Тема: «Ким бути?» Клас: учні 2-х класів Ціль



Дата конвертації10.12.2016
Розмір45 Kb.
Горлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 21

Виховна година на тему:

«Ким бути?»

Підготувала:

учитель І категорії Кальченко Л.М.

Тема: «Ким бути?»

Клас: учні 2-х класів

Ціль: Поглибити та розширити знання учнів про різноманітні професії, їх важливість, похождения. Вчити чітко і виразно читати вірші; розвивати пам'ять, повагу до людей різних професій.

Очікувані результати:


  • визначити важливість праці у житті людини;

  • поглибити знання про світ професій;

  • сприяти професійному самовизначенню учнів.

Методы и прийоми: бесіда з учнями, рольова гра.

Обладнання: ілюстрації, СД- програвач.

Попередня підготовка: роздати учням слова, підготувати ілюстрації професій


Хід виховної години

На дошці прислів’я: «Праця людину годує, а лінь марнує», «Бджола мала, а й та працює», «Що посієш, те й пожнеш».



Учитель. Уявімо собі таку картину: ні на виробництві, ні в школі ніхто нічого не робить. Що б сталося? Не працює електрик…

Учень. Немає світла, у квартирі темно, не працюють телевізори, холодильники, магнітофони, праски.

Учитель. Не вийшов на роботу пекар…

Учень. Усі залишилися без хліба, булочок, пиріжків.

Учитель. Вирішив відпочити кочегар…

Учень. Холодно в школі, вдома, в дитячому садку, в лікарні.

Учитель. А якщо всі хлібороби і доярки не вийдуть на роботу?

Учень. Не буде кому пекти хліб, виробляти масло, сир тощо.

Учитель. Життя – це праця і бережливість.

Учень. Як тільки вийдеш за поріг

Лишивши рідний клас,

Чимало сонячних доріг

Тобі укаже час –

Яку завгодно вибирай,

Професій безліч з краю в край.





Учитель. Сьогодні ми поговоримо про різноманітні професії та спробумо з’ясувати наскільки вони важливі в житті людей.

(Розгляд ілюстрації з професією - будівельник).

Зараз ми розкажемо про важливість професії – будівельника.

Учень. Ця професія виникла дуже давно. Люди завжди піклувалися про своє житло. Навіть первісна людина шукала печеру, де можна було б сховатися. Поступово знання людини розширювалися, удосконалювалися її вміння. З’явилися спеціалісти, які вміли краще за інших визначати, де, з яких матеріалів і як будувати. Дбали, щоб будівлі були довговічні і красиві. Поступово люди навчилися створювати матеріал для будівництва. Одним із найдавніших будівельних матеріалів є добре відома цегла. Цегла й нині – найпоширеніший будівельний матеріал. Вона не боїться вогню, вологи, вітру. Робота муляра на перший погляд здається нескладною, але він творить справжні дива: з окремих цеглинок зводить красиві, міцні споруди.

Учень. Муляр плечима торкнувся хмаринки!

Дім нам будує – не згає й хвилинки.

Рівно виводить він стіни в будові.

В нього підручний напоготові

Кран величезний! Сьогодні ще зрання

Цеглу доставив на риштування.

Кран беручкий, працювати не ліниться.

В муляра швидко робота скінчиться:

Ось домра остатнюю цеглинку

І заховається геть за хмаринку! (М. Познанська)



Учитель. Чому кажуть: «Білий хліб росте у чорній землі?». Це вже професія хлібороба. Саме він перетворює чорне поле у зелене: коли сходить посіяне зерно. Зелене перетворюється у золоте – коли достигають колоски. Золоте стає білим – коли виготовляють борошно. А ось коли хліб випечений – біле перетворюється на рум’яне.

Учень. Честь і слава хліборобам,

Що живуть в моїм селі!

Хлібороби хліб нам роблять,

Знайте й ви про це, малі.



Учень. Земля плодовита починається у працьовитій руці хлібороба. Хліб – праця багатьох людей. І їхня праця потрібна завжди і скрізь. Без хліба немає життя на землі.

Учень. Хто ж так смачно нам варить і пече?

Звичайно – це

Наш кухар, ніби боровик,

Надів біленьку шапку.

Готує нам він борщик

І запікає бабку.

Смычной у кухаря пиріг,

Чудова каша манна.

Він два про здоров’я всіх –

Йому подарка й шана!



Учень. Професія кухаря дуже відповідальна. Він знай всі тонкощі приготування їжі. А всі ми любимо смачненько попоїсти. І тоді ми звертаємося до кухаря.

Учитель. Що робить токар? Де можна собачите його роботу?

Учень. Професія токаря потрібна і відповідальна. Він виточує резня деталі на спеціальних верстатах.

Учень. Співає пісеньку й співає

Верстат у токарів!

Які в тій пісеньці слова?

У ній немає слів.

Та в ній звучить – хай знає всяк –

Подяка токарям:

Без них, малята, аж ніяк

Не обійтися нам!





Учитель. Сьогодні ви дізналися чимало нового про багато професій. І ким би ви не мріяли стати, яку б професію собі не обрали, кожен повинен добре знати свою справу, робити її чемно, вміло.

Гра. Діти вигадують професію і намагаються продемонструвати її.

Учитель. Обравши собі майбутню професію, пам'ятайте про головну для вас саме зараз, «професію школяра»

Спитай у мами і у тата,

Які професії у них.

Професій різних є чимало,

Сповна їх вистачить на всіх

Учень. Та є одна поміж професій

Якої вчаться всі в житті –

Вона для кожного найперша,

Якої вчитимешся й ти!

Учитель, лікар чи геолог,

Письменник, слюсар чи кресляр –

Всі називають головною

Одну професію – школяр!





Рефлексія. Діти передають по черзі мікрофон, висловлюючи свої думки про виховну годину.

Використана література:



Журнал «Початкова освіта» №8 – 2009р.,

Збірка дитячих творів Марії Познанської, «Бібліотека воителе початкових класів» №6-7 – 2006р.

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал