Впровадження інформаційно- комунікаційних технологій в навчальний процес Державний професійно-технічний навчальний заклад «Вінницьке вище професійне училище сфери послуг»



Скачати 40.41 Kb.

Дата конвертації27.03.2017
Розмір40.41 Kb.

Впровадження інформаційно-
комунікаційних технологій в
навчальний процес
Державний професійно-технічний навчальний
заклад
«Вінницьке вище професійне училище сфери
послуг»

ДПТНЗ “Вінницьке вище професійне
училище сфери послуг”
Професії:

Перукар (Перукар-модельєр). Манікюрниця

Кухар. Кухар-кондитер

Офіціант. Бармен

Слюсар з ремонту автомобілів

Оператор комп'ютерного набору. Продавець
продовольчих товарів

Агент з організації туризму. Адміністратор

Кравець. Закрійник

Монтажник радіоелектронної апаратури та
приладів
Контингент училища – 99
2
учні

Основним
напрямом
діяльності
навчального закладу
є надання освітніх
послуг
з
первинної
професійної
підготовки
робітничих
кадрів
та
перепідготовка робітничих кадрів з
числа незайнятого населення.

Стратегічною
метою
Вінницького
вищого професійного училища сфери
послуг
є
забезпечення
якісної
професійної підготовки кваліфікованих
робітників, конкурентоспроможних на
регіональному
ринку
праці,
працевлаштування їх за фахом та
подальшого закріплення випускників
на
робочих
місцях
підприємств,
організацій, установ.

Укладено
угоду
про
співпрацю
Вінницького
вищого професійного училища сфери послуг та
Інституту
професійно-технічної
освіти
АПН
України від 15 січня 2009 року
Здійснюється організація і проведення дослідно-
експериментальної роботи на базі
ВВПУСП на
тему:
«Модернізація
навчально-методичного
забезпечення професійної освіти і навчання на
основі
використання
інформаційно-
комунікаційних технологій»

Мета експерименту
Визначення
основних
тенденцій
соціально-економічного
розвитку
сфери послуг; створення інноваційного
ІКТ
середовища
підготовки
кваліфікованих робітників із професій
“Агент
з
організації
туризму”,
“Оператор
комп”ютерного
набору”,
“Слюсар з ремонту автомобілів”

Проект “Технічні інновації у
формуванні професійної
компетенції при підготовці
сучасного кваліфікованого
фахівця”
Створення центру з комп’ютерної діагностики автомобіля
2012 р.

Мета:

навчання учнів Вінницького вищого
професійного училища сфери послуг з
професії «Слюсар з ремонту
автомобілів» інноваційним технологіям
в ремонті та обслуговуванні автомобіля;

стажування випускників та майстрів
виробничого навчання з даної професії;

надання послуг населенню з
комп’ютерної діагностики автомобілів.

2005 р. – надання послуг
населенню з:

технічного обслуговування та ремонту ходової
частини та підвіски легкових автомобілів;

технічного обслуговування та ремонту вузлів
трансмісії;

технічного обслуговування та ремонту двигуна та
його систем (системи охолодження, системи
мащення, системи живлення карбюраторних
двигунів, системи запалення);

технічного обслуговування та ремонту складових
частин системи електрообладнання автомобіля;

діагностування електронних блоків керування
двигуном;

діагностування системи електрообладнання
автомобіля.

Кабінет спеціальної технології і навчально-виробничі майстерні

Програми та диски

Організація діагностики, ТО та
ремонту автомобіля

Перелік робіт, що виконуються у діагностичному центрі
Вінницького вищого професійного училища сфери
послуг з технічного обслуговування, ремонту та
діагностики автомобіля
ОБСЛУГОВУВАННЯ АВТОМОБІЛЯ
технічне обслуговування та ремонт двигуна та його систем технічного обслуговування та ремонту складових частин системи електрообладнання технічного обслуговування та ремонту ходової частини та підвіски технічного обслуговування та ремонту вузлів трансмісії
ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТ
ДІАГНОСТИКА
діагностування електронних блоків керування двигуном діагностування системи електрообладнання автомобіля

Наявне обладнання для діагностування автомобіля
Відеонавчальні матеріали з комп'ютерної
діагностики, які використовуються на уроках
виробничого та теоретичного навчання

Для розширення послуг з ТО та
ремонту автомобілів придбано:

автосканер;

пуско-зарядний пристрій;

обладнання для обслуговування
АКПП;

стенд для очистки та діагностики
форсунок;

установку для обслуговування
кондиціонерів.

Реалізовано проекти:

Впровадження інноваційних технологій
для комп’ютерної діагностики
автомобілів при підготовці професії
«слюсар з ремонту автомобілів

Впровадження адаптивних технологій
в інклюзивну освіту

Впровадження білінгвальної освіти при
підготовці висококваліфікованих
робітників для сфери послуг

Результати діяльності методично-наукових
груп експериментального майданчика
ВВПУСП

Розроблено дидактичні засоби
навчання фахівців із професії “Агент з
організації туризму” на основі ІКТ

Розроблено методичні рекомендації з
викладання спецдисциплін із пофесії
“Оператор комп’ютерного набору”

Розроблено уроки із спецдидисциплін
із професії “Оператор комп’ютерного
набору”


Розроблено методичні рекомендації з
впровадження адаптивних
технологій в інклюзивну освіту

Розроблено методичні рекомендації з
впровадження білінгвальної освіти

Розроблено дидактичні засоби з
використання інформаційно-
комунікаційних технологій у
навчальному процесі


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал