Творчість педагога це необхідність чи данина моді методичний диспут-тренінг



Скачати 49.95 Kb.
Дата конвертації23.12.2016
Розмір49.95 Kb.
ТипРеферат

Реферат на тему:

Творчість педагога це необхідність чи данина моді (методичний диспут-тренінг.)


cayfch6b

Мета: розширювати знання педагогів щодо професійної майстерності сучасного педагога; розвивати творчу уяву та комунікативні можливості, викликати бажання дискутувати, спонукати до творчості в практичній роботі з дітьми.

Методичні прийоми: ігрові вправи, міні-диспути, робота в мікрогрупах, метод узагальнення ідей.

Матеріал: чисті аркуші паперу для кожного, маркери, дошка, вислови відомих педагогів.

План


І. Вступ.

ІІ. Правила тренінгу.

ІІІ. Дискусія.

ІV. Підсумок.

І. Зараз освітні процеси в Україні відзначаються неординарністю пошуків нових підходів до навчання і виховання дітей. Технологічна майстерність педагога, наявний професійний рівень є основними чинниками в сучасних умовах.

Вирішальними факторами успіху стають:


  • Інтелектуальний компонент – це про інформованість про технології здійснення певного виду діяльності, розуміння їх особливостей.

  • Дієво-практичний компонент – це володіння набором дидактичних методів, прийомів та організаційних форм, надбання власної педагогічної техніки.

  • Емоційно-особистісний компонент – способи пристосування своїх професійних можливостей до вихованців. Врахування їх індивідуальних запитів.

Важлива роль також належить самореалізації особистості педагога як людини, творця, громадянина.

  • Сьогодні я пропоную подискутувати з питання: “Творчість педагога – це необхідність, чи данина моді”.

Без педагога з неординарним мисленням сучасний д/з не може існувати. Адже лише такі педагоги здатні виховати творчу особистість.

Високого рівня в своїй роботі педагог досягає на основі творчості і обов’язково за рахунок сумлінності, працелюбства, подолання труднощів.

В.О.Сухомлинський наголошував, “Що робота педагога – це творчість, а не буденне зштовхування в дітей знань”. Він підкреслював, “що справжній вчитель – майстер не може жити без творчості, повторюючи одне й те саме все своє життя. Тільки творчий педагог може розвинути творчі можливості, творчі здібності дітей.


  • Ігрова вправа “Як ти себе зараз почуваєш?”

ІІ. * Складання правил тренінгу:

  • активність учасників;

  • говорити по черзі, а не водночас;

  • критикувати ідею, а не особу, що її висловила;

  • не перебивати того, хто говорить;

  • пропонувати власні варіанти.

ІІІ. Дискусія.

(1)* Істина народжується в суперечці. Я висловлюю думку, а ви спробуйте її обґрунтувати, використовуючи гру “Мікрофон”.

  1. Діяльність творчого педагога – це власна ініціатива чи дія за наказом? Як ви вважаєте?

  2. Педагог-творець-ерудит, він бачить не лише сьогоднішній, а й завтрашній день. Так це чи ні?

  3. Я стверджую, що показником результативності педагога є заняття. Як ви вважаєте?

  4. Відкрите заняття – це творчість, чи вистава? Ваша думка.

Підсумок.

  • Я вважаю, що творчість педагога є необхідністю і покликанням сьогодення. Тому що, нові погляди на навчання, нові програми, планування спонукають нас працювати творчо. А щоб працювати творчо, треба читати новинки, цікавитись літературою.

Завдяки читанню людина розвивається, бесіді – стає винахідливою, а звичці занотовувати – піклувальною.

Френс Бекон.

Будь яка справжня освіта здобувається тільки шляхом самоосвіти.

Микола Рубакін.

  • Підсумок

  • Отже, творчий педагог – це:

  1. Педагог – творець –ерудит.

  2. Працює за власним бажанням.

  3. Вміє працювати творчою

  4. Досягає поставленої мети.

(2.) * “У світі казки”

Колектив ділиться на 3 команди, за допомогою переклички: прислів’я, загадка, приказка.



Завдання:

Використовуючи героїв казок “Айболить” “Снігуронька”, “Попелюшка”, “Карлсон” об’єднати їх новим сюжетом і перенести в казку “Троє поросят”.



Критерії оцінювання:

  • Наявність художньої обробки.

  • Аргументація всіх видів висловлювань і використання всіх героїв.

Час виконання – 3 хв. Переможець поїде на відпочинок на Гаваї.

(3)

  • Шановні колеги! Всі ми дуже різні, але нас поєднує спільна справа – ми педагоги. Учитися важко, але вчити ще важче: щоб дати дитині іскру знань, педагогу треба увібрати в себе море світла.

  • Пропоную вам вправу “Сильна ланка”, саме сильна, бо кожне із вас – сильна особистість. (полія на 2-і ланки: Зима-Весна).

  • Назвати автора слів:

а) “Щоб стати справжнім вихователем діти, треба віддати їм своє серце (В.Сухомлинський).

б) “Дітям подобаються вихователі-оптимісти, цей оптимізм – саме той камертон, те невловиме, що не вкладається в жодні плани і конспекти, але сприяє встановленню душевних зв’язків у стосунках “Вихователь –діти”.



(Р.Буре., Я.Островська).

Бліц-турнір


Продовжіть фразу:

І. * Кредо справного педагога – не сковувати дитину, а.... (дати можливість).

ІІ. * Розуміння дитини – запорука... (у вихованні)

І. * Навчаючи інших, ми... (вчимося самі)

ІІ. * Людині властиво... (помилятися)

Народна мудрість


(4.) Підсумок тренінгу.
Анкета “Я – творча особистість”

(так – 1 бал, ні – 0 балів)

  1. Вважаю, що успіх у житті залежить від особистих зусиль, а не від випадку.

  2. Чи наполегливі ви у досягненні своє мети?

  3. У своїй педагогічній діяльності я постійно намагаюсь вдосконалюватись, використовуючи інтерактивні форми і методи роботи.

  4. Я не копіюю колег, а вдосконалюю себе сама.

  5. Можу працювати годинами над створенням нової програми.

  6. Заради досягнення мети хочу і буду впроваджувати нестандартні форми проведення роботи з дітьми.

Підрахуйте відповіді (бали)

5-6 балів – у вас високе прагнення до творчої діяльності.



1-4 бали – ви маєте творчі здібності, але не проявляєте їх у повній мірі у своїй роботі.

- Отже, я бажаю вам успіхів у творчій діяльності. Дякую за активність і щирість у роботі.

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал