Зм назва тем Денна форма



Дата конвертації25.12.2016
Розмір85.8 Kb.
Теми семінарських занять

ЗМ

Назва тем

Денна форма

Заочна форма

1.

Соціально-виховні інститути в системі соціалізації особистості

4

-

1.1.

Освітні заклади, особливість та сучасний стан

  1. Становлення соціально-педагогічної роботи в закладах освіти.

  2. Освітні заклади, особливість та сучасний стан

  3. Сутність відкритої соціально-педагогічної системи та вплив її факторів на процес соціального становлення особистості.

  4. Мета та завдання системи освіти.

  5. Структура сучасної системи освіти.

2

-

1.2.

Соціально-педагогічна діяльність у дошкільних

навчально-виховних закладах

  1. Особливості соціально-педагогічної спрямованості дошкільної освіти.

  2. Зміст соціально-педагогічної діяльності у дошкільних навчальних закладах.

  3. Завдання та напрямки роботи соціального педагога в ДНЗ.

  4. Функції та посадові обов’язки соціального педагога в дошкільній установі.

2

-

2.

Соціально-педагогічна робота загальноосвітніх навчальних закладах

4

-

2.1.

Організація соціально-педагогічної діяльності в ЗОШ

  1. Поняття моделі соціально-педагогічної діяльності школи.

  2. Стратегія розробки концепції шкільної соціально-педагогічної діяльності.

  3. Стратегія зовнішньої соціально-педагогічної діяльності загальноосвітнього навчального закладу.

  4. Стратегія управління соціально-педагогічною діяльністю загальноосвітнього навчального закладу.

2

-

2.2.

Соціально-педагогічна служба як структурний підрозділ загальноосвітньої школи

  1. Організація роботи соціальної служби у ЗОШ.

  2. Мета та зміст роботи шкільної соціально-педагогічної служби.

  3. Функції та принципи діяльності соціальної служби школи.

  4. Соціально-педагогічний модуль: завдання та напрямки роботи.

2

-

3.

Особливості соціально-педагогічної роботи в системі середньої освіти

4

-

3.1.

Професійна діяльність соціального педагога в ЗОШ

  1. Основна документація соціального педагога в ЗОШ.

  2. Зміст роботи соціального педагога в загальноосвітній школі.

  3. Організаційно-методична та діагностична робота.

  4. Консультаційна та профілактична діяльність.

  5. Технологія соціальної паспортизації класу.

2

-

3.2.

Соціально-правова діяльність соціального педагога у системі освіти

  1. Нормативно-правова база роботи соціального педагога у навчальних закладах.

  2. Правове виховання учнів у роботі соціального педагога.

  3. Система правової освіти в ЗОШ.

  4. Заходи з правового виховання учнів.

2

-

4.

Соціально-педагогічна робота з учнями в ЗОШ

4

2

4.1.

Соціально-педагогічна робота зі школярами,

що знаходяться у «зоні ризику»

  1. Класифікація проблем учнів «групи ризику».

  2. Соціально-педагогічна робота з учнями, що мають проблеми з навчанням.

  3. Напрямки роботи школи з дітьми «групи ризику».

  4. Корекційно-програмове забезпечення індивідуальної роботи з учнем.

  5. Профілактична спрямованість соціально-педагогічної діяльності.

2

2

4.2.

Робота соціального педагога з профорієнтації учнів

  1. Організація профорієнтаційної роботи в школі.

  2. Особливості профорієнтаційної роботи з молодшими школярами.

  3. Зміст профорієнтації в середніх класах школи.

  4. Профорієнтаційна робота зі старшокласниками.

  5. Профорієнтаційні заходи соціального педагога.

2

-

5.

Робота з учнями, які вимагають особливої педагогічної уваги

4

-

5.1.

Соціально-педагогічні програми з превенції адитивної поведінки школярів

  1. Сучасні підходи до профілактичної роботи з підлітками в умовах загальноосвітньої школи.

  2. Види адективної поведінки.

  3. Мета та напрями первинної профілактики адитивної поведінки неповнолітніх.

  4. Соціально-педагогічні програми з превенції адитивної поведінки школярів.

  5. Зміст роботи соціального педагога з батьками щодо попередження адитивної поведінки учнів.

2

-

5.2.

Робота соціального педагога з дітьми з проблемних та неблагополучних сімей

  1. Мета, завдання та принципи роботи соціального педагога з проблемними та неблагополучними сім’ями.

  2. Типи сімей «групи ризику».

  3. Взаємодія соціального педагога з сім’ями «групи ризику».

  4. Практична робота соціального педагога з проблемними сім’ями.

  5. Взаємодія соціального педагога з внутрішніми службами школи та з зовнішніми організаціями по роботі з сім’ями «групи ризику».

2

-

6.

Організація шкільного самоврядування

4

-

6.1.

Робота соціального педагога з організації шкільного самоврядування

  1. Методологія шкільного самоврядування.

  2. Концептуально-технологічні підходи в організації учнівського самоврядування.

  3. Соціально-педагогічні принципи побудови моделі шкільного самоврядування.

  4. Основні форми учнівського самоврядування.

  5. Взаємодія соціального педагога з дитячими громадськими організаціями в процесі створення і функціонування шкільного самоуправління.

2

-

6.2.

Система роботи школи з обдарованими учнями

  1. Мета, завдання, принципи роботи школи з обдарованими дітьми.

  2. Класифікація дитячої обдарованості.

  3. Соціально-педагогічна діагностика обдарованості.

  4. Конструктивно-проективна діяльність соціального педагога з обдарованими учнями.

  5. Соціально-педагогічний супровід обдарованих дітей та підлітків.

  6. Методика формування учбової успішності учнів.

2

-

7.

Специфіка роботи соціального педагога з окремими категоріями учнів

4

2

7.1.

Діяльність соціального педагога у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

  1. Особливості соціально-педагогічної діяльності у навчальних закладах інтернатного типу.

  2. Основні напрямки роботи та ролі соціального педагога в закладах для дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

  3. Методика соціально-педагогічної діяльності у навчальних закладах інтернатного типу.

  4. Основна документація соціального педагога в інтренатному закладі освіти.

2

2

7.2.

Робота соціального педагога з учнями, які мають обмежені фізичні можливості

  1. Система роботи соціального педагога з дітьми групи ризику зі стану здоров’я.

  2. Конструктивно-проективна діяльність соціального педагога з учнями, які мають обмежені функціональні обмеження.

  3. Система взаємодії фахівців, які супроводжують дітей-інвалідів.

  4. Нормативно-правова база роботи з людьми, які мають обмежені можливості.

2

-

8.

Соціально-педагогічна діяльність у вищих навчальних закладах

4

-

8.1.

Соціально-педагогічна діяльність у закладах освіти

(контрольно-узагальнююче заняття)



  1. Мета, завдання та структура сучасної системи освіти.

  2. Організація соціально-педагогічної роботи у дошкільних навчальних закладах.

  3. Специфіка роботи соціального педагога в загальноосвітній школі.

  4. Мета та завдання соціально-педагогічної роботи у ВНЗ.

  5. Напрями соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю.

4

-




Всього

32

4


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал