Інформація про діяльність Головного територіального управління юстиції у місті Києві з питань систематизації законодавства у 2016 році (у порівнянні з 2015 роком) Планування роботи



Скачати 486.43 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації14.07.2017
Розмір486.43 Kb.
ТипІнформація
  1   2   3

Інформація

про діяльність Головного територіального управління юстиції у місті Києві з питань систематизації законодавства у 2016 році (у порівнянні з 2015 роком)



1. Планування роботи
1.1. Передбачення питань систематизації законодавства у планах роботи Головного територіального управління юстиції у місті Києві.
Виконуючи основні завдання органів юстиції щодо систематизації законодавства згідно вимог наказу Міністерства юстиції України від 15 квітня 2004 року № 31/5 «Про затвердження Положення про порядок здійснення обліку та систематизації законодавства в органах та установах юстиції України», Головним територіальним управлінням юстиції у місті Києві (далі – Головне управління) проведена відповідна робота.

Діяльність Головного управління з питань систематизації законодавства здійснюється відповідно до піврічних та річних планів роботи, піврічних графіків перевірок територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, державних підприємств, установ, організацій.

Питання систематизації законодавства, які передбачаються у вищезгаданих планах роботи, полягають у здійсненні організаційно-методичних заходів, проведенні перевірок, наданні методичної та практичної допомоги з питань систематизації законодавства тощо.

Відповідно до планів роботи, графіків перевірок Головним управлінням протягом 2016 року:



  • проаналізовано стан роботи із систематизації законодавства в Головному управлінні за 2015 рік, відповідні питання розглянуто на засіданні колегії Головного управління;

  • вжито необхідних заходів на виконання Указу Президента України від 13 грудня 1996 року № 1207/96 «Про опублікування актів законодавства України в інформаційному бюлетені «Офіційний вісник України», підпункту 4 пункту 7 протоколу № 23 засідання Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року, окремих доручень Міністерства юстиції України щодо забезпечення центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської державних адміністрацій, підприємств, установ і організацій «Офіційним вісником України»; з метою забезпечення передплати на 2017 рік - сформовано перелік офіційних та періодичних видань Міністерства юстиції України для потреб апарату Головного управління, підвідомчих органів та установ юстиції м. Києва;


Додаткова інформація.

На виконання вимог пп.4.9 п.4 Положення про Головні територіальні управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 23.06.2011 р. № 1707/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 червня 2011 р. за № 759/1949, підвідомчі Головному управлінню органи та установи юстиції забезпечувались "Офіційним вісником України" та іншими офіційними збірниками актів законодавства, що визначені Мін'юстом, кодексами України.

Зокрема, переліки офіційних та періодичних видань Міністерства юстиції України для апарату Головного управління, підвідомчих органів та установ юстиції м. Києва визначалися службовими записками (від 08.11.2016 р. № 6/39/13735; від 08.11.2016 р. № 6/39/13736; від 08.11.2016 р. № 6/39/13737; від 15.11.2016 р. № 6/39/14072).


  • з метою роз’яснення питань передплати, використання в роботі офіційних видань Міністерства юстиції України підготовлені та направлені інформаційні листи керівникам органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій м. Києва, приватним нотаріусам Київського міського нотаріального округу, головам місцевих державних адміністрацій, правоохоронним органам, вищим навчальним та бібліотечним закладам;


Додаткова інформація.

Відповідно до пп.4.9 п.4 Положення про Головні територіальні управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 23.06.2011  р. № 1707/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 червня 2011 р. за № 759/1949, Головним управлінням доводилась інформація про збірники актів законодавства, що видаються Мін'юстом, та про можливості доступу до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів до відома органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та громадян.

Протягом 2016 року Головним управлінням з метою популяризації офіційних видань Міністерства юстиції України направлялися наступні листи:

1. до Київської міської державної адміністрації, правоохоронних органів м. Києва та територіальних органів центральних органів виконавчої влади м. Києва (від 13.10.2016 року № 6/5/12698);

2. до приватних нотаріусів Київського міського нотаріального округу (від 04.10.2016 року № 6/28/12348);

3. до Управління з питань нотаріату Головного управління (від 05.09.2016 року № 6/39/11233);

4. до управлінь, департаментів, служб виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (від 13.06.2016 року № 6/8/8197);

5. до вищих навчальних закладів м. Києва (від 13.06.2016 року № 6/8/8197);

6. до приватних нотаріусів Київського міського нотаріального округу (від 29.06.2016 року № 6/28/8753);

7. до районних в місті Києві державних адміністрацій (від 13.06.2016 року № 6/8/8196) тощо.




  • проведено 22 семінари (у 2015 році – 19 семінарів) для працівників юридичних служб місцевих державних адміністрацій, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій.

На зазначених семінарах, крім іншого, розглядалися питання змін у законодавстві, моніторингу інформації про офіційне оприлюднення та набрання чинності актами законодавства, а також розповсюджувалися методичні матеріали, зокрема, на такі теми: «Ведення обліку та систематизації актів законодавства місцевими органами виконавчої влади, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, юридичними службами органів виконавчої влади, державними підприємствами, установами і організаціями», «Реформа державної служби: що нового?», «Правове регулювання запобігання корупції: коротко про головне!», «Офіційний вісник України як спосіб правової поінформованості суспільства» тощо; буклети: «Офіційні видання Міністерства юстиції України», «Реформа в органах юстиції: суть нововведень»;


  • щомісяця проводився аналіз стану забезпечення офіційними періодичними виданнями Міністерства юстиції України підвідомчих Головному управлінню органів та установ юстиції м. Києва, приватних нотаріусів Київського міського нотаріального округу, районних державних адміністрацій, їх управлінь та відділів, підпорядкованих їм підприємств, установ, організацій, територіальних органів, підприємств, установ, організацій тощо, про що складалися відповідні звіти;


Додаткова інформація.

Протягом 2016 року з метою визначення обсягів передплати офіційних періодичних видань Міністерства юстиції України до 15 числа кожного місяця направляються листи до Київської міської дирекції УДППЗ «Укрпошта» (наприклад, листи від 12.12.2016 р. № 6/24/15380; від 09.11.2016 р. № 6/24/13810; від 12.10.2016 р. № 6/24/12632; від 05.09.2016 р. № 6/24/11234 тощо).


  • проведено 35 (16) перевірок стану систематизації законодавства з метою вивчення питань забезпечення юридичних служб офіційними виданнями, організації роботи з ведення обліку та систематизації законодавства;


Додаткова інформація.

Протягом 2016 року з питань систематизації законодавства перевірено:

  1. Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (27.01.2016 р.);

  2. Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (23.02.2016 р.);

  3. Департамент будівництва та житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (24.02.2016 р.);

  4. Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (22.03.2016 р.);

  5. Київський міський центр зайнятості (29.03.2016 р.);

  6. Головне управління Пенсійного фонду України у місті Києві (19.04.2016 р.);

  7. Восьма київська державна нотаріальна контора (25.04.2016 р.);

  8. Головне управління статистики у м. Києві (26.04.2016 р.);

  9. Одинадцята київська державна нотаріальна контора (27.04.2016 р.);

  10. Дванадцята київська державна нотаріальна контора (18.05.2016 р.);

  11. Департамент (центр) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (18.05.2016 р.);

  12. Шістнадцята київська державна нотаріальна контора (20.05.2016 р.);

  13. Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві (25.05.2016 р.);

  14. Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (14.07.2016 р.);

  15. Печерський районний у місті Києві відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у місті Києві (20.07.2016 р.);

  16. Київська міська митниця ДФС України (21.07.2016 р.);

  17. Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дарницького району міста Києва (27.07.2016 р.);

  18. Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (16.08.2016 р.);

  19. Подільський районний у місті Києві відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у місті Києві (22.08.2016 р.);

  20. Шевченківський районний відділ державної виконавчої служби міста Київ Головного територіального управління юстиції у місті Києві (07.09.2016 р.);

  21. Голосіївський районний відділ державної виконавчої служби міста Київ Головного територіального управління юстиції у місті Києві (20.09.2016 р.);

  22. Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (22.09.2016 р.);

  23. Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (29.09.2016 р.);

  24. Двадцять перша київська державна нотаріальна контора (10.10.2016 р.);

  25. Департамент охорони здоров`я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (11.10.2016 р.);

  26. Головне управління Державної міграційної служби України в м. Києві (18.10.2016 р.);

  27. П`ята київська державна нотаріальна контора (27.10.2016 р.);

  28. Шоста київська державна нотаріальна контора (01.11.2016 р.);

  29. Печерський районний відділ державної виконавчої служби міста Київ Головного територіального управління юстиції у місті Києві (08.11.2016 р.);

  30. Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (10.11.2016 р.);

  31. Оболонський районний відділ державної виконавчої служби міста Київ Головного територіального управління юстиції у місті Києві (15.11.2016 р.);

  32. Управління праці та соціального захисту населення Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (17.11.2016 р.);

  33. Святошинський районний відділ державної виконавчої служби міста Київ Головного територіального управління юстиції у місті Києві (22.11.2016 р.);

  34. Головне управління Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в м. Києві (25.11.2016 р.);

  35. Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (16.12.2016 р.).




  • проведено 27 (23) стажувань, зокрема: 21 стажування з питань систематизації законодавства спеціалістів підвідомчих органів та установ юстиції м. Києва (1 стажування спеціаліста відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління; 8 стажувань спеціалістів київських державних нотаріальних контор; 12 стажувань спеціалістів районних відділів державної виконавчої служби міста Київ Головного управління) та 6 стажувань працівників юридичних служб місцевих державних адміністрацій, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, державних підприємств, установ та організацій.


Додаткова інформація.

На виконання вимог пп.4.19 п.4 Положення про Головні територіальні управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 23.06.2011 р.  № 1707/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 червня 2011 р. за № 759/1949, спеціалістом Головного управління проведено стажування працівників юридичних служб територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, державних підприємств, установ, організацій та державних господарських об'єднань, а також працівників органів та установ юстиції м. Києва.

З метою відпрацювання єдиного порядку обліку, зберігання та підтримання в контрольному стані актів законодавства України, удосконалення роботи щодо здійснення систематизації законодавства, виконання завдань з організації даного напрямку роботи в органах та установах юстиції, в юридичних службах територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністраціях, державних підприємствах, установах, організаціях та державних господарських об'єднаннях протягом 2016 року проведено стажування спеціалістів у:

- Подільському районному у місті Києві відділі державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у місті Києві (Макаренко Н.В. -12.10.2016 р.);

- Голосіївському районному відділі державної виконавчої служби міста Київ Головного територіального управління юстиції у місті Києві (Сидоренко Р.Г. - 19.10.2016 р.);

- Двадцять першій київській державній нотаріальній конторі (Зубченко Л.С. -19.10.2016 р.; Любарська Н.В. - 10.10.2016 р.);

- Департаменті охорони здоров`я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (Аввакумова Ю.О.; Щербина М.В. - 11.10.2016 р);

- Головному управлінні Державної міграційної служби України в м. Києві (Іванова А.А.; Яцинік Ю.В. - 18.10.2016 р.);

- П`ятій київській державній нотаріальній конторі (Потебня О.В.; Барбелюк В.О.- 27.10.2016 р.; Коробанова О.В. - 28.10.2016 р.);

- Шостій київській державній нотаріальній конторі (Константинова Н.Л.; Прудь Н.В.; Капелька Н.М. - 01.11.2016 р.);

- Печерському районному відділі державної виконавчої служби міста Київ Головного територіального управління юстиції у місті Києві (Коблаш О.Й.;Соболєв А.Л.; Рудик В.В.; Заєць Т.Ю.; Кириленко Д.М. - 08.11.2016 р.);

- Департаменті соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (Польць Д.М.; Кучма Л.В. - 10.11.2016 р.);

- Оболонському районному відділі державної виконавчої служби міста Київ Головного територіального управління юстиції у місті Києві (Фещенко І.І.; Ференець С.С.; Чернявська Т.М. - 15.11.2016 р.);

- Святошинському районному відділі державної виконавчої служби міста Київ Головного територіального управління юстиції у місті Києві (Горобченко О.О.; Макаревич Я.А.; Горик Я.Є. - 22.11.2016 р.);

- Департаменті суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (Овчаренко С.В.; Кулаков В.В. - 16.12.2016 р.)
Протягом 2016 року розроблено та розповсюджено серед підвідомчих органів та установ юстиції м. Києва, через громадську приймальню, безпосередньо роздано населенню м. Києва під час проведення правопросвітніх заходів, на семінарах для працівників юридичних служб тощо, 14 методичних рекомендацій, 2 буклети з питань систематизації законодавства, актуальних питань чинного законодавства на такі теми:

- «Нотаріус як державний реєстратор (у частині реалізації повноважень із державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень)»;

- «Правовий режим майна подружжя та осіб, які живуть без реєстрації шлюбу: що маємо і як ділимо?»;

- «Право на відпустки»;

- «Офіційні видання Міністерства юстиції України»;

- «Професійні права та гарантії діяльності адвокатури в Україні»;

- «Реалізація права на доступ до публічної інформації»;

- «Реформа державної служби: що нового?»;

- «Правове регулювання запобігання корупції: коротко про головне!»;

- «Офіційний вісник України як спосіб правової поінформованості суспільства»;

- «Новели правового регулювання у здійсненні державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»;

- «Особливості забезпечення прав і свобод громадян та правового режиму на тимчасово окупованій території України»;

- «Здійснення права власності у багатоквартирному будинку: що нового?»;

- «Особливості гарантій праці мобілізованих учасників та добровольців АТО»;

- «Допомога постраждалим від торгівлі людьми»;

- «Скажи «Ні!» торгівлі людьми!»;

- «Реформа в органах юстиції: суть нововведень».

Усі заплановані заходи виконані у повному обсязі.


1.2. Розгляд питань систематизації законодавства та стану виконавської дисципліни на колегіях, нарадах, семінарах.
Питання систематизації законодавства постійно розглядаються на нарадах Головного управління. Особлива увага приділяється висвітленню інформації щодо новин та змін у чинному законодавстві України, проведенню роз’яснювальної роботи щодо необхідності передплати офіційних видань Міністерства юстиції України для структурних підрозділів, підвідомчих органів та установ юстиції м. Києва.

Так, протягом 2016 року проведено 47 робочих нарад за участю Управління реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти. Питання стосувалися, перш за все, змін та новин чинного законодавства, стану виконавської дисципліни, результатів проведених перевірок територіальних органів та установ юстиції, центральних органів виконавчої влади, структурних підрозділів Київської міської державної адміністрації, організації проведення семінарів, надання методичної допомоги, стану виконання актів та доручень Міністерства юстиції України тощо.

Спеціалісти Головного управління брали участь у семінарах для працівників юридичних служб місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, державних підприємств, установ, організацій, під час яких здійснювалось інформування про необхідність передплати офіційних видань Міністерства юстиції України та доводились новини, зміни, доповнення до чинного законодавства України; надавались відповіді та роз’яснення на актуальні питання чинного законодавства тощо.

Протягом зазначеного періоду проведено 22 семінари для спеціалістів юридичних служб.


1.3. Адреса електронної пошти (e-mail) та веб-сайту Головного управління.
Адреса електронної пошти Головного управління – norm_akt@minjust.gov.ua.

Адреса електронної пошти Управління реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти – NPAORS@i.ua.

Адреса веб-сайту Головного управління – www.justicekyiv.gov.ua.



2. Кадрове забезпечення виконання завдань із систематизації законодавства
2.1. Відомості про:
- першого заступника начальника Головного управління;

- начальника Управління реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти;

- начальника відділу систематизації законодавства, правової роботи та правової освіти Управління реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти Головного управління;

- спеціаліста, відповідального за систематизацію законодавства.


Координує діяльність Головного управління з напрямку систематизації законодавства перший заступник начальника Головного управління - Равлюк Андрій Григорович.

Контактний телефон – (044) 279-81-07

електронна адреса – vrz-kiev@ukr.net

Начальник Управління реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти – Мацюк Олена Володимирівна.

Контактний телефон – (044) 425-69-99

електронна адреса – NPAORS@i.ua

Начальник відділу систематизації законодавства, правової роботи та правової освіти Управління реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти Головного управління – вакантна посада.

Спеціаліст, відповідальний за систематизацію законодавства – Заграй Ірина Степанівна.

Контактний телефон – (044) 425-02-12

електронна адреса – NPAORS@i.ua
2.2. Найменування структурного підрозділу, до складу якого згідно із штатним розкладом Головного управління віднесено посаду працівника, виконуючого обов‘язки із систематизації законодавства.
Відповідно до штатної структури Головного управління забезпечення виконання завдань по здійсненню обліку та систематизації законодавства покладено на відділ систематизації законодавства, правової роботи та правової освіти Управління реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти Головного управління.
2.3. Відомості про спеціаліста, який виконує обов’язки з питань систематизації законодавства:
Заграй Ірина Степанівна призначена на посаду головного спеціаліста відділу систематизації законодавства, правової роботи та правової освіти Управління реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти Головного управління з 15.08.2016 року.

Спеціаліст, який виконує обов’язки з питань систематизації законодавства, - Заграй Ірина Степанівна керується в роботі посадовою інструкцією головного спеціаліста відділу систематизації законодавства, правової роботи та правової освіти Управління реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти Головного управління, затвердженої начальником Головного управління С.І. Куценком у травні 2016 року.

Заграй Ірина Степанівна – освіта вища (диплом магістра правознавства Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
2.4. Умови роботи спеціаліста (наявність окремої кімнати, комп’ютера, доступу до мережі Інтернет та Інформаційного фонду Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів (далі − Реєстр), інших правових електронних баз, систематичної картотеки, наявність умов для зберігання нормативно-правових актів та юридичної літератури).
Місце спеціаліста, який відповідає за напрямок роботи по здійсненню обліку та систематизації актів законодавства, обладнано наступним чином: робоче місце забезпечено телефонним зв’язком та обладнане засобами оргтехніки (комп’ютер, принтер, ксерокс); є доступ до мережі «Інтернет»; в кабінеті, де знаходиться робоче місце, зберігається юридична література, офіційні періодичні видання Міністерства юстиції України; є доступ до Інформаційного фонду Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів та електронної правової бази «Ліга:Закон».



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал