Затверджено Директор нвк т. Р. Сімчук



Скачати 417.73 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації30.03.2017
Розмір417.73 Kb.
  1   2   3
Старокривинський навчально-виховний комплекс "дошкільний навчальний заклад - школа І-ІІІ ступенів" Славутської районної ради Хмельницької області

Погоджено Перевірено

на засіданні МО ЗДВР

Голова МО

__________ _____Ж.С.Пащук



Затверджено

Директор НВК

________Т.Р.Сімчукарина аширбакиева вконтакте

Календарне планування

із світової літератури



(ІІ семестр 2014-2015н.р.)

Груша О.С.

Календарне планування із світової літератури

складене відповідно до програм:для 5 -6 класів - "Світова література 5-9 кл". Авторський колектив: О.М. Ніколенко (керівник колективу), К.В. Таранік-Ткачук, С.П. Фоміна, О.В. Ревнивцева, Т.П. Сегеда, Н.В. Онищенко. Програма затверджена наказом Міністерства від 6.0

—для 7-9 класів

(За програмою: Зарубіжна література. 5–12 кла¬си. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів / Автори Ю.І. Ковбасенко, Г.М. Гребницький, Н.О. Півнюк, К.Н. Баліна, Г.В. Бітківська. Керівник авторського колективу Ю.І. Ковбасенко. За загальною редакцією Д.С. Наливайка. – К., Ірпінь: Перун, 2005.)

10-11 класи

ПРОГРАМАдля профільного навчання учнівзагальноосвітніх навчальних закладів,філологічний напрям.Профільний рівень

Укладачі програми:Ю.І.Ковбасенко (керівник авторського колективу); Г.М.Гребницький, Т.Б.Недайнова, К.Н.Баліна, Г.В.Бітківська, І.А.Тригуб, О.О.Покатілова

Перевірено



ЗДНВР

______Ж.С.Пащук



Календарне планування на 5 клас

Усього – 70 годин;

РМ (розвиток мовлення )– 4 години;

ПЧ (позакласне читання) – 4 години;

контрольних робіт – 6 годин.

Світ дитинства



дата

примітки

Марк Твен (1835-1910 «Пригоди Тома Сойєра».

ТЛ. Повість УС. Українські перекладачі творів Марка Твена ЛК. Втілення сюжетів творів Марка Твена у кіно, живописі, графіці та інших видах мистецтва. Популярність образів улюблених книг серед дітей різних країн

















Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра». Сонячний,радісно-бешкетливий світ дитинства у повісті










Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра». Цінності дитинства та їх доля в дорослому житті









Витівки ігри та пригоди героїв повісті. ЕК Бешкетники, яких знають у всьому світі – Том Сойєр і Гекльберрі Фінн. Ставлення автора до своїх героїв









Світ дорослих і світ дітей у повісті. Провідні ідеї твору (дружба, кохання, людяність та ін.).









Елеонор Портер (1868-1920). Знайомство з письменницею. Всесвітньо відомий роман бестселер «Поліанна». ТЛ. Роман УС Українські перекладачі творів Е.Портер. ЛК. Втілення сюжетів творів Е. Портер у кіно, живописі, графіці та інших видах мистецтва.









Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста.









Поліанна та її друзі. Художні засоби розкриття образу Поліанни. ЕК Том Сойєр і Поліанна. Порівняльна характеристика героїв на рівні рис характеру










Ідея радості життя й відкриття світу у творі.










РМ № 3. Порівняльна характеристика героїв прочитаних творів (усно).










КР № 4 Контрольний твір «Світ дитинства»




Сила творчої уяви










Льюїс Керролл (1832-1898). «Аліса в Країні Див». Творча історія книги, її зв’язок із біографією письменника та життям Англії «вікторіанської» доби. ТЛ. Початкові поняття про фантастику. Поглиблення понять про казку (літературну), повість










Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди.










Персонажі, які оточують героїню.










Особливості художньої мови твору. Елементи казки у творі. ЛК. Втілення сюжету повісті-казки Л. Керрола «Аліса в Країні Див» у різних видах мистецтва (кіно, мультиплікація, музика та ін.). Продовження книги («Аліса в Задзеркаллі»). УС. Переклади й видання книг Л. Керрола.










РМ(п)Стислий переказ.» Униз і вглиб кролячою норою»










Марина Іванівна Цвєтаєва (1892-1941). «Книги в червоній палітурці»...










Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М.І. Цвєтаєвої. Знайомі образи з прочитаних книг (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн та ін.)










Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі. ТЛ. Поглиблення понять про вірш.










ПЧ 4. Бюрґер Г. і Распе Р.Е. «Дивовижні пригоди, подорожі й бойові подвиги барона Мюнхгаузена»










КР № 5 Сила творчої уяви. Твори Л.Керролла, М.Цветаєвої,

Сучасна література. У колі добрих героїв










Роальд Дал (1916-1990) - автор "найсмачнішої" сучасної казки "Чарлі і шоколадна фабрика. ТЛ. Персонаж і герой літературного твору.

ЛК. Твори сучасного мистецтва (література, кіно, театр та ін.) для дітей і про дітей










Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі. Робота з текстом твору










Характеристика образу містера Вонкі










Зображення в повісті реального та фантастичного. Робота з текстом твору










Образи дітей, які стали володарями "золотих квитків"










Доброта і щирість - секрет перемоги Чарлі Беккета. ТЛ. Персонаж і герой літературного твору. ЛК. Порівняння твору з кіноверсіями










Пауль Маар (нар. 1937). «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу».










Яскравість художнього світу твору. Оптимістичний образ Суботика

60-61







Реальне і фантастичне у творі.










Елементи фольклору (казки) та їх значення для розкриття головної ідеї – реалізації мрій, бажань і прагнень особистості.

63-64







ПЧ. К. Буличов. Цикл «Аліса» (1-2 твори за вибором).










КР6. Сучасна література. У колі добрих героїв» (тести, відповіді на запитання)










Узагальнення і систематизація вивченого. "Знання вогонь не спалить, вода не забере"










Завдання на літо. "На березі надій і сподівань"










Підсумковий урок


Перевірено ЗДНВР

Світова література 6 клас





Зміст навчального матеріалу










ЛЮДСЬКІ СТОСУНКИ

дата

примітки




А. П. Чехов — видатний російський письменник. Оповідання «Хамелеон».

ТЛ) Гумор, іронія, художня деталь, підтекст, притча.










Висміювання чиношанування, малодушності, пристосуванства в оповіданні А. П. Чехова «Хамелеон»










Діалог як основна форма розкриття сюжету. Оповідання «Товстий і тонкий». Майстерність письменника у змалюванні персонажів










Художня деталь і підтекст в оповіданнях А. П. Чехова

(ЕК) Порівняння образів чеховських персонажів (Очумєлов, «товстий», «тонкий»): схожість і відмінність між ними.










Життєвий і творчий шлях Д. Лондона. Оповідання «Жага до життя»









Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у творі «Жага до життя»










Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома». Роман спрямований проти рабовласництва .










Ідеї доброти, поваги до людини, мужності, толерантності в романі Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома».










Жорстокість та расова неприязнь проти біблійних істин дядька Тома










Урок розвитку мовлення(у) «Переказ одного з уривків твору» «Хатина дядька Тома».











Контрольна робота «ЛЮДСЬКІ СТОСУНКИ»










А. де Сент-Екзюпері — французький письменник, автор філософської алегоричної казки-притчі «Маленький принц»










Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц».










Філософський зміст твору та художні образи казці А. де Сент-Екзюпері

«Маленький принц»












Контрольний твір: «Ми відповідальні за тих, кого приручили» за казкою А. де Сент-Екзюпері










ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ










ТЛ) Хайку, поема, ліричний герой.











Урок виразного читання напам’ять . Хайку(2-3)










Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса «Моє серце в верховині…».










Антитеза .Елементи фольклору у вірші Р. Бернса «Моє серце в верховині…». Виразне читання напам’ять










Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі «Пісня про Гайавату» (УС) Видатні українські перекладачі творів зарубіжних поетів.











Урок виразного читання напам’ять «Пісня про Гайавату










Джанні Родарі (1920-1980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша(ЕК) Елементи фольклору і міфів у творах Р. Бернса і Г. Лонгфелло

;








Контрольна робота «ЛЮДСЬКІ СТОСУНКИ ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ,»










ОБРАЗ МАЙБУТНЬОГО В ЛІТЕРАТУРІ











Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні Рей Дугласа Бредбері «Усмішка». (ТЛ) Конфлікт. Поглиблення поняття про фантастику.











Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору










Роберт Шеклі «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі. ЛК) Образ майбутнього у творах сучасного мистецтва (живопис, кіно, музика та ін.).

;








Духовне й фізичне випробування Кліві.










Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму. (УС) Українські письменники-фантасти, їхні твори для дітей.











СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА







61

Астрід Анна Емілія Ліндґрен -популярність її творів у різних країнах. «Міо, мій Міо» ТЛ) Поглиблення понять про повість (психологічна повість, повість-казка), роман (фантастичний роман).










Образи головних героїв. Перемога добра над злом у творі «Міо, мій Міо»

;








Фантастична країна Усландія та її мешканці Міхаель Андреас Гельмут Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».










Моральні цінності, що утверджуються у творі (дружба, кохання, сім’я, повага до інших, любов до батьківщини). (ЕК) Порівняння образів дітей у творах українських і зарубіжних авторів.


;








уроки позакласного читання Ролінґ Дж. «Гаррі Поттер і філософський камінь» (ЛК) Фентезі в різних видах мистецтва (література, кіно, живопис та ін.), комп’ютерних іграх тощо










Розвиток зв’язного мовлення. (п)написання анкети головного героя.











Узагальнення і систематизація навчального матеріалу










Підсумкова контрольна робота










Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Семестрове та Річне оцінювання



















Календарне планування 7 клас



Тема

дата

примітки




Втілення в образі Тараса Бульби кращих рис запорозького козака










Остап і Андрій










РМ. Порівняльна характеристика образів Остапа та Андрія (усно)










Картини природи в творі










ВЧ. Виразне читання напам’ять уривків з повісті „Тарас Бульба”










Райнер Марія Рільке „Пісня про Правду”. Рільке і Україна. Уславлення боротьби за незалежність у творі










Роль народної пісні в оповіданні. Україна та її історія очима австрійця Рільке.

ТЛ. Національний колорит












КР. Україна та її історія в літературі (тест)










Пригоди та фантастика.

Джонатан Свіфт „Мандри Лемюеля Гуллівера” (ч.І).

ТЛ. Сатира











Сатиричне зображення в повісті англійської дійсності 18 ст. Ліліпутія – Англія крізь зменшувальне скло сатири










Державний устрій, закони та звичаї Ліліпутії










Війна між Ліліпутією та Блефуску, її причини й наслідки










Артур Конан Дойль „Собака Баскервілів”.

ТЛ. Літературний детектив












Захоплива інтрига – основа детективного твору










Шерлок Холмс і доктор Ватсон – класичний детективний дует










Р.М(письмова)Твір «В чому секрет

всесвітньої популярність творів про Шерлока Холмса»












КР. Пригоди та фантастика (тест)










Краса чистих людських взаємин.

О. Генрі „Останній листок”.

ТЛ. Новела, її характерні ознаки











Взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих негараздів










Втілення в образі Бермана найкращих людських рис: готовності до непоказної самопожертви та любові до ближнього. Гуманізм твору










Джеймс Олдрідж „Останній дюйм”. Своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей. Формування характеру Деві в надзвичайних обставинах










Необхідність боротьби „до останнього дюйма”, а також подолання „останнього дюйма”, що розділяє людей, – провідна думка оповідання










ПЧ. Рід Т.М «Морське вовченя»










Література проти війни.

Олександр Твардовський „Я був вбитий під Ржевом...”, „На карб не ставте дотепер мені...”

Поетизація подвигу у Великій Вітчизняній війні простих солдатів, які полягли „в безіменних болотах”, „на безіменних висотах”, але врятували від фашизму Батьківщину і людство. Проблема історичної пам’яті й моральної відповідальності перед тими, хто поліг на війні











ВЧ. Виразне читання віршів О. Твардовського










Генріх Белль „Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...”

Засудження війни в творчості Белля. Герой „Подорожнього” як жертва війни












Високий антивоєнний і гуманістичний пафос твору










Михайло Шолохов „Доля людини”. Трагічна доля однієї людини як втілення трагедії всього народу під час Другої світової війни











Вміння Андрія Соколова залишатися справжньою людиною і патріотом у найскладніших і найдраматичніших життєвих випробуваннях










ПЧ. Васильєв Б. Л. «А зорі тут тихі»










Мистецтво бути людиною.

Редьярд Кіплінг „Якщо...”

ТЛ. Анафора











Уславлення сильної особистості, здатної за будь-яких умов і обставин залишатися Людиною, протистояти ницим смакам і думкам юрби, залишатися гідним у стосунках із можновладцями, робити добрі справи, не хизуючись цим.

Напам’ять: уривок з вірша „Якщо...”












Контрольний твір. Краса чистих людських взаємин. Література проти війни. Мистецтво бути людиною










Узагальнення і систематизація

вивченого протягом року матеріалу












Семестрова контрольна робота








Узагальнення і систематизація вивченого протягом року матеріалу








Перевірено

ЗДНВР



8клас

Календарно-тематичне планування уроків світової літератури



II

семестр




дата

прим

тема










Я лицар і поет…»Творчість провансальських трубадурів,її жанрово –тематичне та стильове багатство. Своєрідність поезії вагантів,її провідні теми










Середньовічний героїчний епос. «Пісня про Роланда»-французький героїчний епос.











Пісня про Роланда» - французький героїчний епос. Історична правда та вигадка в поемі.










Зображення героїчної боротьби франків проти іновірців у «Пісні про Роланда»










Хоробрий рицар Роланд (образ Роланда як головного героя епосу «Пісня про Роланда»).










Образ Карла Великого як ідеалу державної мудрості.










Ціна людської зради (Ганелон – антипод Карла і Роланда).











Данте – видатний мислитель і поет Італії. «Божественна комедія» - філософсько-художній синтез середньовічної культури.










Пошуки втраченого шляху (Данте. Поема «Божественна комедія». Частина перша. «Пекло»).










Чи можна досягти найвищого блаженства? (Данте. «Божественна комедія». Третя частина. «Рай»)










Урок розвитку зв’язного мовлення№3. Письмовий твір-роздум на тему «Блукання людської душі від пізнання гріхів до очищення й набуття віри в добро».










Контрольна робота№4 за II частиною теми “Жанрово-тематичне розмаїття середньовічної літератури».Відповіді на запитання.










Доба європейського Відродження(Ренесансу),її хронологічні межі. Ідейний рух гуманізму. Роль античності. Скарби культури Ренесансу.











Франческо Петрарка-видатний італійський поет-гуманіст. Багатство людської душі,краса і щирість людських почуттів,оспівування кохання в «Книзі пісень».










«Співати по-новому про Любов я прагну…».Любов Петрарки до Лаури як джерело його інтимної лірики. Образ Лаури у творах Петрарки. Художня і психологічна своєрідність лірики Петрарки.










Урок виразного читання. «З журбою радість обнялась».










Джованні Боккаччо як зачинатель нової європейської прози. Збірка новел «Декамерон»,її композиція і тематичне багатство.










Оспівування в збірці «Декамерон» Дж. Боккаччо кращих душевних якостей людини.










Урок додаткового читання№3. Франсуа Рабле. «Гаргантюа і Пантагрюель».










Контрольна робота№5 за I частиною розділу «Злет людського духу в літературі доби Відродження». Комбінована контрольна робота.






















Відродження в Іспанії. Передумови створення Сервантесом роману «Дон Кіхот».











Мігель де Сервантес Сааведра. Нелегка доля письменника. Роман «Дон Кіхот» -пародія на рицарські романи.











Роман «Дон Кіхот»-пародія на рицарські романи і трагікомічний епос іспанського життя.












«Я, доблесний дон Кіхот Ламанчський…» (Зображення в романі подвигів Дон Кіхота).











Поезія та права в романі М. Сервантеса «Дон Кіхот». Конфлікт між ідеалом та дійсністю – центральна проблема твору.










Романтизм Дон Кіхота та твереза розсудливість Санчо Панси.











Дон Кіхот-вічний образ всесвітньої літератури.











Урок розвитку мовлення №4(усно)за романом Сервантеса «Дон Кіхот».











Шекспір-геніальний англійський драматург і поет доби Відродження.











Заглиблення в людську психологію,поетизація людини та краси її почуттів,оспівування кохання і дружби в сонетах В.Шекспіра.











Трагедія «Гамлет»,її філософсько-моральні мотиви.











Позакласне читання. Зірка невмирущого кохання (Утвердження величі й краси справжнього кохання, його здатності піднестися над розбратом і ворожнечею світу в трагедії Шекспіра «Ромео і Джульєтта»).










Контрольний твір. Гамлет-вічний образ світової літератури. Багатогранність шекспірівських характерів.











Контрольна робота №6 за II частиною розділу «Злет людського духу в літературі доби Відродження».










Літературний калейдоскоп. Узагальнення та систематизація матеріалу, вивченого протягом року.










Річна контрольна робота










Урок узагальнення та систематизації знань. Три кроки знайомства зі всесвітнім літературним процесом.











Урок узагальнення та систематизації знань.





















Перевірено

ЗДНВР

_______ Пащук Ж.С.

9 клас



Тема

примітки

Дата




Генріх Гейне – німецький поет-романтик. «Книга пісень» - видатне явище німецького романтизму










Із «Книги пісень». Любов – першооснова життя










Змалювання природи як засіб бачення і пізнання світу і власної душі.

Напам’ять: вірш Гейне (на вибір)












Дж. Г. Байрон – англійський поет-романтик, фундатор течії байронізму. Провідні мотиви і домінуючі настрої його творчості. «Мій дух як ніч...», «Прометей», «Мазепа».

ТЛ. Байронічний герой












Байронічний герой і настрої «світової скорботи» у віршах поета.











Урок виразного читання. Напам’ять: вірш Байрона (на вибір)










Поема «Мазепа», історична основа та романтичний міф










Риси романтичного героя в образі Мазепи










Адам Міцкевич. «Кримські сонети», «Дзяди», монолог Конрада (сцена ІІ, Імпровізація). Творчість А. Міцкевича – апогей польського романтизму










Перебування в Росії й Україні, відбиття вражень в циклі «Кримські сонети». Мотив єдності природи і людини










Патріотизм і ностальгія за далекою батьківщиною як провідний настрій «Кримських сонетів»

Напам’ять: сонет А. Міцкевича (на вибір)












РМ. Твір «Романтичний герой – хто він?» (усно)










КР. Із літератури романтизму (тест)










Від романтизму до реалізму.

Олександр Пушкін – великий російський поет












Жанрово-тематичне розмаїття лірики Пушкіна. «До моря», «Я вас любив…», «Я мить чудову пам’ятаю...», «Я пам’ятник собі поставив незотлінний...»

ВЧ. Виразне читання поезій О. Пушкіна







47

«Євгеній Онєгін» – соціально-психологічний роман у віршах.

ТЛ. Онєгінська строфа, роман у віршах, соціально-психологічний роман












«Євгеній Онєгін» – соціально-психологічний роман у віршах










Духовний світ головних героїв роману «Євгеній Онєгін»










Духовний світ головних героїв роману «Євгеній Онєгін»

Напам’ять: уривок з роману «Євгеній Онєгін»












РМ. Твір «Суперечливість почуттів і вчинків Онєгіна»










КР. Від романтизму до реалізму. Творчість О. Пушкіна (тест)










ПЧ. О. Грибоєдов «Лихо з розуму»










М. Лермонтов «І нудно, і сумно…», «На дорогу йду я в самотині…»










Мотиви свободи і самотності, песимізм поезії Лермонтова











Урок виразного читання. Напам’ять: вірш Лермонтова (на вибір)










«Герой нашого часу» - морально-психологічний роман про долю покоління після розгрому декабризму.

ТЛ. Реалізм, морально-психологічний роман












Особливості композиції та її роль у розкритті характеру Печоріна










Печорін і байронічний герой. Печорін і Онєгін










Жіночі персонажі роману










Максим Максимович – образ «маленької людини»










Романтичні й реалістичні елементи в поетиці твору.











М. Гоголь – російський і український письменник. Вплив української культури на розвиток його творчості










«Шинель». Високий гуманізм письменника у зображенні в повісті трагічної долі «маленької людини»










Поєднання у творі елементів романтизму і реалізму










Контрольний твір. Від романтизму до реалізму. Творчість М. Лермонтова, М. Гоголя (твір)










Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу










Семестрова контрольна робота










Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу(перегляд кінофільму «Троя»










Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу








Поділіться з Вашими друзьями:

  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал