Звіт про роботу методичногооб'єднаннявчител І в гуманітарного циклу Петрівської зош і-іііступенів за 201 3 2013 4 н р. Голова мо: к овриженко В. О



Скачати 270.42 Kb.
Дата конвертації10.04.2017
Розмір270.42 Kb.
ТипЗвіт
http://klub-drug.ru/wp-content/uploads/2011/04/39.gifЗвіт 

про роботу методичногооб'єднаннявчителів гуманітарного циклу

Петрівської ЗОШ І-ІІІступенів за 2013 - 20134н.р.

Голова МО: Ковриженко В.О.
Осередкамитворчоїнауково-методичноїроботинавчального закладу виступаютьметодичніоб'єднання.Самодостатнім та ініціативним з-поміжінших є методоб'єднаннягуманітарного циклу, які ось уже кілька років працюють над підвищенням своєї професійної майстерності , розвитком творчості кожного вчителя та учня, впровадженням в практику інноваційних форм навчання і виховання, ефективним використанням інтерактивних, нетрадиційних методів,чутливореагують на виклики часу,баченнямблизьких і далеких освітніх перспектив вихованнядітей. Всі зусилля словесників були спрямовані на творчий пошук: кожен педагог працюючи над власною методичною проблемою, намагався урізноманітнювати модель уроку, постійно удосконалювати його технологію.

Робота предметно-методичної комісії вчителів – філологів нашої школи у 2013-14 н.р. була спланована спільно з роботою методичної ради і велась у тісній взаємодії із методичною проблемою району « Структурний інновацій-ний підхід до організації компетентно спрямованої освітньої діяльності, орієнтований на проектування особистості дитини» та науково-методичною проблемою школи «Психоло-педагогічне проектування особистісного розвитку учнів». Ця робота була спрямована на реалізацію таких проблем:

1.Розвиток життєвої компетентності учнів у проектній діяльності. 2.Використання інноваційних форм проведення уроків.

3.Обдарована дитина-виняток чи закономірність.

4.Формування національно-свідомої, духовно багатої мовної особистості.

5.Профільне навчання-проблеми і знахідки.

6.Провадження передового педагогічного досвіду.

Проведено п’ять засідань методоб"єднання на яких було обговорено міністерські, обласні та районні рекомендації щодо вивчення навчальних дисциплін гуманітарного циклу у 2013-14 н.р.

1-е засідання було організаційним,де ознайомилися із новими нормативними документами, методичними рекомендаціями Міністерства освіти і науки України, проаналізували рівень навчальних досягнень учнів з української мови та літератури за результатами ДПА та участі у ЗНО , затвердили план роботи предметно-методичної комісії вчителів –філологів, наголосили на дотриманні сучасних вимог до проведення уроків відповідно до календарного планування, ведення класних журналів та перевірку зошитів. Та головним на цьому засіданні було розглянуто питання « Наступність початкової та середньої школи». Перехід з початковоїшколи всередню - ценадзвичайноважливийетапжиття для дитини. Для того, щобдопомогтип'тикласникамспокійно пройти адаптаційнийперіод, вчителі разом ізшкільним психологом поставили наступнізавдання:

- Організувати й провести психологічнеобстеженняп'ятикласників (навчальнамотивація, рівеньсамооцінки, емоційнесамопочуття, статус);

- виявитишколярів, яківідчуваютьтруднощі в адаптації, і визначити характер і причину труднощів у кожномувипадку;

- визначити шляхи наданнядопомоги школярам, яківідчуваютьтруднощі в адаптації.

II - е засідання « Обдарованідіти»

На цьомузасіданнівизначилиформи і методироботи з обдарованимидітьми, спланували роботу щодопідготовкицихдітей до різноманітнихконкурсів та олімпіад. І як результат цього :

Була проведена олімпіада з російськоїмови, в якій взяли участь учнів, де зайняли І м.-

ІІ м.-

ІІІ м.-


Шкільнаолімпіадазісвітовоїлітератури, у якій взяли участь учнів. Також взяли участь у районнійолімпіаді з російськоїмови та світовоїлітератури. І

Ім.-


ІІ м.

ІІІ м.-


Активну участь взяли учні у Всеукраїнськомуконкурсі «Лукомор»є». Результатибулипозитивня. Учнібулизадоволені та нагороджені « Сертифікатами» і подарунками (блокнот та аркуш для розкладу занять).Цікавопройшовтижденьросійськоїмови та світовоїлітератури. Учні готовили та проводили цікавівікторини, конкурси, малюнки, стіннівки. ребуси, кросворди.Учні 5_А класупідготуваливиставу за казкоюО.Пушкіна «Казка про рибака та рибку». УролізолотоїрибкивиступилаВалеріяЧубара. Головними героями казкибулиЄлизаветаШелестова та Богдан Малюшицький.Активнимиучасникамивиявилися Суха Дарія, КовгарДарина, ЄвтодієвДаніїл, МагеровськийАнатолій, КарповичДенис.Учністаранновчили слова, готуваликостюми. Зцієювиставкоюшколярі взяли участь у районному конкурсі «Бал казок»

Протягомнавчального року з української мови було проведено предметніолімпіади, творчіконкурси, предметнітижні, святковілінійки, літературнісвята, проведенняВсеукраїнськихконкурсів і т.д.

У жовнімісяцібуло проведено предметнушкільнуолімпіаду з 6 по 11 класи, де взяли участь 21 учень. Учні ,якіпоказатикращірезультати у листопаді взяли участь у районному ІІ етапіолімпіади. Досяглитакихрезультатів:

1.Давиденко Н. ( 11 кл.) 9 м. з 15 (42,5 б.)

2. Ришко Д. ( 7 кл.) 16м. з 20 (31 б.)

(Вчителька–Ярошенко Н.Г.)

3. Білозуб Р. (8 кл.) 18м.

(Вчителька – Ковриженко В.О.)

У школібуло проведено творчий конкурс присвячений «200-річчю з Дня народження Тараса Шевченка». У районномуконкурсіучениця 5-Б кл. Ритова Л. зайняла 3 місце.

У груднімісяці проходив шкільний конкурс знавцівукраїнськоїмовиім.П.Яцика , де брали участь учні2-11 класів. У районному конкурсіучениця 5-А кл. Шелестова Є.зайняла 1 м, а учень 5-Б кл. Солін Д. -6м. (Вчителька-Ковриженко В.О.).У січнімісяцібуло проведено Всеукраїнськийукраїнознавчий конкурс «Соняшник».уякому взяло участь 64 учні. Учнізайнялипризовімісця. Так , учень 10 кл.Скрипник А.(65 б.) нагороджений Дипломом І ступеняВсеукраїнськогорівня, а Давидова Д.(62 б.) нагороджена Дипломом ІІ ступеняВсеукраїнськогорівня.

Дипломом І ступеняРегіональногорівнянагороджені:


  1. Пригода А.(5-А кл,50 б.)

  2. Шелестова Є. (5-А кл., 49 б.)

  3. Антонюк А. (6 кл., 50 б.)

  4. Бричок М. (6 кл. , 48 б.)

  5. Спасун О. (10 кл., 56 б.)

Дипломом ІІ ступеняРегіональногорівнянагороджені:

  1. Мала О. (6кл., 43 б.)

  2. Дегтярьова С. (7 кл., 42 б.)

  3. Ришко Д. ( 7 кл., 40 б.)

  4. Хільченко А. (10 кл.,51 б.)

Дипломом ІІІ ступеняРегіональногорівнянагороджені:

  1. Солін Д. (5-Б кл., 38 б.)

  2. Бахадор М. (5-Б кл., 38 б.)

  3. Петров А (5-Б кл., 38 б.)

  4. Божок Н. (5-Б кл, 36 б.)

  5. Суха Д. (5-А кл, 36 б.)

  6. Ткаченко А. ( 6 кл, 51 б.)

  7. Казанець К. ( 8 кл, 37 б.)

Решта учасників нагороджено «Сертифікатом» учасника.

21 лютого-Міжнародний день рідноїмови. (Оформлення стенду, ребуси, кросворди,конкурси по класах, стінгазети).

У березнімісяці проходив Тижденьукраїнськоїмови та літератури, де проводилися:


  1. Літературно - мовний КВК між 5-А і 5-Б кл. (Ковриженко В.О.)

  2. Мовнавікторина :«Моворідна, слово рідне».(8кл, 10 кл.Ковриженко В.О.)

  3. Добірка ілюстрованих загадок та ребусів. (Вчителі-мовники)

  4. Мовленнєва стежина (прислів’я, приказки, загадки, пісні, вірші про мову).(2-11 кл).

  5. Граматичний турнір (диктант). (Ярошенко Н.Г.)

  6. Виховна година: „ Берегти її, плекати буду всюди й повсякчас”. (У класах).

  7. Мовознавчий турнір "Грайлива веселка". (Ярошенко Н.Г.)

Заходи присвячені 200-річчю з Дня народження Тараса Шевченка:

1. Урочиста лінійка : «Ти з нами, Тарасе!» (Ярошенко Н.Г.)

2.Вікторина «Чизнаємо ми Шевченка?»(Ярошенко Н.Г.)

3.Усний журнал «Об’єднаймося ж, брати мої!» ( 9-А кл.) (Ковриженко В.О.)

4. Літературне свято: «До тебе я, Тарасе, йду…»(Ковриженко В.О., Гірак Л.М.)

Районний поетичний конкурс поетів-початківців «Зерна доброти», де Лещенко А. (5-Б кл.) та Мала О.(6кл). нагороджені «Дипломами» учасників конкурсу та подарунками (вч. Ковриженко В.О., Ярошенко Н.Г.)

Учениця 10 кл. Спасун О. взяла участь у районному творчому конкурсі присвяченому 200-річчю з Дня народження Тараса Шевченка. Написала творчу роботу «Мистецькі шляхи Т.Шевченка». (вч. Ковриженко В.О.).


ІІІ - е засідання на тему: « Використання інноваційних технологій при вивченні гуманітарних дисциплін» Члени МО відвідали урок світової літератури у 5-Б класі на тему: « Творчість М.Твена» (вчитель: Соболь Т.В.), де вчитель на уроці використовувала ІКТ.

Ефективності уроку можнадосягти, коли змістматеріалу оптимально поєднується з доцільними й результативними формами та методами роботи,

щореалізуються за допомогоюсучаснихзасобівнавчання, якими є комп'ютерні та мультимедійнітехнології. Вониуможливлюютьмодернізацію уроку, посилюютьдіяльнішуактивністьучнів, забезпечуютьнаочність, емоційність, індивідуалізацію і диференціаціюнавчання. Завдяки ІКТ удаєтьсядосягтиінформаційноїнасиченостіматеріалу, збільшитиобсягсамостійноїроботи - індивідуальної, групової, фронтальної, активізуватидіяльністьучнівпід час виконаннязначноїкількостізавдань, здійснюватизворотнийзв'язок.

Слідзазначити, що урок з комп'ютернимзабезпеченням, крімзвичайної, маєще й технологічну мету, аджедіалог учителя з учнемвідбувається через комп'ютер, якийвиступає в ролітретього компонента навчання - індивідуального для кожного школяра.

Спланували заходи на відзначення 200-річчя від дня народження Т.Г.Шевченка, підготовку проведення предметних тижнів

ІV- е засідання на тему: « Нові методи та підходи в організації позакласної роботи з метою підвищення інтересу учнів до культури рідного краю, поглиблення знань з предметів гуманітарного циклу»

Ключовим питанням засідання було обговорення конкурсу «На балу у сказок».

V - е засідання : « Аналізроботи МО за 2013 - 2014навчальнийрік» .


Аналізуючи роботу МО можназробититакийвисновок, щопорядізвикористаннямнаявнихпрограмнихпродуктів для вивченнянових тем вчителіпрактикуютьвласніпрезентації для подачіматеріалу, а такожзалучаютьучнів до створенняпроектів, презентацій.Цезацікавлюєшколярів,

розвиваєїхнітворчіздібності, ініціативу, адже у процесівиконаннязавдання вони ознайомлюються з теоретичнимматеріалом, опрацьовуютьрекомендованулітературу, добираютьцікавівправи, обмірковують, як усе оформити й подати. Таким чином вчителідосягаютьреалізаціїважливихнавчальнихцілей, зокремаформують в учнівмотивацію до навчання.

Учителі МО провадятьапробаціюрізнихтипівуроківізвикористаннямінформаційнихтехнологій у навчальномупроцесішколи, аналізуютьпереваги та недоліки, прогнозуютьрезультати.

Основні завдання ПМК вчителів-філологів на 2014-2015 навчальний рік
Тема : Шляхи формування гуманної духовності школярів для повноцінного розвитку особистості шляхом впровадження  інтерактивних  технологій.»

До складу нашого Ш МО входить 8 учителів і всі мають вищу освіту. Наше кредо: «Постійно шукай в дитині багатство її душі».

Сьогодні ми, вчителі гуманітарного напрямку  нашої школи, взявши за основу гуманну педагогіку, створюємо «нову школу», де завдання кожного учителя- допомогти кожному маленькому школяру навчитися жити в цьому великому і такому неосяжному світі… І ,звичайно , особистісний розвиток дитини та набуті у попередні роки властивості психічного розвитку створюють внутрішні передумови для зміни його становища в школі, в сім'ї, в суспільстві.

Значний внесок щодо обґрунтування особистісно-гуманного підходу до виховання дітей і підлітків вніс Ш. Амонашвілі. На думку Ш. Амонашвілі, виховувати дитину гуманно, це, по-перше, створювати найкращі умови для її цілеспрямованого особистісного, соціального і педагогічно значущого розвитку, виховання, збагачення знаннями і досвідом, по-друге, керувати цим процесом у злагоді з потребами міцніючих внутрішніх сил, враховуючи позиції самої дити-ни, її інтересів. Важливо у процесі цього не забувати про те, що серцевиною школи, центром уваги є особистість дитини, її духовний світ, цінності, прагне-

ння, творчі нахили та здібності. Для того щоб сформувати таку особистість в умовах загальноосвітнього навча-льного закладу, маємо створити належні пе-

дагогічні передумови для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня, задоволення навчальних потреб, використовувати особистісно зорієнтова-

ний підхід до організації педагогічного процесу задля ефективного навчання, розвитку та виховання кожного учня.

Отже, узявши за основу ці принципи,  основною метою  діяльності методичного об’єднання гуманітарного циклу є: залучення викладачів до інноваційної, пошукової діяльності, розвиток творчої ініціативи педагогів- предметників, виявлення і поширення найбільш ефективних форм та методів їхньої роботи.

Робота Ш МО гуманітарного циклу  відбуваєтиметься в двох напрямах:

1. Теоретична частина - запровадження інноваційних технологій у навчальний процес, використання новітніх технологій; обговорення питань організації та здійснення контрольних зрізів знань.

2. Практична частина - відкриті уроки, самоосвіта, творчі звіти тощо.

У 2014- 2015 н.р. члени предметно- методичної комісії будуть працювати відповідно до методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу:

1.«Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі», наданих МОН України (лист МОН України від 01.07.2014 № 1/9-343).

2. Вивчення української мови в 5-6 класах на основі нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України.
3. Розпочати роботу над науково-методичною проблемою школи: «Формування освітнього середовища для саморозвитку особистості на засадах гуманної педагогіки».

4.Забезпечення оптимальних умов для різнобічного мовленнєвого розвитку кожного учня, урахування його індивідуальних особливостей, пізнавальних потреб; інтересів, прагнень, заохочення до самостійності у вивченні мови , самопізнання і саморозвитку.

5.Впровадження у навчально- виховний процес новітніх технологій. 6.Удосконалення форм і методів навчання, застосовуючи інформаційні,

комунікативні та інтерактивні методики, особистісно-зорієнтовані системи

навчання.

7. Взяти участь у педчитанні. «Маніфест гуманної педагогіки».

Кодекс честі вчителя.



7. Взяти участь у педагогічній раді « Духовно-моральне виховання – основа гуманної педагогіки»

9.Своєчасне виявлення і сприяння усуненню причин, які гальмують вдоскона лення методичного рівня вчителя.

10.Надання методичної допомоги педагогам, які її потребують.

11. Впродовження роботи над методикою проведення нетрадиційних уроків.

12.Організація проведення в школі тижня рідної мови та української літератури, тижня зарубіжної літератури, тижня іноземної мови; Шевченківського

тижня, річниці письменників, свят рідної мови, поетичних конкурсів.

13.Активізація позакласної роботи з навчальних предметів, розвиваючи при

цьому творчі здібності учнів.

14.Регулярний огляд новинок методичної літератури, періодичних видань.

15. Ознайомитись із перспективним досвідом вчителів району, області, країни,

які працюють за принципами гуманної педагогіки Ш.Амонашвілі.



Зміст роботи МО вчителів - філологів

2014/2015 н.р.

№ з/п

Зміст роботи

Термін

Виконавці

Примітка

1

Планування роботи МО на 2014/2015 н.р.

Серпень

Члени МО




2

Проведення засідань МО

Протягом н.р.

Керівник МО



















3

Вивчення методичних рекомендацій щодо викладання української мови та літератури у 5—9-х кл.  в 2014/2015 н.р.

Серпень

Члени МО




4

Календарно-тематичне планування з предметів на 2014/2015 н.р.

Серпень

Керівник МО




5

Складання пакету документів мовної освіти

Вересень

Керівник МО




6

Взаємоперевірка готовності кабінетів до нового навчального року

Серпень,

вересень


Члени МО




7

Взаємовідвідування уроків учителями МО

Протягом н.р.

Члени МО




8

Складання планів роботи кабінетів, графіків зайнятості, забезпечення кабінетів   навчально-методичними матеріалами

Серпень,

вересень


Члени МО




9

Проведення індивідуальних та групових консультацій з української мови та літератури

Протягом н.р.

Члени МО




10

Вивчення рівня знань учнів з предметів

Вхідна атестація (для 5,9 кл. у вересні), контрольні атестації    семестр

Члени МО




11

Перевірка виконання програм.

Складання звітів



1 раз на семестр

Керівник МО




12

Перевірка стану учнівських зошитів

Грудень

   Члени МО




13

Проведення семінарів, круглих столів щодо методологічних питань

Протягом н.р.

Члени МО




14



Проведення методичних оперативок:

а) планування роботи на рік;



Вересень

Керівник МО




б) питання та проблеми, пов'язані з викладанням предметів;

Протягом н.р.

Керівник МО




в) поточні питання;

Протягом н.р.

Керівник МО




г) аналіз роботи за І, II семестр;

Грудень,червень

Керівник МО




ґ) результати контрольних зрізів знань;

Квітень


Керівник МО




д) підготовка аналізу роботи за рік.

Травень

Керівник МО



















15

Підготовка текстів для контрольних зрізів знань, завдань для олімпіад

Жовтень

Члени МО




16

Проведення олімпіад (І тур).

Індивідуальна робота з переможцями і підготовка їх для участі в II, ІІІ турах



Жовтень, листопад

Члени МО




17

Контроль за системою та якістю проведення педагогічного консультування учнів та батьків

Протягом н.р.

Члени МО




18

Підготовка та проведення мовознавчих та літературознавчих конкурсів:

Протягом н.р.

Члени МО






• Всеукраїнська гра «Соняшник»

Березень






• Всеукраїнська гра «У лукоморья»










• Дня української мови та писемності

9 листопада
















• Міжнародного дня рідної мови

21 лютого







• Дня народження Т.Г.Шевченка

9 березня







• Всесвітнього дня поезії

21 березня







19

Підготовка та проведення тижня української філології

Березень

Члени МО




20

Перевірка виконання програм, складання звітів

Грудень, червен

Керівник МО




21

Підсумки атестації вчителів МО

Квітень

Керівник МО







22

Підбиття підсумків роботи МО за 2014-2015 н.р.

Червень



Керівник МО




23

Планування роботи МО на 2015/2016 н.р

Травень

Керівник МО





План проведення засідань МО

вчителів -філологів  на 2014-2015 н.р.

№ з/п

Основні питання для розгляду

Відповідальний

І засідання (організаційне)– вересень 2014року




1

Аналіз роботи МО за 2013/2014 н. р. та основні напрямки та завдання роботи на 2014/2015 н.р

Керівник МО

2

Ознайомлення вчителів з планом роботи МО на рік.

Керівник МО

3

Опрацювання офіційних документів Міністерства освіти і науки України.

Керівник МО

4

 Ознайомлення з інструктивно-методичними листами щодо вивченні суспільно - гуманітарних предметів з вимогами до виконання письмових робіт учнів і перевірки зошитів у 5—11-х класах, з методичними рекомендаціями щодо оформлення в класному журналі результатів навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів. (Збірник наказів МОН України)

Керівник МО

5

 Ознайомлення з наказом по школі про результати державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання

Керівник МО

6


Обговорення доповіді «Учитель ХХІ століття – це учитель гуманної педагогіки»

Шара І.С.










7

Підготовка до олімпіади із гуманітарних предметів; обговорення орієнтовних завдань

Члени МО

8

Планування позакласної роботи вчителів-словесників на принципах гуманної педагогіки


Члени МО











ІІ засідання - жовтень 2014 року

Тема:  «Організація навчання засобами інтерактивних технологій в

сучасній школі»




1

Особливості застосування інтерактивних методів та

технологій під час вивчення української мови та літератури



Члени МО

2



 Інноваційна діяльність вчителя під час планування структури сучасного уроку ( робота в группах)

Члени МО



3

Підведення підсумків І (шкільного) етапу

Всеукраїнських учнівських олімпіад; підготовка учнів до ІІ



 (районного) етапу

Керівник МО

4


 Підготовка до проведення І етапу Міжнародного конкурсу знавців рідної мови ім. Петра Яцика.

вчителі-філологи (укр.)










5

Повідомлення та обговорення питання «Урок – унікальна форма гуманного виховання учнів»

Члени МО













ІІІ засідання – січень  2015 року

Тема:  «Розвиток творчої  ініціативи вчителів  у використанні

інтерактивних методів у навчанні »


1

Прийоми формування мотивації школярів до самостійної навчальної діяльності при вивченні світової літератури

Соболь Т.В.

2

Самоосвіта як безперервний процес саморозвитку та самовдосконалення педагогів.

Кулинич Ю.В.

3

Аналіз результатів моніторингових досліджень рівня навчальних досягнень учнів з української мови за результатами ІІ (семестрового) етапу освітнього моніторингу

Керівник МО










4

Аналіз результатів ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади. Прийняття рекомендацій

Керівник МО

5


Шляхи формування духовності школярів для повноцінного розвитку особистості (круглий стіл)

Ковриженко В.О

6

Підсумки роботи МО за І семестр

Керівник МО











ІV засідання – березень 2015 року

Тема:  «Формування  успішного  освітнього  середовища  шляхом

впровадження  інтерактивних  технологій.»


1

Форми і методи тематичного контролю знань на уроках української мови. Удосконалення підходів щодо об’єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів.

Ярошенко Н.Г.

2

Наступність у вивченні української мови між  початковою школою та 5–м класом

Ярошенко Н.Г.


Навчально –виховна та позакласна робота

№ з/п

Зміст роботи

Термін

Виконавці

Примітка

1

Члени предметно-методичної комісії створюють сприятливі умови для роботи учнів на факультативних та додаткових заняттях з предметів

Протягом н.р

Члени МО




2

Члени предметно-методичної комісії вчителів братимуть участь у шкільних та районних олімпіадах з української та іноземної мов, української та світової літератур

Протягом н.р.

Члени МО




3

Святкування Дня писемності

Листопад

Члени МО




4

Участь у Всеукраїнських конкурсах з української мови

Протягом н.р.

Члени МО




5

Участь у Міжнародному конкурсі знавців української мови ім.П.Яцика

Листопад

Члени МО




6

Літературний конкурс присвячений творчості Т.Шевченка

Жовтень



Члени МО




7

Святкування Міжнародного дня рідної мови

Лютий

Члени МО




8

Проведення предметних тижнів

Протягом н.р

Члени МО




9

Святкування Дня поезії

Березень

Члени МО




10

Інсценування художніх творів та уривків з них

Протягом н.р

Члени МО




11

Систематично знайомити учнів з народними традиціями, культурою українського народу

Протягом н.р

Члени МО



  




Підвищення кваліфікації та фахового рівня

№ з/п

Зміст роботи

Термін

Виконавці

Примітка

1

Вивчення, вдосконалення та впровадження кращого педагогічного досвіду: кожному з членів методоб’єднання, що має власні педагогічні надбання чи високий рівень володіння певним питанням навчально – виховної роботи виступати із розповіддю про свій досвід на засіданнях методоб’єднання. Ознайомлювати колег з таким досвідом у ході проведення відкритих уроків, виховних заходів, взаємо відвідування уроків;
на засіданнях методоб’єднання систематично ознайомлюватися з новинками психолого - педагогічної, методичної літератури



Протягом н.р

Члени МО




2

Проводити аукціон педагогічних ідей.

Протягом н.р

Члени МО




3

Проводити творчі звіти вчителів, які атестуються на вищу категорію.

Протягом н.р

Члени МО




4

Кожному вчителю працювати над виробленням особистого творчого почерку, створювати свою систему роботи.

Протягом н.р .

Члени МО




5

Використовувати у роботі інтерактивні форми навчання.

Протягом н.р

Члени МО




6

Проводити на уроках індивідуальну та диференційовану роботу зі слабкими учнями

Протягом н.р

Члени МО




7

Оптимально урізноманітнювати методику навчальних занять, вдумливо практикуючи нестандартність їх форм і змісту

Протягом н.р

Члени МО





Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал