Запитання до екзамену з психології 3ММ



Скачати 17.95 Kb.

Дата конвертації16.01.2017
Розмір17.95 Kb.

Запитання до екзамену з психології 3ММ
3 1. Психологія як наука, її завдання на сучасному етапі розвитку освіти.
2. Характеристика головних методів психології.
3. Характеристика додаткових методів психології.
4. Загальні відомості про будову нервової системи людини. Головний мозок як орган психіки людини. Системність у роботі мозку.
5. Кора великих півкуль головного мозку, її будова і функції. Динаміка нервових процесів у корі великих півкуль. І і ІІ сигнальні системи.
6. Виникнення психіки на окремому етапі розвитку матерії. Розвиток психіки у світі тварин.
7. Відмінність психіки людини і тварини.
8. Поняття про свідомість. Структура свідомості. Роль праці та мови у процесі виникнення і розвитку свідомості.
9. Поняття про особистість. Формування особистості. Конституція
України про розвиток особистості.
10. Структура особистості за С.Л. Рубінштейном.
11. Спрямованість особистості.
12. Самосвідомість та «Я-концепція» особистості.
13. Поняття про діяльність. Відмінність діяльності людини від поведінки тварин.
14. Структурні компоненти та етапи діяльності.
15. Характеристика основних видів діяльності.
16. Уміння, навички та звички людини як результат діяльності, процес їх формування.
17. Поняття про увагу та її фізіологічні основи. Види уваги.
18. Властивості уваги.
19. Поняття про відчуття. Аналізатори як органи відчуттів. Властивості відчуттів.
20. Класифікація відчуттів.
21. Види відчуттів.
22. Загальні закономірності відчуттів.
23. Поняття про сприймання, його фізіологічні основи. Види сприймання.
24. Властивості сприймання.
25. Поняття про пам'ять. Види пам’яті.
26. Процеси пам’яті. Їх характеристика.
27. Індивідуальні відмінності пам’яті та умови ефективного запам’ятовування.
28. Мислення як вища форма пізнавальної діяльності людини. Фізіологічні основи мислення.
29. Характеристика операцій мислення.
30. Характеристика форм мислення.
31. Класифікація мислення. Характеристика видів мислення.
32. Характеристика мислительної діяльності. Якості розуму.
33. Поняття про мову та її функції.
34. Види мовлення.
35. Поняття про уяву, її фізіологічні основи. Види уяви. Мрія як особливий вид уяви.
36. Механізми уяви.
37. Загальне поняття про емоції та почуття, їх фізіологічні основи. Види почуттів.
38. Форми переживання почуттів.
39. Поняття про волю, її фізіологічні основи. Структура вольової дії.
40. Вольові якості особистості.
41. Поняття про темперамент, його фізіологічні основи.
42. Властивості темпераменту.
43. Типологія темпераментів.
44. Врахування темпераментів дітей у навчально-виховній роботі.
45. Поняття про характер. Природні та соціальні передумови характеру.
Структура характеру.
46. Поняття про здібності та їх природу. Види та структура здібностей.
47. Поняття про психічний розвиток. Рушійні сили та особливості психічного розвитку.
48. Критерії вікової періодизації. Вікова періодизація.
49. Психічний розвиток дитини у період новонародженого.
50. Психічний розвиток дитини у період немовляти.
51. Психічний розвиток дитини раннього віку.
52. Криза трьох років.
53. Психічний розвиток дитини дошкільного віку.
54. Психологічна готовність дитини до навчання в школі.
55. Загальні психологічні особливості молодших школярів.
56. Розвиток пізнавальних процесів у молодшому шкільному віці.
57. Формування особистості молодшого школяра.
58. Загальні закономірності розвитку в підлітковому віці.
59. Особливості пізнавальних процесів у підлітковому віці.
60. Формування особистості підлітка.
61. Психологія ранньої юності (соціальна ситуація розвитку, провідна діяльність, новоутворення).
62. Розвиток пізнавальних процесів у ранній юності.
63. Формування особистості старшого школяра.



Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал