Види діяльності (зміст роботи) Організаційна робота



Скачати 96.07 Kb.
Дата конвертації20.02.2017
Розмір96.07 Kb.

Види діяльності (зміст роботи)

Організаційна робота

Діагностична робота

Прогностична робота

Консультативна робота

Профілактична робота

Соціально-перетворювальна

Захисна діяльність

вересень

Планування діяльності соціального педагога та розробка соціально-педагогічного інструментарію. Розробка соціальних анкет для батьків, класних керівників. Обстеження житлово-побутових умов дітей-сиріт, дітей з багатодітних сімей та інших категорій за запитом. Складання акту обстеження житлово-побутових умов, збирання інших документів. Організація засідання комісії з приводу забезпечення безоплатним харчуванням дітей, що потрапили у тяжкі умови життя. Організація безоплатного проїзду шкільним автобусом для дітей пільгових категорій. Співбесіди з батьками та учнями, що потрапили у тяжкі умови життя, опікунами дітей-сиріт. Виступи на батьківських зборах з приводу агітації до позакласної та позашкільної діяльності (участь дітей у гуртках, секціях, клубах за інтересами). Робота з документами: опрацювання нормативно-правових актів, написання листів.

Проведення соціометричних досліджень у 3-4-х класах. Формування бази даних соціально-незахищених категорій. Діагностика класних колективів з метою виявлення: а) багатодітних сімей; б) малозабезпечена сімей; в) сімей з дітьми інвалідами; г) сімей, де батьки є інвалідами д) неблагополучних сімей; е) сімей, де виховуються діти-сироти.

Виявлення дітей, що потрапили у тяжкі умови життя з метою надання їм можливості безоплатного харчування.

Вивчення соціально-побутових умов життя сімей, що опинилися в складних життєвих умовах, та дітей «групи ризику», соціального оточення, виявлення негативних та позитивних впливів, проблем, особистісних потреб.


Підготовка бланків. Визначення методів та прийомів роботи з дітьми соціально-незахищених категорій. Планування роботи з дітьми-сиротами. Визначення заходів соціальної допомоги дітям пільгових категорій, та дітям, що потрапили у тяжкі умови життя.

Підготовка матеріалів для бесід.

Консультування класних керівників та батьків з питання забезпечення харчуванням та іншими пільгами дітей пільгових категорій.

Надання індивідуальної консультації щодо соціальних пільг і гарантій батькам з багатодітних родин та опікунам дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.


Підготовка тематики профілактичних бесід.

Профілактика пропусків занять без поважної причини учнями середньої та старшої ланки.



Підготовка алгоритму соціальних звітів.

Індивідуальна робота з дітьми соціально незахищених категорій, та з дітьми, які потребують коригування.



Уточнення даних про соціальні служби.

Здійснення соціального патронажу багатодітних сімей, дітей-сиріт, та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, що потрапили у важкі умови життя.

Співпраця з органами соціального захисту.

Виступи на батьківських зборах, конференція з актуальних проблем захисту і прав дитини



Жовтень

Опрацювання соціальних паспортів класів, складання соціального паспорту школи. Розробка методичних рекомендацій, спрямованих на форсування законослухняної поведінки учнів. Розробка інформаційного стенду для батьків. Складання списків учнів, що знаходяться на внутрішкільному обліку. Оформлення облікової документації (журнал щоденного обліку роботи, протоколи консультацій, облікові картки). Участь у роботі МО класних керівників «виховання компетентної соціально-зрілої особистості». Робота з документами: опрацювання нормативно-правових актів, написання листів та інш.

Діагностика з девіантною поведінкою Проведення соціометричних досліджень в 5-9-х класах . Проведення соціально-педагогічного дослідження щодо виявлення насильства в сімї, класі та позашкільному середовищі. Вивчення особливостей соціально-адаптаційного періоду учнів 1,5,10-учнів

Проведення та сприяння шкільних форм дозвілля. На основі досліджень здійснити прогнозування соціального супроводу учнівського колективу, дітей «групи ризику» та надати рекомендації для спільної роботи з класним керівником, учителями

Проведення індивідуальних та групових консультацій з класними керівниками та батьками дітей з девіантною поведінкою за результатами діагностики.

Консультування класних керівників щодо порядку та режиму харчування учнів.




Профілактика порушень шкільного розпорядку ті відставання в навчанні учнями з девіантною поведінкою. Профілактика та надання педагогічної допомоги дітям, які потерпають від насильства в родині і поза нею.

Виявлення фактів порушень статуту школи, формування «групи ризику». Соціально-перетворювальна робота з учнями з «групи ризику».

Здійснення соціального патронажу багатодітних сімей, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, що потрапили у важкі умови життя.

листопад

Організація роботи з правової інформативності дітей, педагогів. Проведення бесід з прав та обов’язків учнів.

Підготовка матеріалів для виступу на батьківських зборах на тему «Насильство в родині», залучення батьків до участі у житті школи з метою позитивного впливу на учнів. Підготовка матеріалів та участь у семінарі практикумі класних керівників на тему оптимізації навчально-виховного процесу, взаємовідносин учителя та учня. Робота з документами: опрацювання нормативно-правових актів, написання листів.



Діагностика раннього виявлення залежностей (тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії) та соціально-дезадаптованих учнів; проведення анкетувань щодо виявлення поширеності негативних явищ серед учнівської молоді.

Проведення опитувальника суїцидальної поведінки.



Прогнозування впровадження здорового способу життя в учнівській колектив.

Проведення індивідуальних консультацій з батьками діти яких виявляють залежність від шкідливих звичок. Проведення групових консультацій з батьками щодо впровадження здорового способу життя. Групові консультації з учнями, які виявляють залежність до тютюнопаління, про шляхи подолання цієї залежності.

Профілактика тютюнопаління, наркоманії серед учнів. Проведення анкетування на тему «Моє відношення до паління» серед учнів 5-7 класів.

Організація тренінгових занять щодо покращення перебігу адаптаційних періодів. Корекційні групові заняття, спрямовані на подолання шкідливих звичок та залежностей.

Здійснення соціального патронажу учнів. Інформаційна зустріч для батьків дітей з категорії напівсиріт та неповних сімей.

грудень

Опрацювання діагностичних досліджень, опитувань, оформлення висновків щодо проведеної діагностичної роботи. Підготовка виступу на класній годині з приводу профілактики тютюнопаління серед учнів. Підготовка стендів з пропаганди здорового способу життя. Підготовка до участі у шкільній нараді. Участь в організації святкових заходів для вихованців школи. Робота з документами: опрацювання нормативно-правових актів, написання листів.

Діагностика професійних інтересів учнів 9,11 класів. Проведення анкетувань з метою визначення життєвих ціннісних орієнтацій. Аналіз і узагальнення соціально-педагогічній діяльності за півріччя.

Прогнозування особливостей соціалізації особистості. Прогнозування діагностики професійних інтересів учнів 9, 11 класів. Орієнтація на здоровий образ життя.

Проведення групових консультацій з класними керівниками, батьками та учнями щодо профорієнтації учнів 11 класів (за результатами діагностики). Проведення групових консультацій серед класних керівників та батьків щодо збереження здоров’я та життя учнів під час зимових канікул.

Проведення відео-уроку на тему «Що ми знаємо про СНІД» серед учнів 8-10 класів. Проведення конкурсу сцинівок «ми проти СНІДу» серед учнів 5-11 класів. Антиалкогольна та антинаркотична просвіта (буклети, стенди). Формування в підлітків навичок здорового способу життя, негативного ставлення до наркотичних речовин, алкоголю, паління. Виховний захід серед учнів школи «Шкідливі звички та їх вплив на здоров’я дитини»

Відвідування багатодітних сімей.

Здійснення соціального патронажу сімей. Інформаційна зустріч для батьків багатодітних сімей.

січень

Організація батьківського всеобучу з питань профілактики правопорушень, шкідливих звичок. Підготовка до виступу на окремих класних годинах на теми розв’язання конфліктних ситуацій, профілактики ДТП та дитячого травматизму. Проведення засідання семінару-практикуму для класних керівників і класоводів. «Формування чіткої позиції Я-запорука розвитку компетенцій здорового способу життя і навичок протистояння суспільному тиску.» Організація медичних консультацій для дітей-інвалідів. Підготовка до виступу на семінарі-практикумі з профілактики конфліктних ситуацій серед учасників шкільного колективу.

Визначення готовності підлітка відповідати соціальним нормам. Виявлення форми поведінки учнів в конфліктних ситуаціях та стану розвитку агресивності та тривожності (5-9 класи). Проведення соціометричних досліджень в 11-му класу.

Визначення перспектив процесу саморозвитку і самовиховання особистості (1-11 класи). Орієнтація на здоровий спосіб життя.

Консультації батьків за питань соціальних пільг та гарантій. Індивідуальні консультації з батьками діти яких скоїли внутришкільне порушення або схильні до девіантної поведінки. Проведення групових консультацій із класними керівниками, батьками, учнями, щодо профорієнтації учнів 9 класів (за результатами діагностики)

Профілактика порушень шкільного розпорядку та відставання в навчанні учнями в «групи ризику»

Індивідуальна робота з дітьми соціально вразливих і соціально незахищених категорій, з дітьми, які потребують корекції.

Співпраця з органами соціального захисту. Уточнення спільної роботи із ССН.

лютий

Організація роботи з дітьми-сиротами та з дітьми, що потрапили у тяжкі умови життя. Підготовка до виступу на семінарі «Стосунки в родині». Робота за документами: опрацювання нормативно-правових актів, написання листів.

Анкетування батьків майбутніх першокласників з метою вивчення психологічного мікроклімату в родині.

Орієнтація на покращення мікроклімату в класних колективах.

Проведення групових консультацій із класними керівниками та батьками, учнями щодо профорієнтації учнів 10 класу (за результатами досліджень). Індивідуальні консультації з батьками майбутніх першокласників.

Профілактика насильства, пригнічення особистості дитини в родині, дитячому чи підлітковому колективі.

Організація тренінгових занять щодо підвищення самооцінки, зниження рівня тривожності.

Здійснення соціального патронажу сімей. Виступи на батьківських зборах з актуальних проблем захисту і прав дитини.

березень

Робота з профорієнтації: організація виїзду учнів 9-11 класів на підприємства,заводи. Організація і проведення з учнями тестувань із профвизначеності. Опрацювання діагностичних досліджень. Запрошення та організація виступів ректорів та викладачів в ВНЗ. Підготовка матеріалів до лекції на батьківських зборах щодо профорієнтації вихованців школи. Робота з документами: опрацювання нормативно-правових актів, написання листів.

Проведення діагностики особливостей мотиваційної сфери, сфери інтересів, виявлення проблемних зон у процесі професійного самовизначення (нестача знань про світ професій, тиск з боку батьків тощо) серед учнів 9-11 класів. Інтерпретація результатів і підготовка рекомендацій. Визначення готовності підлітка відповідати соціальним нормам.

Прогнозування діагностики професійних інтересів учнів 9-11-х класів.

Соціально педагогічна допомога учням, що мають проблеми в навчанні.

Інформаційна зустріч з представниками центру зайнятості для учнів 9, 11-х класів.

Індивідуальна робота з дітьми соціально вразливих і соціально незахищених категорій.

Здійснення соціального патронажу сімей. Виховні години з учнями старших класів.

квітень

Організація контролю за навчальною діяльністю дітей, що потрапили у тяжкі умови життя. Підготовка матеріалів до засідання семінару-практикуму для класних керівників і класоводів з питання оптимізації навчально-виховного процесу дітей, що знаходяться на внутрішкільному обліку та дітей, що потрапили у тяжкі умови життя. Підготовка лекції на тему прав та свобод особистості, ознайомлення учнів з Конвенцією з прав дитини. Робота з документами: опрацювання нормативно-правових актів, написання листів.

Визначення обізнаності аудиторії з проблемами торгівлі людьми (анкета «Торгівля людьми»). Проведення соціально-педагогічного дослідження щодо виявлення рівня знань учнів про свої права. Діагностика рівня успішності серед учнів «групи ризику». Дослідження особливостей сімейного виховання учнів схильних до девіантної поведінки.

Виявлення учнів «групи ризику» відносно яких можна прогнозувати зниження успішності та вияви дезадаптації. Передбачення рівня обізнаності учнів з питання прав та свобод особистості дитини.

Індивідуальне консультування дітей «групи ризику». З’ясування мотивів девіантної поведінки.

Ігротека для учнів молодшої школи: «Знай свої права». Зустріч з представником служби у справах неповнолітніх для учнів 7-8-х класів: «Як не стати жертвою злочину»

Індивідуальна робота з дітьми соціально вразливих і соціально незахищених категорій.

Здійснення соціального патронажу сімей.

травень

Підведення підсумків роботи за 2013-2014 навчальний рік. Організація святкування Дня Перемоги. Бесіда за класними керівниками дітей, що знаходяться на внутрішкільному обліку. Робота за документами: опрацювання нормативно-правових актів, написання листів. Підготовка до педради «підсумки навчально-виховної роботи за 2013-2014 навчальний рік та завдання на новий навчальний рік.» Розробка системи роботи з обдарованими дітьми для МО. Організація літнього оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій.

Визначення рівня уявлень про сімейне життя. Діагностика психологічної готовності майбутніх першокласників.

Підсумки й аналіз проведення досліджень, моніторингів щодо відвідування учнями занять.

Проведення індивідуальних і групових консультацій за результатами діагностики.

Формування здорового способу життя.

Індивідуальна робота з дітьми соціально вразливих і соціально незахищених категорій.

Складання списку літньої зайвості дітей соціальних категорій.


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал