Додаток до наказу керівника секретаріату Вищої ради правосуддя від 13. 04. 2017 №219-к умови проведення конкурсу на посаду завідувача сектору внутрішнього аудиту секретаріату Вищої ради правосуддя



Скачати 50.39 Kb.
Дата конвертації04.05.2017
Розмір50.39 Kb.
ТипДодаток
Додаток

до наказу керівника секретаріату

Вищої ради правосуддя

від 13.04.2017 № 219-к


УМОВИ
проведення конкурсу на посаду завідувача сектору внутрішнього аудиту секретаріату Вищої ради правосуддя


Загальні умови

Посадові обов’язки

1) планування, організація та проведення на належному рівні внутрішнього аудиту;

2) ідентифікація, оцінка та документування ризиків;

3)формування піврічних планів проведення внутрішніх аудитів, внесення змін до них у встановленому порядку у межах компетенції сектору;

4) визначення складу аудиторської групи, який повинен відповідати характеру й ступеню складності кожного внутрішнього аудиту, а також обмеженням в термінах і трудових ресурсах;

5)підписання програми внутрішнього аудиту та подання її на затвердження керівнику секретаріату Вищої ради правосуддя до початку її виконання;

6) здійснення внутрішніх аудитів; документування їх результатів, підготовка аудиторських звітів, висновків та рекомендацій за результатами проведених внутрішніх аудитів, здійснення контролю за станом їх реалізації, формування та зберігання матеріалів внутрішніх аудитів згідно з порядком, встановленим законодавством та внутрішніми розпорядчими документами Вищої ради правосуддя;

7)забезпечення проведення моніторингу виконання (врахування) рекомендацій за результатами проведення внутрішнього аудиту;

8)узагальнення результатів внутрішніх аудитів, підготовка звіту про результати діяльності сектору;

9) розгляд листів, заяв і скарг громадян, підприємств, установ та організацій, народних депутатів України про факти порушення законодавства з фінансових питань, внесення згідно із законодавством пропозицій щодо вжиття відповідних заходів за результатами їх розгляду;

10) участь у плануванні роботи сектору; розробка проектів положення про сектор та посадових інструкцій працівників сектору; підготовка інформації для зовнішніх користувачів з питань, що належать до компетенції сектору; ведення та складання звітності про результати внутрішніх аудитів, проведених сектором, забезпечення її достовірності;

11) здійснення контролю за веденням діловодства у секторі, збереженням документів;


Умови оплати праці

- посадовий оклад – 8250 грн;

- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

- надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»)


Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

постійно

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.



Документи приймаються до 18 год. 00 хв. 10 травня 2017 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

10 година 16 травня 2017 року, вул. Студентська, 12-А, м. Київ

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Дудченко Юрій Леонідович, (044) 481-06-22, y.dudchenko@hcj.gov.ua




Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища




Ступінь вищої освіти

магістр

2

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» і «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше двох років

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

вища в галузі знань «Право»

2

Знання законодавства

Конституція України, закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про Вищу раду правосуддя», «Про судоустрій і статус суддів», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», «Про публічні закупівлі», Бюджетний кодекс України, Стандарти внутрішнього аудиту; Кодекс етики працівників підрозділу внутрішнього аудиту та інші нормативно-правові акти, які регулюють питання функціональних повноважень ВРП та структурного підрозділу.

3

Професійні знання

знання основ ведення бухгалтерського обліку та складення фінансової звітності; знання особливостей здійснення публічних закупівель; знання нормативно-правових актів, що регулюють фінансово-господарську діяльність суб’єктів господарювання державного сектору економіки; знання та практичні навички щодо підготовки аналітичних документів.

4

Спеціальний досвід роботи

досвід роботи аудитором, ревізором, або юристом на посадах в органах державної влади за напрямом організації зовнішнього та внутрішнього контролю та сфери публічних закупівель

5

Знання сучасних інформаційних технологій

впевнений користувач ПК (MS Office, Outlook Express, Internet)

6

Особистісні якості

аналітичні здібності; дисципліна і системність; самоорганізація та орієнтація на розвиток;

ініціативність; вміння працювати в стресових ситуаціях.




Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал