Орієнтовна тематика випускних творчих робіт для інструкторів з фізкультури



Скачати 35.33 Kb.
Дата конвертації10.04.2017
Розмір35.33 Kb.

Орієнтовна тематика випускних творчих робіт

для інструкторів з фізкультури

дошкільних навчальних закладів

  1. Сучасні підходи до організації роботи дитячого садка з сім'єю та громадськістю з фізичного виховання.


  2. Педагогічна майстерність інструктора з фізкультури.

  3. Сучасний інструктор з фізкультури дошкільного закладу.

  4. Основи індивідуального та диференційованого підходу до дітей в процесі фізичного виховання відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти.

  5. Використання інноваційних технологій в фізкультурно-оздоровчій роботі.

  6. Використання діагностики в роботі інструктора з фізкультури .

  7. Науковий підхід до планування роботи дошкільного закладу та організації взаємодії інструктора з фізкультури та завідуючої.

  8. Інтерактивні форми роботи інструкторів з фізкультури та вихователів.

  9. Психолого-педагогічне проектування в роботі інструктора з фізкультури ДНЗ.

  10. Здобутки і проблеми розвитку фізичного виховання в системи дошкільної освіти в сільській місцевості.

  11. Фізкультурні хвилинки, фізпаузи, коригуюча гімнастика, гімнастика пробудження в діяльності педагогів ДНЗ.

  12. Врахування відмінностей хлопчиків та дівчаток на заняттях з фізичної культури.

  13. Особливості проведення індивідуальної роботи інструкторів з фізкультури в умовах інклюзивної освіти.

  14. Особливості проведення екскурсій, пішохідних переходів та фізкультури на свіжому повітрі.

  15. Розвиток фізичних якостей дошкільників в контексті Базового компоненту дошкільної освіти в Україні.

  16. Основні завдання фізичного виховання дітей дошкільного віку.

  17. Здоров’язбережувальні технології в ДНЗ.

  18. Психологічні аспекти комунікативної компетентності інструкторів з фізкультури ДНЗ.

  19. Засоби підвищення рухової активності дітей.

  20. Акмеологічні засади професійної компетентності інструкторів з фізкультури.

  21. Науково-методичні аспекти спортивно-ігрової діяльності.

  22. Творче використання передового педагогічного досвіду в роботі інструктора з фізкультури.

  23. Нові підходи до реалізації завдань фізичного виховання дітей.

  24. Використання програми «Впевнений старт» інструкторами з фізичної культури у роботі з дітьми старшого дошкільного віку.

  25. Оптимізація взаємодія інструкторів з фізичної культури ДНЗ з батьками.


Орієнтовна тематика випускних творчих робіт

для музичних керівників дошкільних навчальних закладів


1. Особливості освітньої роботи музичного керівника в ДНЗ.

2. Художньо-естетичне виховання дошкільників.

3. Нові підходи до реалізації завдань з музичного виховання дітей.

4. Відповідність музичного репертуару психологічним особливостям дошкільників.

5. Оптимізація взаємодії музичного керівника з батьками.

6. Особливості керівництва музичною діяльністю дітей старшого дошкільного віку у відповідності до програми розвитку «Впевнений старт».

7. Використання елементів народної педагогіки в музичному вихованні дошкільників.

8. Нетрадиційні підходи до музичної та театралізованої діяльності.

9. Досягнення педагогічної науки в галузі музичного виховання дошкільників.

10. Театралізовані ігри як засіб всебічного розвитку дітей.

11. Техніка безпеки, охорона життя та здоров'я дітей на музичних заняттях, під час свят та розваг.

12. Психологія педагогічного спілкування та емоційні стани дітей.

13. Засоби підвищення креативності дітей.

14.Танцювальні вправи на музичних заняттях в ДНЗ.

15. Форми спільної роботи дошкільного навчального закладу та родини.

16. Розвиток творчого потенціалу дітей дошкільного віку засобами мистецтва.

17. Виховання музичної культури дошкільника.

18. Формування життєвої компетентності дітей дошкільного віку під час музичної діяльності.

19. Використання нових технологій музичного виховання дітей.

20. Техніка безпеки, охорона життя та здоров'я дітей під час свят та розваг в ДНЗ.

21. Статеворольові стандарти поведінки дитини-дошкільника та урахування їх музичним керівником.

22. Психогімнастика, її роль та місце в музичній діяльності сучасного ДНЗ.

23.Інтеграція основних видів мистецтва в музичному вихованні дошкільника.

24. Досягнення педагогічної науки в галузі дошкільної освіти.



25. В.О.Сухомлинський про роль та місце педагога у роботі з дітьми.

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал