Тема Мовленнєвий етикет спілкування Складання діалогів з використанням лексики з теми



Скачати 375.57 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації11.05.2017
Розмір375.57 Kb.
ТипМетодичні рекомендації
  1   2   3
Завдання з методичними рекомендаціями для самостійної роботи

Тема 1. Мовленнєвий етикет спілкування

Складання діалогів з використанням лексики з теми.

10 годин
Мета: сформувати уміння та навички дiалогiчного мовлення, вдосконалити мовленнєву компетенцiю, сформувати репродуктивні граматичні навички.
Зміст самостійної роботи

1. Cкладання діалогів з використанням ввічливих форм звертання.

2. Cкладання діалогів з використанням ввічливих форм вітання, прощання.

3. Cкладання діалогів з використанням ввічливих форм прохання і подяки.

4. Cкладання діалогів з використанням ввічливих форм знайомства і запрошення.

5. Cкладання діалогів з використанням ввічливих форм привітань і побажань.



Література


  1. B. S. Ostrovsky. Conversation Topics.- М., 1981.-144 c.

  2. Stuart Redman. English Vocabulary in Use.-Cambridge University Press, 2008.-264 p.

  3. Верба Л.Г., Верба Г.В. Граматика сучасної англійської мови. Довідник; Київ, « Логос», 1997 р. – 352с.

  4. Шпак В.К. Англійська мова: Навч. посібник.- К.: «Вища школа», 1995.-239с.


Методичні рекомендації
При складанні діалогів слід використовувати нову лексику та мовні кліше з теми. Варто звернути увагу на етикет ділового спілкування. Складаючи діалоги слід звернути увагу на правильне вживання граматичних конструкцій , орфографію та правильний порядок слів у реченнях. При виконанні самостійної роботи використайте наступні фрази:

- Glad to see you.

- Nice to meet you.

- How are you?

- Excuse me.

- Where are you from?

- What is your address?

- What is the matter?

- Would you like…?

- I do not mind…?

- How was the …?

- Why do not we…?

- I am sorry, but…

- I think…

- I agree with …
Питання для самоперевірки

1. What are the polite forms of greetings?

2. How can you greet people?

3. How do you invite people?

4. What do you know about polite forms of greetings?

5. How can you say good-bye?

6. How do you apologize?

7. Do you often congratulate people? How?

8. What polite requests do you use?

Завдання з методичними рекомендаціями для самостійної роботи

Тема 1. Мовленнєвий етикет спілкування

Складання діалогів про час і дату.

4 години
Мета: сформувати уміння та навички дiалогiчного мовлення, вдосконалити мовленнєву компетенцiю, сформувати репродуктивні граматичні навички.
Зміст самостійної роботи

1. Cкладання діалогів про час і дату.

2. Cкладання діалогів «Дата, час, погода».

Література


  1. B. S. Ostrovsky. Conversation Topics.- М., 1981.-144 c.

  2. Comfort J. Effective Socializing. – Oxford: Oxford University Press, 2006.

  3. Grellet F. Reading Skills. – Cambridge University Press, 2007.

  4. Soars L. & J. New Headway English Course. Intermediate Student’s Book. – Oxford: Oxford University Press, 2009.

  5. Stuart Redman. English Vocabulary in Use.-Cambridge University Press, 2008.-264 p.

  6. Английский минимум для общения / Русско-английский разговорник/ - К.: Пороги, 2002.

  7. Формановская Н.И., Шевцова С.В. Речевой этикет. Русско- английские соответствия. – Москва: Высшая школа, 2004.

  8. Шпак В.К. Англійська мова: Навч. посібник.- К.: «Вища школа», 1995.-239с.


Методичні рекомендації
При складанні діалогів слід використовувати нову лексику та мовні кліше з теми. Варто звернути увагу на етикет ділового спілкування. Складаючи діалоги слід звернути увагу на правильне вживання граматичних конструкцій , орфографію та правильний порядок слів у реченнях. При виконанні самостійної роботи використайте наступні фрази:

  • What time is it now?

  • Could you tell me the time, please?

  • Yes, it’s ten past nine.

  • Thank you.

  • You are welcome.

  • Are you doing anything special on Saturday night?

  • No, I don’t think so. Why?

  • The days are quite long now, aren’t they?

  • Next Saturday is Midsummer Day.

  • Midsummer Day? That’s June 22, isn’t it?

  • Yes, that’s right. I am always sorry when summer ends.

  • But I wouldn’t like to have summer weather all the time. I like spring and autumn, too.

  • Yes, spring and autumn are sometimes pleasant.

  • It’s winter I don’t like. Do you like winter?

  • No, I don’t like winter. The days are so short and the weather is so cold.

  • Excuse me, could you tell me what’s the time by your watch now? It seems to me, my watch is slow.

  • And what’s the day today?


Питання для самоперевірки

1. What are the polite forms of greetings?

2. How can you apologize for being late?

3. How do you ask about the weather?

4. What do you know about weather and climate in Great Britain?

5. How can you tell the time?

6. Do you often speak about the weather?

7. How often do you listen to the weather forecast?



8. Is it always true?

Завдання з методичними рекомендаціями для самостійної роботи

Тема 1. Мовленнєвий етикет спілкування.
Складання повідомлення щодо прогнозу погоди.

2 години
Мета: : сформувати уміння та навички монологiчного мовлення, вдосконалити мовленнєву компетенцiю, сформувати репродуктивні граматичні навички; розвивати творче мислення, виховувати культуру мовлення і шанобливе ставлення до ближнього, розширювати свій кругозір.

Зміст самостійної роботи
Cкладання повідомлень щодо прогнозу погоди.

Література


  1. B. S. Ostrovsky. Conversation Topics.- М., 1981.-144 c.

  2. Stuart Redman. English Vocabulary in Use.-Cambridge University Press, 2008.-264 p.

  3. Верба Л.Г., Верба Г.В. Граматика сучасної англійської мови. Довідник; Київ, « Логос», 1997 р. – 352с.

  4. Шпак В.К. Англійська мова: Навч. посібник.- К.: «Вища школа», 1995.-239с.


Методичні рекомендації
При складанні повідомлень слід використовувати нову лексику та мовні кліше з теми. Варто звернути увагу на етикет ділового спілкування. Складаючи повідомлення, слід звернути увагу на правильне вживання граматичних конструкцій , орфографію та правильний порядок слів у реченнях. При виконанні самостійної роботи використайте наступні фрази:

  • The year is divided into four seasons: spring, summer, autumn, winter. Each season has three months.

  • Spring begins in … and ends in …

  • The three summer months are …

  • In summer the weather gets …

  • The days are … and the nights are…

  • Autumn is the season of harvesting.

  • The days get…

  • Winter lasts for three months…

  • The temperature is …

  • According to the weather forecast which I’ve heard on the radio report in the morning, it will be …

  • The snow began to melt in March.

  • The rainfall came on in the night.

  • It was a spring weather yesterday.

  • Last year we had a severe winter.

  • After the thunderstorm we saw a rainbow in the sky.


Питання для самоперевірки


  1. How will you describe the weather in spring?

  2. What can you say about the weather in summer?

  3. What is the weather like in winter?

  4. What is your favourite season?

  5. The weather is a favourite conversational topic in England, isn’t it?

  6. Do you find this topic of conversation interesting? Why?

  7. What kind of weather do you like the best?

  8. Where do you get the weather forecast from? Do you believe it?

  9. Do you know the weather forecast for tomorrow?

  10. Do you often speak about the weather?

  11. How often do you listen to the weather forecast?


Завдання з методичними рекомендаціями для самостійної роботи

Тема 1. Мовленнєвий етикет спілкування
Написання рефератів на тему «Пори року».

2 години
Мета: сформувати уміння та навички монологiчного та діалогічного мовлення, вдосконалити мовленнєву компетенцiю, сформувати репродуктивні граматичні навички; розвивати творче мислення, виховувати культуру мовлення і шанобливе ставлення до ближнього, розширювати свій кругозір.
Зміст самостійної роботи
Написання рефератів на тему «Пори року».
Лiтература:

1. Авраменко В.І. Засоби комунікації в зовнішньоекономічній діяльності. – К.: Укоопосвіта, 2001.

2. Английский минимум для общения / Русско-английский разговорник/ - К.: Пороги, 2002.

3. Формановская Н.И., Шевцова С.В. Речевой этикет. Русско- английские соответствия. – Москва: Высшая школа, 2004.

4. Comfort J. Effective Socializing. – Oxford: Oxford University Press, 2006.

5. Grellet F. Reading Skills. – Cambridge University Press, 2007.

6. Soars L. & J. New Headway English Course. Intermediate Student’s Book. – Oxford: Oxford University Press, 2009.

Методичні рекомендації

Вимоги до написання реферату

Реферат з англiйської мови – це наукова робота, яка мiстить систематизовану iнформацiю стосовно вибраної студентом теми. Обсяг реферату становить вiд 4 друкованих сторiнок формату А 4, шрифт Times New Roman, розмiр 14, мiжрядковий iнтервал 1,5, розмiр полiв: лiве – 25мм, праве – 10мм, верхнє – 15мм, нижнє – 15мм. Реферат повинен мiстити лiтературнi матерiали, а також власнi дослiдження i власну думку з даної проблеми.

Реферат повинен вiдповiдати вимогам, якi ставляться до наукової роботи.

Студент повинен:

- чiтко i послiдовно викладати матерiал;

- подати точнi формулювання понять, якi розглядаються у рефератi;

- навести переконливi аргументи стосовно власної думки;

- обгрунтувати висновки;

- список використаних джерел оформити згiдно iз вимогами ВАК України



Структура реферату:

- титульний аркуш;

- змiст;

- вступ;

- роздiли реферату;

- список використаних джерел;

- додатки (за необхiдностi).

Титульний аркуш є першою сторiнкою реферату, на якому зазначаються: назва вiдомства, якому пiдпорядковується дана установа, назва самої установи; структурний пiдроздiл i вiдповiдна циклова комiсiя; нижче йде напис: Реферат з англiйської мови; тема реферату; шифр i назва спецiальностi студента, форма навчання та прiзвище, iм'я, по батьковi виконавця; мiсце для написання прiзвища, iменi та по батьковi, наукового ступеня рецензента; оцiнка, виставлена рецензентом; мiсто та рiк написання реферату.
Змiст потрiбно подавати на другiй сторiнцi роботи пiсля титульного аркуша. Змiст повинен мiстити структурнi елементи у такiй послiдовностi: вступ; перелiк назв всiх роздiлiв, параграфiв i пунктiв; висновки роботи; список використаних лiтературних джерел; додатки (при необхiдностi); номери сторiнок.
Вступ повинен починатися з нової сторiнки i його обсяг не повинен перевищувати однiєї сторiнки. У вступi автор розкриває актуальнiсть вибраної теми й обгрунтовує необхiднiсть її виконання.
В основнiй частинi реферату розкривається суть даної теми. Написання її розпочинають з наступної сторiнки пiсля вступу. Вона може включати такi роздiли:

  1. короткий аналiтичний огляд лiтератури (стан проблеми);

  2. роздiли i параграфи, якi вiдображають необхiднi вiдомостi про предмет дослiдження i є достатнiми для розкриття сутностi даної теми;

  3. результати виконаної роботи.

Реферат присвячується вузькiй обранiй темi дослiдження, тому авторовi необхiдно обмежитись розглядом вибраної теми, а не всiєю проблемою в цiлому.

Текст реферату повинен вiдповiдати таким вимогам:

- автор використовує повну i достовiрну iнформацiю з посиланням на лiтературнi джерела та критично оцiнює наведену iнформацiю;

- повинен мiстити логiчне i послikдовне викладення матерiалу;

- мати композицiйну цiлiснiсть;

- висновки мають бути обгрунтованi;

- мова викладення має бути чiтка i лаконiчна вiдповiдно до норм лiтературної мови.

Роздiли автор може подiляти на пiдроздiли i пункти.
Висновки в текстi розмiщуються пiсля викладення сутi реферату i починаються з нової сторiнки. Вони є узагальненням наведених результатiв дослiдження i повиннi викладатися чiтко i лаконiчно. У висновках автор коротко висвiтлює суть розглянутої теми дослiдження.
Список використаних джерел подається на окремiй сторiнцi i є сукупнiстю бiблiографiчних вiдомостей про використанi документи або частини документiв, якi наводить автор за визначеними вимогами. Виконується мовою оригiналу. Використанi джерела рекомендується розмiщати в мiру їх посилання у текстi реферату пiд порядковим номером. Допускається також застосовувати посилання в алфавiтному порядку за першими лiтерами прiзвища авторiв або назв творiв.
Питання для самоперевірки


  1. Which seasons is the year divided into?

  2. How many months does each season have?

  3. How will you describe the weather in spring?

  4. What are the summer months?

  5. What can you say about the weather in summer?

  6. What is ripening in our orchards in autumn?

  7. What is the weather like in winter?

  8. What is your favourite season?

  9. Why do many students like summer very much?

  10. The weather is a favourite conversational topic in England, isn’t it?

  11. Do you find this topic of conversation interesting? Why?

  12. What kind of weather do you like best?

  13. What is the best season for tourism?


Завдання з методичними рекомендаціями для самостійної роботи

Тема 2. Лексичний мінімум основ міжкультурної свідомості з визначенням взаємостосунків та відмінностей між Україною та країною, мова якої вивчається.
Складання повідомлень про клімат та погоду країни,мова якої вивчається.

4 години
Мета: сформувати уміння та навички монологiчного мовлення, вдосконалити мовленнєву компетенцiю, сформувати репродуктивні граматичні навички; розвивати творче мислення, виховувати культуру мовлення і шанобливе ставлення до ближнього, розширювати свій кругозір.
Зміст самостійної роботи


  1. Складання повідомлень про клімат країни,мова якої вивчається.

  2. Складання повідомлень про погоду країни,мова якої вивчається.


Лiтература

1. Авраменко В.І. Засоби комунікації в зовнішньоекономічній діяльності. – К.: Укоопосвіта, 2001.

2.Английский минимум для общения / Русско-английский разговорник/ - К.: Пороги, 2002.

3. Формановская Н.И., Шевцова С.В. Речевой этикет. Русско-английские соответствия. – Москва: Высшая школа, 2004.

4. Comfort J. Effective Socializing. – Oxford: Oxford University Press, 2006.

5. Grellet F. Reading Skills. – Cambridge University Press, 2007.



6. Soars L. & J. New Headway English Course. Intermediate Student’s Book. – Oxford: Oxford University Press, 2009.

Методичні рекомендації
При складанні повідомлень слід використовувати нову лексику та мовні кліше з теми. Варто звернути увагу на етикет ділового спілкування. Складаючи повідомлення, слід звернути увагу на правильне вживання граматичних конструкцій , орфографію та правильний порядок слів у реченнях. При виконанні самостійної роботи використайте наступні фрази:

  • The year is divided into four seasons: spring, summer, autumn, winter.

  • Each season has three months.

  • In spring, nature awakens…

  • The trees are …

  • The blossoms …

  • Spring is the revival of nature …

  • In summer the weather gets warmer …

  • The days are long and the nights are short.

  • Autumn is the season of harvesting …

  • In winter the sun shines rarely. It rises …

  • It's cold.

  • Lakes, rivers and streams are frozen …

  • The roads are …

  • There is no climate in England, only weather.

  • We can’t really count on its being fine or rainy, warm or cold.

  • The British Isles are situated …

  • The climate is mild and …

  • There is an abundance of rainfall in the west.

  • There are thick fogs which last for days and weeks at a time during autumn and winter.

  • The outstanding features of the climate of Britain its humidity, mildness and variability.


Питання для самоперевірки


  1. How will you describe the weather in spring?

  2. Which seasons is the year divided into?

  3. How many months does each season have?

  4. What are the summer months?

  5. What can you say about the weather in summer?

  6. What is ripening in our orchards in autumn?

  7. What is the weather like in winter?

  8. What is your favourite season?

  9. Why do many students like summer very much?

  10. Which seasons is the year divided into?

  11. The weather is a favourite conversational topic in England, isn’t it?

  12. Do you find this topic of conversation interesting? Why?

  13. What kind of weather do you like the best?

  14. Where do you get the weather forecast from? Do you believe it?

  15. Do you know the weather forecast for tomorrow?

  16. Do you often speak about the weather?

  17. How often do you listen to the weather forecast?


Завдання з методичними рекомендаціями для самостійної роботи

Тема 2. Лексичний мінімум основ міжкультурної свідомості з визначенням взаємостосунків та відмінностей між Україною та країною, мова якої вивчається.
Складання повідомлень про столицю країни, мова якої вивчається.
2 години
Мета: сформувати уміння та навички монологiчного мовлення, вдосконалити мовленнєву компетенцiю, сформувати репродуктивні граматичні навички; розвивати творче мислення, виховувати культуру мовлення і шанобливе ставлення до ближнього, розширювати свій кругозір.
Зміст самостійної роботи
Складання повідомлень про столицю країни,мова якої вивчається.

Лiтература

1. Авраменко В.І. Засоби комунікації в зовнішньоекономічній діяльності. – К.: Укоопосвіта, 2001.

2.Английский минимум для общения / Русско-английский разговорник/ - К.: Пороги, 2002.

3. Формановская Н.И., Шевцова С.В. Речевой этикет. Русско-английские соответствия. – Москва: Высшая школа, 2004.

4. Comfort J. Effective Socializing. – Oxford: Oxford University Press, 2006.

5. Grellet F. Reading Skills. – Cambridge University Press, 2007.

6. Soars L. & J. New Headway English Course. Intermediate Student’s Book. – Oxford: Oxford University Press, 2009.
Методичні рекомендації
При складанні повідомлень слід використовувати нову лексику та мовні кліше з теми. Варто звернути увагу на етикет ділового спілкування. Складаючи повідомлення, слід звернути увагу на правильне вживання граматичних конструкцій , орфографію та правильний порядок слів у реченнях. При виконанні самостійної роботи використайте наступні фрази:


  • The capital of Great Britain is …

  • It is situated on the river …

  • The … is the centre of London.

  • It is divided into …

  • The City is …

  • The West End …

  • The East End …

  • Westminster …

  • There are a lot of places of interest in …

  • The Houses of Parliament is …

  • The Queen lives …

  • The Prime Minister …

  • The famous museums …

  • The night life …

  • The popular parks are …



Питання для самоперевірки


  1. Where is the UK situated?

  2. What is the capital of this country?

  3. What river does London stand on?

  4. What is the main street in London?

  5. What churches and theatres can you find there?

  6. What places of interest in London do you know?

  7. Where is the Houses of Parliament situated?

  8. Who lives in Buckingham Palace?

  9. What famous museum is there in London?

  10. What squares in London do you know?


Завдання з методичними рекомендаціями для самостійної роботи

Тема 2. Лексичний мінімум основ міжкультурної свідомості з визначенням взаємостосунків та відмінностей між Україною та країною, мова якої вивчається.
Складання повідомлень про визначні місця країни, мова якої вивчається.
4 години

Мета: сформувати уміння та навички монологiчного мовлення, вдосконалити мовленнєву компетенцiю, сформувати репродуктивні граматичні навички; розвивати творче мислення, виховувати культуру мовлення і шанобливе ставлення до ближнього, розширювати свій кругозір.
Зміст самостійної роботи


  1. Складання повідомлень про визначні місця країни,мова якої вивчається.

  2. Складання повідомлень про пам’ятки історії та культури країни,мова якої вивчається.


Лiтература

1. Авраменко В.І. Засоби комунікації в зовнішньоекономічній діяльності. – К.: Укоопосвіта, 2001.

2.Английский минимум для общения / Русско-английский разговорник/ - К.: Пороги, 2002.

3. Формановская Н.И., Шевцова С.В. Речевой этикет. Русско-английские соответствия. – Москва: Высшая школа, 2004.

4. Comfort J. Effective Socializing. – Oxford: Oxford University Press, 2006.

5. Grellet F. Reading Skills. – Cambridge University Press, 2007.

6. Soars L. & J. New Headway English Course. Intermediate Student’s Book. – Oxford: Oxford University Press, 2009.

Методичні рекомендації
При складанні повідомлень слід використовувати нову лексику та мовні кліше з теми. Варто звернути увагу на етикет ділового спілкування. Складаючи повідомлення, слід звернути увагу на правильне вживання граматичних конструкцій , орфографію та правильний порядок слів у реченнях. При виконанні самостійної роботи використайте наступні фрази:


  • There are a lot places of interest in …

  • The … is the centre of London.

  • Westminster …

  • The famous churches are …

  • Westminster Abbey is famous for …

  • The Houses of Parliament is …

  • The famous museums …

  • The night life …

  • The popular parks are …

  • You can visit …

  • There you can find …

  • The Stone Hedge …

  • Old castles …

  • It is famous for …

  • The famous university towns are …

  • Stradford-upon-Avon is …


Питання для самоперевірки



  1. What places of interest in Great Britain do you know?

  2. Why are they famous?

  3. Where are they situated?

  4. Who are the famous British artists or architectors?

  5. Do you want to visit those places of interest?

  6. How old are they?


Завдання з методичними рекомендаціями для самостійної роботи



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал