Способи підготовки поверхонь для фарбування та обклеювання



Скачати 33.43 Kb.

Дата конвертації21.04.2017
Розмір33.43 Kb.

ПЛАН УРОКУ
Предмет: Технологія малярних робіт
Тема: Способи підготовки поверхонь для фарбування та обклеювання
Тема уроку: Підготовка і обробка металевих поверхонь під фарбування
Мета уроку: а)
Навчальна – сформувати систему знань з теми «Підготовка і обробка металевих поверхонь під фарбування», навчити учнів використовувати знання для вирішення практичних завдань. б)
Розвиваюча – розвивати навички роботи в співпраці, розвивати аналітичне, логічне мислення, ініціативу, формувати увагу, спостережливість, активність. в)
Виховна – виховати здатність учнів до самостійних дій, відповідальності, ініціативи, культуру навчального процесу, повагу до обраної професії. г)
Методична – оптимізація комплексно-методичного забезпечення уроку, формування в учнів професійного мислення.
Тип уроку: комбінований
Вид уроку: робота учнів у малих групах.
Час роботи: 1 година навчального процесу
Дидактичне забезпечення: завдання для учнів
Матеріально-технічне забезпечення: телевізор, DVD - програвач, диск
«Пофарбування металевих дахів», щітки, валик, скребок, шпатель, щітки по металу, терка для шліфування, засоби індивідуального захисту, наждачний папір, перетворювачі іржі, змивка ЛФМ, миючий засіб, кислота, розчинник,
ґрунтовка, пігмент-сурик залізний, зразки пофарбованої металевої поверхні, зразки труб, будівельний фен, пальник.
Міжпредметні зв’язки:
а)
Матеріалознавство – теми: «Грунтувальні склади та підмазувальні пасти» б)
Охорона праці – тема «Техніка безпеки при виконанні малярних робіт» в)
Виробниче навчання – теми: «Підготовка поверхонь під фарбування»
Зв’язок з попередніми темами:
а)
Гігієна праці і виробнича санітарія б)
Найменування та призначення ручного інструменту та пристроїв


Література:

Підручник «Малярні і шпалерні роботи» Г.М.Добровольський, Київ
«Вища школа» 1996р.

«Малярні роботи» інтегрований курс модульного навчання 1 частина,
Київ «Вікторія» 2006р.

Технічний каталог NOVOL

Каталог матеріалів фірми Тамбур

Каталог PUFAS

Каталог Kompozit

“Tikkurila” королева фарб – керівництво з фарбувальних робіт

Інструкція до будівельного фену

Інструкції з техніки безпеки

Карти операційного контролю якості ремонтно-будівельних робіт

Технологічна карта олійного пофарбування труб

ДБН Д 2.2 – 15 – 99
ХІД РОБОТИ
Організаційна частина:

Перевірка наявності учнів.

Перевірка готовності учнів до уроку.
Активізація знань:

Тема: Способи підготовки поверхонь для фарбування та обклеювання.

Тема даного уроку: Підготовка і обробка металевих поверхонь під фарбування.

Мета уроку: Сформувати систему знань з теми «Підготовка і обробка металевих поверхонь під фарбування», навчити учнів використовувати знання для вирішення практичних завдань.

Мотивація учнів: Демонстрація двох зразків металу по різному підготованих і пофарбованих.
Чим відрізняються ці зразки один від одного? Що вплинуло на різний зовнішній вигляд цих зразків? Який висновок можна зробити дивлячись на ці зразки? Від чого в першу чергу залежить якість пофарбування поверхні?

Пояснення характеру і послідовності роботи учнів на уроці.




Формування нових знань:

Завдання для роботи груп (робота груп з підручником і каталогами):
1 група:
Які технологічні операції виконують під час підготовки металевої поверхні під пофарбування, спираючись на ДБН?
Які інструменти використовують при очистці металевих поверхонь механічним способом?
Які індивідуальні засоби захисту необхідно застосовувати при механічному способі очистки поверхні?
Чому необхідно очищені від корозії металеві поверхні відразу грунтувати та яке призначення ґрунтувального складу?
Якою оліфою грунтують очищену металеву поверхню та який пігмент вводять в грнтувальні склади і яку він має властивість?
2 група:
В чому полягає хімічна очистка металевих поверхонь та яку кислоту найчастіше застосовують для цього і чому?
Чим промивають металеву поверхню після обробки кислотою?
Як правильно розвести кислоту водою і яких правил техніки безпеки слід дотримуватись при роботі з кислотою?
Які шпаклівки застосовують для нанесення на металеві поверхні, чим їх наносять і якого номеру наждачний папір застосовують для їх шліфування?
Як контролюється якість підготовки металевих поверхонь?
3група:
В яких приміщеннях можна застосовувати термічний спосіб очищення металу та в чому полягає цей спосіб?
Якщо на поверхні від полум’я пальника утворилась кіптява, чим
її змивають?
Яких правил техніки безпеки необхідно дотримуватись при роботі з будівельним феном?
Грунтувальні склади при нанесенні щітками або валиками на поверхню яку повинні мати в’язкість та чим вона визначається?
Наведіть приклади сучасних грунтівок по металу, якою щіткою їх можна наносити на чугунці радіатори?
4група:
Вимоги до поверхні, яка підлягає підготовці під пофарбування?
Для чого застосовують змивку ЛФМ?
Як застосовують перетворювачі іржі, яких видів вони бувають?
Як запобігти забризкуванню поверхні, яка не підлягає обробці лакофарбовими матеріалами?

Яких вимог, за санітарними правилами і нормами, необхідно дотримуватись з охорони навколишнього середовища при виконанні даних робіт?

Відповіді представників груп на теоретичні питання.

Перегляд відеозапису «Пофарбування металевих дахів» та його обговорення.
Закріплення матеріалу:


Завдання для груп:
За отриманим зразком труби скласти технологічну послідовність підготовки і обробки її різними способами під пофарбування.
Підведення підсумків:

Аналіз діяльності учнів в процесі всього уроку.

Повідомлення оцінок.

Видача домашнього завдання: скласти конспект за пройденим матеріалом та технологічну послідовність при підготовці металевої поверхні різними способами.
Викладач: Крутікова В.М.


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал