Виховна діяльність



Скачати 342.69 Kb.
Дата конвертації11.05.2017
Розмір342.69 Kb.
Виховна діяльність

Виховна робота у школі проводиться відповідно до вимог районної виховної проблеми "Соціалізація учнівської молоді в умовах реформи освіти та шкільної проблеми «Створення у школі території успіху для кожного учня»


Головною метою виховання є формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.

Ми виходимо з ідеї гармоній, єдності всіх складових здоров’я: фізичної, інтелектуальної, емоційної, соціальної, особистісної і духовної – з метою виховання творчої, високоінтелектуальної, соціально адаптованої особистості.

Реалізація цих ідей і відповідає системі виховної роботи в школі.

В школі 10 років працює учнівське самоврядування «Сузір’я», девізом якого є «Самі придумали, самі зробили, самі відповідаємо»

Основні завдання шкільної організації учнівського самоврядування «Сузір’я» :


  • сприяння навчальній та творчій діяльності учнів;

  • організація співробітництва всіх учасників навчально-виховного процесу;

  • забезпечення виконання учнями своїх обов’язків;

  • формування вміння співпрацювати на принципах рівності, гласності, демократизму;

  • формування почуття патріотизму, національної гідності;

  • забезпечення і захист інтересів учнів.

Шкільна організація «Сузір’я» складається з наступних комісій : навчально-пізнавальна «Афіна», правова та соціального захисту школярів «Феміда», здоров’я та спорту «Геркулес», трудової діяльності «Данко», дозвілля «Посмішка»;

Учні, які працюють в комісії «Геркулес» організовують проведення змагань «Веселі старти» для учнів 1-4 класів, змагання з футболу серед учнів 5-6 класів, є тренерами-інструкторами (6-8 класи) для проведення занять з учнями 1-5 класів з пропаганди здорового способу життя, профілактики шкідливих звичок, виходу з конфліктних ситуацій, організовують шкільні змагання з туризму до відзначення Всесвітнього дня туризму.

Традиційним став «Фестиваль-конкурс класних загонів ЮІР».



Комісія «Данко» взяла участь у наступних заходах:

  • прибирання території школи, озеленення класів;

  • волонтерський загін «Милосердя» здійснює патронат ветеранів Великої Вітчизняної війни, які мешкають в мікрорайоні школи. Колектив школи тісно співпрацює з представниками Ради ветеранів району;

  • проведена шкільна акція «Діти дітям», концерт та вручення подарунків дітям пільгового контингенту на День Святого Миколая;

  • організована акція милосердя «Подаруй дитині усмішку» – поздоровлення з Новим роком хворих дітей 16 дитячої лікарні відділень гематології, пульмонології, нефрології та соматики. Колектив школи одержав листи-подяки від батьків хворих дітей та медпрацівників лікарні;

«Сузір’я» має відгуки про свою роботу в пресі.

Участь учнів у різних формах учнівського самоврядування:



  • в районній організації – 3;

  • члени шкільної ради – 46;

  • члени комісії учнівського самоврядування – 42;

  • члени класних комісій учнівського самоврядування - 575;

  • у проведенні Днів самоврядування - 209;

  • КТС – фестиваль класних загонів ЮІР -618;

  • КТС – День Відкритих дверей – 758;

У 2011/2012 навчальному році шкільна дитяча організація «Сузір’я» посіла І місце у районному конкурсі-огляді на найкращу модель шкільного самоврядування.

Організація роботи щодо виховання ціннісного ставлення учнів до себе.
З метою виконання вимог програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України» за напрямом виховання ціннісного ставлення учнів до себе була виконана така робота:

  • оформлено загальношкільний куточок «Безпека життєдіяльності», «Здоровий спосіб життя», «Знай і вивчай ПДР», «Наш № 101»;

  • поновлені класні куточки здоров’я, запобігання шкідливих звичок;

  • організовано роботу за програмами «Рівний-рівному» (Чешик Р.В.);

  • підготовлено групу інструкторів-учнів для роботи з молодшими школярами за темами «Вихід з конфліктів», «Пропаганда ЗСЖ», «Щоб я не робив – я не зроблю собі шкоди»;

  • проведені тематичні уроки, години спілкування з запрошенням лікарів та медпрацівників дитячої лікарні № 16 та поліклініки № 18 (Завідняк В.Г., логопед Кондратюк М.К., зустрічі старшокласників з лікарем-гінекологом поліклініки Александровою Н.О.

Були проведені класні виховні заходи:

  • 1-5 класи «Здоров’я перш за все». «Шкідливі та корисні звички», «Дерево роздумів щодо правильного рішення відносно свого здоров’я», «Сам собі допоможу»

  • 6-7 класи «ВІЛ/СНІД – що я про це знаю. Міфи і факти», «Шляхи передачі ВІЛ-інфекції. Здорова поведінка», «Як запобігти ВІЛ-інфікування. Знати, а не боятися», «Легальні та нелегальні наркотики. Куріння чи здоровий спосіб життя?»;

  • 8-11 класи «Що таке ІПСПИ? Найпоширеніші інфекції, які передаються статевим шляхом. Наслідки цих хвороб», «Міфи і факти про ВІЛ. Ситуація ВІЛ/СНІДу в Україні», «Шляхи передачі ВІЛ. Як запобігти ВІЛ-інфікування?», «Основи безпечної поведінки. Безпечний спосіб статевого життя. Контрацепція»;

У рамках Міжнародного Дня боротьби зі СНІДом були проведені: тематичні уроки, переглянуті відеофільми, конкурс плакатів. Учні школи взяли участь у районних акціях «Стоп СНІД» та «Молодь за здоровий спосіб життя», в яких посіли перше місце.


Данильчук Данило, учень 11-Б класу посів перше місце у районному етапі конкурсу «Учень року-2012» в номінації «Творча особистість».

Учень 11-А классу Коновалов Сергій взяв активну участь в районному етапі конкурсу «Молода людина року» в номінації «Інтелектуал».

Проводиться моніторинг здоров’я учнів школи, виявляються проблеми, над якими треба працювати: поліпшення стану постави учнів, створення умов для поліпшення зору. З метою фізичного загартування учнів, зміцнення їхнього здоров'я проводиться роз’яснювальна робота про роль фізичної культури і спорту в житті людини.

Одним із основних завдань нашої школи було і є навчання дітей систематичним заняттям фізичними вправами в домашніх умовах, аби вони стали їхньою звичкою і потребою. В цьому велику допомогу надають батьки, які дають високу оцінку роботі.

Велике значення у фізичному розвитку, освіті та вихованні мають різноманітні змагання та спортивні свята, а у нас це — Малі Олімпійські ігри, переможцями районного та міського етапів Малих Олімпійських ігор стали учні 4-Г (Божко І.В.), 9-Г(Соколик Н.Г.)

Традиційні свята «Краси і здоров'я», що проходять у вересні і травні, «Веселі старти». Такі заходи потребують великої роботи педагогів з учнями, вони організовують, виховують, дисциплінують і згуртовують класні колективи. Олімпійські ігри проходять під девізом «В здоровому тілі — здоровий дух». Протягом року в школі відбувається біля 20 різних спортивних змагань — з футболу, волейболу, баскетболу, легкої атлетики. Малюки залюбки демонструють свої досягнення на «Веселих стартах» та «Козацьких забавах». Суддями виступають поважні гості, учні, вчителі, батьки.

Дуже яскраво та емоційно проходить у травні традиційне свято «Краси і здоров'я», присвячене Дню матері та Дню сім'ї.
Участь у спортивних змаганнях району та міста:

У першості району з футболу «Шкіряний м'яч» серед учнів 5 класів команда посіла II місце (вересень – жовтень 2011рік)

У першості району в шахах учні 6 класів посіли I місце (жовтень2011рік)

У першості району з міні футболу серед учнів 5-6 класів посіли II місце( листопад 2011рік)

Першість району з баскетболу - команди учнів з 8-11 клас посіли III місце(грудень 2011рік)

У змаганнях «Веселі старти» - команди 2-3 класів посіли II місце (листопад2011рік)

Олімпійські ігри - учні 5-6 класів посіли II місце (грудень-січень 2011рік)

Олімпійські ігри - учні 3-4 класів посіли I місце ( січень2012рік)

У першості району з волейболу учні 8-11 класів посіли IV місце(лютий 2012рік)

У районних змаганнях шкільних груп підтримки «Крок до Євро-2012» команда дівчат посіла 1 місце.

У 2012/2013 н.р. учні школи вже здобули перемогу:


  • І місце з шахів

  • ІІ місце з футболу «Шкіряний м’яч» серед дітей 2001 р.н.

  • ІІ місце у змаганнях з міні-футболу серед дівчат 5-6 кл.

  • ІІ місце у змаганнях з комбінованих естафет «Веселі старти»

  • ІІІ місце у змаганнях з баскетболу серед юнаків 8-11 кл.

  • І місце за підсумками змагань проведених в рамках районної Спартакіади серед учнів загальноосвітніх шкіл району у 2011-2012 навчальному році.

  • І місце у змаганнях з шашок

  • І місце у змаганнях з настільного тенісу

  • І місце у змаганнях з футболу «Шкіряний м’яч» серед учнів 2002р.н.

  • І місце у змаганнях з міні-футболу серед дівчат 5-6 кл.

  • ІІ місце з шахів

  • ІІ місце з баскетболу серед дівчат 9 - 11 класів

Учні школи прийняли активну участь у реалізації та впровадженні проектів Євро-2012:

  • «Поважай своє здоров’я»-Єврошколи 2012

  • «Відкриті розважальні футбольні школи»

  • «FairPlay-Чесна гра»

  • «Супроводжуй футболістів УЄФА ЄВРО 2012»

Головна мета, яку вирішує сьогодні школа, є розвиток життєвої компетентності особистості, яка має не тільки високий рівень знань і умінь, а й високий потенціал творчого, морального, фізичного, психологічного розвитку і здоров'я.



Одним з пріоритетних напрямків роботи школи є виховання ціннісного ставлення до сім’ї, родини

Робота з батьками у школі ведеться за такими напрямками:

- інформаційно-освітній

- консультаційний (адміністрація, вчителі, лікар, працівники правоохоронних органів);

- групові заняття у батьківському університеті;

- заняття в гуртках (керівництво, консультації);

- участь у конференціях, круглих столах;

- участь у спортивних змаганнях «Козацькі розваги», «Веселі старти»;

- екскурсії та походи;

- свята, концерти та ін.;

Складено банк даних про сім’ї учнів та їх потреби.

Проведено вивчення взаємовідносин батьків та дітей (вивчення атмосфери в сім’ї).

Налагоджена співпраця з громадськими та правовими організаціями з метою збереження фізичного та психічного здоров’я та благополуччя кожної дитини в сім’ї (ВКМСД, ССД, районна бібліотека ім. А.П. Чехова, ДМШ №8, організація ветеранів Орджонікідзевського району, ЦПТО №1, ЦПТО №4, Будинок дитячої та юнацької творчості «Істок», військова частина №2115, Харківська філармонія та ін.).

Створена доброзичлива атмосфера взаємин, направлена на подолання конфліктних ситуацій у процесі виховання учнів у системі «Вчитель-учні-батьки».

Забезпечена консультативна допомога батькам та учням психолого-педагогічної служби школи.

Забезпечена всебічна освіта батьків з питань психології та педагогіки: працювали батьківські університети правових знань «Живемо в злагоді» та психолого-педагогічних знань.

Традиційними стали спільні справи для дітей та батьків у школі: «Свято Першого дзвоника», «Останнього дзвоника» , «Мама, тато, я – українська сім’я» , «Мама, тато, я – спортивна сім’я» , «День спільних дій в інтересах дітей», «День відкритих дверей», «Родовід моєї сім’ї», «Герої мешкають поруч», «Сімейні реліквії», «Традиції нашої сім’ї» тощо.

День відкритих дверей школи відвідали більш ніж 580 батьків у 2011/2012 н.р., а 720 батьків у 2012/2013 н.р.

Постійну допомогу з запобігання випадкам дитячого травматизму надають батьки Савченко С.М., Хлєстков А.В., Фіалко М.І..

Проведено зустрічі з представниками центру зайнятості;

Встановлено термінал з банком даних про ринок праці;

Проведено консультації психолога, анкетування учнів на схильність до професії.



Велика увага в школі приділяється організації роботи щодо виховання ціннісного ставлення до природи.

Більше 10 років в школі працює наукове товариство «Юні екологи»

Товариство працює за такими напрямками діяльності:


  • науково - дослідницька робота;

  • еколого – оздоровча робота;

  • агітаційно – пропагандистська робота;

  • масова робота;

  • природоохоронна робота;

1.Науково – дослідницька робота

Організація науково – дослідницької роботи екологічного спрямування виявляє готовність вихованців до самостійної пізнавальної діяльності і сприяє розвитку творчих здібностей. Під час роботи відбувається не тільки засвоєння знань, а й здобувши їх – учні здійснюють свої невеликі наукові відкриття. Опановуючи експериментальними методами, діти набувають вмінь методологічного характеру, зокрема планувати експеримент, виділяти проміжну та кінцеву мету, спостерігати, аналізувати, порівнювати та узагальнювати, логічно мислити, працювати з прикладами та використовувати здобуті знання на практиці. Ефективними формами організації науково – дослідницької роботи є проведення екологічних експедицій, які дають змогу робити комплексні дослідження на природних об’єктах. При цьому діти безпосередньо спілкуються з природою, спостерігають за наслідками господарської діяльності людини та оцінюють її і, головне, беруть участь у дослідницькій діяльності. Наприклад, під час екологічної експедиції, учасники вивчали кількість первоцвітів на 4 чітко обмежених територіях, з’ясовували причини щорічного зменшення популяції Проліски Сибірської.

У школі ведеться пошук нової форми еколого - краєзнавчої роботи, які мають за мету навчити молодь творчо думати ,аналізувати, навчитися одержувати знання ,вміти працювати з літературою, а головне, прищепити любов до рідного краю, бережливе ставлення до природи. Такими формами являються та активно впроваджуються у школі:


  • круглий стіл;

  • університет екологічних знань;

  • науково – практичні конференції;

  • захист екологічних проектів.

Готуючись до заходів діти проводять дослідження, вивчають екологічний стан рідного краю. Результатом цієї роботи стають їх доповіді, реферати,екологічні проекти ,наукові роботи,участь у олімпіаді з екології, а також роботи над завданнями Всеукраїнської туристської – краєзнавчої експедиції «Краса і біль України» .

Тематика науково – дослідницької роботи різнопланова. Перевага надається роботам, які спрямовані на дослідження і вирішення певних екологічних проблем Харківщини. Наприклад:



  • «Краса і біль весни. Первоцвіти Харківщини» /екологічний проект/;

  • «Екологічні дослідження Білого озера» /науково – дослідницька робота/;

  • «Ми за чисті річки і озера України» /науково – дослідницька робота/;

  • «Вміст хімічних елементів у городніх рослинах у межах Орджонікідзевського району м. Харкова» /науково – дослідницька робота /;

  • «Перспективи використання сонячної енергії» /екологічний проект/;

  • «Долина річки Мокрий Мерчик як складова частина Галицько - Слобожанського екологічного коридору» /екологічний проект/.

2. Еколого-оздоровча робота

Одним з головних напрямів залучення школярів до вивчення рідного краю є профільні табори, у яких діти здобувають навички дослідницької роботи та розвивають свої пізнавальні інтереси.

На базі Харківської спеціалізованої школи №119 декілька років проводяться еколого – краєзнавчі експедиції під час літньої навчальної практики, під час якої діти мають змогу як відпочити та оздоровитися, так і здобути теоретичні знання і практичні навички з екології та краєзнавства. Наприклад,у минулому році під час експедиції діти вивчали та досліджували рослинний та тваринний світ Харківщини. Особливу увагу приділяли рідкісним та зникаючим видам. Надзвичайно велике значення у формуванні цілісної системи екологічних знань учнів відіграють еколого - краєзнавчі екскурсії, де створюються всі умови для вивчення і дослідження природи рідного краю, виявлення порушень природних умов. В школі велике значення приділяють еколого - краєзнавчим екскурсіям, що проводяться з метою вивчення мальовничих куточків рідного краю, дослідження джерел забруднення навколишнього середовища, вивчення наслідків антропогенного втручання.

Проведення екологічних експедицій, екскурсій, походів дозволяє проявити свій науковий потенціал кожному учню відповідно до його захоплення. Учні одержують Загальні уявлення про об’єкти природи, явища, взаємозв’язки компонентів живої природи, практичні навички перебування в її середовищі і засвоюють методику узагальнення одержаних даних, набувають перших понять про наукову та дослідницьку роботу. Така робота виховує в школярів розуміння екологічних процесів шляхом практичного досвіду , спонукає до відповідальності за збереження навколишнього середовища, дає «польовий» матеріал для написання екологічних проектів, науково - дослідницьких робіт у Харківському територіальному відділенні МАН.

За 2011/2012 навчальний рік гуртківці та учні школи здійснили кілька еколого – краєзнавчих експедицій та екскурсій:


    1. IX обласний зліт юних туристів – краєзнавців Харківщини ,травень 2010:

  • Молодша група - I місце,

  • Старша група - II місце

    1. IV всеукраїнська філософська історико – краєзнавча конференція учнівської молоді «Пізнай себе, свій рід, свій нарід» ,січень 2010, Харківський національний університет ім.В.Н.Каразіна; 2 учасника

3) Еколого – краєзнавча експедиція «Мальовничі місця України. Нікітський ботанічний сад», березень 2010, АР Крим, 32 учасника.

4) Еколого – краєзнавча експедиція Житомирської,Тернопільською,Івано – Франківською,Хмельницькою та Черкаською областями,червень 2010,29 учасників.

5)Екскурсія «Заповідники України»,липень 2010,Херсонська обл. та АР Крим,15 учасників.

6)Еколого – краєзнавча експедиція «Чугуїв – батьківщина Рєпіна»,жовтень 2010,28 учасників.

За 2011-2012 навчальний рік гуртківці та учні школи здійснили кілька еколого – краєзнавчих експедицій та екскурсій.

1)X обласний зліт юних туристів – Краєзнавців Харківщини ,травень 2011:



  • Молодша група I - місце

  • Старша група - I місце

2)Еколого – краєзнавча експедиція «Заповідні місця України . Нікітський ботанічний сад, березень 2011, АР Крим, 18 учасників.

3) Еколого - краєзнавча експедиція до с.Мохнач, Харківська область, червень 2011, 21 учасник.

4) Екскурсія «Заповідні місця України», липень 2011, Херсонська обл. та АР Крим, 22 учасника.

5) Еколого – краєзнавча експедиція «Чугуїв – батьківщина Рєпіна», жовтень 2011, 24 учасників.

6)Еколого – краєзнавча експедиція до Прикарпаття ,січень 2012 ,36 учасників.

7)Всеукраїнський зліт активістів учнівського руху «Моя Земля – земля моїх батьків»,2 учасники.

8)II Всеукраїнська конференція «Мій край очима сучасника»,м. Миколаїв,1 учасник.

3.Агітаційно-пропагандистська робота.

Певне значення приділяється й агітаційно-пропагандистській роботі серед школярів,мешканців району та області. У школі,за тісної співпраці з Харківською обласною станцією юних туристів,активно працює еколого – краєзнавчий гурток,який бере активну участь у районних,обласних та всеукраїнських конкурсах,займається розповсюдженням агітаційних листівок. У 2010-2011 навчальному році молодша та старша команди Харківської спеціалізованої школи №119 посіли I місце у Х обласному зльоті юних туристів – краєзнавців Харківщини.

Окреме місце в агітаційно – пропагандистській діяльності та основне інформаційне навантаження має стенд з тематичними матеріалами та фотоматеріалами агітаційно – пропагандистського,науково – дослідницького і природоохоронного спрямування.

4.Масова робота

Включає проведення різноманітних екологічних заходів: конференцій, круглі столи, тематичні бесіди, вечори, свята, конкурси віршів, фотографій, малюнків, виставки («Дари природи», «Осінній букет», «Замість ялинки – зимовий букет») та різноманітні (сюжетно – рольові, імітаційні ) ігри. Окреме місце займає проведення предметного тижня хімії та біології, до якого учні готуються заздалегідь (готують газети, малюнки, проекти; створюють команди для участі у змаганнях; вигадують назви, емблеми, девізи, тощо.)



5.Природоохоронна робота

Включає проведення екологічних акцій («Жовтневий лист – осінь без диму», «Марш парків», «Первоцвіт».

Так, протягом акції «Первоцвіт» було обстежено видову різноманітність і чисельність первоцвітів Харківщини; виявлено, що останнім часом популяція Проліски сибірської значно знизилась, розповсюджено агітаційні листівки, проведена робота з місцевим населення.

В ході операції «Струмочок, річечка, ріка» діти розчищали джерела у Орджонікідзевському районі м. Харкова.



Робота школи з безпеки життєдіяльності та попередження випадків

дитячого травматизму
Питання про стан профілактики роботи з попередження травматизму постійно розглядались на:

  • Педрадах (січень, лютий, квітень, травень)

  • Педконсіліумах

  • нарадах класних керівників (2 рази на місяць)

  • нарадах при директорові (щомісячно)

  • засіданнях МО класних керівників ( січень, березень, травень)

  • батьківських зборах (лютий, квітень.)

Раз на місяць проводиться тиждень з профілактики ДТП. Протягом року проводяться бесіди з профілактики усіх видів дитячого травматизму. А також проводяться додаткові бесіди за фактами нещасних випадків у школах Орджонікідзевського району, бесіди з пропаганди здорового способу життя, профілактики тютюнопаління, вживання алкоголю, наркотиків.

На початку навчального року, напередодні канікул, в кінці I та ІІ семестрів проводиться Єдиний день з безпеки життєдіяльності учнів, де повторюються ПДР, правила пожежної безпеки, поводження з електро та газовими приладами, при виявленні ВНП, поводження у громадських місцях, у транспорті, ліфтах, поведінки біля водоймищ, при виникненні надзвичайних ситуацій. Кожен клас має куточок з профілактики дитячого травматизму, є загально шкільні куточки з профілактики дитячого травматизму.

За пройдений період в школі був проведений ряд виховних заходів, направлених на попередження дитячого травматизму. На учнівських зборах класні керівники звернули увагу на поведінку дітей вдома і в позаурочний час.

Головним питанням на батьківських зборах ( у лютому та квітні) були:

попередження дитячого травматизму, заходи, спрямовані на збереження здоров’я та життя дітей.

Для кожного учня школи розпечатані та вклеєні в щоденник пам’ятки поведінки на вулиці, в міському транспорті, правила користування побутовими предметами. Розроблені пам’ятки і для батьків, проведені консультації батьків з лікарями 18 поліклініки.

Вчителі праці та фізкультури, фізики, хімії, біології, інформатики проводять інструктажі з безпеки життєдіяльності перед кожним уроком..

На методичному об’єднанні класних керівників розглянуто питання: «Методика проведення класних годин з попередження дитячого травматизму».

Класними керівниками постійно проводились бесіди (41) з запобігання випадків дитячого травматизму, бесіди за фактами нещасних випадків з учнями району, бесіди з пропаганди здорового способу життя, усі бесіди зафіксовані у щоденниках учнів, у класних журналах, оформлені куточки з попередження травматизму в класних кімнатах.

Проведення екскурсій, походів, відвідування театру і т.ін. дозволяється тільки після видання наказу по школі та інструктажу з безпеки життєдіяльності. При проведенні екскурсій поза містом проводиться спеціальний інструктаж, видається наказ відповідної форми. Інформація подається до управління освіти Орджонікідзевської районної в місті Харкові ради. Відповідальність за життя і здоров’я дітей під час проведення подібних заходів несе той вчитель або вихователь, який визначений наказом директора.

Покладено відповідальність на вчителів, класних керівників, вихователів за охорону життя і здоров’я учнів під час перебування їх в приміщенні школи, на території школи під час прогулянок, проведення позаурочних заходів, навчальної практики, оздоровлення та відпочинку і т.ін.

Організована робота гуртків з пропаганди здорового способу життя за програмою «Діалог» (керівник Бороденко О.А.) та „Рівний – рівному” (керівник Чешик Р.В.).

Налагоджена сумісна робота з медичними та позашкільними закладами району: поліклініки № 18, ШВД, наркокабінету, службою соціальної допомоги молоді, кабінетом планування сім’ї, міською дитячою лікарнею № 16, ДЮСШ № 11, ДЮСШ №7, басейном «Гарт», ДМШ №8.

Постійно проводиться робота з профілактики простудних, інфекційних та інших захворювань серед учнів та батьків медпрацівником школи Завідняк В.Г.

Оформлений санбюлетень з профілактики захворювань.

Керівниками гуртків та спортивних секцій проводяться інструктажі з техніки безпеки перед початком кожного заняття та новим видом вправ.



Порівняльна таблиця обліку випадків травмування з учнями школи




2010

2011

2012 (травень)

ДТП

0

0

0

Травмування у школі

2

1

0

Травмування в позаурочний час

0

0

3

Усього

2

1

3


Організація роботи щодо профілактики правопорушень та правової освіти

  • У 2011-2012 навчальному році для реалізації роботи з профілактики правопорушень та правової освіти були об’єднані зусилля закладів освіти, органів внутрішніх справ, служби у справах неповнолітніх Орджонікідзевської районної ради, районного управління юстиції, прокуратури, ШВД, наркокабінету, кабінету планування сім’ї поліклініки N 16, 18.

  • Спільно з цими службами складено комплексні заходи щодо запобігання злочинних проявів в учнівському середовищі. Щомісячно проводяться звірки у ВКМСД та наркокабінеті:

  • Моніторинг правопорушень:






  • 2009-2010

    2010-2011

    2011-2012

    доставлені до РВВС

    0

    0

    0

    скоїли злочини

    0

    0

    0

    скоїли правопорушення

    0

    0

    0

    поставлені на облік у ВКМСН

    0

    0

    0

    поставлені на профілактичний облік у наркокабінеті

    0

    0

    0

    зняті з профілактичного обліку у наркокабінеті

    0

    0

    0



  • Вчителем права Євтушенко Є В. та класними керівниками проведено виховні години на морально-етичну тематику: «Душі людської доброта», „В дружбі з правилами поведінки». „Мої права в моїй школі”, „Толерантність - вимога чи необхідність”

  • Питання профілактики правопорушень розглядались на :

  • МО класних керівників (січень, квітень):

  • Форми і методи роботи з профілактики правопорушень в школі за її межами.

  • Оформлено стенд «Міжнародні документи з прав людини” .

  • Обговорено статті з газети «Права людини та дитини»

  • Організовано вивчення Конституції України (виховні години), 1-11 класи

  • Проведено тематичні уроки на тему «Закони захищають права людини» (5-11 класи).

  • Світова книга прав дитини (6-8 кл).

  • Бесіда на тему «Мої права-твої права.” (1-5 кл).

  • Урок «Право на громадянство», твори-роздуми на тему: «Право та громадянство», „Конституція в твоєму житті». .

  • Тестування учнів, яким потрібна додаткова увага.

  • Виховні заходи «Цінність людської особистості», ”Закони захищають права дитини”.

  • Ділова гра «Суд над алкоголем та табаком».

  • Рейд по сім'ях, які потребують посиленої уваги.

  • Зустріч підлітків з працівником ВКМСН Овчинниковим Д.

  • Створено і діє загін «Юних друзів міліції». Спільно з комісіями учнівського самоврядування “Феміда” та “СБУ” щомісячно проводяться рейди «Хто сьогодні за партою?” ( з метою профілактики прогулів) та “Хто палить?“.




Категорія

2008-2009/

к-ть учнів



2009-2010/

к-ть учнів



2010-2011

/к-ть учнів



2011-2012 к-ть учнів

Учні під опікою, сироти

7

4

3

4

Діти-інваліди

9

9

9

8

Багатодітні сім’ї

9

14

16

24

Одинокі матері

8

9

9

10

Постраждалі від

Чорнобильської аварії



7

7

7

5

Напівсироти

30

21

20

23

Малозабезпечені

5

1

1

2

  • Соціальний паспорт школи

  • Надана допомога

    Види допомоги

    2008-2009/к-ть учнів/сума

    2009-2010/к-ть учнів/сума

    2010-2011/к-ть учнів/сума

    2011-2012/ к-ть учнів/сума 1півріччя

    Придбання одягу та взуття

    7/1010

    4/1453,93

    3/840

    4/2600

    Надання безкоштовного харчування

    12

    4

    4

    6

    Безкоштовні путівки в ДЗВ „Сонечко”

    50

    6

    7

    -

    Безкоштовні путівки в заміські табори

    3

    2

    1

    -





Оздоровлення учнів



  • Вид оздоровлення

    2008-2009

    2009-2010

    2010-2011

    2011-2012

    Дитячий заклад відпочинку „Сонечко” (всього)

    438

    На базі ЗОШ № 113 – 32 учня

    На базі ХСШ № 119 – 22 учні



    80

    На базі ЗОШ № 113 – 41 учень


    Обдарованих дітей та ті, що мають тимчасові труднощі

    50

    6

    7

    7

    За кошти батьків

    30

    48

    73

    34

    В профільних загонах

    273

    22

    -

    -

    Поїздки на море, краєзнавчі експедиції

    107

    62

    98

    Охоплено організованими формами відпочинку – 890 учнів

    Участь в експедиціях – 4 ( в них 36 чоловік)



    усього

    484 (48,3%)

    192 (23,8%)

    258 (26%)

    931 (90%)



  • Зайнятість учнів у гуртках та секціях

    напрям

    2008-2009

    к-ть учнів



    2009-2010

    к-ть учнів



    2010-2011

    к-ть учнів



    2011-2012

    к-ть учнів



    Естетичні

    55

    70

    230

    220

    Розвиваючі

    165

    226

    180

    330

    Спортивні

    235

    311

    460

    480




    555

    607

    870

    1030



  • Підсумки роботи з позашкільними закладами мікрорайону



  • Рада ветеранів




    ЦПТО № 1

    Басейн «Гарт»




    ДМШ № 8

    БК ХАРП

    СШ № 119

    ПДЮТ «ІСТОК»

    Спортивні школи № 7, 11




    інститут проблем машинобудування

    бібліотека ім.Чехова




    поліклініки № 16,18

    Центр у справах сім’ї та молоді




    БК ХТЗ


Аналіз фізкультурно-оздоровчої роботи.


У 119 школі працюють 3 вчителі фізичної культури:

Луніна Л.Г-вища категорія, вчитель-методист, в ідмінник освіти України; Паляничко О.П-вища категорія ; Прокопченко Т.С- І категорія.

До основної групи здоров’я віднесено -883 учнів; підготовчої групи -130 учнів; спеціальної групи-17 учнів; звільнених - 13 учнів.

Протягом року відпрацьовано 5 модулів за новою програмою. Навчальні програми за 2011/2012 н.р виконані.

За 2011/2012 н.р учні школи брали участь у 18 змаганнях району і міста. В змаганнях взяли участь 654 учні.

Протягом навчального року у школі працювали секції з З.Ф.П - 52 учня, ушу - 18 учнів, волейболу 30 учнів.

Тема над якою працює кафедра фізичної культури «Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження компетентнісного підходу до навчання та виховання на основі нових педагогічних технологій ».

Вчителі кафедри працюють над темами:

Луніна Л.Г. «Формування здорового способу життя за допомогою фітнеса»,

Паляничко О.П. «Розвиток сили у юнаків»,

Прокопченко Т.С. «Розвиток фізичних якостей у учнів середнього віку».
Методи і форми реалізації проблем


  • Залучення учнів до систематичних занять у спортивних секціях;

  • Організація спортивно – масових заходів;

  • Проведення уроків різного типу, активізація діяльності учнів на різних етапах уроків;

  • Участь учнів у змаганнях різних рівнів;

  • Проведення позакласної роботи;

  • Створення у школі території успіху для кожної дитини;

Результати участі у районних змаганнях:

І місце в спартакіаді школярів «Спорт і школа»

I місце з шахів

I місце з шашок

І місце з черлідінгу

І місце в Малих Олімпійських іграх 3-4 кл

ІІ місце в Малих Олімпійських іграх 5-6 кл

ІІ місце з міні - футболу

ІІІ місце з « Кожаного м яча»

ІІ місце з «Веселих стартів»

ІІІ місце з баскетболу

Участь учнів у міжнародних проектах Pespect Your Health , Fair Play,Open Fun Football Schools. Інформація про заходи,які були проведени у рамках цього проекту розміщені на офіційному сайті http://respectyourhealth.eu/ua.

Прийняли участь у міської «Слобожанської мілі», міському фестивалю «Крок до ЕВРО – 2012»,флеш – мобу, міському конкурсі «Кращий вчитель фізичного виховання» - І місце у м.Харкові



Вчитель Паляничко сертифікований координаторами проекту RYH та OFFS, керівником програми профілактики ВІЛ/СНІД в Україні GIZ, «Fair Play-Чесна гра»
Вчителі кафедри підготували і провели позакласні заходи


№п/п

Назва заходу

Клас

К-сть учнів

ПІБ вчителя

1

Легкоатлетичний крос

8-9

83

Паляничко О.П.

2

Змагання з волейболу

9-11

176

Паляничко О.П. Луніна Л.Г.

3

Кубок пам яті А.Г. Колісника з волейболу

6-11

168

Паляничко О.П. Луніна Л.Г.

4

Змагання з гандболу

5-7

80

Луніна Л.Г.

5

Змагання з міні-футболу

5-8

70

Паляничко О.П. Луніна Л.Г. Прокопчено Т.С.


6

Змагання з футболу «шкіряний м яч»

5-9

154

Паляничко О.П. Луніна Л.Г. Прокопчено Т.С.


7

Малі Олімпійські ігри «Діти Харкова»

4-8

600

Паляничко О.П. Луніна Л.Г.

8

Змагання з шахів

1-11

40

Паляничко О.П. Луніна Л.Г.

9

Змагання з настольного тенісу

1-11

170

Вчителі фізкультури


10

Змагання з баскетболу

7-11

104

Паляничко О.П,Луніна Л.Г

11

Змагання з шашок

1-11

48

Паляничко О.П

Вчителі кафедри відвідували МО вчителів фізкультури в районі і місті.

Паляничко О.П пройшов навчання на тренінгу для інструкторів проведеному в рамках проекту Fair Play,Open Fun Football Schools.

Паляничко О.П,Луніна Л.Г прийняли участь у пректі Pespect Your Health.

Підготували та запустили в дію спортивне телебачення.
Вчителі кафедри протягом року проводили взаємні відвідування уроків з метою підвищення рівня навчальних досягнень учнів з фізичної культури, застосування різних методів і форм на кожному етапі уроку, активізації діяльності учнів.

Аналізуючи рівень досягнень учнів за підсумками навчального 2011-2012 н. року на МО вчителів фізичної культури було прийнято рішення у 2012-2013 н.р:



  • Продовжувати накопичувати базу даних 5-11 класів за станом здоров я кожного учня,застосовувати електронний моніторинг.

  • Розробити спеціальні вправи по видам спорту для профілактики дитячого травматизму.

  • Створити базу даних учнів з ослабленим здоров ям.

  • Продовжувати оформлення поверху «Здоров я нації»,витрину для кубків «Наші досягнення»

  • Систематизувати на електронному носії найкращі спортивні змагання та подорожі.

  • Більше уваги приділяти учням обдарованих з різних видів спорту.

  • Продовжувати поповнювати матеріально-технічну базу.

  • Продовжувати поповнювати інформацію з різних видів спорту.

  • Залучити до 50 % учнів середніх класів до занять у спортивних секціях.

  • Придбати єдину спортивну форму для всіх класів.

  • Відремонтувати спортивний зал 5 поверху.

  • Закупити захисні сітки для вікон,та волейбольні сітки.

  • Відремонтувати спортивний інвентар,та спортивне обладнання.

ІНФОРМАЦІЯ

про розвиток туристсько-краєзнавчої роботи

у школі у2011 році

1. МЕТОДИЧНА РОБОТА

1.1.Підготовлено методичних матеріалів



Пор. №

Назва роботи

Автор

Тираж

1

Методичка «Лікарські рослини в туристському поході»

Кривопустов Сергій Миколайови, керівник гуртка




2

Проблеми малих річок Харківщини

( річка Жихарець), збірник тез пошуково – дослідницьких робіт ІІІ Всеукраїнської конференції учнівської молоді «Мій рідний край, моя земля очима сучасників» м. Миколаїв



Соловйова Дарія Олексіївна, учениця 9 – А класу




2. ЗАХОДИ З ПРОПАГАНДИ ТУРИЗМУ, КРАЄЗНАВСТВА

3. МАСОВІ ЗАХОДИ З УЧНЯМИ, СТУДЕНТАМИ І ПЕДАГОГАМИ

(Обласні та місцеві експедиції, акції ,зльоти, змагання, конференції, екскурсії тощо)



Пор. №

Назва заходу

Кількість

груп


Кількість учасників


З них студентів

(кількість груп/ в них студентів)



1

2

3



4

5

6



7

Еколого – краєзнавча експедиція до АР Криму

Експедиція «Заповідні місця Південної України.

Еколого – краєзнавча експедиція до м.Чугуєва

Еколого – краєзнавча експедиція до Прикарпаття

Обласний етап всеукраїнської акції

« Україна – моя Батьківщина»

ІІІ Всеукраїнська конференція « Мій край очима сучасника» м. Миколаїв

Відкрита першість зі скелелазіння м. Харків




2

1

1



3

2

1



1

21

5

10



31

2

1



6

-

-

-



-

-

-



Окремо вказати туристсько–спортивні, краєзнавчі та інші.

Для спортивних змагань вказати вид туризму, назву та клас дистанції

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал