Тест Розділ І «Здоров’я людини» Глава1 «Життя І здоров’я людини»



Скачати 154.91 Kb.
Дата конвертації11.05.2017
Розмір154.91 Kb.
Тест

Розділ І «Здоров’я людини»

Глава1 «Життя і здоров’я людини»

Завдання: вибери правильну відповідь.
1. Безпека – це

а) стан довкілля, коли не існує загрози для добробуту, здоров’я і життя людини;

б) стан довкілля, коли реально існує загроза для добробуту, здоров’ю чи житті людини;

в) стан довкілля, оточуючий людину.

2. Твоє здоров’я – це

а) благополуччя твоєї родини;

б) твоє благополуччя;

в) твоє благополуччя і твоїх друзів.

3. Здоров’я пов’язується з слідуючими вимірами благополуччя:

а) духовний, емоційний, фізичний;



б) емоційний, фізичний, соціальний, інтелектуальний, духовний;

в) емоційний, фізичний, соціальний, інтелектуальний.

4. Фізичне благополуччя – це

а) як ти рухаєшся, харчуєшся, відпочиваєш і доглядаєш за своїм тілом;

б) як ладнаєш з різними людьми, умієш дружити і працювати в команді;

в) як розумієш свої почуття і виявляєш їх, як долаєш невдачі та стреси.

5. Духовне благополуччя – це

а) як ти рухаєшся, харчуєшся, відпочиваєш і доглядаєш за своїм тілом;

б) як ладнаєш з різними людьми, умієш дружити і працювати в команді;



в) що найбільше цінуєш і чого прагнеш, як ставишся до себе та інших людей.

6. Емоційне благополуччя – це

а) як ти рухаєшся, харчуєшся, відпочиваєш і доглядаєш за своїм тілом;

б) як ладнаєш з різними людьми, умієш дружити і працювати в команді;



в) як розумієш свої почуття і виявляєш їх, як долаєш невдачі та стреси.

7. Соціальне благополуччя – це

а) як ти рухаєшся, харчуєшся, відпочиваєш і доглядаєш за своїм тілом;

б) як ладнаєш з різними людьми, умієш дружити і працювати в команді;

в) як розумієш свої почуття і виявляєш їх, як долаєш невдачі та стреси.

8. Інтелектуальне благополуччя – це

а) як набуваєш і застосовуєш свої знання, як умієш приймати зважені рішення;

б) як ладнаєш з різними людьми, умієш дружити і працювати в команді;

в) що найбільше цінуєш і чого прагнеш, як ставишся до себе та інших людей.

9. Назви формулу здорового способу життя

а) гуляти, плавати, загартовуватись;

б) зберігати, розвивати, відновлювати;

в) передбачати, уникати, діяти.

10. Назви формулу безпечної життєдіяльності

а) гуляти, плавати, загартовуватись;

б) зберігати, розвивати, відновлювати;

в) передбачати, уникати, діяти.

11. Назви небезпечні ситуації

а) зустріч з друзями, однокласниками;

б) пожежа, вибух, пограбування, транспортна аварія;

в) відвідування гуртків, спортивних секцій.

12. Які рятувальні та аварійні служби можна викликати за телефонами?

а) 101 (рятувальна служба НС);

б) 102 (міліція);

в) 103 (швидка медична допомога);

г) 104 (газова служба).

Тест

Розділ І «Здоров’я людини»

Глава2 «Безпека на дорозі»

Завдання: вибери правильну відповідь.


    1. Дороги, де транспорт рухається по кількох смугах у різних напрямках, називають:

а) односмуговими;

б) двосмуговими;



в) багатосмуговими;

г) малосмуговими.




    1. Як правильно переходити дорогу, яка не регулюється світлофором?

а) коли завгодно, у будь-якому місці;

б) швидко, не дивлячись ні вправо, ні вліво;

в) поволі, не дивлячись ні вправо, ні вліво;

г) коли немає транспорту або коли він дуже далеко.


    1. Що потрібно робити, якщо ти не встиг перейти на зелене світло світлофора всі смуги багатосмугової дороги?

а) рухатися далі на червоне світло;

б) зупинитися на осьовій лінії або на острівці безпеки;

в) зупинитися прямо на дорозі;

г) швидко повернутися назад.


а) 100-150 метрів;

б) 50-60 метрів;

в) 30-40 метрів;

г) 20-30 метрів


    1. До громадського транспорту належить:

а) велосипед;

б) мотоцикл;



в) тролейбус;

г) скутер.




    1. До підземного транспорту належить:

а) трамвай;

б) автобус;

в) тролейбус;

г) метро.


    1. Що категорично заборонено робити пасажирам громадського транспорту?

а) чекати громадський транспорт на майданчику для посадки;

б) триматися за поручень, якщо їдеш стоячи;



в) виходити з транспортного засобу до того, як він повністю зупинився;

г) проходити в салон, не затримуючись біля дверей.




    1. Якого правила важливо дотримуватися пасажирам метрополітену?

а) стояти подалі від краю платформи;

б) заходити за обмежувальну лінію на сходинках ескалатора;

в) ставити речі на поручні ескалатора;

г) підсовувати руку під рухомий поручень ескалатора.




    1. При пожежі в салоні автобуса треба:

а) як найшвидше вибратися з салону, намагаючись не вдихати отруйний дим;

б) голосно кричати «Пожежа!»;

в) нічого не робити, чекати на допомогу;

г) сповзти під сидіння й згрупуватися.




    1. Перебуваючи в трамваї, ти помітив дим у салоні й відчув неприємний запах. Як ти вчиниш у цій ситуації?

а) не звернеш на це уваги;

б) повідомиш про це водія або кондуктора й вийдеш, не торкаючись до металевих частин;

в) повідомиш про це водія або кондуктора й швидко вийдеш, не звертаючи уваги на те, до чого ти торкаєшся;

г) міцніше візьмешся рукою за металевий поручень.


    1. Як правильно діяти при зіткненні транспортних засобів?

а) сидіти на своєму місці і чекати, що буде;

б) швидко, без паніки, вийти із салону;

в) розштовхуючи всіх, кинутися до виходу;

г) попросити у водія аптечку й випити пігулку анальгіну.
12. Що є найбільш поширеною причиною ДТП?

а) дотримання правил дорожнього руху;



б) порушення правил дорожнього руху;

в) знання дорожніх знаків;

г) дотримання правил дорожнього руху водіями.

Тест
Розділ ІІ «Психічне і духовне здоров’я»

Глава1 «Уміння вчитися»


  1. Як людина повинна розпоряджатися своїми здібностями й обдаруваннями?

а) не звертати на них увагу;

б) чекати, що в певний час вони проявляться самі по собі;



в) наполегливо працювати над розвитком своїх здібностей.
2. За які операції відповідає ліва півкуля головного мозку?

а) операції з літерами і числами, за наше уміння читати, обчислювати і логічно мислити;

б) за уяву, здатність орієнтуватися в просторі, розпізнавати складні об’єкти.


3. Людину називають митцем, якщо в неї провідною є:

а) ліва півкуля головного мозку;



б) права півкуля головного мозку.
4. Як подружитися з навчальним предметом?

а) постійно носити з собою підручник з даного предмету;



б) «цікався предметом, аж доки він зацікавить тебе»;

в) класти під подушку підручник і зошит на ніч.


5. Які справи можна назвати крадіями часу:

а) допомога батькам;

б) рухливі ігри;

в) тривалі розмови по телефону;

г) виконання домашніх завдань.


6. Планування твого часу не буде впливати на:

а) твої успіхи у навчанні;

б) твої стосунки з рідними і друзями;

в) твоє самопочуття і здоров’я;



г) успіхи у навчанні твоїх друзів та однокласників.
7. Як ти вважаєш, який вислів правильний?

а) у твоєму віці треба спати не більше як 6 годин на добу;



б) ти повинен харчуватися 3-4 рази на день;

в) щодня в тебе має залишатися 4 години для розваг і улюблених справ.


8. Визнач правильне твердження:

а) найзручніше вчити уроки, обклавшись на ліжку подушками;

б) найзручніше вчити уроки в окремій кімнаті за робочим столом;

в) найкраще вчити уроки на кухні, де можна спитати щось у мами.


9. Визнач етапи активного слухання:

а) подивитися, послухати, запам’ятати;

б) зосередитися, подивитися , послухати;

в) зосередитися, зрозуміти, запам’ятати.
10. Що неможна робити у день, коли є контрольна робота?

а) зранку обов’язково поснідати;



б) повторюй матеріал до останньої хвилини, щоб краще написати контрольну;

в) паніка «заразна», не спілкуйся з тими, хто нервує;

г) щоб побороти хвилювання з’їж цукерку.
11. Яку людину називають «діячем»?

а) ту, яка найкраще сприймає інформацію на слух;

б) ту, яка найкраще сприймає інформацію очима;

в) ту, яка найкраще сприймає інформацію через власні дії.
12. Встанови відповідність:

1) шкіра а) чути звуки;

2) вуха б) бачити форму і колір;

3) ніс в) відчувати смак;

4) язик г) відчувати запахи;

5 ) очі д) дізнаватися про температуру,

твердість предмету.

1-д; 2-а; 3-г; 4-в; 5- б


Тест

Розділ ІІ «Психічне і духовне здоров’я»

Глава2 «Шануй себе та інших»


  1. Самооцінка – це

а) твоє ставлення до самого себе;

б) ставлення твоїх друзів до тебе;

в) ставлення твоїх батьків до тебе.
2. Вибери правильне твердження:

а) щоб любили тебе інші люди, необов’язково любити себе;



б) як людина думає про себе, так вона і поводиться;

в) твої стосунки з самим собою не впливають на стосунки з іншими людьми.


3. Вибери неправильне твердження:

а) завжди стався до себе як до обдарованої, доброї і порядної людини;

б) вважай себе гідним любові, поваги й усього найкращого в житті;

в) ти такий як усі.
4. Щоб реально оцінювати власні можливості треба:

а) працювати над тим, що можемо змінити, і навчитися жити з тим, чого змінити не можна;

б) не звертати увагу на свої недоліки;

в) натхненно працювати над своїми сильними якостями.
5. Дискримінація – це

а) зневажливе ставлення до людини, обмеження чи позбавлення будь – яких прав за певними ознаками;

б) процес, при якому формується дружний колектив;

в) діяльність людини з метою створення умов для свого життя та розвитку.
6. Толерантність – це

а) зневажливе ставлення до людини, обмеження чи позбавлення будь – яких прав за певними ознаками;

б) процес, при якому формується дружний колектив;

в) здатність поважати погляди й уподобання інших людей, терпиме ставлення до відмінностей, які існують між людьми.

7. За якою ознакою групу людей можна назвати командою:

а) всі мають спільну мету і кожен воює за своє лідерство і дбає лише про себе;

б) всі мають спільну мету і кожен намагається працювати на повну силу;

в) якщо кожен воює за своє лідерство і дбає лише про себе.


8. Чому вчить байка Крилова про лебедя, рака і щуку, які тягли воза в різні боки?

а) це є приклад неефективної групи, яку не можна назвати командою;

б) це є приклад групи, яку можна назвати командою;

в) це є приклад дружної групи.
9. Емоції – це

а) сталі переживання, які людина відчуває щодо себе, інших людей або подій;



б) миттєва реакція на якусь подію, людину, тварину;

в) обмін повідомленнями між людьми.


10. Почуття - це

а) сталі переживання, які людина відчуває щодо себе, інших людей або подій;

б) миттєва реакція на якусь подію, людину, тварину;

в) обмін повідомленнями між людьми.
11. Назвіть приємні почуття:

а) страх, гнів, образа;



б) задоволення, вдячність, цікавість.
12. Вміння поставити себе на місце іншого, зрозуміти і відчути те, що й він – це

а) почуття;

б) емоції;

в) співчуття.


Тест

Розділ ІІІ «Фізичне здоров’я»


  1. Хочеш бути здоровим:

а) рухайся, загартовуйся, відпочивай;

б) нічого не роби;

в) більше відпочивай.
2. Щоб стати сильним, спритним і витривалим треба:

а) більше відпочивати;



б) робити фізичні вправи;

в) робити тільки ранкову зарядку.


3. Який вид спорту краще обрати в твоєму віці?

а)важка атлетика і атлетична гімнастика;

б) екстремальні види спорту;

в) плавання, гімнастика, лижі, фігурне катання.
4. Вибери неправильне твердження:

а) якщо ти захворів, заняття фізичною культурою та спортом слід обов’язково продовжувати;

б) сильний біль – сигнал для припинення занять фізичною культурою та спортом;

в) перед тренуванням не наїдайся, пообідай не пізніш як за півтори години до нього.
5. Загартовування – це

а) процедури оздоровлення за допомогою повітря, сонця і води;

б) фізичні вправи під час уроків фізичної культури;

в) заняття танцями.
6. Назви відповідну формулу загартованості:

а) поступовість, дозованість;

б) поступовість, систематичність;

в) поступовість, систематичність, дозованість.
7. Вибери неправильне твердження:

а) в басейн візьми з собою мило, рушник, купальник (плавки), гумову шапочку і гумові капці;

б) перед басейном ретельно вимийся з милом і відвідай туалет;

в) плавай в басейні без гумової шапочки.
8. Яка товщина криги безпечна для зимових розваг?

а) більш як 15 сантиметрів;

б) більш як 10 сантиметрів;

в) більш як 5 сантиметрів.

9. Вибери зайву ознаку надмірного стресу:

а) постійно хочеться спати;

б) збільшуються розумові здібності, покращуються оцінки;

в) болить голова, спина, живіт, виникає біль у м’язах.


10. Середня тривалість сну підлітків і молодих людей має становити:

а) 8,5 годин;

б) 7 годин;

в) 10 годин.
11. Що обов’язково слід робити перед сном?

а) дивитися фільми жахів;



б) провітрити кімнату, помитися, почистити зуби;

в) грати в рухливі ігри.


12. Вибери правильне твердження:

а) захоплення електронними забавками не відволікає від навчання , спорту, живого спілкування з родиною і друзями;

б) найкращий відпочинок – це телевізор або комп’ютер;

в) щоб навчання не шкодило здоров’ю треба регулярно робити вправи для очей і постави та правильно обирати, складати і носити рюкзак.

Тест

Розділ ІV «Соціальне благополуччя»
1. Який документ у 1989 році прийняла Організація Об’єднаних Націй (ООН)? :

а) Конвенцію про права дитини;

б) Конституцію України;

в) Кодекс учнів загальноосвітніх шкіл.
2. Вибери неправильне твердження:

а) кожна дитина має право на любов, піклування, повноцінне харчування й лікування у першу чергу;



б) кожна дитина може бути примусово залучена до тяжкої праці;

в) кожна дитина має право на освіту, відпочинок, дозвілля, заняття спортом чи мистецтвом.


3. Якщо порушуються твої права, ти ?

а) промовчиш і будиш терпіти;

б) втечеш з дому;

в) будеш шукати захисту своїх прав у батьків, в школі, в міліції.
4. Спілкування - це

а) обмін думками, враженнями, повідомленнями з іншими людьми;

б) процес головного мозку, при якому відбувається запам’ятовування інформації;

в) миттєва реакція на певну подію.
5. Вибери правильні способи спілкування

а) вербальний і невербальний;

б) вербальний і груповий;

в) груповий і невербальний.
6. Невербальне спілкування, це спілкування за допомогою:

а) слів і міміки;

б) слів і жестів;

в) жестів, міміки, положення тіла.
7. Вербальне спілкування, це спілкування за допомогою:

а) слів і міміки;



б) слів;

в) жестів, міміки, положення тіла.

8. Назви найголовніші навички спілкування:

а) уміння говорити;

б) уміння слухати;

в) уміння говорити і слухати.
9. Що є запорукою рівноправних стосунків під час спілкування:

а) пасивна поведінка;



б) упевнена поведінка;

в) агресивна поведінка.


10. Вибери те, що характеризує справжнього друга:

а) завжди готовий вислухати друга і допомогти;

б) дружить тільки для власної вигоди;

в) має гарні іграшки, але нікому їх не дає.
11. Якщо побачив, що когось б’ють чи кривдять, ти -

а) будеш спостерігати, чим сварка закінчиться;



б) не будеш байдужим, намагаєшся припинити насилля;

в) скоріше покинеш місце сварки, щоб не стати теж постраждалим.


12. Вибери правильне твердження:

а) ВІЛ передається через спілкування;

б) ВІЛ можна заразитися, користуючись спільним басейном, туалетом, ванною;

в) ВІЛ передається через кров.


Тест
Розділ V «Безпека у побуті і навколишньому середовищі»
1. Назви умови горіння.

а) горіння виникає за наявності горючих матеріалів;

б) горіння виникає за наявності горючих матеріалів та джерела запалювання;

в) горіння виникає за наявності горючих матеріалів, джерела запалювання та кисню.
2. До негорючих речовин належать:

а) вода, пісок, каміння, цегла;

б) дерево, папір, солома;

в) бензин, тканина, газ.
3. Знайди неправильне твердження:

а) ставити телевізор в ніші меблевої стінки та класти на нього речі дуже небезпечно;



б) в разі потреби можна сушити одяг над газовою плитою;

в) користуватися несправними електроприладами заборонено.


4. Як правильно вибратись із задимленого приміщення?

а) швидко рухатись вперед, шукаючи вихід;



б) опуститись на підлогу, затулити рот і ніс тканиною, повзком вибиратися із задимленого приміщення уздовж стіни;

в) затулити рот і ніс тканиною, швидко рухатись вперед, шукаючи вихід.


5. Знайди правильне твердження:

а) у разі необхідності залишай ключі від квартири під килимком;

б) якщо тобі подзвонили в двері, треба відкрити двері і подивитися, хто прийшов;

в) не вихваляйся дорогими речами перед друзями, а тим паче перед сторонніми людьми.
6. Знайди правильне твердження:

а) щоб скоріше прийти додому увечері можна йти де завгодно, але щоб шлях був найкоротший;



б) гуляючи на дворі поводься спокійно і впевнено;

в) з дому можна взяти на прогулянку будь – яку річ, головне щоб здивувати своїх друзів.

7. Для прогулянки та ігор небезпечними є місця:

а) спортивний майданчик;



б) будівельний майданчик, кар’єри, старі шахти;

в) парк, дитячий майданчик.


8. Чого не можна робити, якщо ти опинився у натовпі:

а) треба рухатись у тому ж напрямку і з такою ж швидкістю, як усі;



б) якщо щось у тебе упало треба негайно його підняти, бо воно загубиться;

в) рухаючись у натовпі, зігни руки в ліктях і притисни їх до тулуба.


9. Назви дії, які в ніякому разі не можна робити:

а) гуляти надворі з друзями;

б) казати батькам, куди і з ким йдеш гуляти;

в) псувати обладнання ліфтів, дитячих майданчиків, під’їздів.
10. Оберіть правильну відповідь:

а) захищає природу той, хто вмикає без потреби електричні прилади;



б) захищає природу той, хто здає макулатуру;

в) захищає природу той, хто не виходить з лісу без оберемка квітів.


11. Чого не можна робити, якщо ти опинився під час грози:

а) сховатися у заглибленні (ямі, яру);



б) накритися плащем і дзвонити мобільним телефонам всім, розповідаючи про свої пригоди;

в) не ховатися під високим деревом.


12. Вибери ознаки небезпечного місця для купання:

а) обривистий берег, стрімка течія;



б) розлитий бензин, бите скло, інше побутове сміття;

в) чистий берег (пісок, галька), рятувальна служба, буйки, що обмежують акваторію для купання.

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал