Урок у тема програми : Перерізи І розрізи. Тема уроку : Поняття про перерізи. Правила позначення перерізів



Скачати 127.03 Kb.
Дата конвертації19.06.2017
Розмір127.03 Kb.
ТипУрок
П Л А Н У Р О К У

Тема програми : Перерізи і розрізи.
Тема уроку : Поняття про перерізи. Правила позначення

перерізів.

Методична мета : Застосування мультимедійних презентацій на різних етапах уроку .

Використання елементів методу проектів у вивченні

креслення.
Мета :

1.Навчальна вивчити поняття про перерізи як зображеннях, вивчити їхнє призначення й застосування; з'ясувати алгоритм побудови перетинів і застосування його при побудові креслень;


  1. Розвиваюча Розбудовувати просторове мислення, просторову уяву ;

  1. Виховна Виховувати пізнавальний інтерес інтерес до предмета та професії , формувати особистісних життєвих цінностей .


Тип уроку: комбінований з застосуванням презентацій і елементами

методу проектів .


матеріальне забезпечення : картки завдань, опорний конспект , мультимедійна дошка, презентації
міжпредметні з'язки : «Обладнання та технологія зварювальгих робіт» «світнова література» «Естетичне виховання »

«Інформаційні технології» «Охорона праці »



Х І Д У Р О К У


  1. Організаційний момент ............................................... 3 хв.

- перевірка наявності учнів , їх підготовка до уроку.

  • привітання викладача ;

  • повідомлення теми та мети уроку ;

  • пояснення характеру і послідовності роботи




  1. Актуалізація знань, умінь і навичок .......................... 9 хв.

  • повторення попередньої теми ( презентація

учня )

  • робота по картках-завданнях ( повторення)

  • мотивація для вивчення нової теми( презентація

учня )


  1. Викладання нового матеріалу..................... 25 хв.

  • вступне слово викладача ;

  • пояснення нового матеріалу з використанням

презентації

  • робота учнів з опорними конспектами




  1. Закріплення нового матеріалу ..................... 5 хв.

  • робота учнів по картках-завдань.




  1. Підведення підсумку уроку .......................... 3 хв.

  • аналіз роботи учнів ;

  • оголошення оцінок ;

  • видача домашнього завдання.


Методична розробка уроку креслення.
Тема : Перерізи і розрізи
Тема уроку : Поняття про перерізи. Правила позначення перерізів.
Методична мета : Різні форми застосування мультимедійних презентацій на уроці креслення.

Використання елементів методу проектів у вивченні

креслення.
Мета :

1.Навчальна вивчити поняття про перерізи як зображеннях, вивчити їхнє призначення й застосування; з'ясувати алгоритм побудови перетинів і застосування його при побудові креслень;

В цьому світі всьому можна навчитися. Головне - мати бажання. 

Невідомий автор

  1. Розвиваюча Розбудовувати просторове мислення, просторову уяву ;

Уява важливіше, чим знання

Альберт Ейнштейн

  1. Виховна Виховувати пізнавальний інтерес інтерес до предмета та професії , формувати особистісних життєвих цінностей .


Мета навчання дитини полягає в тому, щоб зробити його здатним розвиватися без допомоги вчителя.
Э.  Хаббард
Тип уроку: комбінований з застосуванням презентацій і елементами

методу проектів .
матеріальне забезпечення : картки завдань, опорний конспект , мультимедійна дошка, презентації
міжпредметні з'язки : «Обладнання та технологія зварювальгих робіт» «світнова література» «Естетичне виховання »

«Інформаційні технології» «Охорона праці »

I Організаційний момент

-перевірка наявності учнів , їх підготовка до уроку.

  • привітання викладача ;

  • повідомлення теми та мети уроку ;

  • пояснення характеру і послідовності роботи


Добрий день !
Наш уроку сьогодні я хочу провести трохи незвичайно.

Ми починаємо вивчення нового розділу «Перерізи та розрізи » . Розділ має велике значення в опануванні предмету креслення . І темою першого уроку цього важливого розділу ,є урок зо темою „Поняття про перерізи .Правила позначення перерізів.”
На початку уроку хочу зробити невеликий відступ. Іноді у нас виникають імпровізовані диспути «навіщо зварнику вивчати такі предмети як література , або естетика» , які нібито не як не згодяться в професії. Я не згодна з такою думкою.

Тому до уроку я приготували вислови відомих людей які допоможуть нам усвідомити ,що кваліфікований робітник це ще і добре вихована людина,яка має свою життєву позицію.

Мету нашого уроку можливо визначити в трьох направленнях.

Навчальна 1.вивчити поняття про перерізи як зображеннях, вивчити їхнє призначення й застосування; з'ясувати алгоритм побудови перетинів і застосування його при побудові креслень;
В цьому світі всьому можна навчитися. Головне - мати бажання. 

Невідомий автор

Розвиваюча 2 Розбудовувати просторове мислення, просторову уяву ;

Уява важливіше, чим знання

Альберт Ейнштейн

Виховна 3 Виховувати пізнавальний інтерес інтерес до предмета та професії . формувати особистісних життєвих цінностей .
Мета навчання дитини полягає в тому, щоб зробити його здатним розвиватися без допомоги вчителя.
Э.  Хаббард
II.Актуалізація знань, умінь і навичок


  • повторення попередньої теми ( презентація

учня )

  • робота по картках-завданнях ( повторення)

  • мотивація для вивчення нової теми( презентація

учня )
Перед початком вивчення нового матеріалу дуже важливо згадати знання отриманні на попередніх уроках. Я сьогодні хочу поділити відповідальність за урок з своїми учнями , яки допоможуть мені у проведенні даного уроку. Тому для повторення раніше вивченого матеріалу , була проведена попередня робота, вашим одногрупником , який отримав завдання проекту Повторення теми « начальні відомості про креслення » ця робота теж має епіграф

2.1 презентація учнівського проекту «Перевірка знань »

«той, хто звертаючись до старого, здатний відкривати нове...

(Конфуцій ( Кун-Цзи)) »

Учень представляє свій проект .
В процесі проекту дається завдання додаток 1
2.2 вам пропонується виконати завдання ,яке покаже як ви володієте відомостями, вивченими раніше, які знадобляться вам при вивченні сьогоднішньої теми. Завдання складаеться з двох частин . Спочатку за мал.1 визначити лінії , які позначені цифрами, після чого в таблиці 1 заносить назви і призначення ліній. ( за точне виконання завдання ви можете отримати 3 бали)

Друга частина завдання складається з таблиці де потрібно по даним аксометричним проекціям визначити головний вигляд , вигляд з ліва та зверху, всього п'ят фігур , тож кожна вірна відповідь 1 бал ,данні занести в таблицю . Всього за це завдання

Ви можете отримати 8 балів.

Час на виконання - 5 хвилин.(перевірка карток )
(Учні групи виконують роботу по картках завдань )
2.3 Вивчення нового матеріалу не ефективне без усвідомлювання значення даної теми при опануванні курсу предмету та професії. Тому зазвичай ,перед початком вивчення матеріалу ,я пояснюю вам важливість отримання нових знань. Сьогодні цю роботу виконає за мене ваш товариш . Я хочу представити вам ще один учнівський проект за темою :

« значення перерізу у повсякденному житті»
презентація учнівського проекту «Значення перерізу у повсякденному житті

не задовольняйся поверхневим поглядом. Від тебе не повинні вислизнути ні своєрідність кожної речі, ні її гідність

Марко Аврелий
(Учень представляє свій проект .)
III Формування нових знань.
Я думаю що вас і мене даний виступ переконав в тому що вивчення сьогоднішньої теми ,є для нас необхідністю. Для

ефективної роботи на уроці ви отримали опорні конспекти. додаток 2

Оцінка за урок буде складатися з декількох етапів.

Перший : ви слідкуєте за моїм розказом і заповнюєте конспект, за точність в роботі ви отримаєте 4 бали.


1.Ще раз повторюю ми починаємо вивчення темі «Перерізи».

І спочатку давайте згадаємо… казку «Маленький принц». Її написав незадовго до своєї загибелі ( він не повернувся з бойового завдання) відважний льотчик і чудовий французький письменник ХХ століття Антуан де Сент-Екзюпері (1900- 1944). Він написав цю казку й для дітей і для дорослих.
На початку казки Екзюпері згадує своє дитинство , як коли йому прочитали книжку про джунглі . Один епізод дуже вразив хлопчика

«У книзі говорилося: "Удав заковтує свою жертву цілком, не

жуючи. Після цього він уже не може ворухнутися й спить півроку підряд,поки не переварить їжу".

Я багато роздумував про повну пригод життя джунглів і теж намалював кольоровим олівцем свою першу картинку. Це був мій малюнок № 1. От що я намалював. Я показав мій утвір дорослим і запитав, не чи страшно їм.


картинка


- Хіба капелюх страшний? - заперечили мені.

А це була зовсім не капелюх. Це був удав, який проковтнув

слона. Тоді я намалював удава зсередини, щоб дорослим було зрозуміліше.

Їм адже завжди потрібно все пояснювати. Це мій малюнок № 2.»

картинка

Подивитеся на нього, що там зображене? А всі дорослі подумали, що це капелюх. Але насправді це був удав, що проковтнув слона.

Щоб інші це зрозуміли, юний художник виразився конкретніше й намалював малюнок Він був впевнений, що тепер - те все зрозуміють, тому що він пояснив дорослим свою картинку не тільки зовні, але й зсередини.

Питання: Як же це вдалося юному художникові - майбутньому письменникові й льотчикові?

Кожний з нас готовий відповісти приблизно так: «Він подумки розрізав удава - капелюх і показав, що втримується усередині».Правильно.

От ми й займемося вивченням таких зображень, але більш докладно.

От же, тема уроку «Перетини».

Епіграф : дивіться всередину. Багато речей далеко не такі, якими спочатку здалися; і нерозуміння твоє, не проникшее крізь оболонку, обернеться розчаруванням, коли дійде до суті.  Бальтасар Грасиан-І-Моралес

( Пояснення нового матеріалу )

Ми знаемо , що на кресленнях предмети зображують за допомогою виглядів . Призначення креслення полягає в тому ,

щоб дати повне уявлення про предмет. Але іноді вигляди не дають нам повну інформацію.
слайд 3
Зверніть увагу на головний вид. чи Дає він повна вистава про форму зображеного предмета? У нас є елементи ,

глибину якого ми не визначимо за одними виглядами .
Для цієї мети ми повинні розсікти деталь у необхіднім місці січною площиною й одержати фігуру, яка називається перетином (показати перетин).
Слайд 4
Подивитеся, по даній фігурі ми відразу можемо визначити форму виступу. Виходить, ми з'ясували необхідність застосування перетину, які сприяють виявленню форми предмета.

Давайте спробуємо сформулювати визначення перетину.

Переріз - це зображення фігури, отримане при уявнім розсіченні предмета січною площиною
І так , для утворення перерізу потрібно :
Слайд 5
Розглянемо послідовність утворення перерізів
Слайд 6

Слайд 7
Які ж бувають перерізи ?

Слайд 8
За розташуванням на кресленні перерізи поділяють на

Винесені та накладені.

Не забуваємо вести нотатки у опорному конспекті.

Контур винесеного перетину обводять суцільною товстою лінією такої ж товщини, як і лінія, прийнята для видимого контуруФігуру перетину на кресленні виділяють штрихуванням, яке наносять тонкими лініями під кутом 45º.

Як же показується положення січної площини?

Щоб показати в якім місці проходить січна площина, її позначають. Проводиться розімкнута лінія- два стовщені штрихи (товщиною 1..1,5*s, довжиною 10-12 мм).

Слайд 9
Стрілками (довжиною 10-12мм) указують напрямок погляду. Їх розташовують у зовнішніх кінців розімкнутої лінії. Із зовнішньої сторони стрілок наносять однакові прописні букви російського алфавіту. Над перетином пишуть ті ж букви через тирі, наприклад, А-А.
Слайд 11
А зараз я прораную вам попрацювати самостійно. У вас є опорні конспекти, там є поняття алгоритм побудування перерізу.

Слово алгоритм відомо вам з предмету інформаційні технології.
Пам'ятаюте значення даного слова ?
Алгори́тм, от имени учёного аль-Хорезми (перс. خوارزمی‎ [al-Khwārazmī]) — точный набор инструкций, описывающих порядок действий исполнителя для достижения результатарешения задачи за конечное время.


Алгоритм — это последовательность действий, направленных на получение определённого результата за конечное число шагов».

Пропоную вам продивитися презентацію та самостійно занестив в конспект алгоритм побудови перерізу.

Слайд 12 слайд 13 слайд 14 слайд 15 слайд 16 слайд 17 слайд 18 слайд 19 слайд 20

IV. Закріплення вивченого матеріалу.

І так ми ознайомилися з новим матеріалом по темі «Перерізи»Чи є запитання по теми ,що було не зрозуміло ?Не соромтись задавати питання , бо як каже китайська мудрість

той, хто задає питання, дурень протягом п'яти хвилин, той, хто його не задає, дурень усе своє життя. Китайська приказка

і так ,якщо немає запитань, вам пропонується виконати завдання,за яке ви отримаєте оцінки (пояснення завдання слайд22

Навчайтеся й, коли прийде час, прикладете засвоєне до справи - хіба це не прекрасно!  Конфуцій(Кун-Цзи)

Виконання завдання 5 хв


  1. Підсумок уроку .

(учні асистенти перевіряють завдання , учитель підводить підсумок уроку)
На уроці ми вивчили нову тему , усвідомили її значення в повсякденному житті та в обраній професії. На уроці ми також

ознаьомилися з крилатими висловами , які я саодіваюсь , допоможуть нам в розумінні життявих ситуацій , допоможуть

змінити ставлення до отриманні знань. А зараз я оголошу оцінки , які ви отримали за урок ( Учитель оголошує оцінки ,робить їх аналіз )

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал