Автомобільна федерація україни



Pdf просмотр
Дата конвертації15.06.2017
Розмір0.54 Mb.

АВТОМОБІЛЬНА

ФЕДЕРАЦІЯ

УКРАЇНИ
Комітет картингу
ФАУ
Доповнення до
«Класифікації
, визначень та технічних вимог до автомобілів карт на
2014 рік
»
ТЕХНІЧНІ

ВИМОГИ
До
«картів»
, що приймають участь у
змаганнях з
картингу у
класах
«
Х
30- юніор
», «
Х
30- сеньйор»
, «
Х
30- майстер
»
І.

ЗАГАЛЬНІ

ПОЛОЖЕННЯ
1.1.
Змагання IAME Х30 регламентуються технічними вимогами
СІК
-
ФІА.
1.2.
Технічні вимоги
, що офіційно опубліковані
СІК
-
ФІА англійською мовою
є повністю відповідними наведеним нижче пунктам технічних вимог
1.3.
АТ
«
ІАМЕ»
залишає
за собою право періодично видавати та публікувати додаткові
технічні уточнення до Технічних вимог щодо двигунів ІАМЕ Х30 125 см
3
TaG (
надалі
Ту)
, що узгоджуються
СІК
-
ФІА
та комітетом картингу
Украйни
, що проводить відповідні
змагання.
ТУ
, за узгодженням
із СІК
-
ФІА та КК ФАУ
, що проводить відповідні змагання
, видаються зареєстрованим учасникам змагань у вигляді
«
Бюлетеня учасника» в день перегонів або надсилаються поштою на визначену учасником адресу.
ІІ
.
ДВИГУНИ
2.1.
Класифікація

(класи)

картів
:
2.1.1
Х3 0 Junior: IAME X30-125
см
3
RL TaG (125
см
3
- сухе відцентрове зчеплення
- водяне охолодження
-
TaG Junior обмежена версія)
2.1.2
Х3 0 Senior: IAME X30-125
см
3 R
TaG (125
см
3
- сухе відцентрове зчеплення
- водяне охолодження
- TaG)
2.2.
Технічні

вимоги

Всі
технічні
вимоги в
цифровому форматі
розміщені
на сторінці:
h t t p : / / x 3 0 w o r l d . e u
2.2.1. IAME X30 TaG (X30 SENIOR)
-
Будь
- які
зміни
, доповнення
, приєднання до двигуна або його частин
, що не визначені
даними технічними вимогами
, не допускаються
В
якості
змін
IAME розглядає
будь
- які
дії
, що змінюють початковий зовнішній вигляд або габарити оригінальної
деталі.
Будь
- яке пере облаштування або установка
, спрямовані
на зміну габаритів або можливостей управління обладнанням строго заборонені.
Заявлений учасник несе відповідальність за відповідність свого обладнання даним вимогам.
-
Наступні
омологаційні форми для двигуна
:

«254N» Parilla 125 см
3
X30 LIMIT.16000

«293B»
Карбюратор
TRYTON HB27 - C
Є
невід'ємною частиною технічних вимог
-
Допускається виключно двигуни
IAME X30 125см
3
RL- TaG, оригінальний
і
строго відповідний технічним описом від виробника
(
технічні
характеристики
, розміри
, вага
, схеми двигуна
і
допуски
, наказані
виробником).
Зображення або
ілюстрації
в оригінальній омологаційної
формі
також вважаються дійсними при
ідентифікації
двигуна
і
деталей
-
Двигуни повинні
представлятися зі
своїм оригінальним серійним номером
Не допускається ніяких змін
, удосконалень
, полірування
, додавання або усунення матеріалу з
будь
- яких деталей двигуна.
Кожна зовнішня або внутрішня деталь двигуна повинна бути встановлена на своєму початковому місці
і
функціонувати згідно проектної
технічної
характеристиці
-
Допуски
, зазначені
в омологаційної
формі
повинні
включати допуски на механічну обробку
, збірку
і установку.
Проте заяви учасників категорично забороняється здійснювати будь
- яке втручання в двигун
, навіть якщо характерні розміри після його втручання все ще залишаться в
межах запропонованих допусків
Максимальні
і мінімальні допустимі значення
і об '
єм камери згоряння повинні вимірюватися
відповідно до
Технічних положеннями
CIK.
Таблиця

показників

двигуна
IAME X30 125
см
3
RL- TaG

фази випуску
: максимальний кут
177.5°

фази перепуску
: центральний канал максимальний кут
129°

бічний канал максимальний кут
128°
Об’єм камери спалювання
, після відрахування об '
єму
«ввертиша
» зробленого згідно креслень
СІК
(що складає
2 см
3
), не повинен бути меншим ніж
9,7 см
3
, методика обміру у
додатку
№ 1.
Вимір кутових параметрів циліндра проводиться електронним приладом
“фазоміром”
з роздільною здатністю не більше
0,1 од.
градуса вимірювання кутів за допомогою калібру
: ширина щупа

10 мм
, товщиною
0, 2 мм
-
Голівка

блоку

циліндрів

повинна бути виключно оригінальною.
Ремонт різьби допускається виключно з
використанням різьбових вставок
М14х
1, 25
мм такої
ж довжини
, що
і
оригінальна різьба
Різьбова частина свічки запалювання
, загвинченою на голівці
блоку циліндрів
, не повинна виступати в
камеру спалювання
Зазор
(відстань між поршнем
і
головкою блоку циліндрів)
повинна становити щонайменше
0, 9 мм у
всіх точках
Для вимірювання зазору зони завихрення
, товщина лудженої
дроту
(
мінімум
50 % олова
)
повинна мати діаметр щонайменше
1,
5мм
Виміри можливі
проводитися на двигуні
, в
будь
- який час змагань
Оригінальним еталоном
IAME, який слід використовувати при вимірюванні характеристик головки блоку циліндрів
, -
АТТ
- 025 / 1.
Допускається використання тільки
оригінального

циліндра
Не допускається полірування
, піскоструминна обробка
, обрізка
, підгонка
і
внесення будь
- яких доповнень
Дозволено лише виробляти повторну росточку
(
хонінгування
).
При наявності сумнівів
, слід порівняти форму
і висоту патрубків з
циліндром двигуна
- зразка.
Теплова обробка чи обробка поверхні
не допускається
Налаштування ходу поршня допускається тільки за допомогою заміни прокладки головки блоку циліндрів.
Дозволяється використовувати тільки одну прокладку циліндра
,
ідентичну оригінальною
(0,40
мм або
0, 20
мм
+/-
0,
05мм)
Інших прокладок циліндра не допускається
При вимірюванні
характеристик вікон циліндра
, слід використовувати оригінальний калібр
IAME -
АТТ
- 025 / 2.
-
Картер
,
колінчастий

вал
,
шатун
-
Допускаються виключно оригінальні
і
без будь
- яких змін
Допускаються лише оригінальні
сепаратори підшипника нижньої
головки шатуна
(
Х3012543 1) , оригінальні
шайби
(
Х3012543 6)
і
оригінальні
сепаратори підшипника верхньої
головки шатуна

- 10 440).
-
Допускаються сталеві
та пластикові
сепаратори
.
Дозволено використовувати виключно оригінальні
кулькові

підшипники

колінчастого

валу
(6206,
С3
або
С4
)
і
кулькові
підшипники

балансирного
валу
(6202,
С3 або
С4
і
6005,
С3 або
С4
).
Кулькові підшипники з косим упором заборонені.
Дозволяються лише підшипники зі
сталевими кульками
і
кільцями
(Керамічні
заборонені
).
-
Поршень
,
поршневі

кільця

і

палець

допускається використовувати тільки оригінальні
, без будь
- яких змін
, відповідні
технічному опису двигуна від виробника
-
Допускається використання виключно
оригінального

клапана
, без будь
- яких змін
Механічна обробка прокладок не допускається
Дозволяється використовувати будь
- які
болти
/ шурупи
Дозволяється тільки оригінальне покриття пластинчастого клапана без змін
-
Допускається використання лише оригінальних
, маркованих
IAME,
пелюсток

пластинчастого

клапана

з скловолокна або вугіллі
волокна
(
мінімальна товщина
0, 21 мм).
-
Дозволяється використовувати виключно
карбюратор
Tryton HB - 27C
(максимальний діаметр дифузора карбюратора
26 мм
), що поставляється разом з
двигуном у
своєму оригінальному виконанні
(
тієї
ж марки
, моделі
, стандарту
).
Допускається використання тільки запчастин
, що поставляються з
оригінальним карбюратором
; дозволяється використовуватися будь
- які
діафрагми
, прокладки діафрагми
і
пружини голки карбюратора
Голка карбюратора може бути замінена однією з
наступних
:

Оригінальна голка карбюратора
IAME 10939 - R51 без ущільнювального кільця

Оригінальна голка карбюратора
IAME 10948 - R18 з
кільцем ущільнювача
Використання разом деталей з різних наборів голок карбюратора заборонено.
Розміщення карбюратора
(
тобто насос
- у
верхньому або нижньому положенні)
- вільне
Глушник шуму впуску повинен бути
ідентичний оригінальному
, поставленому в комплекті з двигуном
(тієї ж марки
, моделі
, стандарту
) з
максимальним діаметром впускних каналів
22 мм
Захисні
сітки встановлюються за бажанням
Установка гумового колектора з повітряним фільтром
, що з'єднує глушник шуму впускання з
карбюратором
, обов '
язкова
і
повинна проводиться відповідно до омологаційної
формою
Будь
- яка система упорскування або розпилення заборонена
При наявності
сумнівів карбюратор слід порівняти з
карбюратором
- зразком
Відцентрове
зчеплення

повинно чіпати
і
переміщати карт з
гонщиком всередині
при максимум
4000 об
/
хв
Зчеплення повинно бути повністю спрацьовувати при максимум
6000 об/хв.
при будь
- яких умовах
, ця величина може бути надалі перевірена за допомогою належних
інструментів
Кожен водій несе відповідальність за зношеність фрикційних накладок
і
чистку деталей
, оскільки належне функціонування зчеплення може бути перевірено в
будь
- який момент заходу
,
і
навіть після кожного етапу

Дозволяється використовувати тільки оригінальну систему запалювання
, або
Digital Selettra або
Digital PVL, без будь
- яких змін
Технічні
інспектори
, керуючись рішенням
Стюардів
, в
будь
- який момент до початку перегонів мають право запросити заміну всієї
системи запалювання або
її
частини
Організатор не несе відповідальності
за будь
- які
наступні
збої
, що мали місце після заміни
Дозволяється використовувати тільки електронний блок запалювання
CDI тип
«
С»
(16000 об/хв.
)
, він повинен бути закріплений на шасі.
Маркування електронного блоку
є
обов '
язковою
і
повинна бути чітко видна без необхідності
знімати електронний блок
Покриття маскувальною або
ізоляційною стрічкою заборонено
Забороняється також вносити які
- небудь зміни в
кріплення статора
(
враховуючи розмір болтів кріплення
), форму
і
товщину шпонки ротора
,
і
пази ротора
і
колін валу.
Батарея повинна бути закріплена на шасі
і
завжди підключена до системи запалювання.
-
Дозволяється використовувати тільки наступні
оригінальні

свічки
NGK :
B9EG - BR9EG - B10EG - BR10EG - BR10EIX
Свічки запалювання повинні
встановлюватися тільки зі
своїми оригінальними прокладками
Ізолятор не повинен бути довше корпусу свічки запалювання
і довжина самого корпусу свічки повинна становити максимум
18, 5 мм
-
Дозволяється використовувати тільки оригінальні
глушник

і

приймальну

трубу

глушника
,
поставлені
в комплекті
з двигуном
, вони повинні
повністю відповідати омологаційної
формі
, тому не дозволяється внесення жодних змін в
структуру або розміри
Свердління
і
зварювання по відношенню до прийомної
трубі
глушника вирішуються виключно для установки датчика температури
Щоб змінити довжину вихлопної
труби допускається зміна тільки довжини гнучкого шланга.
У
кожному разі
вихлопна система повинна відповідати фотометричним нормам.
Використання власне глушника
, як зазначено в
додатку
№ 7,
є
обов '
язковим протягом всього заходу
-
Система

охолодження

повинна

використовуватися у
своїй оригінальній комплектації
:
допускається тільки оригінальний радіатор
IAME
(номер деталі
Т
- 8000
В
) , тільки оригінальний простий водяний насос
(номер деталі
Т
- 8202), які
повинні
відповідати омологаційної
формі
Кількість кронштейнів радіатора необмежено
Допускається використання тільки оригінального простого термостата
IAME або термостата з
перепускним клапаном
IAME, використання
- за бажанням
У
системі
охолодження може використовуватися тільки вода без будь
- яких добавок
Ніяких добавок
Чохли радіатора дозволені
, проте вони не повинні
зміщуватися
, коли карт знаходиться в
русі
-
Двигун забезпечений
бортовим

електростартером
Повинна бути встановлена
і
належним чином підключена оригінальна пускова система з
усіма
її
складовими
В
окремих виняткових випадках
, коли стартер не запускає
двигун
і
тільки в
порядку
, зазначеному в
Спортивному регламенті
, може бути санкціоновано використання зовнішнього стартера.
Така проблема повинна бути підтверджена стюардом
- техніком
-
Допускається використання лише оригінальних
шестерень
IAME Z10 або
Z11 або
Z12.
-
ТЕХНІЧНА

ПЕРЕВІРКА
:
Технічна перевірка двигуна виконується технічними комісарами чи технічними контролерами
(
надалі
ТК
) разом з
одним представником
, попередньо призначеним
Організатором Змагань
, який діє
в якості
консультанта.
ТК
мають право перевіряти будь
- яку деталь аж до приведення
її
в стан
, непридатний для використання
Якщо це відбувається
, проінспектував деталь
, визнана придатною
, буде замінена безкоштовно для водія
Вартість усіх деталей
, визнаних не відповідають нормам
, не відшкодовується.
У
будь
- який момент
, представники технічного комітету
, керуючись рішення
ТК
, мають право замінити будь
- яку деталь
, будь
- яку комплектуючу
, складову або навіть весь двигун.
Технічні вимоги
є головними посилальними
і опорними документами для технічних
інспекторів.
При наявності сумнівів у відповідності деталей двигуна нормам
, основним визначальним
і що стверджують випробуванням
є
порівняння з
двигуном
- зразком
У
разі
виявлення надзвичайно спірних неоднозначних моментів
,
ТК
мають право віддати розпорядження про доставку певних деталей
, належним чином запечатаних
, на підприємство
АТ
IAME, де
, на фабриці
в присутності
одного представника
Учасника змагань та
Національної
спортивної
організації
(ASN), буде проведена точна технічна перевірка зазначених деталей.
2.2.2. IAME X30 TaG (X30 JUNIOR)
-
Будь
- які
зміни
, доповнення або приєднання до двигуна або його складовим
, несанкціоновані
явним
і
недвозначним чином
, не допускаються
В якості змін
IAME розглядає будь
- які дії
, що змінюють початковий зовнішній вигляд або габарити оригінальної
деталі.
Будь
- яке перевлаштування або установка
, спрямовані
на зміну габаритів або можливостей управління обладнанням строго заборонені.
Заявлений учасник несе відповідальність за відповідність свого обладнання даним вимогам.
-
Наступні
омологаційної
форми для двигуна
:

«254N» Parilla 125 куб см
X30 LIMIT. 16000

«254N» Parilla 125 куб см
Х3 0 LIMIT.1600 Junior з
діаметром випускного колектора
29мм

«293B»
Карбюратор
TRYTON HB27 - C
Є
невід'ємною частиною технічних вимог
Допускається виключно
IAME X30 125 куб см
RL- TaG, оригінальний
і
строго відповідний технічним описом від виробника
(
технічні
характеристики
, розміри
, вага
, схеми двигуна
і
допуски
, приписані
виробником
).
Зображення
/
ілюстрації
в оригінальній омологаційної
формі
також вважаються дійсними при
ідентифікації
двигуна
і
деталей
Двигуни повинні
представлятися зі
своїм оригінальним серійним номером
Не допускається ніяких змін
, удосконалень
, полірування
, додавання або усунення матеріалу будь
- який з
деталей двигуна.
Кожна зовнішня або внутрішня деталь двигуна повинна бути встановлена на своєму початковому місці
і
функціонувати згідно проектної
технічної
характеристиці

ВАЖЛИВО
:
Допуски
, зазначені
в омологаційної
формі
повинні
включати допуски на механічну обробку
, збірку
і
установку.
Проте категорично забороняється здійснювати будь
- яке втручання в
двигун
, навіть якщо характерні
розміри після його втручання все ще залишаться в
межах запропонованих допусків
Будь
- який тюнінг не допускається:
максимальні
і
мінімальні
допустимі
значення
і
об '
єм камери згоряння повинні
вимірюватися відповідно до
Технічних положеннями
CIK.

ТАБЛИЦЯ

ПОКАЗНИКІВ

ДВИГУНА
IAME X30 125 куб см
RL- TaG
ВИХЛОП
Максимум
177, 5
˚
Tt transfer
Максимум
129
Side transfer
Максимум
128
Об '
єм камери згоряння
Мінімум
9, 7 куб см зі
вставкою
CIK
Омологаційної
форма
254 N - вимірювання кутів за допомогою калібру
0, 2 х
10 мм
-
Головка

блоку

циліндрів

повинна бути виключно оригінальною
Ремонт різьби допускається виключно з
використанням різьбових вставок
М14х1
, 25
мм такої
ж довжини
, що
і
оригінальна різьблення.
Різьбова частина свічки запалювання
, загвинченою на голівці
блоку циліндрів
, не повинна виступати в
камеру згоряння
Зона завихрення
(відстань між поршнем
і головкою блоку циліндрів) повинна становити щонайменше
0, 9 мм у
всіх точках
Товщина лудженої
дроту
(
мінімум
50 % олова
) для вимірювання зони завихрення повинна мати діаметр щонайменше
1, 5 мм
Виміри повинні
проводитися на двигуні
в умовах гонки в
будь
- який момент зазначеного заходу
Оригінальним еталоном
IAME, який слід використовувати при вимірюванні
характеристик головки блоку циліндрів
, -
АТТ
- 025 / 1.
-
Допускається використання тільки оригінального
циліндра
Не допускається полірування
, піскоструминна обробка
, обрізка
, підгонка
і
внесення будь
- яких доповнень
Дозволено лише виробляти повторну росточку
При наявності
сумнівів
, слід порівняти форму
і
висоту патрубків з
циліндром двигуна
- зразка.
Теплова обробка чи обробка поверхні
не допускається
Налаштування ходу поршня допускається тільки за допомогою заміни прокладки головки блоку циліндрів.
Дозволяється використовувати тільки одну прокладку
ГБЦ
,
ідентичну оригінальною
(0, 40 мм або
0, 20 мм
+ / - 0, 05 мм)
Інших прокладок
ГБЦ
не допускається
Оригінальним еталоном
IAME, який слід використовувати при вимірюванні
характеристик патрубків циліндра
, -
АТТ
- 025 / 2.
-
Картер
,
Колінчастий

вал
,
шатун
,
шатунних

шийку

допускаються виключно оригінальні
і
без будь
- яких змін
Допускаються лише оригінальні
сепаратори підшипника нижньої
головки шатуна
(
Х3012543 1), оригінальні
шайби
(
Х
30125436)
і
оригінальні
сепаратори підшипника верхньої головки шатуна

- 10 440).
-
Допускаються сталеві
та

пластикові

сепаратори
.
Дозволено використовувати виключно оригінальні кулькові підшипники колінчастого валу
(6206,
С3 або
С4
)
і кулькові підшипники балансирного валу
(6202,
С3
або
С4
і
6005,
С3
або
С4
) .
Кулькові
підшипники з
косим упором заборонені.
Дозволяються лише підшипники зі
сталевими кульками
і
кільцями
. (
Керамічні
заборонені)
-
поршень
,
поршневі

кільця

і

палець

допускається використовувати тільки оригінальні
, без будь
- яких змін
, відповідні
технічному опису двигуна від виробника
-
Допускається використання виключно оригінального б л о к у п е л ю с т к о в и х клапанів
, без будь
- яких змін
Механічна обробка прокладок не допускається
Дозволяється використовувати будь я к і болти
/ шурупи
Дозволяється тільки оригінальна кришка блоку пелюсткових клапанів без змін
-
Допускається використання лише оригінальних
, маркованих
IAME, пелюсток пластинчастого клапана з скловолокна або вугіллі волокна
(
мінімальна товщина
0, 21 мм)
Використання упереміж пелюсток зі
скловолокна та вугіллі
волокна заборонено
-
Дозволяється використовувати виключно карбюратор
Tryton HB - 27C
(максимальний діаметр дифузора карбюратора
26 мм
), що поставляється разом з
двигуном у
своєму оригінальному виконанні
(
тієї
ж марки
, моделі
, стандарту
).
Допускається використання тільки запчастин
, що поставляються з
оригінальним карбюратором
; дозволяється використовуватися будь діафрагми
, прокладки діафрагми
і
пружини голки карбюратора
Голка карбюратора може бути замінена однією з
наступних
:

Оригінальна голка карбюратора
IAME 10939 - R51 без ущільнювального кільця

Оригінальна голка карбюратора
IAME 10948 - R18 з
кільцем ущільнювача
Використання разом деталей з
різних наборів голок карбюратора заборонено
Розміщення карбюратора
(
тобто насос
- у
верхньому або нижньому положенні)
- вільне
Глушник шуму впуску повинен бути
ідентичний оригінальному
, поставленому в
комплекті
з двигуном
(тієї ж марки
, моделі
, стандарту
) з
максимальним діаметром впускних каналів
22 мм
Захисні
сітки встановлюються за бажанням
Установка гумового колектора з повітряним фільтром
, що з'єднує глушник шуму впускання з
карбюратором
, обов '
язкова
і
повинна проводиться відповідно до омологаційної
формою
Будь
- яка система упорскування або розпилення заборонена
При наявності
сумнівів карбюратор слід порівняти з
карбюратором
- зразком
-
Відцентрове зчеплення повинно чіпати
і
переміщати карт з
гонщиком всередині
при максимум
4000 об/хв.
Зчеплення повинно бути повністю спрацьовувати при максимум
6000 об/хв.
при будь
- яких умовах
, ця величина може бути надалі
перевірена за допомогою належних
інструментів
Кожен водій несе відповідальність за зношеність фрикційних накладок
і
чистку деталей тертя
, оскільки належне функціонування зчеплення може бути перевірено в
будь
- який момент заходу
,
і
навіть після кожного етапу
-
Дозволяється використовувати тільки оригінальну систему запалювання
, або
Digital Selettra, або

Digital PVL, без будь
- яких змін
Технічні
інспектори
, керуючись рішенням
Стюардів
, в
будь
- який момент до початку перегонів мають право запросити заміну всієї
системи запалювання або
її
частини
Організатор не несе відповідальності
за будь
- які
наступні
збої
, що мали місце після заміни
Дозволяється використовувати тільки електронний блок запалювання
CDI тип
«
С»
(16000 об/хв.
)
, він повинен бути закріплений на шасі.
Маркування електронного блоку
є
обов '
язковою
і
повинна бути чітко видна без необхідності знімати електронний блок
Покриття маскувальною або
ізоляційною стрічкою заборонено
Забороняється також вносити які
- небудь зміни в кріплення статора
, форму
і
товщину шпонки ротора
,
і
пази ротора
і
колін валу.
Батарея повинна бути закріплена на шасі
і
завжди підключена до системи запалювання.
-
Дозволяється використовувати тільки наступні
оригінальні
свічки
NGK :
B9EG - BR9EG - B10EG - BR10EG - BR10EIX
Свічки запалювання повинні
встановлюватися тільки зі
своїми оригінальними прокладками
Ізолятор не повинен бути довше корпусу свічки запалювання
і довжина самого корпусу свічки повинна становити максимум
18, 5 мм
-
Дозволяється використовувати тільки оригінальні
глушник
і
приймальну трубу глушника
, поставлені
в комплекті
з двигуном
, вони повинні
повністю відповідати омологаційної
формі
, тому не дозволяється внесення жодних змін в
структуру або розміри
Допускається використання тільки укороченого випускного колектора
Junior 29 мм
, згідно омологаційної
формі
Свердління
і
зварювання по відношенню до прийомної
трубі
глушника вирішуються виключно для установки датчика температури
Щоб змінити довжину вихлопаної
труби допускається зміна тільки довжини гнучкого шланга.
У
кожному разі
вихлопна система повинна відповідати фотометричним нормам.
Використання власне глушника
, як зазначено в
додатку
№ 7,
є
обов '
язковим протягом всього заходу
-
Система охолодження повинна використовуватися у
своїй оригінальній комплектації :
допускається тільки оригінальний радіатор
IAME
(номер деталі
Т
- 800 0В
) , тільки оригінальний простий водяний насос
(номер деталі
Т
- 8202), які
повинні
відповідати омологаційної
формі
Кількість кронштейнів радіатора необмежено
Допускається використання тільки оригінального простого термостата
IAME або термостата з
перепускним клапаном
IAME, використання
- за бажанням
У
системі
охолодження може використовуватися тільки вода без будь
- яких добавок
Чохли радіатора дозволені
, проте вони не повинні
зміщуватися
, коли карт знаходиться в
русі
-
Двигун забезпечений бортовим електростартером
Повинна бути встановлена
і
належним чином підключена оригінальна пускова система з
усіма
її
складовими
В
окремих виняткових випадках
, коли стартер не запускає
двигун
і
тільки в
порядку
, зазначеному в
Спортивному регламенті
, може бути санкціоновано використання зовнішнього стартера.
Така проблема повинна бути підтверджена стюардом
- техніком
-
Допускається використання лише оригінальних шестерень
IAME Z10 або
Z11 або
Z12.
-
ТЕХНІЧНА ПЕРЕВІРКА
Технічна перевірка двигуна виконується стюардами
- техніками разом з одним представником
, попередньо призначеним
Організатором Змагань
, який діє
в якості
консультанта
Стюарди мають право перевіряти будь
- яку деталь аж до приведення
її
в стан
, непридатний для використання
Якщо це відбувається
, проінспектована деталь
, визнана придатною
, буде замінена безкоштовно для водія.
Вартість усіх деталей
, визнаних не відповідають нормам
, не відшкодовується.
У
будь
- який момент
, представники технічної
служби
, керуючись рішенням
Стюардів
, мають право замінити будь
- яку деталь
, будь
- яку комплектуючу
, складову або навіть весь двигун.
Технічні
описи
є
головними
і
опорними документами для технічних
інспекторів.
При наявності
сумнівів у
відповідності
деталей двигуна нормам
, основним визначальним
і
що стверджують випробування
є
порівняння з
двигуном
- зразком
У разі виявлення надзвичайно спірних неоднозначних моментів
,
Стюарди мають право віддати розпорядження про доставку певних деталей
, належним чином запечатаних
, на підприємство
АТ
IAME, де
, на фабриці
в присутності
одного представника
Учасника змагань та
Національної
спортивної
організації
(ASN) , буде проведена точна технічна перевірка зазначених деталей.


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал