ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
За підручником В. Науменко, О. Мовчун
(І семестр — З години на тиждень;
II семестр — 4 години на тиждень)
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
3 народного джерела
|
1.
|
Ознайомлення з підручником. Вступ до теми. Як народилася казка. Світ народних казок. «Українські народні казки»
(за В. Бичком).
|
|
|
2.
|
Казки про тварин. Де сила не візьме, там розум допоможе. Вчинок персонажа.
«
жак та заєць» (українська народна казка).
|
|
|
3.
|
Це сила не візьме, там розум допоможе. «їжак та заєць» (українська народна казка) (продовження). Прислів’я.
|
|
|
4.
|
Казки про тварин. Порівняння казок із різними персонажами, але схожими вчинками. Тема і основна думка казки.
«Лисиця та рак» (українська народна казка).
|
|
|
5.
|
Чарівні казки. Чарівні перетворення в казці «Про Оха- чудотвора» (скорочено).
|
|
|
6.
|
Чарівні перетворення в казці. «Про Оха-чудотвора» (продовження). Повтори і пригадай.
Узагальнення і систематизація знань учнів.
|
|
|
7.
|
Урок позакласного читання
|
|
|
8.
|
Казки народів світу. Внутрішній стан героя. «Сильний лев і маленьке мишеня»
(болгарська казка).
|
|
|
9.
|
Яку дружбу заведеш, таке й життя проведеш. «Як серед птахів виникла дружба» (бірманська казка).
|
|
|
10.
|
Чарівний помічник у чарівній казці За А. Коваль «Синя Свита Навиворіт Пошита» (білоруська казка).
|
|
|
11.
|
Чарівний помічнику чарівній казці За А. Коваль «Синя Свита Навиворіт Пошита» (білоруська казка) (продовження).
|
|
|
12.
|
Урок позакласного читання.
|
|
|
28.
|
Творчість Олександра Пушкіна. Як мед, то ще й ложкою.
0. Пушкін «Казка про рибака та рибку».
|
|
|
29.
|
Як мед, то ще й ложкою. 0. Пушкін
«Казка про рибака та рибку »(продовження).
|
|
|
ЗО.
|
Урок позакласного читання.
|
|
|
31.
|
Творчість Петра Єршова. За горами, за лісами, за широкими морями. П. Єршов «Горбоконик» (уривки).
|
|
|
32.
|
За горами, за лісами, за широкими морями. П. Єршов
«Горбоконик»(продовження).
|
|
|
33.
|
Великі і маленькі таємниці світу в казках Костянтина Ушинського. К. Ушинський «Витівки старої зими».
|
|
|
34.
|
Повтори і пригадай. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Казки зарубіжних письменників».
|
|
|
Казки українських письменників
|
|
35.
|
Вступ до теми. Казки українських письменників, її. Письменна «Як зажурився веселий казкар».
|
|
|
36.
|
Урок позакласного читання.
|
|
|
37.
|
Читаємо казки Івана Франка. Не роби іншому того, чого сам не любиш. 1. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів’я.
|
|
|
38.
|
Читаємо казку Лесі Українки. Леся Українка «Про Оха- Чудодія». Порівняння творів.
|
|
|
39.
|
Казки Василя Сухомлинського із Школи під Голубим Небом. Учіться фантазувати. В. Сухомлинський «Дід Осін- ник».
|
|
|
40.
|
Казки Василя Сухомлинського із Школи під Голубим Небом. «Снігуронькина пісня». Порівняння творів.
|
|
|
41.
|
Художній світ пізнавальних казок Оксани Іваненко. Коли твір відкриває свої таємниці 0. Іваненко «Синичка» (скорочено).
|
|
|
42.
|
Художній світ пізнавальних казок Оксани Іваненко. Коли твір відкриває свої таємниці О. Іваненко «Синичка» (продовження).
|
|
|