Склад методоб’єднання



Скачати 55.29 Kb.
Дата конвертації11.05.2017
Розмір55.29 Kb.
СКЛАД МЕТОДОБЄДНАННЯ


п/п

П І Б вчителя

Освіта


Стаж

Категорія, звання

Атестація

Предмет

Тема самоосвіти вчителя

1

Шкурко Тетяна Федорівна

вища

8

І

2009

українська мова,

укр. література, мистецтво, художня культура



Формування національної свідомості, любові до рідної землі, мови і свого народу на уроках української мови та літератури.

2

Аркадьєва Світлана Миколаївна

вища

21

І

2011

історія України,

всесвітня історія,

людина і світ, правознавство


Виховання патріотизму і національної самосвідомості під час вивчення історії.

3

Черненко Олена В’ячеславівна

вища

20

І

2011

російська мова,

російська

література


Самостійно-пізнавальна робота учнів на уроках російської мови

та літератури.



4

Тривайло Світлана Вікторівна

вища

14

вища,

старший учитель



2011

англійська мова

Нестандартні уроки як засіб розвитку пізнавального інтересу учнів при вивченні англійської мови

5

Гаврилова Марія Олександрівна

вища

11

ІІ

2009

англійська мова

Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови як засіб підвищення ефективності навчання.

6

Сечкарь Юлія Олександрівна

вища

5

ІІ

2011

історія України,

всесвітня історія



Особистісно-орієнтований підхід у вивченні історії

7

Лисицина Світлана Юріївна

вища

3

спеціаліст

2011

українська мова,

укр. література,

світова література


Індивідуалізація та диференціація у навчанні як шлях до подолання прогалин у знаннях учнів.

8

Мельник Юлія Леонідівна

вища

2

спеціаліст

___

українська мова,

укр. література,

англійська мова


Використання тестових технологій у процесі вивчення української мови та літератури.


ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ, НАД ВИРІШЕННЯМ ЯКИХ

ПОГЛИБЛЕНО ПРАЦЮЮТЬ УЧИТЕЛІ



з/п

ПІБ вчителя

Педстаж

В яких класах працює

Кваліфіка

ційна

категорія, педагогіч-не звання

Над якою темою працює вчитель

Форма звітування

(реферат,

метод.

розробка)

Загальний

За

фахом

1

Шкурко Тетяна Федорівна

7

7

8 – 12

І

Формування національної свідомості, любові до рідної землі, мови і свого народу на уроках української мови та літератури.

курсова робота

2

Аркадьєва Світлана Миколаївна

21

21

8 – 12

І

Виховання патріотизму і національної самосвідомості під час вивчення історії.

курсова робота

3

Черненко Олена В’ячеславівна

19

19

10 – 12

І

Самостійно-пізнавальна робота учнів на уроках російської мови

та літератури.



курсова робота

4

Тривайло Світлана Вікторівна

14

12

10-11

вища, старший учитель

Нестандартні уроки як засіб розвитку пізнавального інтересу учнів при вивченні англійської мови

курсова робота

5

Гаврилова Марія Олександрівна

11

7

10 – 12

ІІ

Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови як засіб підвищення ефективності навчання.

курсова робота


6

Сечкарь Юлія Олександрівна

5

2

11

ІІ

Особистісно-орієнтований підхід у вивченні історії

курсова робота

7

Лисицина Світлана Юріївна

3

3

8 – 12

спеціаліст

Індивідуалізація та диференціація у навчанні як шлях до подолання прогалин у знаннях учнів.

реферат

8

Мельник Юлія Леонідівна

2

2

9,12

спеціаліст

Використання тестових технологій у процесі вивчення української мови та літератури.

реферат


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал