Стратегія розвиткуі Зеленодоль



Сторінка1/10
Дата конвертації17.03.2017
Розмір0.83 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10

Стратегія розвиткуі Зеленодольської територіальної громади та соціального партнерства до 2020 р., розроблена за підтримкою компанії ДТЕК

gerbb dtek_logo_2012_23nov

СТРАТЕГІЯ

розвитку Зеленодольської територіальної громади

до 2020 року


Розроблена за підтримки компанії ДТЕК

в рамках програми соціального партнерства



2016 рік

Зеленодольська міська обєднана територіальна громада

gerbb
Зеленодольська міська рада

вул. Енергетична, 15, м. Зеленодольськ,

Дніпропетровська обл., 53860

Тел.: (05655) 62292, 62205,

факс (05655) 62722;

gorsovetvk@ukr.net

http://zelenodolsk.com.ua/


dtek_logo_2012_23nov
Товариство з обмеженою відповідальністю ДТЕК ЕНЕРГО

вул. Льва Толстого, 57, БЦ «101 Tower»

Київ 01032, Україна
Тел.: +38 044 581 45 39

Факс: +38 044 581 45 52


http://spp-dtek.com.ua

http://dtek.com


Зміст

1.Вступ 4

1.Методологія та опис процесу роботи 5

2.Коротка характеристика Зеленодольської об’єднаної громади 7

4.SWOT – аналіз територіальної громади. 18

5.Бачення розвитку громади 20

6.Стратегічні напрями 21

7.Впровадження та моніторинг 36

9.Пріоритезація проектів 42

10.Склад Робочої групи з розробки Стратегії 45



  1. Вступ


Формування та розвиток нової, більш спроможної та інвестиційно привабливої Зеленодольської територіальної громади - тривалий процес, і запорукою його успіху є ретельний аналіз та вибір найефективніших інструментів розвитку. За умов обмеженості ресурсів їх ефективне використання є першочерговим завданням команди управлінців. Однак тільки спільними зусиллями, разом із соціально відповідальним бізнесом за умов найширшого залучення громадськості до процесу планування, вибору першочергових проектів та їх реалізації. Успіх можливий та досяжний.

Останнім часом спільне планування майбутнього бізнесом та владою стало гарною традицією. Зеленодольська об’єднана територіальна громада - одна з небагатьох в Україні, яка однією із перших розпочала складний шлях перетворень в процесі децентралізації, створення нового середовища для розвитку.

Визначення ключових точок зростання території сприятиме раціональному плануванню використання ресурсів. Нова, більша громада має вищий потенціал. Однак поки що має і більше проблем. Сильні сторони громади будуть використані для подальшого зростання. Це дасть поштовх до розвитку нових виробництв на основі сучасних технологій.

Сталий розвиток об’єднаної громади гуртуватиметься на Стратегії, розробленій усією громадою, із залученням фахівців.

Стратегія визначає, що саме потрібно зробити в м. Зеленодольську для підвищення якості життя його мешканців, підвищення конкурентоспроможності. Щоб відобразити зміни, які відбуваються в місті з часом, важливо переглядати Стратегію через кожні три роки, щоб вона залишалася актуальною та продовжувала пропонувати правильні рішення.

  1. Методологія та опис процесу роботи

Метою розробки Стратегії є

а) систематизація проблем територій і можливостей для розвитку з подальшим

виробленням і прийняттям двох або трьох стратегічних цілей по кожному з пріоритетних напрямів

б) розробкою стислого переліку обґрунтованих проектів, стратегічно важливих для території.

Шляхи досягнення стратегічної мети прописані у вигляді набору конкретних завдань, вирішення яких, на думку учасників робочих груп, є не тільки необхідною, але і достатньою умовою для того, щоб досягти бажаного результату. Обгрунтуванням для включення проекту в Стратегію є те, що його реалізація сприяє досягненню поставленої стратегічної мети.

 Такий підхід:

1) дозволяє обґрунтовано, системно підходити до відбору проектів,

2) дозволяє зрозуміти логіку і доцільність тих чи інших проектів для людей, які не брали участі у процесі; системне.

3) в кінцевому підсумку дозволяє впровадити системне, ефективне планування роботи – оскільки досягнення заздалегідь поставленої мети за допомогою реалізації проектів демонструє ефективність процесу.

Підготовка Стратегії відбувалася шляхом реалізації шести кроків.

Крок 1. Ініціація процесу стратегічного планування. Перша зустріч робочої групи для представлення методів планування, вимоги до Стратегії, структуру майбутнього документа, виробити ефективні робочі відносини з ключовими фігурами на місцях і, там, де це необхідно, почати підготовку аналітичних документів.

Крок 2 .Опитування думки мешканців міста

Опитування думки жителів проводиться шляхом інтерв’ю. . Крім цього, анкету передбачається розмістити засобах масової інформації.

Планується також провести опитування експертної думки депутатів міської ради, представників житлово-комунального господарства, закладів охорони здоров'я, підприємців міст.

Аналіз результатів опитування використовується для підготовки карти проблем, вибору як стратегічних цілей, так і окремих проектів Стратегії

Крок 3 . Підготовка карти проблем

Карта проблем об’громади розробляється на основі аналізу переліку проблем представленого органами місцевої влади, результатів опитування мешканців громади, експертних груп, думки представників підприємств,установ, організацій, інших аналітичних документів і матеріалів про об’єднану громаду..

У ході аналізу обговорюються всі типи існуючих проблем від великих до малих. Наприклад, від «ні пандуса» до «інваліди міста знаходяться в ізоляції від суспільного життя». Взаємопов'язані проблеми групуються, так як малі проблеми можуть бути частиною більш серйозних проблем. А деякі проблеми, хоча й різні на перший погляд, можуть бути взаємопов'язані, і рішення одних проблем може спричинити за собою поліпшення з інших проблем. Аналіз проблем дрібних і великих в їх взаємозв'язку один з одним, дає можливість пріоритезувати проблеми, відібрати наріжні та визначити шляхи їх для вирішення (власне проекти).

Потім визначаються та уточнюються а) причини виникнення та / або не вирішення проблем, б) протягом якого періоду часу існують проблеми, в) їх локалізація (в якій частині міста існують і який групи населення стосуються), г) кількість жителів, які відзначили дану проблему за результатами анкетування, а також в) ризики для міста, у разі їх не рішення (Додаток 3).

На основі карти проблем готуються пропозиції по цілях, які хоче досягти громада в рамках реалызації стратегії розвитку громади та соціального партнерства ДТЕК, пропонуються конкретні проекти

Крок 4. Завершення аналізу стану громади.

 Члени робочої групи з розробки Стратегії розвитку громади (в т.ч. - міський голова, його заступники, представники місцевого бізнес-спільноти, громадських організацій міста, затверджують SWOT-аналіз по пріоритетних напрямках, обговорюють пріоритетні цілі, які, по-перше, відображають отримані аналітичні дані і, по-друге, можуть бути вирішені за сприяння компанії ДТЕК.
Крок 5. Визначено ключові проекти. Найважливіша частина процесу. Відбувається процес підготовки обмеженої кількості узгоджених і важливих для громади проектів, які одночасно будуть вирішувати проблеми громади, сприяти досягненню поставлених цілей, і задовольняти усі зацікавлені сторони, і отримають від них підтримку в їх реалізації по кожному з пріоритетних напрямів. Вони складатимуть план реалізації, який розробляється на кожні наступні п’ять років.

Робочій групі для обговорення представляється розроблений перелік стратегічних цілей і завдань, які передбачається досягти, а також перелік проектів, які повинні бути виконані з метою вирішення завдань і досягнення поставлених цілей.

В процесі роботи визначається обґрунтованість висунення конкретних проектів, визначаються організації, відповідальні за їх виконання та організації, які можуть внести додатковий внесок у їх реалізацію (спів-фінансування).

Таким чином Цілі і завдання обговорені, підготовлена ​​ попередня версія Стратегії, визначені стратегічно важливі проекти, для реалізації яких знадобиться лобіювання на місцевому, регіональному або державному рівні.

Крок 6 - Розширене засідання Робочої групи та обговорення з громадськістю проекту Стратегії розвитку громади та соціального партнерства

Після громадського обговорення та внесення пропозицій, ухвалених робочою групою, на Підсумковому засіданні Робочої групи відбувається затвердження проекту Стратегії та передача його для ухвалення міської ради.




  1. Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал