Школі І ступеню (1-4 класи)



Дата конвертації13.01.2017
Розмір51 Kb.
Психологічна служба в системі освіти є складовою частиною державної системи охорони здоров’я громадян України і діє з метою виявлення та створення умов для розвитку особистості, дослідження особистісних відмінностей, які впливають на якість освітнього процесу; охорони психічного здоров’я учнів та вчителів, та в цілому сприяє поліпшенню якості освіти.

Цілі та задачі шкільного психолога:

а) у роботі з учнями:



  • Мета роботи психолога у школі І ступеню (1-4 класи): визначення індивідуальних тенденцій інтелектуального та особистісногого розвитку учнів, визначення ступеню адаптації до навчального процесу та причини дезадаптації;

Задачі:

  1. Визначити готовність до навчання першокласників, та надати рекомендації батькам та вчителям.

  2. Ведення нового державного стандарту, що до роботи з дітьми молодшого шкільного віку.

  3. Визначити ступінь адаптації до навчального процесу, причини дезадаптації першокласників та подальша робота з ними.

  4. Визначити ступінь розвитку пізнавальних процесів та надання рекомендацій. (1-4 класи)

  5. Визначити ступінь готовності переходу до 5-го класу (4 клас)

А) Визначити особливості невербального інтелекту учнів

Б) Визначити самооцінку дитини

В)Визначити мотиви навчальної діяльності

Г)Визначити рівень шкільної тривожності



  • Мета роботи психолога у школі ІІ ступеню (5-9 класи): визначення особливостей особистого розвитку учнів та особливостей обдарованості, вивчення навчальних мотивів та відносин, навчальних інтересів, схильностей та професійних намірів,.

Задачі:

  1. Визначити рівень адаптації 5-ти класників до навчання у середній школі

А) Визначити рівень шкільної тривожності

Б) Визначити міжособистісні та між групові відносини , та соціометричні статуси п’ятикласників.

2) Пошук та усунення у п’ятикласників причин ускладнень в процесі навчання відносно з початковими класами

3) Виявити дітей «групи ризику» в поведінці, та у навчанні, проведення психокорекційних заходів.

4) Пошук соціально обдарованих учнів, та подальша робота з ними(9кл)

5) Провести дослідження соціально-психологічного клімату класних колективів, надати рекомендації класному керівнику.

6) Визначити локус контролю учнів(7-9кл)

7) Здійснити профорієнтаційні заходи, надати допомогу в рішеннях до вибору професії(9кл)

8) Провести діагностику стану агресії учнів та подальша робота з нею (7-9кл)

9) Дослідити комунікативні здібності та надання рекомендацій.(8-9кл)

10) Визначити вектор спрямованності особистості учнів, надання рекомендацій вчителів, щодо організації навчального процесу.

(9кл)


  • Мета роботи психолог у школі ІІІ ступеню (10 – 11 класи) : вивчення рівня сформованості життєвих та професіональних планів, створення умов психологічного формування психічно-зрілої особистості з розвинутою самосвідомістю як основою для подальшого і професіонального самовизначення. Допомога у психологічній підготовці до майбутніх іспитів. Профілактика негативних соціальних явищ

Задачі:

  1. провести профорієнтаційні заходи; надати допомогу в рішеннях до вибору професії; Провести психологічні, виховні години присвячені вибору професії

  2. Вести просвітницьку роботу

  3. Дослідити комунікативні здібності.

  4. Визначити вектор спрямованості особистості учнів, надання рекомендацій вчителів, щодо організації навчального процесу.

  5. Допомогти дітям в преодоланні стресу, та здійснити психологічну підготовку до тестування .(11кл)

  6. Здійснювати профілактику торгівлі людьми, та профілактику жорстокого поводження с дітьми

  • У роботі з девіантними дітьми основною метою роботи психолога є сприяння налагодженню психологічного контакту з учнями «групи ризику» в навчанні та поведінці, створення і підтримка у школярів бажання до самовивчення та самовиховання

Задачі:

  1. Встановити причини соціального розладу

  2. Надати рекомендації батькам та вчителям в роботі з девіантними дітьми

  3. Провести консультації та бесіди з дітьми, батьками, вчителями;

  4. Дослідити риси особистісного розвитку

  • У роботі з обдарованими дітьми основною метою роботи психолога є виявлення осіб, які можуть бути віднесені до категорії «обдаровані»; вивчення їх особистості;

Задачі:

  1. Визначити інтелектуальний рівень

  2. Дослідити рівень невербальної креативності

  3. Дослідити пізнавальних процесів обдарованих учнів

  4. Вивчити комунікативні здібності обдарованих учнів

  5. Визначити соціально обдарованих учнів.

  6. Провести консультації та бесіди з батьками та вчителями, та надання рекомендацій

  • У роботі з вчителями основною метою роботи психолога є збагачення психологічної грамотності

  1. Провести психолого-педагогічних семінарів за проблемними темами;

  2. Надати рекомендацій щодо роботи з проблемними дітьми;

  3. Провести індивідуальні та групові бесіди та консультації

  4. Приймати участь у засіданнях педагогічної ради.

  • У роботі з батьками основною метою роботи психолога є підвищення педагогічної культури батьків та зміцнення співробітництва школи, сім’ї, щодо виховання учнів

Задачі:

  • Брати участь у батьківських зборах

  • Провести індивідуальні та групові бесіди та консультації

  • Надати рекомендації з питань виховання дітей та інформувати про вікові особливості дітей

  • У роботі щодо збереження здоров’я учнів та працівників основною метою роботи психолога сприяння збереженню психічного та психологічного здоров’я, сприяння створенню комфортного психологічного клімату в класних колективах

Задачі:

  • Виявити особливості психологічного клімату в класних колективах

  • Дослідити рівень адаптації до навчання

  • Здійснити психологічну підготовку до тестування




  • Підвищення власної кваліфікації – збільшувати свій професійний рівень:

Задачі:


У роботі з дітьми які мають особливі освітні потреби - психологічне забезпечення і соціально-педагогічний супровід інклюзивної освіти

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал