Узагальнений висновок щодо результатів атестаційної експертизи Йосипівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – днз»



Сторінка1/5
Дата конвертації01.01.2017
Розмір1.38 Mb.
  1   2   3   4   5
Узагальнений висновок

щодо результатів атестаційної експертизи

Йосипівського навчально-виховного комплексу

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ДНЗ»

Новомиргородської районної ради

Кіровоградської області

Забезпечення якості управлінської діяльності

  1. Загальний стан території, будівель та приміщень навчального закладу.

Йосипівський НВК „Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ДНЗ” розміщений у 2-поверховій будівлі, яка була збудована в 1960 році. Площа школи займає 1410 м2, розміщена на земельній ділянці площею 2 га в зоні населеного пункту на відстані 60 м від житлових будинків згідно з нормами інсоляції, природного освітлення та шумозахисту.

Від дороги школа відокремлена металевим парканом, посаджені декоративні дерева (каштани, берези), розбиті клумби та знаходиться заасфальтована, пішохідна доріжка. На території школи є спортивний майданчик та дитячий ігровий майданчик. Також майданчики оснащені необхідним обладнанням для занять спортом та гри. Стан шкільної території добрий. Стіни цегляні у хорошому стані. Перекриття та підлога дерев’яні. Покрівля – шифер. Фундамент бутовий, відмостка – бетонна. Вхідні крильця із бетону.

Приміщення школи обладнане водяним опаленням. Навчальний заклад опалюється від котельні, яка розміщена на відстані 20 метрів від будівлі школи. У котельні знаходяться 2 котли марки ,,АОГВ-50’’. Опалення газове. З 2016 року здійснюється переведення котельні на альтернативні види палива, встановлено 2 пелетні котли, загальною потужністю 100 кВт.

Приміщення школи обладнано тепловою мережею. Розгалудження опалювальної системи у приміщенні у задовільному стані. На відстані 30 м від будівлі школи розміщена 1-поверхова будівля дитячого дошкільного закладу. Технічний стан споруд знаходиться у задовільному стані. Зовнішній вигляд приміщення та надвірних споруд задовільний.

Всі класи мають природне освітлення, світло падає на парти зліва, рівень штучного освітлення відповідає санітарним нормам, але економічно вигідно було б замінити всі електричні лампи на енергозберігаючі. Рівень штучного освітлення навчальних приміщень та територія школи відповідають санітарним нормам. Природне та штучне освітлення в класах, коридорі відповідає вимогам Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 року №63.

В приміщенні школи дотримується повітряно-тепловий режим, в класних кімнатах дотримується чистота повітря. Вікна оснащені квартирками, приміщення природно провітрюється. Чистота повітря в приміщеннях забезпечується регулярністю вологого прибирання приміщень із використанням дезінфікуючих і миючих засобів. Водопостачання здійснюється зі скважини. Вода доброякісна у відповідності із ДСанПіНом ,,Вода питна. Гігієнічні вимоги до якості води централізованого господарсько-питного постачання’’ № 136/1940 від 15.04.1997 року (про що свідчить заключення СЕС від жовтня 2015 року).

Для забезпечення нормальних умов для здобуття базової середньої освіти школа має достатню навчально-матеріальну та методичну базу, кількість класних кімнат. В наявності є приміщення, які необхідні для забезпечення нормальної роботи школи.

Усі класні кімнати, навчальні кабінети забезпечені відповідними меблями. Використовуються справні меблі, підібрані відповідно до зросту і віку дітей.

З року в рік дирекція школи, батьки, учні проводять косметичний ремонт класів, коридору та підсобних приміщень. Своєчасне і якісне проведення поточного ремонту, бережне відношення допомагає утримувати приміщення, меблі, всю шкільну територію у належному санітарному стані згідно до діючих санітарних норм і правил.

Обідній зал розрахований на 40 посадкових місць, всього харчується 82 учня та 30 дошкільнят. Затверджено режим та графік харчування одноразове для учнів та трьохразове для дошкільнят. Є меню-розкладка, ведеться документація і контролюється відповідальним за організацію харчування, який затверджений наказом по школі . Кухарем приймаються продукти харчування і зберігаються в окремому приміщені належним чином, там є холодильник в якому слідкують за товарним сусідством між продуктами. Замовлення продуктів харчування для учнів загальноосвітніх навчальних закладів здійснюється у постачальників, які попереджені про забезпечення продуктами виключно вітчизняного виробництва. Якість усіх завезених продуктів підтверджена супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно – епідеміологічної експертизи тощо). Ведуться бракеражні журнали сирої та готової продукції. Кухарі вчасно проходять медогляд.

Кухня обладнана: електричною плитою (робоча), внизу знаходиться шафа пекарська, столи для обробки продуктів є, кухонний інвентар (ножі, дошки) промаркеровані. В момент перевірки було відмічено про відповідальність за зберігання та використання денного запасу продуктів, повноту закладки і вихід страв, якість і своєчасне приготування їжі, дотримання технології приготування, відбір та зберігання добової проби страв, дотримання правил особистої гігієни, а також санітарний стан харчоблоку.

Кімната для миття посуду обладнана ванночками , є холодна і гаряча вода, каналізація, а також місце для просушки посуду. Застосовується миючий засіб (кальцинована сода) і дезинфікований засіб (хлорантоін), зроблені розчини і застосовують по потребі.

Харчування в дошкільному підрозділі 3-х разове, різноманітне, калорійне. Сестрою медичною і кухарем складається перспективне меню на 10 днів, яке погоджують і підписують у райСЕС, згідно з яким складається щоденне меню. Директор закладу Горобець Т.Б. постійно контролює закладку продуктів у котел.

Вихователями приділяється належна увага вихованню у дітей культурно-гігієнічних навичок, культури поведінки за столом, вони слідкують за тим, щоб діти вміли правильно користуватися виделками та серветками, привчають дошкільників до правильної осанки за столом, до охайності. Педагоги виховують у дітей бережливе ставлення до хліба, до праці дорослих.

У дошкільному підрозділі розміщено щоденне меню-вивіску. Аналізуючи стан харчування дошкільників згідно з меню та накопичувальних відомостей, можна зробити висновок, що харчування різноманітне, калорійне. В раціон харчування входять основні продукти: м’ясні, молочні, риба, яйця, творог, масло, різноманітні крупи, овочі, фрукти і соки, щодня в меню є салати із свіжих та квашених овочів.

Постачання харчових продуктів проводиться з торгівельної мережі відповідно до сертифікатів якості. Всі продукти харчування закуповуються в магазинах у невеликій кількості, по мірі їх витрачання, здійснюється нова закупівля продуктів із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно – епідеміологічної експертизи тощо).

Продукти харчування зберігаються у холодильниках, дотримується товарне сусідство, контролюється температурний режим та термін зберігання продуктів у кладових.

Добові норми готових блюд зберігаються у холодильнику.

Сестрою медичною ведеться відповідна документація по харчуванню:

- перспективне меню, яке затверджується районною санітарноепідеміологічною станцією два рази на рік;

- щоденне меню, завдяки якому згідно з продуктами харчування проводиться витрачання коштів;

- картотека страв;

- Журнал бракеражу сирої продукції;

- Журнал бракеражу готової продукції;

- Журнал обліку виконання норм харчування;

- Журнал здоров’я працівників харчоблоку;

- Книга складського обліку;

- Заявка на продукти;

- Наявність супровідних документів на продукти, які свідчать про їх походження та якість;

- Зошит обліку відходів.



  1. Створення безпечних умов для учасників навчально-виховного процесу.

Заклад працює згідно з нормативними документами державної чинності:

- Закону України „Про охорону праці”;

- Порядку розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві № 1232;

- Порядку розслідування та обліку нещасних випадків невиробничого характеру (постанова КМУ від 22 березня 2001року № 270);

- Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і навчальних закладах, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 01.08.2001 р. № 563 ( зі змінами);

- Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці в закладах, установах, організаціях, підприємствах, підпорядкованих Міністерству освіти і науки України, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 18.04.2006 р. № 304 ”(із змінами та доповненнями, внесеними наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 26 березня 2013 року № 378);

- Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися під час навчально-виховного процесу в навчальних закладах, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 31.08.2014 р. № 616 (зі змінами);

– Типового положення про службу з охорони праці;

– Положення про розробку інструкцій з охорони праці;

– Положення про медичний огляд працівників певних категорій.

Також заклад працює згідно з нормативними документами внутрішньої чинності:

-наказів: „Про затвердження та введення в дію нової СУОП” від 27.04.2015 року № 48; „Про організацію роботи в закладі з питань збереження життя і здоров’я учнів” від 28.08.2015 року № 69; від 28.08.2015 року № 72 „Про створення комісії з розслідування нещасних випадків”;

- плану роботи з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності, від 02.09.2015 року № 99 „Про організацію роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності”;

-акту готовності закладу до нового 2015/2016 навчального року;

-заходів по підготовці до нового 2015-2016 навчального року, розроблено комплексні заходи з безпеки життєдіяльності, які затверджені наказом по закладу № 69 від 28.08.2015 року.

Чотири рази протягом навчального року проводяться Тижні безпеки життєдіяльності за тематикою “Тиждень знань правил дорожнього руху”, “Тиждень пожежної безпеки”, “Тиждень знань безпеки життєдіяльності”, «Тиждень сприяння здорового способу життя», про що свідчать накази про проведення Тижнів, підсумкові накази, а також матеріали, які систематизовані в окремих теках. (наказ від 08 вересня 2015 року № 78 „Про проведення Тижнів знань з безпеки життєдіяльності у школі у 2015-2016 навчальному році”).

Окремий розділ плану роботи (розділ Х „Охорона праці”) загальноосвітнього навчального закладу на 2015/2016 навчальний рік у повній мірі передбачає заходи, спрямовані на забезпечення техніки безпеки та дотримання належних санітарно-гігієнічних умов навчально-виховного процесу в навчальному закладі.

Колективний договір містить розділ VІІ „Охорона праці та здоров’я”, вимоги якого чітко виконуються. Робота в закладі здійснюється у відповідності з посадовими інструкціями, інструкціями з охорони праці, з якими ознайомлені працівники школи. Протягом року з працівниками та учнями школи проводяться: вступні, первинні, повторні, цільові і в разі потреби позапланові інструктажі з проведенням записів у журналах встановленої форми. Ведуться журнали реєстрації нещасних випадків виробничого та невиробничого характеру серед працівників та учнів навчального закладу, журнал реєстрації інструкцій з охорони праці, журнал видачі інструкцій з охорони праці. Вчителі хімії, фізики, інформатики, біології, фізкультури ведуть журнали інструктажів з охорони праці, безпеки життєдіяльності згідно з розробленими інструкціями.

За планом роботи школи проводяться заходи з усіма учасниками навчально-виховного процесу щодо збереження їхнього життя та здоров’я, попередження травматизму, день цивільного захисту, з учнями проводяться бесіди на різну тематику, згідно з порами року.

Перед канікулами класні керівники проводять учням первинні інструктажі з безпеки життєдіяльності з послідуючими записами у журналах реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності класних керівників та бесіди з різних тематик безпеки життєдіяльності з послідуючими записами на спеціально відведених сторінках класних журналів. Для проведення бесід з учнями складено тексти бесід із різних тем безпеки життєдіяльності.

У травні 2014 року було проведено планове навчання та перевірку знань з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності педагогічних та технічних працівників закладу, про що свідчить Протокол засідання комісії з перевірки знань працівників з питань хорони праці, безпеки життєдіяльності від 03.05.2014 р. № 1. Кожного року проводиться навчання з охорони праці, безпеки життєдіяльності новоприйнятих працівників закладу. Останнє відбулося у січні 2016 року (наказ по закладу від 29.12.2016 року № 144 „Про проведення навчання та перевірки знань новоприйнятих працівників”.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 р. № 442 у листопаді 2013 року проведено атестацію робочих місць за умовами праці. Атестувались робочі місця кухаря, техпрацівниці. Призначено доплату кухарю в розмірі 4% за шкідливі й важкі умови праці.

Питанню охорони праці, безпеки життєдіяльності в закладі приділяється належна увага. Дане питання розглядається на педагогічних радах (протокол № 8 від 31.08.2015 року „Про підсумки роботи з охорони праці по всім видам дитячого травматизму та організація роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності на 2015-2016 навчальний рік” та нарадах при директору (протокол № 4 від 14.12.2015 року „Про підсумки профілактики дитячого травматизму у закладі освіти за 2015 рік”, протокол № 5 від 05.01.2016 року „Про стан роботи з питань охорони праці і здоров’я вихованців та учнів , запобігання всім видам травматизму , охорона праці у навчальному закладі за підсумками 2015 року”.

За останні три роки кількість учнів, які отримали травми під час навчально-виховного процесу - 0 , середнє арифметичне загальної кількості учнів за три останні роки – 77. Відсоток учнів, які отримали травми під час навчально-виховного процесу становить 0. Експертна оцінка 12 балів.



  1. Дієвість внутрішкільного контролю за організацією навчально-виховного процесу.

Дирекція Йосипівського навчально-виховного комплексу ”Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад” здійснює управлінську діяльність відповідно до Конституції України, Законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, Положення “Про середній навчальний заклад”, власного Статуту.

У закладі розроблені і затверджені директором навчально-виховного комплексу посадові і функціональні обов’язки: директора, заступника директора з навчально-виховної роботи, виховної роботи, педагога-організатора, вчителів, класних керівників, технічних працівників. Зміст посадових і функціональних обов’язків працівників закладу відповідає вимогам нормативних документів. Правила внутрішнього трудового розпорядку розроблені відповідно до типових ПВТР для працівників державних навчально-виховних закладів України (наказ Міністерства освіти України від 20 грудня 1993 року № 455), затверджені директором та погоджені з профспілковим комітетом. У закладі розроблені і є в наявності майже всі плани, обов’язкова ділова документація, що передбачена наказом від 28 серпня 2013 року № 1239 Міністерства освіти і науки України.

При складанні перспективного плану враховано основні завдання і напрямки роботи по роках, визначено послідовність у виконанні основних завдань, планом враховано і реальні можливості навчально-виховного комплексу, демографічні показники, раціональне використання матеріальних та фінансових ресурсів. При складанні перспективного плану враховані вимоги Статуту навчального закладу.

На основі перспективного плану складено річний план роботи в якому визначені основні проблеми і завдання, над здійсненням яких працюватиме навчально-виховний комплекс. У вступній частині плану дано аналіз роботи педагогічного колективу за минулий 2014-2015 навчальний рік. Розділи, структура плану відповідають вимогам та основним завданням, що поставлені перед педагогічними працівниками на навчальний рік. Планом передбачено різні види планування.

У плані відбито важливі ділянки роботи педагогічного колективу, зокрема:

- реалізація проблемного питання над вирішенням якого четвертий рік працює педагогічний колектив: “Розвиток дитини від дошкільного віку до професійного вибору в умовах компетентністного підходу до навчання та виховання учнів”;

- впровадження інноваційних технологій навчання на уроках та позакласній роботі;

- забезпечення реалізації права громадян на базову загальну середню освіту, виховання громадянина України, реалізація права учнів на вільне формування політичних і світоглядних переконань, виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян, як найвищої соціальної цінності;

- формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів;

- створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство, індивідуальна робота з слабшими та сильнішими учнями.

В плануванні роботи навчального закладу у вступній частині зроблено аналіз діяльності педагогічного колективу по якісному навчанню учнів, рівню їх вихованості, що конкретно необхідно зробити для забезпечення систематичного відвідування учнями навчального комплексу, забезпечення всіх учнів гарячим харчуванням, яка проводилась робота по дальшому вдосконаленню навчання, виховання учнів та підготовки їх до праці, вибору професії.

Для поліпшення управлінської діяльності, удосконалення інформаційного забезпечення внутрішкільного управління, підвищення його аналітичної основи і регулювання в умовах розширення прав і відповідальності навчального закладу за кінцеві результати, дирекцією використовуються різні форми внутрішкільного контролю.

В навчально-виховному комплексі впроваджено систему самокорегування та самоконтролю, яка формується та реалізовується на практиці за схемою: річний план - план роботи на семестр - план роботи на місяць. В результаті чого, кожної п’ятниці складається план роботи навчального закладу на наступний тиждень. Щопонеділка на нараді тижневого планування роботи закладу підводиться підсумок роботи за тиждень, що завершився та доводиться до відома членів педагогічного колективу план роботи на новий навчальний тиждень.

З метою підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, піднесення ефективності і поліпшення якості педагогічної праці в навчальному закладі складено план і тематику роботи педагогічної ради, ведеться книга протоколів засідання педагогічної ради в якій фіксується хід обговорення питань, що виносяться на педагогічну раду, пропозиції і зауваження членів педради. Прийняті рішення педагогічної ради записуються у протоколи, протоколи підписані головою педради та її секретарем. Книга протоколів педагогічної ради пронумерована, прошнурована, скріплена печаткою і підписана директором. Всі рішення приймаються колегіально, які обговорюються членами педагогічної ради.

На розгляд педагогічної ради винесені питання по удосконаленню навчально-виховного процесу, планування та режиму роботи, переведення учнів до наступних класів, їх випуску, нагородження за успіхи в навчанні, впровадження досягнень психологічної науки і передового педагогічного досвіду в роботу педагогічного колективу, заслуховуються звіти про виконання рішень попередньої ради (протокол від 26 жовтня 2015 року №2 “Про хід виконання рішення педагогічної ради від 31 серпня 2015 року №1”).

План внутрішкільного контролю охоплює всі ділянки навчально-виховної роботи. Дирекцією ведуться спеціальні журнали запису висновків і пропозицій по наслідках внутрішкільного контролю. При спостереженні ходу уроку, робляться відповідні записи, висновки, в яких дається загальна оцінка уроку, виходячи з його ефективності, зазначаючи позитивні та негативні сторони.

З метою поліпшення управлінської діяльності, удосконалення інформаційного забезпечення внутрішкільного управління, підвищення його аналітичної основи і регулювання в умовах розширення прав і відповідальності навчального закладу за кінцеві результати, дирекцією використовуються різні форми внутрішкільного контролю, а саме: фронтально-оглядовий, попереджувальний, тематичний, персональний, епізодичний, паралельний, комплексний, оцінний, вибірковий, цільовий та інші.

При вивченні системи уроків учителя застосовується модель математичної оцінки ефективності уроку, загальні висновки формуються на основі еквіваленту до кількості набраних балів, з врахуванням попередніх зауважень на підставі яких і складають загальні пропозиції. Аналогічно відвідують позакласні виховні заходи.

По потребі складають графік поглибленого контролю за викладанням навчальних дисциплін, що потребують методичної допомоги.

При відвідуванні та аналізі уроків дирекцією звертається увага на:

- рівень професійної та методичної майстерності;

- знання навчальних програм та пояснювальних записок до них;

- обізнаність та вміння впроваджувати інноваційні технології навчання;

- знання та впровадження в практику роботи елементів передового педагогічного досвіду вчителів області, держави в цілому;

- виконання вчителем навчальних програм;

- якість і ефективність пояснення навчального матеріалу;

- виховання в учнів інтересу до навчального предмету, розвиток пізнавальної активності учнів;

- роботу вчителя з обдарованими та здібними учнями.

Однією з форм керівництва роботою педагогічного колективу є наказ. В закладі ведеться книга наказів з кадрових питань, основної діяльності та руху учнів. Накази видаються на основі та з метою виконання законів, постанов, розпоряджень Президента, Уряду, Верховної Ради, нормативних актів органів освіти, зокрема:

- з кадрових питань;

- з питань основної діяльності (організація навчально-виховного процесу);

- нормативні;

- про зарахування учнів, вибуття їх з навчального закладу, переведення з класу в клас.

Тематику наказів на навчальний рік директор визначає в річному плані роботи. В наказах висвітлюються різні питання навчально-виховного процесу, тематика і кількість наказів обумовлена насамперед практичними потребами. Про те, культура написання наказів потребує вдосконалення, інколи порушується структура їх написання.

Дирекція закладу протягом останніх років працювала і здійснювала контроль за виконанням Законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про мови”, виконання річного плану та плану роботи педагогічної ради загальноосвітнього закладу, створенням умов для здорового психологічного клімату в колективі, стану ведення шкільної документації, стану викладання навчальних предметів, рівня навчальних досягнень учнів, роботою класоводів, учителів-предметників, класних керівників з учнями 1-11-го класів, за рівнем вихованості школярів, організацією гарячого харчування, заходів по попередженню правопорушень, злочинності та бездоглядності.

Позитивно на роботу в закладі впливає організаторська діяльність дирекції. ЇЇ ефективність зростає завдяки удосконаленню умінь розподілити доручення, призначити відповідальних за певні ділянки роботи на основі знання психологічних і педагогічних можливостей конкретного працівника.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000 року № 646 „Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку”, з метою реалізації державної політики щодо забезпечення права дітей на здобуття повної загальної середньої освіти дирекцією навчального закладу організовано та систематично проводиться відповідна робота направлена на облік дітей шкільного віку, що проживають на території обслуговування школи та забезпечення їх 100% залучення до навчання. З цією метою у навчальному закладі директором видано відповідні накази: від 15 січня 2016 року № 12 “Про організацію обліку дітей та підлітків у 2016 році” та від 15 січня 2016 року № 13 “Про заходи щодо безумовного виконання Інструкції з обліку дітей та підлітків шкільного віку у мікрорайоні школи”, в результаті чого як наслідок, всі діти шкільного віку, які проживають на території обслуговування Йосипівського навчально-виховного комплексу ”Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад” охоплені навчанням.

З метою реалізації державної політики у сфері захисту персональних даних, урегулювання відносин, пов'язаних з їх захистом під час обробки, забезпечення для кожного працівника та учня навчального закладу права на недоторканість особистого життя, зокрема щодо збирання інформації про особу, дирекцією, відповідно до законів України "Про захист персональних даних", "Про інформацію", "Про доступ до публічної інформації" та виконання наказу відділу освіти районної державної адміністрації від 22 грудня 2011 року №357 “Про захист персональних даних” проведено систему організаційних заходів по даному напрямку, а саме: видано наказ від 03 січня 2012 року №1 “Про захист персональних даних”, яким призначено відповідальних осіб, що організовують роботу пов'язану із захистом персональних даних, розроблено та затверджено вище згаданим наказом інструкцію з порядку збирання, зберігання та обробки персональних даних, проведено роботу по оформленню згод на збір та обробку персональних даних, в результаті чого сформовано відповідні персональні бази даних, зберігання яких здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.

З метою забезпечення виконання вимог пункту 2 та додатку 2 Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997р. № 348 “Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”, відповідно до листа відділу освіти районної державної адміністрації від 21 лютого 2013 року № 274 “Про забезпечення виконання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян” в навчальному закладі ведеться журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян відповідно до встановленої форми. Дирекція навчального закладу проводить особистий прийом відповідно до затвердженого графіка. Звернення, які надходять до адміністрації школи, реєструються, розглядаються та вживаються відповідні заходи щодо вирішення проблем, порушених у зверненнях громадян, відповіді на які надаються без порушень строків, обґрунтовані та повні, в письмовій формі. З метою попередження випадків повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня проводиться роз’яснювальна робота серед громадян, надаються консультації та обґрунтовані роз’яснення. Робота з питань звернення громадян дирекцією аналізується, готуються узагальнені інформації, статистичні щомісячні та щоквартальні звіти.


  1. Створення умов для задоволення потреб учнів у різних формах позаурочної навчально-виховної роботи.

Виховну роботу в Йосипівському НВК ступенів організовано відповідно до Основних орієнтирів виховання учнів 1-11–х класів загальноосвітніх навчальних закладів України.

Заступник з виховної роботи – Олійник О.С., за фахом вчитель біології та основ сільського господарства, навантаження 0,5 ставки. Педагог-організатор – Волков О.В., за фахом учитель початкових класів, навантаження 0,5 ставки.

Школа є опорною в районі з проблеми «Творче впровадження педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського у виховання школярів».

Членами атестаційної комісії відвідано наступні виховні заходи:



  • в 11 класі (класний керівник Бондаренко А.В.) «Турнір знавців української поезії і прози»;

  • у 6 класі (класний керівник Носань Т.В.) « Живи, Кобзарю, в пам’яті людській» - огляд-конкурс читців декламаторів та юних поетів;

  • у 8 класі (класний керівник Козир С.І.) «Подвиг ваш безсмертний» - патріотична година;

  • у 1-4 класах (класні керівники Шаповал В.С., Івченко Л.А., Чередніченко Л.В., Письмак Т.В.) свято «Жінка, весна, мати».

Відвідані заходи проведені на високому методичному рівні, з урахуванням вікових особливостей учнів, використано різні форми роботи, зокрема інтерактивні.

Проаналізовано плани роботи класних керівників:

8 клас, класний керівник Козир С.І., оформлення плану відповідає вимогам, класний керівник значну увагу приділяє родинному вихованню;

11 клас, класний керівник Бондаренко А.В., налагоджено роботу з батьками учнів, класний керівник акцентує увагу на професійну орієнтацію учнів;

9 клас, класний керівник Криштопа О.М. значну увагу звертає на патріотичне виховання учнів;

10 клас, класний керівник Берднік О.В., надає перевагу вихованню здоров’язбергіаючої компетентності;

класні керівники 1-4 класі приділяють значну увагу моральному вихованню учнів .

У навчальному закладі виховна робота здійснюється за допомогою традиційних та нетрадиційних форм роботи: анкетування, гра, виставка, патріотична година, урок-реквієм, усний журнал, акції, флеш-моб, бліц-турніри, театралізовані ранки, фотовиставки.

Цікаве дозвілля учнів у позаурочний час забезпечують гуртки за інтересами:

«Паросток» - керівник Шаповал В.С.;

«Первоцвіт» - керівник Чередніченко Л.В.;

«Юні казкарі» - керівник Бондаренко А.В..

На базі Йосипівського НВК організовано роботу гуртків Новомиргородського районного центру дитячої та юнацької творчості: «Футбол» - керівник Жижко В.В.; «Юні користувачі ПК» - керівник Горобець О.О.

Учні закладу мають досягнення у різних конкурсах:

2012/2013 навчальний рік




П І Б учня

клас

Назва конкурсу

Місце,


ПІБ вчителя,який

підготував учня



1.

Дорошенко Т.

10

«Учень року – 2013» у номінації «Творча особистість»

ІІ

Козир С.І.

2.

Агітбригада «Живчик+»

8

«Молодь обирає здоров’я»

ІІІ

Олійник О.С.

3.

Дорошенко Т.

10

«Охорона праці очима дітей» - конкурс малюнків

І

Козир С.І.

2013/2014 навчальний рік






Назва заходу

Переможці

Керівник

Місце

1.


Районний конкурс читців творів Т.Г.Шевченка «Чарівна мелодія Шевченкового слова»

ТарабанВ., Горобець Д.

Рябоконь А.Ю.

ІІІ

2.


Конкурс «Тебе, Кобзарю, пам’ятаємо нині»

Бабенко К

Нямцу В.


Козир С.І.

ІІ

3.


Обласний етап екологічної акції «День юного натураліста»

Учнівський колектив 9 класу

Олійник О.С.

ІІІ





Назва заходу

Переможці

Керівник

Місце

1


Всеукраїнська трудова акція

«Дослідницький марафон

(районний етап)


Баращук В.

Олійник О.С.

ІІІ

2


Екологічна акція «Юннатівський

зеленбуд» (районний етап)



Терещенко Н.

Олійник О.С.

ІІІ

3


Екологічна акція «Ліси для

нащадків» (районний етап)



Самойленко Л.

Жижко А.В.

ІІІ

4


Екологічна акція «День юного натураліста» (обласний етап)

Діденко Л.

Олійник О.С.

ІІІ

5


Районний конкурс «Збережемо

тепло і електроенергію»



Бабенко К.

Козир С.І.

І

6


Районні змагання з тенісу

Бараненко Ю.

Носань А.О.

ІІ

2014/2015 навчальний рік
Організація діяльності органів дитячого самоврядування являє собою системну навчально-виховну роботу з лідерами, забезпечує психолого-педагогічні умови для розвитку їхньої громадянської компетентності та соціальної активності. Органи учнівського самоврядування Йосипівського НВК мають чітку структуру: комісія дисципліни і порядку, комісія спорту, туризму і здорового способу життя, комісія молодіжного дозвілля, інформації та навчання; волонтерський загін «Турбота».

Практична спрямованість діяльності органів учнівського самоврядування полягає в проведенні:



  • тематичних вечорів: «Шануй батька і неньку», «Жінка, весна, кохання», «Моя рідна Україна», «Всеперемагаюча сила добра і милосердя»;

  • свят: «Здрастуй, школо!», Свято Квітів, Книги, Рідної мови, Матері, Казки, Гумору; «Золота осінь», «Уклін тобі, Вчителю», лінійка до дян народження В.О. Сухомлинського (Свічка Великого Добротворця);

  • конкурсів: «Умілі руки», «Господаронька», «Сильні, сміливі, спритні», «Йосипівські пересмішники», «Читців поезії», малюнків, плакатів, конкурс на краще озеленення класу, конкурси «Учень року». «Клас року»;

  • виставок учнівської творчості: «Українська писанка», «Вишиванка моєї бабусі» «Рецепти з бабусиної скриньки», виставка української творчості.

На загальношкільній лінійці лідери учнівського самоврядування щомісячно звітують про проведену роботу, та майбутні плани. Одним із основних напрямів в організації шкільного і класного самоврядування є створення свідомої дисципліни. Учні, які порушують дисципліну, викликаються на засідання парламенту школи.

Цікавою та корисною формою роботи в Йосипівському НВК став волонтерський рух. Волонтерський загін «Турбота» – це дієвий підрозділ шкільного самоврядування, який відкриває широкі можливості для самореалізації учнів, орієнтує їх на досягнення соціально-корисної мети, забезпечує захист права дітей, заповнює позаурочний простір змістовними справами: «Серце до серця», «Щастя на крилах», «Допоможемо птахам перезимувати», «Кому потрібна наша допомога?», «Засвіти ліхтарик толерантності», «Милосердя починається із власного дому», «Людина добром красна», «Пам’ятник».

Близько 40 % учнів школи щорічно беруть участь у заходах різних напрямів і рівнів. Виховна робота спрямована на розвиток індивідуальності і разом з тим розрахована на велику кількість учасників виховного процесу.

Одним із головних напрямків виховної роботи є громадянське та національно-патріотичне виховання учнів. Великого значення у вихованні почуття патріотизму у дітей має виховання поваги до Конституції України, та державних символів. У школі створено куточок «Моя Батьківщина – Україна», а також у кожному класі є куточок з національними символами України. Громадянська свідомість виховується під час екскурсій до кімнат-музеїв школи, села, що є в НВК. Класні керівники надають великого значення популяризації історії українського козацтва: проводять віртуальні подорожі, спортивні змагання до Дня захисника Вітчизни, до Дня збройних сил України. В рамках тижня історії – вікторини, години цікавих повідомлень. Широко практикують уроки мужності, уроки пам’яті. Так у закладі були організовані зустрічі з учасниками АТО-односельчанами, під час яких учні дізнавалися про героїчні вчинки воїнів та волонтерів.. учасниками зустрічей було подаровано прапори з підписами бойових побратимів, а учні школи виготовили голуба Миру, якого передали до зони АТО.

Навчальний заклад займає активну позицію у житті громади села, співпрацює з громадськими об’єднаннями. Робота школи носить відкритий та публічний характер. Батьківською громадськістю та представниками громадських об’єднань участь навчального закладу в житті сіл: Розлива, Кам’януватка, Защита, Зелене, Костянтинівка та оцінюється на високому рівні.




Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал