Україна іванковецька сільська рада Тиврівського району Вінницької області р ішення №43



Скачати 310.91 Kb.
Дата конвертації20.02.2017
Розмір310.91 Kb.
УКРАЇНА

Іванковецька сільська рада Тиврівського району Вінницької області

Р ІШ Е Н Н Я № 43

22 квітня 2016 року 4 сесія 7 скликання

Про організацію робіт з благоустрою

та санітарної очистки території населених пунктів

сільської ради.
Відповідно до підпункту 7 пункту „а” статті 30 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", ст. 7, 22 Закону України „Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», розпорядження голови районної державної адміністрації від 23.02.2016 року № 71 «Про організацію робіт з благоустрою та санітарної очистки території населених пунктів району», заслухавши інформацію сільського голови Масіца В.І. про організацію робіт з благоустрою населених пунктів сільської ради, з метою здійснення комплексу заходів спрямованих на благоустрій, озеленення та приведення в належний санітарний стан населених пунктів та прилеглих до них територій, підприємств, установ, організації, та з метою впорядкування та організації належного збору твердих побутових відходів Іванковецька сільська рада ВИРІШИЛА:

1. Призначити відповідальним за благоустрій та виконання заходів проведення благоустрою населених пунктів на території сільської ради спеціаліста по земельних питаннях 1 категорії сільської ради Лукова В.С.

2. Затвердити Правила благоустрою території, забезпечення чистоти, порядку, тиші в громадських місцях села Іванковець. (додаток 1).

3. Забезпечити виконання заходів з проведення благоустрою населених пунктів на території Іванковецької сільської ради, які затверджені рішенням виконкому сільської ради від 18.03.2016 року №8.

4. Провести акцію «День довкілля» - суботники 09 та 23 квітня 2016 року.

5. Рекомендувати керівникам підприємств, установ та організаціям усіх форм власності Шафієву Г.Д, Соловей Ф.І., Слободянюк С.С. Гончарук С.В. Токарчук Л.О., Майдуда Г.А., прийняти активну участь у проведенні щорічної всеукраїнської акції з благоустрою „За чисте Довкілля” та Дня благоустрою територій населених пукнтів у третю суботу квітня, з метою санітарної очистки, впорядкування територій населених пунктів, впорядкування наявних та створення нових зелених насаджень.

6. Робочій групі з проведення двомісячника благоустрою населених пунктів Іванковецької сільської ради підготувати та подати до управління економіки райдержадміністрації узагальнені звіти про проведену роботу згідно встановлених термінів.

7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову

Масіц В.І.

Сільський голова В.І.Масіц.
Додаток №1

до рішення № 43 4 сесії

7 скликання від 22.04.2016 р.


Правила


благоустрою території населеного пункту.


І. Загальні положення


Дані Правила розроблено у відповідності до вимог Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про охорону навколишнього природного середовища”, “Про планування і забудову територій”,“Про благоустрій населених пунктів, “Про відходи”, “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, інших законів та нормативних актів України, які регулюють правовідносини у сфері благоустрою населених пунктів і мають за мету:

  • покращення санітарного стану та благоустрою населеного пункту;

  • підвищення відповідальності посадових осіб та громадян за стан довкілля;

Правила благоустрою території с.Іванківці,Тиврівського району Вінницької області (далі – Правила) розроблені з врахуванням законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”,

Дія цих Правил поширюється на правовідносини, що виникають у сфері благоустрою населеного пункту і спрямовується на створення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля, збереження і охорону навколишнього природного середовища, забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення.


Учасниками правовідносин з питань благоустрою села, згідно з цими Правилами, є керівники та інші посадові особи підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності і відомчого підпорядкування, а також населення територіальної громади, яке на ній проживає.
Координацію діяльності у сфері благоустрою і санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку у селі здійснює комунальне підприємство “Тиврів ККП”.
Управління у сфері благоустрою села здійснює виконавчий комітет Іванковецької сільської ради.
Рішення сесії Іванковецької сільської ради щодо благоустрою села є обов’язковим для виконання розміщеними на території населеного пункту підприємствами, установами, організаціями та громадянами.
Благоустрій здійснюється в обов’язковому порядку на всій території населеного пункту.
Розділ 2. Визначення термінів

2.1. У цих Правилах терміни вживаються в такому значенні:


благоустрій селища - комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращення мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму та інше, що здійснюються на території с.Іванківці з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля;
балансоутримувач об'єкта благоустрою - визначена власником об'єкта благоустрою, в тому числі на конкурсних засадах, фізична чи юридична особа, яка забезпечує належне утримання та своєчасний ремонт об'єкта благоустрою;
балансоутримувач будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд - власник або юридична чи фізична особа, яка за договором з власником утримує на балансі відповідне майно, а також веде бухгалтерську, статистичну та іншу передбачену законодавством звітність, здійснює розрахунки коштів, необхідних для своєчасного проведення капітального і поточного ремонтів та утримання, а також забезпечує управління цим майном і несе відповідальність за його експлуатацію згідно з законом;
відходи - будь-які речовини, матеріали і предмети, що утворилися у процесі виробництва чи споживання, а також товари (продукція), що повністю або частково втратили свої споживчі властивості і не мають подальшого використання за місцем їх утворення чи виявлення і від яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися шляхом утилізації чи видалення. Щодо відходів застосовуються наступні терміни:
- «побутові відходи» - відходи, що утворюються в процесі життя і діяльності людини в житлових та нежитлових будинках (тверді, рідкі, ремонтні, великогабаритні, опале листя, гілля, скошена трава, вуличний змет, крім відходів, пов’язаних з виробничою діяльністю підприємств) і не використовуються за місцем їх накопичення;
- «тверді відходи» - залишки речовин, матеріалів, предметів, виробів, товарів, продукції, що не можуть у подальшому використовуватись за призначенням;
- «рідкі відходи» - побутові відходи, що утворюються у будинку за відсутності централізованого водопостачання та каналізації і зберігаються у вигрібних ямах;
- «великогабаритні відходи» - тверді відходи, розміри яких перевищують 50х50х50 сантиметрів, що не дає змоги розмістити їх у контейнерах об’ємом до 1,1 куб. метра;
- «ремонтні відходи» – залишки речовин, матеріалів, предметів, виробів, що утворилися під час проведення у житловому будинку, окремій квартирі, будинку громадського призначення капітального та поточного ремонту, перепланування, переобладнання, прибудови тощо;
власник – фізична або юридична особа, яка має право власності на майно, забезпечує управління і несе відповідальність за його експлуатацію згідно з законодавством;
вулично-дорожня мережа - призначена для руху транспортних засобів і пішоходів мережа вулиць, доріг загального користування, внутрішньоквартальних та інших проїздів, тротуарів, пішохідних і велосипедних доріжок, а також набережні, майдани, площі, вуличні автомобільні стоянки з інженерними та допоміжними спорудами, технічними засобами організації дорожнього руху;
елементи благоустрою - покриття площ, вулиць, доріг, проїздів, алей, бульварів, тротуарів, пішохідних зон і доріжок відповідно до діючих норм і стандартів; зелені насадження (у тому числі снігозахисні та протиерозійні) уздовж вулиць і доріг, в парках, скверах, на алеях, бульварах, в садах, інших об'єктах благоустрою загального користування, санітарно-захисних зонах, на прибудинкових територіях; будівлі та споруди системи збирання і вивезення відходів; засоби та обладнання зовнішнього освітлення та зовнішньої реклами; технічні засоби регулювання дорожнього руху; будівлі та споруди системи інженерного захисту території; комплекси та об'єкти монументального мистецтва; обладнання (елементи) дитячих, спортивних та інших майданчиків; малі архітектурні форми; інші елементи благоустрою, визначені нормативно-правовими актами;
закріплена (прилегла) територія - територія, яка закріплена за суб'єктами благоустрою на підставі договору з балансоутримувачем об'єктів благоустрою (їх елементів);
заходи з благоустрою села - роботи по відновленню, належному утриманню та раціональному використанню територій, охороні та організації упорядкування об'єктів благоустрою з урахуванням особливостей їх використання;
зелені насадження - деревна, чагарникова, квіткова та трав'яна рослинність природного та штучного походження на визначеній території населеного пункту; зелені насадження загального користування - зелені насадження, які розташовані на території населеного пункту і районних парків, спеціалізованих парків, парків культури та відпочинку; на територіях зоопарків та ботанічних садів, міських садів і садів житлових районів, міжквартальних або при групі житлових будинків; скверів, бульварів, насадження на схилах, набережних, лісопарків, лугопарків, гідропарків і інших, які мають вільний доступ для відпочинку;
зелені насадження обмеженого користування - насадження на територіях громадських і житлових будівель, шкіл, дитячих установ, вищих та середніх спеціальних навчальних закладів, профтехучилищ, закладів охорони здоров'я, промислових підприємств і складських зон, санаторіїв, культурно-освітніх і спортивно-оздоровчих установ та інші;
зелені насадження спеціального призначення - насадження транспортних магістралей і вулиць, на ділянках санітарно-захисних зон довкола промислових підприємств, виставок, кладовищ і крематоріїв, ліній електропередач високої напруги, лісомеліоративні, водоохоронні, вітрозахисні, протиерозійні, насадження розсадників, квітникарських господарств, пришляхові насадження в межах населених пунктів;
зелене будівництво - комплекс робіт щодо створення нових міських зелених насаджень і реконструкції наявних;
зовнішня реклама - реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг. Вивіска чи табличка з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщена на внутрішній поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення, на зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або на поверсі, де знаходиться власне чи надане у користування особі приміщення, біля входу в таке приміщення, не вважається рекламою;
квітник - ділянка геометричної або довільної форми з посадженими одно- або багаторічними квітковими рослинами;
комплексна зелена зона - сукупність міських і приміських насаджень, межі якої наносяться на картографічні матеріали органами архітектури (на генеральні плани, схеми та проекти районного планування), лісогосподарськими органами (на плани лісонасаджень);
користувачі земельних ділянок - фізичні чи юридичні особи, які взяли земельну ділянку в довгострокову або короткострокову оренду, або користування ними;
користувачі дорожніх об'єктів - учасники дорожнього руху, власники та користувачі земельних ділянок, які знаходяться в межах «червоних ліній» міських вулиць і доріг, а також власники (користувачі) малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності, рекламних засобів та інженерних комунікацій і споруд, розташованих у зазначених межах;
мала архітектурна форма - невелика споруда декоративного, допоміжного чи іншого призначення, що використовується для покращення естетичного вигляду громадських місць і міських об'єктів, організації простору та доповнює композицію будинків, будівель, їх комплексів.
До малих архітектурних форм належать:
- альтанки, павільйони, навіси;
- паркові арки (аркади) і колони (колонади);
- вуличні вази, вазони і амфори;
- декоративні фонтани і басейни, штучні паркові водоспади; монументальна, декоративна та ігрова скульптура;
- вуличні меблі (лавки, лави, столи); садово-паркове освітлення, ліхтарі; сходи, балюстради;
- паркові містки;
- обладнання дитячих ігрових майданчиків;
- павільйони зупинок громадського транспорту;
- огорожі, ворота, ґрати;
- меморіальні споруди (надгробки, стели, обеліски тощо);
- інші об'єкти, визначені законодавством;
об'єкти благоустрою - території, які підлягають благоустрою:
- території загального користування: парки ( парки культури та відпочинку, пам'ятники, спортивні, дитячі, меморіальні та інші), сади, сквери та майданчики; пам'ятки культурної та історичної спадщини; площі, вулиці, дороги, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки; пляжі; кладовища;
- інші території загального користування;
- прибудинкові території;
- території будівель та споруд інженерного захисту; території підприємств, установ, організацій та закріплені за ними на підставі договору території;
- інші території, які належать до об'єктів благоустрою і знаходяться в межах селища;
реконструкція будинків та споруд, їх фасадів – комплекс будівельних робіт, пов’язаних із зміною техніко-економічних показників або використання об’єкта за новим призначенням у межах існуючих будівельних габаритів;
ремонт будинків та споруд:
а) поточний - комплекс ремонтно-будівельних робіт та організаційно-технічних заходів, спрямованих на приведення у справний стан зношених конструкцій будівлі, систем інженерного обладнання, відновлення експлуатаційних характеристик будівлі і не пов’язаний зі зміною її техніко-економічних показників;
б) капітальний - комплекс ремонтно-будівельних робіт, пов’язаних з відновленням або покращенням експлуатаційних показників із заміною або відновленням несучих або огороджувальних конструкцій та інженерного обладнання без зміни будівельних габаритів об’єкта та його техніко-економічних показників;
спеціальні конструкції - тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та не наземні (повітряні) плоскі та об'ємні стенди, щити, панно, транспаранти, таблички, панелі, тумби, які використовуються під розміщення реклами;
суб'єкти благоустрою - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, незалежно від форм власності, фізичні особи - підприємці, органи самоорганізації населення, громадяни;
територія прибирання - територія проведення комплексу заходів щодо збирання та вивезення відходів, прибирання снігу, своєчасному покосу трав та знищенню карантинних рослин і бур`янів, догляду за зеленими насадженнями, яка складається з території суб’єкта благоустрою та закріпленої (прилеглої) території.
територія суб'єкта благоустрою - територія в межах земельної ділянки, яка знаходиться у власності або надана у користування фізичним чи юридичним особам;
тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту. Тимчасова споруда для здійснення підприємницької діяльності може мати закрите приміщення для тимчасового перебування людей (павільйон площею не більше 30 квадратних метрів по зовнішньому контуру) або не мати такого приміщення.
утримання в належному стані території - використання її за призначенням відповідно до генерального плану села, іншої містобудівної документації, місцевих правил забудови, правил благоустрою території села, а також санітарне очищення території, її озеленення, збереження та відновлення об'єктів благоустрою.
червоні лінії - визначені в містобудівній документації щодо пунктів геодезичної мережі межі існуючих та запроектованих вулиць, доріг, майданів, які розділяють території забудови та території іншого призначення.
2.2. Інші терміни у цих Правилах вживаються в значенні, що визначені Законами України «Про благоустрій населених пунктів», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про рекламу», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про відходи», «Про охорону атмосферного повітря», «Про охорону культурної спадщини», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку», «Про поховання та похоронну справу», «Про дорожній рух», Земельним Кодексом України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, іншими нормативно-правовими актами та нормативними документами.

Розділ 3. Права та обов'язки громадян у сфері благоустрою с.Іванківці
3.1. Громадяни у сфері благоустрою села мають право:
3.1.1. Користуватись об'єктами благоустрою села.
3.1.2. Брати участь в обговоренні правил та проектів благоустрою території села.
3.1.3. Вносити на розгляд органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій пропозиції з питань благоустрою села.
3.1.4. Отримувати в установленому законом порядку повну та достовірну інформацію про затвердження правил благоустрою території та внесення до них змін, а також роз'яснення їх змісту.
3.1.5. Брати участь у здійсненні заходів з благоустрою селища, озелененні та утриманні в належному стані садиб, дворів, парків, площ, вулиць, кладовищ, обладнанні дитячих і спортивних майданчиків, ремонті шляхів і тротуарів, інших об'єктів благоустрою.
3.1.6. Вимагати виконання робіт з благоустрою села в разі, якщо невиконання таких робіт може завдати шкоди життю, здоров'ю або майну громадян.
3.1.7. Звертатись до суду з позовом про відшкодування шкоди, заподіяної майну чи здоров'ю громадян унаслідок дій чи бездіяльності балансоутримувачів об'єктів благоустрою.
3.2. Громадяни у сфері благоустрою села зобов'язані:
3.2.1. Утримувати в належному стані закріплені за ними в установленому порядку території.
3.2.2. Дотримуватися вимог цих Правил.
3.2.3. Не порушувати права і законні інтереси інших суб'єктів у сфері благоустрою села.
3.2.4. Відшкодовувати в установленому порядку збитки, завдані порушенням законодавства з питань благоустрою населених пунктів.
3.2.5. Згідно з вимогами діючого законодавства України у сфері поводження з відходами укладати договори з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення побутових відходів, здійснювати оплату таких послуг та забезпечувати роздільне збирання побутових відходів (за винятком випадків, коли плата за вивезення відходів є у складі квартплати або плати за утримання будинку та прибудинкової території).
3.2.6. Дотримуватись правил утримання та поводження з домашніми та іншими тваринами.
3.2.7. Виконувати інші обов’язки у сфері благоустрою, передбачені Законом України «Про благоустрій населених пунктів», цими Правилами, рішеннями центральних органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, іншими нормативно-правовими актами в сфері благоустрою.

Розділ 4. Права та обов'язки підприємств, установ та організацій,

фізичних осіб – підприємців у сфері благоустрою с.Іванківці
4.1. Підприємства, установи та організації, фізичні особи – підприємці у сфері благоустрою села мають право:
4.1.1. Брати участь у розробленні планів соціально-економічного розвитку с.Іванківці в частині заходів з благоустрою території села.
4.1.2. Брати участь в обговоренні проектів регуляторних актів, що регулюють відносини у сфері благоустрою.
4.1.3. Вимагати зупинення робіт, що виконуються з порушенням цих Правил або призводять до нецільового використання території села.
4.1.4. Вимагати виконання робіт з благоустрою в разі, якщо невиконання таких робіт може завдати шкоди життю або здоров'ю громадян, їх майну, майну юридичної особи, фізичної особи-підприємця.
4.1.5. Вносити на розгляд органів місцевого самоврядування пропозиції щодо поліпшення благоустрою села.
4.2.Обов'язки юридичних та фізичних осіб щодо благоустрою села.
4.2.1. Юридичні та фізичні особи зобов'язані:
4.2.2. Виключно у відповідності до затверджених проектів розташовувати на території об'єкта благоустрою будівлі та споруди торговельного, соціально-культурного, спортивного та іншого призначення.
4.2.3. Підтримувати зовнішній вигляд будівель і споруд у належному стані відповідно до затвердженого паспорту фасаду.
4.2.4. Перевозити всі види вантажів (особливо рідких і сипучих) тільки на спеціально обладнаних або пристосованих для цього транспортних засобах, не допускати забруднення території населеного пункту при перевезенні сировини, матеріалів, інших вантажів.
4.2.5. Балансоутримувачи - утримувати кришки колодязів підземних комунікацій у справному стані та на рівні дорожнього покриття.
4.2.6. При проведенні будівельних робіт встановлювати огорожу місця виконання робіт та утримувати її в належному технічному і санітарному стані, встановлювати інформаційні щити з зазначенням організації - виконавця, відповідального за проведення робіт, строку її закінчення, номеру телефону, за яким можливо одержати додаткову інформацію.
4.2.7. Утримувати в належному стані номерні знаки житлових будинків, таблички та вивіски на службових, виробничих та інших будівлях.
4.2.8. При торгівлі напоями на розлив забезпечувати відведення стічних вод до каналізаційної мережі, а при її відсутності - в спеціальні резервуари.
4.2.9. Укладати договори на надання житлово-комунальних послуг, оплачувати житлово-комунальні послуги у строки, встановлені договором або законом.
4.2.10. Забезпечувати цілісність засобів обліку комунальних послуг та не втручатися в їх роботу.
4.2.11. Дотримуватись правил пожежної і газової безпеки, санітарних норм.
4.2.12.Допускати у приміщення, будинки і споруди представників виконавця-виробника житлово-комунальних послуг у порядку, визначеному законом і договором, для ліквідації аварій, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічних і профілактичних оглядів та перевірки показників засобів обліку.
4.21.13. Дотримуватися вимог житлового та містобудівного законодавства щодо ремонту чи реконструкції приміщень або їх частин, не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг.
4.2.14. Своєчасно проводити підготовку житлового будинку, помешкання та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.
4.2.15. Використовувати приміщення житлового будинку за призначенням, забезпечувати збереження житлових і допоміжних приміщень та технічного обладнання.
4.2.16. Дотримуватися правил утримання тварин у домашніх умовах; утримувати тварин у квартирі, де проживають співвласники або наймачі (орендарі), за погодженням з ними.
4.2.17. Згідно з вимогами діючого законодавства України у сфері поводження з відходами укладати договори із спеціалізованими підприємствами на вивезення побутових відходів, здійснювати оплату таких послуг та забезпечувати роздільне збирання побутових відходів
4.3. На об'єктах благоустрою юридичним особам (їх філіям, представництвам, відділенням), фізичним особам-підприємцям, а також громадянам забороняється:
4.3.1. Захаращувати територію населеного пункту, власні та прилеглі території будівельними, в тому числі сипучими матеріалами, конструкціями, тарою, сільськогосподарською сировиною, сміттям, побутовими відходами, відходами виробництва, накопиченням снігу та криги тощо.
4.3.2. Самовільно висаджувати дерева, кущі, влаштовувати газони, якщо таке не передбачувалося проектом благоустрою і суперечить будівельним нормам і правилам.
4.3.3. Самовільно проводити земляні, будівельні, монтажні та інші роботи.
4.3.4. Вивозити і звалювати сміття, будівельні, побутові, харчові відходи, відходи виробництва, траву, гілля, деревину, листя, сніг у не відведених для цього місцях, влаштовувати звалища.
4.3.5. Самовільно складувати на вулицях, газонах та інших територіях загального користування будівельні матеріали, цеглу, труби, пісок, грунт, щебінь, паливо, будівельні, побутові відходи, сміття, будівельні матеріали, конструкції, обладнання за межами будівельних майданчиків.
4.3.6. Очищати дахи від снігу та льоду без встановлення тимчасових огорож на прилеглих до будівель і споруд територіях. Такі огорожі обов'язково повинні позначатися червоними стрічками, прапорцями тощо.
4.3.7. Використовувати не за призначенням контейнери для збору сміття та твердих побутових відходів.
4.3.8. Розміщувати оголошення та інформаційно-агітаційні плакати, рекламу, листівки тощо у невизначених спеціально для цього місцях.
4.3.9. Робити надписи, малюнки на стінах будинків, споруд, парканах, тротуарах, шляхах, набережних тощо.
4.3.10. Самовільно розміщувати конструкції, які мають рекламний або інший характер, інформаційно-рекламні плакати, торговельні лотки, кіоски, павільйони.
4.3.11. Забруднювати, самовільно змінювати межі акваторії та прибережні смуги водних об'єктів при виконанні будівельних та ремонтних робіт.
4.3.12. Заправляти, ремонтувати автотранспортні засоби і механізми, човни і катери на прибудинкових територіях, газонах, берегах річок і заток, озер, крім спеціально обладнаних місць, пішохідних доріжках, тротуарах, у парках та скверах, інших територіях загального користування, а також їздити автотранспортом по тротуарах, пішохідних доріжках, газонах, зелених зонах селища та паркуватися на них.
4.3.13. Спалювати опале листя, сміття, гілки, побутові, промислові та інші відходи на території юридичних осіб, домоволодінь, парків, скверів, садів, рекреаційних зон та майданчиків, пам'яток культурної та історичної спадщини, пляжів, кладовищ, інших територіях загального користування, на прибудинкових територіях, територіях будівель та споруд інженерного захисту територій, забруднювати території загального користування та прибудинкові території хімічними та іншими розчинами.
4.3.14. Здійснювати миття транспортних засобів, прання білизни, купання тварин в санітарній зоні річок та водойм, біля криниць та водозбірних колонок, на внутрішньо квартальних територіях.
4.3.15. Захаращувати пожежні проїзди на територіях, прилеглих до житлових будинків.
4.3.16.Кидати сміття, недопалки, папір, тару, ганчір'я, тощо на вулицях, площах, парках, інших громадських місцях, а також спалювати сміття у контейнерах і урнах.
4.3.17. Витрушувати одяг, білизну, ковдри, килими, інші речі, виливати рідину, кидати предмети з балкону, лоджій, вікон та сходів будинків, мити балкони та вікна шляхом зливання води.
4.3.18. Вигулювати та дресирувати домашніх тварин у не відведених для цього місцях. Суворо забороняється вигулювати собак на дитячих майданчиках, на територіях закладів охорони здоров’я, освіти та спорту. Вигулювати собак без наморднику та повідця дозволяється тільки у спеціально відведених для цього місцях або за умов дотримання заходів, які забезпечують безпеку людей та інших тварин. Власники домашніх тварин зобов’язані не допускати забруднення тваринами територій об’єктів благоустрою, прибирати екскременти своїх тварин в усіх випадках.
4.3.19. Самовільно переобладнувати фасади будівель, споруд, огорожі та їх елементи.
4.3.20. Здійснювати паркування автотранспорту на газонах та інших не встановлених для цього місцях.
4.3.21 Забруднювати проїжджу частину вулиць при перевезенні вантажів, виїзді автотранспорту з будівельних майданчиків.
4.3.22. Без відповідної проектно-кошторисної документації проводити на подвір'ях, вулицях, площах та інших територіях загального користування роботи по прокладанню водопровідних, каналізаційних та інших мереж.
4.3.23. Розміщувати оголошення, афіші на будинках, стовпах, парканах, деревах та інших, не визначених для цього місцях.
4.3.24. Виливати рідкі відходи та влаштовувати випуски господарчих стоків на території загального користування селища та у водойми.
4.3.25. Розміщувати рекламні засоби безпосередньо на кладовищах села та на прилеглих до них територіях.
4.3.26. Торгувати з рук, машин, землі або іншим чином у не встановлених місцях.
4.3.27. Ходити по газонах, зривати квіти, гілки дерев та кущів на вулицях, в парках, скверах та інших територіях загального користування.
4.3.28. Складувати відходи на території селища, на схилах озер, річок та інших водойм, а також в місцях масового відпочинку людей, лісосмугах, зелених насадженнях, парках, скверах, садах, рекреаційних зонах та майданчиках, в пам'ятках культурної та історичної спадщини, на пляжах, кладовищах, інших територіях загального користування, на прибудинкових територіях, дитячих майданчиках.
4.3.29. Скидати в зливову каналізацію виробничі та побутові стоки, нафтопродукти, кидати сміття, пісок, тощо.
4.3.30. Пересування вулицями селища (з твердим покриттям) механізмів на гусеничному ходу, крім зимового періоду, коли їх пересування допускається під час снігових заметів.
4.3.31. Самовільно вирубувати та пошкоджувати дерева й кущі на прибудинкових територіях, у парках, скверах, у водоохоронних зонах, місцях відпочинку, у лісопарковій зоні, на інших територіях загального користування.
4.3.32. Самовільно зносити аварійні та сухостійні насадження.
4.3.33. Самовільно встановлювати малі архітектурні форми, об'єкти зовнішньої реклами.
4.3.34. Фарбувати стіни, облицьовані гранітом та іншими природними матеріалами, скульптурні зображення, пам'ятники, монументи, меморіальні комплекси.
4.3.35. Асфальтувати мозаїчні покриття та покриття з брущатки.
4.3.36. Самовільно встановлювати металеві гаражі та інші збірно-розбірні конструкції, укріплювати тимчасові споруди фундаментом.
4.3.37. Самовільно встановлювати металеві, дерев’яні або з інших матеріалів паркани та огорожі.
4.3.38. Вчиняти інші дії чи бездіяльність, заборонені цими Правилами.
4.4. Власники приватних домоволодінь, в тому числі тих, що використовуються для сезонного та тимчасового проживання, зобов'язані:
4.4.1. Своєчасно проводити капітальний і поточний ремонт домоволодінь, ремонт та фарбування надвірних будівель, огорож, парканів.
4.4.2. Складувати побутові відходи і сміття в спеціально обладнаних місцях, забезпечувати своєчасний вивіз твердих побутових відходів та сплату за їх вивіз.
4.4.3. Не допускати тривалого зберігання палива, добрив, будівельних та інших матеріалів на фасадній частині, прилеглій до домоволодіння території.
4.4.4. Прибирати прилеглу територію до домоволодіння по мірі забруднень.
4.4.5. Не допускати зберігання техніки, механізмів, автомобілів, в тому числі розукомплектованих, на прилеглій території.
4.4.6. Не допускати виробничого ремонту або мийки автомобілів, заміни масла або технічної рідини на прилеглій території.
4.4.7. Забороняється захоронення сміття на території земельних ділянок, на яких розташовані будинки.
4.4.8. Суб’єкти благоустрою зобов’язані виконувати інші обов’язки у сфері благоустрою, передбачені Законом України «Про благоустрій населених пунктів», рішеннями центральних органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, цими Правилами, іншими нормативно-правовими актами.
5. Збір, зберігання та утилізація твердих побутових відходів.

5.1 Для збору та тимчасового зберігання твердих побутових відходів на територіях підприємств, організацій, установ, приватних домоволодінь мають бути встановлені металеві чи дерев’яні сміттєзбірники. Їх розміщення проводиться у відповідності до існуючих санітарних норм.



    1. Вивіз твердих побутових відходів здійснюється комунальною службою за наявності двосторонньої угоди. В разі відсутності такої угоди підприємства, установи, громадяни вивозять відходи самотужки.

5.3 Тверді побутові відходи вивозяться тільки на полігон твердих відходів, за умови придбання в комунальній службі відповідного талону.

5.4 Категорично забороняється вивозити, виносити, складувати відходи біля водойм, річок, в парках, на вулицях і тротуарах, інших територіях загального користування.


6. Утримання територій і споруд.

    1. Власники будівель і споруд, державного, комунального, відомчого житлового фонду, індивідуальних домоволодінь зобов’язані в належному стані утримувати фасади і огорожі будівель, підтримувати порядок і чистоту на власній чи прилеглій територіях.

    2. Власники об’єктів торгівлі чи побутового обслуговування населення забезпечують прибирання прилеглої території в радіусі 5 метрів. Біля кожного такого об’єкту повинна встановлюватись урна. Складування на вулиці тари, ящиків тощо забороняється.

6.3 Оголошення, рекламні, агітаційні матеріали дозволяється розміщувати лише на спеціально встановлених для цього стендах чи тумбах. Розміщення оголошень та іншої інформаційної продукції на стінах будинків, вітринах, стовпах забороняється.

    1. Підприємствам, організаціям, установам, громадянам забороняється проводити земельні, будівельні, ремонтні роботи на дорогах, тротуарах, водопровідних, каналізаційних, газових, комунікаційних мережах без необхідної технічної документації, дозволів відповідних служб та органу місцевого самоврядування. Після завершення обсягу робіт, їх виконавці зобов’язані прибрати територію.

    2. Складування будівельних матеріалів на вулицях, тротуарах та за червоною лінією не допускається.


7. Використання та утримання автотранспорту.

    1. Перевезення будівельних матеріалів, сіна, інших вантажів має здійснюватись у такий спосіб, що виключає засмічення вулиць та доріг;

7.2 Миття автотранспорту біля криниць, колонок, річок та на вулицях забороняється.
8. Утримання домашніх тварин.

    1. В межах населеного пункту забороняється випас свійських тварин та домашньої птиці на квітниках, газонах, стадіонах, кладовищах, прибудинкових територіях, в парках, місцях загального користування;

8.2 Громадяни, що проживають в індивідуальному секторі, повинні утримувати тварин і птицю в такий спосіб, щоб вони не проникали за межі присадибної земельної ділянки. Громадяни, що проживають в багатоквартирних будинках зобов’язані утримувати корів, свиней в спеціальних приміщеннях, а птицю в клітках. Утримування гноярок з боку вулиці або на прибудинкових територіях забороняється.

    1. У весняно-літній період власники корів не рідше двох разів на місяць мають організувати прибирання території загального користування по маршруту руху ВРХ на пасовища.


9. Відповідальність за порушення або недодержання

Правил благоустрою населеного пункту.

Невиконання чи недодержання Правил благоустрою населеного пункту посадовими особами або громадянами тягне за собою адміністративну відповідальність за статтею 152 Адміністративного Кодексу України.

До відповідальності за порушення цих Правил у сфері благоустрою населеного пункту, відповідно до вимог чинного законодавства, притягаються особи винні у:
- знищенні або пошкодженні зелених насаджень або інших об’єктів озеленення (стаття 153 Кодексу України про адміністративні правопорушення);
- порушенні правил тримання собак і котів (стаття 154 Кодексу України про адміністративні правопорушення);
- порушенні вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів щодо захисту населення від шкідливого впливу шуму чи правил додержання тиші в населених пунктах і громадських місцях ( стаття 182 Кодексу України про адміністративні правопорушення);
- самовільному зайнятті території (частини території) об’єкта благоустрою села;
- пошкодженні (руйнуванні чи псуванні) вулично-дорожньої мережі, інших об’єктів благоустрою населеного пункту.
Секретар сільської ради К.В.Ксьондзик.
Аналіз

регуляторного впливу до рішення

сільської ради
"Про затвердження проекту Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях с.Іванківці"
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення сільської ради «Про затвердження проекту Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях с.Іванківці» підготовлено на виконання та з дотриманням вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року №308.
1.Визначення проблеми
Розроблені раніше Правила благоустрою с.Іванківці не відповідають вимогам нормативно-правових актів, а тому не можуть об’єктивно, за допомогою сьогоднішніх важелів впливу, регулювати відносини, що виникають у сфері благоустрою, повною мірою забезпечувати охорону прав і законних інтересів громадян селища, фізичних та юридичних осіб.

Регулювання викликане необхідністю розроблення і здійснення ефективних і комплексних заходів з утримання територій села у належному стані, його санітарного очищення, збереження об’єктів загального користування, а також природних ландшафтів, інших природних комплексів і об’єктів; організації належного утримання та раціонального використання територій, будівель, інженерних споруд та об’єктів рекреаційного, природоохоронного, оздоровчого, історико-культурного та іншого призначення; створення умов для реалізації прав суб’єктами у сфері благоустрою с.Іванківці.


2. Цілі державного регулювання
Удосконалення благоустрою території села відповідно до Закону України „Про благоустрій населених пунктів”.
3. Визначення альтернативних способів досягнення цілей.
1.Залишити чинними старі Правила благоустрою с.Іванківці.

Дана альтернатива не прийнятна через те, що ці Правила не відповідають вимогам чинних нормативно-правових актів, а тому не можуть за допомогою сучасних важелів регулювати відносини у сфері благоустрою, забезпечувати охорону прав і законних інтересів громадян селища.


2. Користуватись Законом України «Про благоустрій населених пунктів».

Ст.34 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» визначає, що Правила благоустрою території населеного пункту – нормативно-правовий акт, яким установлюється порядок благоустрою та утримання територій об’єктів благоустрою. Правила розробляються для всіх сіл, селищ, міст і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування. Орган місцевого самоврядування забезпечує вільний доступ населення до затверджених Правил.

Отже, дана альтернатива не прийнятна через те, що в даному Законі є пряма вказівка на розробку та затвердження Правил благоустрою території в усіх селах, селищах, містах.
3. Затвердження «Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях с.Іванківці» забезпечить:

- дотримання вимог законодавства щодо затвердження органом місцевого самоврядування правил благоустрою території;

- чітке визначення прав і обов’язків суб’єктів у сфері благоустрою;

- розмежування відповідальності між суб’єктами господарювання, населенням та органом місцевого самоврядування;

- наявність єдиного систематизованого нормативно-правового акту, який регулює відносини, що виникають у сфері благоустрою с.Іванківці, визначає правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою селища і спрямований на створення сприятливих умов для життєдіяльності людини.
Таким чином, єдиним прийнятним заходом є затвердження «Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях с.Іванківці» як нормативно-правового акту, що цілком відповідає вимогам законодавства.
4. Механізм і заходи, які забезпечать розв'язання проблеми.
Рішення встановлює:

1.Правила благоустрою та забезпечення чистоти і порядку в с.Іванківці, які визначають:

- учасників правовідносин у сфері благоустрою;

- об’єкти у сфері благоустрою, їх утримання та використання;

- обмеження при використанні об’єктів благоустрою;

- права та обов’язки підприємств, установ, організацій, усіх форм власності у сфері благоустрою с.Іванківці;

- встановлюються заборони, щодо вчинення дій, що негативно впливають на благоустрій;

- основні вимоги до організації благоустрою у приватному секторі;


2. Відповідальність за порушення законодавства у сфері благоустрою.
3.Закріплення за суб’єктами господарської діяльності територій для прибирання, очищення від снігу та здійснення проти ожеледних заходів.
5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей
Досягнення мети, зазначеної у п.2 цього Аналізу, є можливим завдяки затвердженню рішенням сесії Іванковецької сільської ради «Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях с.Іванківці»
Розробка рішення сесії Іванковецької сільської ради здійснюється за принципами:

- законності;

- гласності (відкритості та загальнодоступності);

- колегіальності.


6.Визначення показників результативності рішення
1.Показником результативності рішення є кількість порушень Правил благоустрою та забезпечення чистоти і порядку в с.Іванківці, кількість несанкціонованих звалищ сміття.
2. Суб’єктами господарювання та /або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акту, витрачатимуться кошти на утримання у належному санітарному стані територій прилеглих до їх будівель та споруд, об’єктів торгівлі. Вказане утримання включає ручне або механічне прибирання, збір випадкового сміття, виконання власними силами або шляхом оплати послуг спеціалізованими організаціями робіт по прибиранню снігу, криги, здійсненню противоожеледних заходів.
7. Обґрунтування терміну дії рішення
Рішення є регуляторним нормативно-правовим актом, який діє на невизначене коло осіб, є загальнообов’язковим до застосування на території с.Іванківці, термін дії якого довгостроковий (до прийняття нових нормативно-правових актів). У разі потреби, за підсумками аналізу відстеження його результативності, у нього вноситимуться зміни та корегування. Ризик зовнішніх чинників відсутній, так як впровадження Правил благоустрою відповідає чинному законодавству.

8. Показники результативності регуляторного акту.


Показники результативності регуляторного акту це:
- вищий рівень регулювання прав та обов’язків учасників правовідносин в сфері благоустрою;
- забезпечення в селищі чистоти і порядку на об’єктах благоустрою селища, за недодержання яких передбачено адміністративну відповідальність;
- підвищення відповідальності кожного мешканця села за дотриманням Правил в селі.
9. Визначення заходів відстеження результативності рішення
Оцінка ефективності регуляторного акту буде здійснюватися за допомогою проведення базового та періодичного відстеження результативності регуляторного акту.
Результативність рішення буде відстежуватись за допомогою порівняння числових показників (кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення).
Джерелами інформації для відстеження результативності регуляторного акту будуть слугувати періодичні перевірки, рейди повноважних представників органу місцевого самоврядування, органів самоорганізації населення та їх оперативна інформація щодо рівня благоустрою селища, а також кількість порушень Правил благоустрою та забезпечення чистоти і порядку в с.Іванківці.

Сільський голова В.І.Масіц.





Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал