Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» провідного спеціаліста відділу



Скачати 43.62 Kb.
Дата конвертації14.07.2017
Розмір43.62 Kb.
УМОВИ

проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» -

провідного спеціаліста відділу внутрішнього аудиту управління внутрішнього аудиту та антикорупційної діяльності Департаменту з питань взаємодії з правоохоронними органами, внутрішнього аудиту, антикорупційної діяльності та оборонної роботи Київської обласної державної адміністрації


Загальні умови

Посадові обов’язки

- участь у розробці відповідних нормативно-правових актів з питань внутрішнього аудиту;

- здійснення ведення бази даних об’єктів внутрішнього аудиту та своєчасне її оновлення;

- визначення ризикової сфери діяльності об’єктів внутрішнього аудиту;

- визначення необхідних обсягів часу на проведення внутрішніх аудитів;

- забезпечення планування, організації та проведення на належному рівні планових внутрішніх аудитів, а за рішенням голови облдержадміністрації – позапланових;

- підготовка проекту програми проведення внутрішнього аудиту;

- проведення внутрішніх аудитів та участь у проведенні внутрішніх аудитів у складі аудиторської групи, забезпечення документування результатів внутрішніх аудитів, підготовка аудиторських звітів, висновків та рекомендацій відповідно до Стандартів внутрішнього аудиту

- здійснювати:

- підготовку інформації про результати внутрішнього аудиту та інших відомостей, що стосуються його проведення;

- проведення моніторингу виконання (врахування) рекомендацій за результатами внутрішнього аудиту;

- підготовку та своєчасне подання звітів про результати діяльності відповідно до вимог чинного законодавства та Стандартів внутрішнього аудиту;

- проведення заходів щодо усунення виявлених відповідними центральними органами виконавчої влади порушень і недоліків, установлених за результатами оцінки якості внутрішнього аудиту.





Умови оплати праці

посадовий оклад – 2929 грн.

- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06.04.2016 №292 «Деякі питання оплати праці державних службовців»;

- надбавка та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»).


Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроковість

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4.Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка встановленого зразка.

6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік.


Документи приймаються до 16 год. 45 хв. 19.08.2016 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

29 серпня 2016 року о 10:00, м. Київ, пл.Лесі Українки, 1


Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Сорока Людмила Валеріївна, (044) 285-56-42, audit.koda@gmail.com


Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

-

3

Володіння державною мовою

вільно

Спеціальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за спеціальностями: «Правознавство», «Економіка», «Фінанси»

2

Знання законодавства

Конституція України; Закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», «Про управління об’єктами державної власності», постанови Верховної Ради України, акти Президента України та Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, прийняті на виконання вказаних законодавчих актів України, Стандарти внутрішнього аудиту

3

Професійні чи технічні знання

  1. діяльність у сфері фінансового контролю;

  2. технологія адміністративної роботи, правила ділового етикету та ділової мови;

  3. діяльність органів державної виконавчої влади.

4

Спеціальний досвід роботи

не потребує

5

Знання сучасних інформаційних технологій

впевнений користувач ПК (MS Office, Outlook Express, Internet), вільне користування законодавчою базою Liga та іншими інформаційно-телекомунікаційними технологіями

6

Особистісні якості

відповідальність, дисциплінованість, сумлінність, стресостійкість, комунікативні та переговорні навики


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал