З досвіду роботи школи Кз «нсзш І-ІІІ ст. №24» Гендерна рівність у підлітковому середовищі



Скачати 27.96 Kb.
Дата конвертації01.01.2017
Розмір27.96 Kb.
З досвіду роботи школи Кз «НСЗШ І-ІІІ ст. №24»

Гендерна рівність у підлітковому середовищі

1. Гендерна рівність у підлітковому середовищі.

2. Дослідження стану гендерних проблем у підлітковому середовищівизначення причин їх існування; визначення ефективності та можливостей виховної роботи повпливу на погляди та переконання підлітків у сфері соціальної діяльності; співпраця школи та сім’ї у гендерному вихованні дітей; форми взаємин підлітків.

3. Оновлення освітнього і наукового процесів. Міністерство освіти і науки України поставило перед собою за мету досягнення європейської якості та доступності освіти, а також інноваційний розвиток суспільства.

4. Гендерний розвиток особистості у вітчизняній та зарубіжній науці А. Фрейд характеризує юність як період внутрішнього конфлікту, психічної нерівноваги та неспокійної поведінки. К. Юнга стверджує, що первинною є ремінна ідентичність, від якої індивідові слід звільнитися в процесі розвитку. К. Мартін і К. Гелверсон припускають, що гендерні стереотипи існують у вигляді схем. Вся інформація групується і це дає можливість засвоювати інформацію великого обсягу.

5. А. Бандура вважає, що наслідування належить до процесу копіювання суб’єктом почуттів і думок авторитетної особи. С.Маккобі та С.Джаклін стверджують, що засвоєння характерних рис статі залежать не від вроджених інстинктів, а від засвоєння дитиною у ранньому віці своєї гендерної приналежності. .

6.Серед учнів 9 – 11 класів провели опитування про ставлення підлітків до протилежної статі на теми «Чи дружиш ти з ровесником протилежної статі?» та «Чи прагнеш дружити з ровесником протилежної статі?».

. Результати показали, що в учнів 9-го классу більшість відповідей були нейтральними. Це свідчить про те, що в учнів 9-х класів уже закладені поняття гендерної рівності. У респондентів, які навчаються у 10 класі, ми спостерігаємо дивну, на перший погляд, закономірність. У дівчат ми помітили перевагу маскулінних рис над фемінними, а у хлопців навпаки – фемінних. Напевно, це пов’язано з тим, щодівчата зараз прагнуть рівності і справедливості, і щоб досягти цього їм треба боротися за свої права. На основі результатів досліджень 11- класників можна зробити висновок, що у дівчат завищений рівень маскулінності, як у хлопців фемінність тримається на допустимому рівні.

. Підсумок до проведених опитувань. Отже, за допомогою опитувань ми зробили такі висновки: у дівчат з кожним роком зростає маскулінність; у молодших класах присутні основні засади рівності; для учнів старшої школи стає принциповою гендерна рівність.

Питання гендерної рівноваги не є сутожіночими. Воно передбачає визначення розмаїття індивідуальних інтересів усіх членів суспільства. У сучасному суспільстві гендерну диференціацію має заступити гендерний паритет. Принцип гендерного паритету включає в себе рівні права, обов’язки і відповідальність статей перед суспільством і один перед одним.

Ми прийшли до таких висновків:

Питання гендерної рівності стали в багатьохкраїнах темою різноманітних досліджень уполітичній сфері, сфері освіти, громадської думки, зайнятості та міграції.

Для розв’язання гендерних проблем у підлітків ми пропонуємо:

1.Першооснови гендерного виховання мають закладатися в сім’ї;

2.Дитячий садок та початкова школа повинні сприяти формуванню уявлень про гендерне виховання дітей цього віку;

3.У виховних планах навчального закладу чітко передбачати заходи з проблем гендерного виховання підлітків і послідовно їх здійснювати;



4.Вивчивши досвід роботи розв’язання гендерних проблем в межах області та керуючись досвідом роботи школи, ми пропонуємо періодично проводити в навчальних закладах: - родинні свята; - лицарські конкурси та змагання; - акції проти насильства в сім’ї та торгівлі людьми. 5.Проводити тренінгові заняття: «На шляху до свого Я», «Світ навколо мене», «Два світи», «Ми рівні, але різні», «Гендерні стереотипи», «Я у мінливому світі».

Попередньо зазначені поради будуть позитивно впливати на вирішення проблем, які сформувалися у гендерній сфері. Але ж щоб зовсім здолати всі перешкоди на шляху до рівноправного світу, ми повинні дуже поглиблено займатися цим.

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал