Тема. Друзі пізнаються в біді



Скачати 22.23 Kb.
Pdf просмотр
Дата конвертації02.04.2017
Розмір22.23 Kb.

2 клас
Читання
Тема. Друзі пізнаються в біді.
Микола Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку.»
Мета. Вчити дітей виразно читати казку, формувати вміння визначати дійові особи, давати їм характеристику, сприяти розвиткові вміння складати план спонукати до роботи в колективі та самостійно, виховувати бажання допомагати всім, хто цього потребує.
Обладнання: мікрофон, портрет М. Трублаїні, малюнки рибки, жабки, горобчика, лебедя,
сюжетні малюнки, індивідуальні картки, записи на дошці.
Хід уроку
I. ЕТАП орієнтації .
1. Створення сприятливого психо-емоційного клімату.
а) Діти, до нас в клас завітали гості.
Поверніться до них і привітайтесь.
б) Станьте, діти, підтягніться,
одне одному гарненько посміхніться,
на урок старання не забудьте взяти,
сядьте всі рівненько, будем працювати.
в) Всі готові до уроку?
Тож гаразд, часу не гаєм, і урок розпочинаєм.
2. Девіз уроку: «Добре читаємо, все пам’ятаємо, швидко міркуємо, правильно відповідаємо.»
II. ЕТАП покладання мети та оголошення теми уроку.
1. Оголошення теми уроку.
2. Мотивація навчальної діяльності.
-
Про що може бути ця казка, судячи по заголовку?
Отож, цікаво буде дізнатися, що ж насправді відбулося.
3. Очікування від уроку.
III.ЕТАП проектування.
Сьогодні на уроці ми:
1) проведемо мовну розминку;
2) перевіримо домашнє завдання;
3) опрацюємо нову казку;
4) працюватимемо в групах, в парах;
5) гратимемо в ігри.
IV. ЕТАП організації навчальної діяльності.
1. Мовна розминка:
а) скоромовки;
б) розчитування за складовими таблицями.
2. Перевірка домашнього завдання.
Фізкультхвилинка
3. Вивчення нового матеріалу.
а) розповідь про автора Миколу Трублаїні;
б) ознайомлення з казкою М. Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку.
- Де жила рибка?

Читання вчителем.

Словникова робота («луною» за вчителем)
маленька срібляста білокрилий скрекотушка жабка горобчик рибка лебідь молодчик
- Чи є незрозумілі?
Наталочка
- Прочитайте двоскладові слова
- Чому Наталочка з великої букви
Читання тексту пошепки учнями
- Як пов’язані між собою слова 1 і 2 колонок? (З’єднують)

Аналіз змісту казки:
- Хто жив у глибокому озері?
- Кого зустрів великий білий лебідь?
- Що попливла шукати рибка?
- Чому вона плакала під очеретом?
- Про що розмовляли між собою рибка і жабка?
- Про що жабка попросила горобчика-молодчика?
- Чому горобчик полетів у садок?
- Чи допомогла горобчику Наталочка? Чим?

Робота в парах ( виконання завдань на карточках). Перевірка.

Читання казки в особах ( визначити дійових осіб).

Характеристика дійових осіб ( робота в групах ) – складання сенкану:
1. Хто?
2. Який? Який?
3. Що робить? Що зробив? Що зробив?
4. Скласти речення з чотирьох слів.
5. Дібрати слово, близьке за значенням.
Перевірка.
Фізкультхвилинка.

Складання плану (диференційована робота, вільний вибір варіантів):

I в.- поділити текст на логічно завершені частини, дібрати заголовки.
II в.-дібрати малюнки, підписати.
Складання плану
I варіант
II варіант
I
Поміть олівцем початок і кінець кожної
частини
Перевірка
Розглянь сюжетні малюнки
II
Доведи свою думку
Перевірка
Добери необхідні малюнки
III
Придумай заголовки
Підпиши малюнки
Спільне завдання
Вибір кращих заголовків та підписів для складання плану.

ідея казки
- Чого ж навчає нас ця казочка?( Відповіді дітей).
- Прочитайте речення із розсипаних слів:
2 5 1 4 7 3 8 6
приходити тим завжди допомогу цього на потребує хто
(Завжди приходити на допомогу тим, хто цього потребує.)
V. ЕТАП підсумковий
Гра « Мікрофон»
-
Яку казку читали?
-
Хто автор?
-
Чи відповідає змісту казки прислів я «Друзі пізнаються в біді»? Поясніть.
VI. ОЦІНЮВАННЯ

самооцінювання
-
Чи здійснилися ваші очікування?

оцінювання вчителем.
VII. ДОМАШНЄ завдання
Виразно читати і переказувати казку за планом ( с.68-70).


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал