Займенник. Тренувальні вправи Мета



Скачати 26.91 Kb.
Дата конвертації11.05.2017
Розмір26.91 Kb.
Займенник. Тренувальні вправи

Мета: закріпити знання, уміння і навички, здобуті на уроках, навчити учнів застосовувати їх на практичній діяльності: удосконалювати орфографічну грамотність шестикласників,розвивати увагу, зосередженість, уміння самостійно працювати, творчо мислити, грамотно висвітлювати свої думки, дотримуючись культури усного мовлення;виховувати глибокі патріотичні почуття.

Тип уроку: урок-практикум, урок закріплення умінь і навичок.

Обладнання: підручник; таблиці, схеми до теми «Займенник»; магнітофон; фонозапис пісні М.Гаденка «Горнусь до тебе, Україно!».

Епіграф уроку:

….Запитай звичайноro займенника,за кого BiH у MOBi? За iменника!

Хоч може цей наш скромний посередник замiнювать числiвник i прикметник.

Д. Бiлоус .3ливки золот;»

ХIДУРОКУ


1. Органiзацiя класу, пiдготовка учнiв до роботи на уроцi

11. Повiдомлення теми, мети, i завдань уроку. Мотивацiя навчально"i дiяльностi учнiв

_ Слово вчителя. Любi дiтки! Ми з вами закiнчили вивчення теми «Займенник». На уроках ми засвоiли загальне значения морфологiчноi ознаки, синтаксичну рольу реченнi цiеi частини мови. Багато уваги ми придiляли правиламнаписання займенника. Сьогоднi у нас урок-практикум. Вдумайтеся, дiти, в назву уроку i скaжiть, яку

мету ви б поставили перед собою, працюючи на ньому?

(Можлива вiдповiдь учнiв. Сьогодн; на УРОЦ;, оnрацьовуючи тему .ЗайменниlC», я ставлю перед собою таlCумету:

. заlCр;nити своi

. ЗайменниlC»;



nерев;рити, як я засвоiв правила ~ написаннязайменни~;в;

. навчитись доречно використовувати займенник в усному ; писемному мовленн;. На цьому уроц; Я маю побачити, що я знаю добре, а над "им ЩЕ{. треба поnрацю

вати).

Слово вчителя. Дiти! Як ви вважаете, де знадобляться вам здобутi знания з теми «Займенник» ?

(Можлива вiдповiдь учнiв. Вивчивши матер;ал 3 теми .Займенник», я зробив для себе висновок, ЩОвона мае велике значення для мене. В житт; ц; знання мен; дуже знадобляться, а соме - при написанн; лист;в р;дним; близьким, друзям, при укладанн; р;зного роду дiловioc папер;в, при написанн; допов;дей, реферат;в, твор;в; т. ;н.)

Слово вчителя. Я рада, дiтки,

що ви правильно зрозумiли мету нашого уроку, правильно визначили завдання для себе. Я впевнена, що ви зосереджено i творчо працюватимете на уроцi L кожен досягнепоставленоi мети.

ш. Актуалiзацiя опорних знань 1. Робота над епiграфом уроку.

Тестова перевiрка.

Виконання завдання NQ 593 за пiдручником «Украiяська мова: 6 клас» (Автор о. Олiйник). Подаемо правильнi варiанти вiдповiдей.

1) б; 2) в; 3)в;

4) б; 5) а; 6) б.

2. Лiнгвiстична вiкторина

1. Якi два займенники, злившись

в один, заважають дорожньому PYXOBi? (Я, ми)

2. Який займенник уживаеться лише у непрямих BiдMiHKax? (Зворотний себе)

3. Якi займенники потрiбнi пiдлозi, щоб вона стала чистою? (Ви, ми, ти)

4. Якi займенники належать до

двох розрядiв? (Хто, що, який, чий, котрий, ск;дьки - nитальн;

; в;дносн;.)

5. Чи можна розрiзнити питальнi

i BiдHOCHi займенники поза кон

текстом? (Ш)

6. Вказiвний простий займенник цей

повтори в жiночiм родi двiчi Й стане BiH привабливоюрiччю,

Забавкою для малих дiтей.

(Цяця)

7, Я без друзiв не iсную,



поважаю 'ix, шаную,

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал