньої
атестації
|
Рік
останньої
курсової
перепідготовки і з
яких
предметів
|
Яку
категорію
має
|
Яку
категорію,
педзвання
пропонуватиме
адміністрація
|
Атестація
чергова,
позачергова,
з ініціативи адміністрації
|
1.
|
Ясінська Лариса Микитівна
|
24 р.
|
Вчитель початкових класів
|
Початкове навчання
|
Початкові класи
|
Атестується вперше
|
1998р.
закінчення ВУЗу
|
спеціаліст
|
ІІ категорію
|
Чергова
|
2.
|
Мацієвська Надія Андріївна
|
3р.
|
Вчитель початкових класів
|
Початкова освіта
|
Початкові класи
|
Атестується вперше
|
2010р. закінчення ВУЗу
|
спеціаліст
|
ІІ категорію
|
Чергова
|
УХВАЛИЛИ:
-
Інформацію прийняти до відома.
-
Педагогам пройти атестацію.
V. СЛУХАЛИ:
А.П.Чистяк про нормативні документи, новинки психолого-педагогічної літератури. Вона ознайомила з наказом Міністерства освіти і науки України від 28.08. 2013 № 1239
« Про затвердження Типової інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності ».
УХВАЛИЛИ:
-
Усім педагогам школи опрацювати Типову інструкцію з діловодства на засіданнях ШМО.
-
Адміністрації школи і вчителям шкільну ділову документацію вести відповідно до Типової інструкції з діловодства.
Голова методичної ради І.Г. Фещенко
Секретар Л.А. Дзуєнко
|