Звіт про роботу Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №102 Харківської міської ради Харківської області за 2010/2011 навчальний рік



Скачати 440.89 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації26.02.2017
Розмір440.89 Kb.
ТипЗвіт
  1   2   3


Звіт про роботу

Харківської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів № 102

Харківської міської ради Харківської області

за 2010/2011 навчальний рік
Протягом 2010/2011 навчального року педагогічний колектив забезпечував діяльність школи у відповідності з чинним законодавством: виконанням відповідних статей Конституції України, Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про мову", Комплексною програмою розвитку освіти м. Харкова на 2011-2015 р.р., наказами, листами Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, інструкцією "Про ведення ділової документації у загальноосвітніх навчально-виховних закладах", Положенням про середній загальноосвітній заклад, керувався власним Статутом.

Формування шкільної мережі – одне з основних завдань школи.

При формуванні контингенту закладу враховуються такі принципи:


  • рівність всіх громадян, що перебувають в Україні на законних підставах;

  • вільний вибір закладу відповідно до освітньо-культурних та соціальних потреб громадян;

  • відповідальність батьків або осіб, які їх замінюють, за здобуття дитиною загальної середньої освіти.

Аналіз статистичних показників свідчить про збільшення кількості учнів за останні три роки.

Мережа ХЗОШ №102

Навчальний

рік

Кількість

класів

Кількість

учнів

Середня

наповнюваність

2008-2009 н.р.


19

496

26,1

2009-2010 н.р.


20

542

27,1

2010-2011 н.р.


22

589

26,8

2011-2012 н.р.


24

650

27,1

Всього з 1 вересня 2008 року відкрито 5 нових класів для 154 учнів.

Кількість класів ХЗОШ №102


Кількість учнів ХЗОШ № 102


Середня наповнюваність класів

Найбільше за три роки зросла кількість учнів початкової школи.



Кількість класів початкової школи 2008-2011н.р.


Методична робота в школі спрямована на стимулювання творчості вчителя й формування в нього потреби в самовдосконаленні й саморозвиткові. Система методичної роботи з педагогами включає індивідуальні, групові, загальношкільні форми її організації, які взаємодіють і доповнюють одна одну.

Питання реалізації науково-методичної проблеми обговорювалися на засіданнях педагогічної ради, науково-методичної ради, нарадах при директорові, засіданнях ШМО, науково-методичних семінарах.



p5263048


p5263053
Педагогічні читання на тему «Розвиток розумових здібностей та рис особистості у навчально-виховному процесі» підготовлене вчителями Миколаєнко О.М., Ладних Ю.В. та педчитання на тему «Роль учителя в педагогічній підтримці обдарованості», підготовлене вчителями Чумаченко В.В., Шеїною Ю.В., дали чітке розуміння того, що саме особистість учителя займає чільне місце у формуванні дитячого світосприйняття . А загальногалузеві компетентності, розвинені в учнів як результат засвоєння змісту освіти в тій чи іншій галузі, становлять базову міждисциплінарну основу для набуття учнями ключових компетентностей.

Багато уваги приділяється теоретичному опрацюванню питань щодо впровадження сучасних технологій формування ключових компетентностей учнів, орієнтацію на профільне навчання. Проведено педради на теми: «Профільна школа в особистісно-розвивальному освітньому середовищі. Практика. Проблеми. Перспективи.», «Діагноз: неуспішність. Причини неуспішності та шляхи їх подолання», «Формування життєвих компетентностей учнів», «Проблеми в організації навчально-виховного процесу у класах з вечірньою формою навчання».

Постійно діючий науково-практичний семінар, яким керує Волощук О.С., дав змогу ознайомитись з досвідом роботи вчителів, які активно застосовують на уроках індивідуальні, групові форми роботи (Архипенко О.В., Ноздріна О.А., Авраменко С.І., Сіденко Г.В., Чумаченко В.В., Гриненко С.В.). Активну участь у його роботі брала вчитель Страшненко В.П., яка підготувала виступ на тему «Засвоєння знань та освоєння умінь: подібність і розходження процесів».

Різні форми методичної роботи дають змогу кожному педагогові поділитися перемогами або поразками у роботі з методичної теми, над якою працює педколектив, ознайомитися з досвідом роботи своїх колег, з передовим педагогічним досвідом учителів-новаторів тощо.

Методичний кабінет, який очолює Шеїна Ю.В., постійно поповнюється новими матеріалами: періодичними виданнями, тематичними розробками вчителів, доповідями на засіданнях методичних об`єднань, матеріалами, зібраними під час Ярмарку педагогічних ідей тощо.

c:\users\joker\desktop\звіт за 3 роки\фото до руо\sdc15199.jpg
Кожного року творчі доробки вчителів школи представлені на Ярмарку педагогічних ідей.

Рік

Кількість учасників

Дипломанти конкурсу

2009

5

Глушко В.В., учитель початкових класів, - диплом ІІІ ступеня

2010

6

Момотюк Г.І., учитель української мови та літератури, - диплом ІІІ ступеня, Авраменко С.І., учитель російської мови та світової літератури, – диплом ІІ ступеня.

2011

4

Свистунова Т.М., учитель інформатики, - диплом ІІІ ступеня.



Традиційною стала участь педагогів школи у конкурсі «Учитель року»


Рік

Учасники

2009

Свистунова Т.М., учитель інформатики

2010

Скоморовська С.П.,учитель математики

2011

Чумаченко В.В.,учитель початкових класів

Високий науково-методичний рівень продемонстрували вчителі світової літератури Авраменко С.І., Абазіна Л.В., вчитель англійської мови Ноздріна О.А. Відкриті уроки цих педагогів стали справжньою школою передового педагогічного досвіду, упровадження сучасних освітніх технологій у навчально-виховний процес.c:\users\joker\desktop\звіт за 3 роки\фото до руо\img_4801.jpg



Узагальнення та впровадження ефективного педагогічного досвіду на рівні району.

Рік

ПІБ учителя

Тема досвіду

2009

Скоморовська С.П., учитель математики

Узагальнення навчального матеріалу на уроках математики

2010

Авраменко С.І., учитель російської мови та світової літератури

Використання опорних схем-конспектів на уроках російської мови та зарубіжної літератури.


2011

Свистунова Т.М., учитель інформатики

Використання серії посібників «Мій конспект. Інформатика» для формування інформаційної культури

школярів


Науково-методична,

Авторські підручники та посібники

№ п/п

Автор

Назва

Клас

Видавництво, рік видання

1.


Т.М.Свистунова

«Мій конспект. Інформатика»

5,6,7,8,9,10-стандарт, 10 – академічний рівень

Основа, 2010


Методичні публікації

№ п/п

Автор

Назва

Клас

Видавництво,

рік видання





Т.М.Свистунова

«Використання комп’ютерних технологій на уроках математики в початковій школі»

1-4

Журнал «Інформатика в школі», №3, 2011 рік



Т.М.Свистунова

«Графічний Paint. Цикл уроків з інформатики»

5

Журнал «Інформатика в школі», №10, 2010 рік



Т.М.Свистунова

«Навчальна практика з інформатики. Цикл Інтернет-екскурсій «Моя планета Земля»»




Журнал «Інформатика в школі», №10,2009 рік



Т.М.Свистунова

Використання серії посібників «Мій конспект. Інформатика» для формування інформаційної культури школярів.




Журнал «Інформатика в школі», №8, 2010 рік



С.І.Авраменко

Опорные схемы-конспекты, алгоритмы, обобщающие таблицы, памятки

5-9

Журнал «Русский язык и литература в школах Украины», №6, 2010



С.І.Авраменко

Опорні схеми-конспекти для старшокласників

10-11

Журнал «Зарубіжна література в школі»

№13-14, 15, 16, 2010




Наукові статті

№ п/п

Автор

Назва

Клас

Видавництво,

рік видання



1

Т.М.Свистунова

Сторінки для батьків на шкільному Інтернет- сайті




Журнал «Інформатика в школі», №1, 2011 рік

2

Т.М.Свистунова

Проблема формування інформаційної культури школярів в умовах встановлення Інтернет-суспільства




Журнал «Інформатика в школі», №12, 2010 рік

Педагогічні працівники проходять атестацію згідно з графіком, підвищують кваліфікацію під час курсової перепідготовки, а також приділяють багато уваги самоосвіті.



Рік

Пройшли курсову перепідготовку

Кількість атестованих

2009

7

5

2010

11

9

2011

8

12

Якісний склад педпрацівників такий: із 40 педпрацівників мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» - 14; «спеціаліст І категорії» - 9; «спеціаліст ІІ категорії» - 7; «спеціаліст» - 9; тарифний розряд «9» - 1; з них – 3 учителя-методиста, 3 – старших учителя


Виявлення й розвиток природних здібностей дітей починається з предметних олімпіад, творчих конкурсів


Рік

Кількість учасників шкільного етапу олімпіад

Кількість учасників районного етапу олімпіад

Кількість учасників міського етапу олімпіад

2009

180

42

-

2010

192

54

1

2011

234

47

2


Переможці районного етапу Всеукраїнських шкільних олімпіад


Рік

Кількість учасників

Дипломанти

2009

42

Долженко Т., 9-А клас, - трудове навчання – ІІІ місце;

Гриненко Г., 7-А клас, - географія, ІІ місце;

Козюра Я., 9-А клас, - історія ІІІ місце.


2010

54

Гриненко Г.,8-А клас, – зарубіжна література – І місце, біологія – ІІІ місце, фізика – ІІІ місце;

Коваленко А.,7-А клас, – географія – ІІІ місце;

Гринь Д., 10-А клас, – економіка – ІІІ місце;

Швецова Д., 9-А клас, – історія – ІІІ місце, основи правознавства – ІІІ місце;

Донченко Г., 7-А клас, – фізика – ІІІ місце.


2011

47

Гриненко Г., 9-А клас, – біологія – І місце, географія – ІІ місце;

Михайлова О., 7-Б клас, - географія – І місце, українська мова та література – ІІ місце;

Коваленко А. , 8-А клас, - географія – ІІ місце;

Шаповал К., 9-Б клас, – трудове навчання – ІІІ місце;

Третяк Ю., 8-Б клас, – світова література – ІІІ місце;

Козюра Я., 11-А клас, - історія – ІІІ місце;



Карий І., 7-Б клас, - фізика –ІІІ місце.







Учні ХЗОШ №102 є активними учасниками предметних турнірів і

конкурсів.

Рейтинги за підсумками районних етапів


Рік

ТЮГ

ТЮЕ

ТЮП

ТЮБ

2009

VI

VI

VIII

X

2010

IV

IV

V

IX

2011

ІІІ

ІІІ



XI

c:\users\joker\desktop\папка и мамка на\alim0442.jpgc:\users\joker\desktop\папка и мамка на\alim0678.jpg

c:\users\joker\desktop\на стенди\на стенди\alim0340.jpg

c:\users\joker\desktop\на стенди\на стенди\alim0319.jpg

c:\users\joker\desktop\звіт за 3 роки\фото до руо\alim0188.jpgc:\users\joker\desktop\папка и мамка на\alim0169.jpg

У школі діє осередок Малої академії наук.


Рік

Кількість учасників районного етапу

Кількість учасників міського етапу

2009

5

0

2010

5

0

2011

4

1



Якість знань учнів є пріоритетним показником роботи педагогічного колективу.



Рівень навченості учнів ХЗОШ № 102 за 2008-2009 н.р.


Із 403 учнів 3-11 класів на кінець 2008-2009 навчального року 24 учнів навчаються на високому рівні, на достатньому - 117 учнів. Якість знань становить 35%

Рівень навченості учнів ХЗОШ № 102 за 2009-2010 н.р


Із 492 учнів 2-11 класів на кінець 2010-2011 навчального року 59 учнів навчаються на високому рівні, на достатньому - 169 учнів. Якість знань становить 44,3%.

Рівень навченості учнів ХЗОШ № 102 за 2010-2011 н.р.

Із 492 учнів 2-11 класів на кінець 2010-2011 навчального року 59 учнів навчаються на високому рівні, на достатньому - 169 учнів. Якість знань становить 46,3%.



Порівняльні показники якості знань учнів

Якість знань учнів ХЗОШ № 102 по предметам за 2010-2011 н.р.


Предмети

Роки


2008-2009

%


2009-2010

%


2010-2011

%


Укр.мова

51

49

56,5

Укр.література

58

56

60

Рос.мова

45

44

46

Світ.література

48

50

49,5

Географія

60

54

64

Природознавство

70

72,4

83,2

Право

50

46

49,1

Англ.мова

45

56

47

Біологія

44

52

46,7

Історія України

59

60,5

63,5

Всесвітня історія

65

68

55,4

Фізика

53

55

56

Хімія

36

43

38,6

Інформатика

75

87

78

Алгебра

37

40,5

38

Геометрія

39

42

40,8

Математика

43

46

41,6

Трудове навчання

70

80

91,2

Обр. мистецтво

69

70

77,1

Харківщинознавство

53

60

54,4

Етика

68

70

73,3

Фізична культура

79

84

77,7



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал