Шевцов В. Ю. Ш 37 Вість




Сторінка1/7
Дата конвертації10.03.2017
Розмір2.8 Kb.
  1   2   3   4   5   6   7

В.Ю. Шевцов





ВІСТЬ








2006


ББК Ш 37

Шевцов В.Ю. Ш 37 Вість . – Д АРТ-ПРЕС.2006. - с.


Найдавнішою, з відомих нині, світоглядною концепцією є відичний світогляд пращурів орійських народів, максимально наближений до сучасних концепцій та уявлень фізики, математики, кібернетики, інших природничих наук про оточуючий людину Всесвіт. З реконструкції відичного світогляду стає зрозумілим походження основних світових релігій, як спрощених відгалужень Відичної віри, що, в свою чергу, не лише виключає протистояння поміж ними, алей об’єднує їх в єдине ціле, в духовний світогляд третього тисячоліття.

3
Передмова. Зміна епох
На початку третього тисячоліття від народження Христового, епоху Риб змінить епоха Водолія. Земна вісь входить в сферу дії нового зодіакального сузір’я, в якому господарює Уран. Закінчується епоха впливу Сатурна і черговий етапу розвитку людства. Згідно з вірою наших пращурів, Відичною вірою, в епоху Риб господарює Чорнобог. В священній книзі арійських народів "Велесовій книзі" сказано "І ось Мати Сва співає про день той. І ми чекаємо Час Той, коли почнуть обертатись колеса Сварога. Цей час настане" (Книга Велеса, Троян III, 3-2). Згідно з календарем Божа (Буса Білояра) в 386 році нашої ери почалась Ніч
Сварога, люта епоха Риб для слов’ян. Зупинилось Старе і почало обертатись Нове Колесо Сварога, позначене непримиренною боротьбою Пітьми і Світла, падінням і злетом духовності Людства. Велична місія Ісуса Христа, що мала планетарне значення, не отримала логічного завершення, і під нашаруванням догматів "церковних пророків" християнство поступово перетворювалося в формальне, схоластичне вчення, а християнські церкви в усіх модифікаціях в служниці капіталу і державних егрегорів. Подібної катастрофи зазнала і спроба поновлення підвалин духовності, яку зробив пророк
Муххамед, заснувавши нову мусульманську релігію. Алена відміну від християнства, мусульманство виявилось більш приземленим і не створило тої трансфізичної надбудови, яка характерна для буддизму і християнства. На протязі епохи Риб стрімко розвивалась друга складова
"
Троїці" – інформаційна, але не в повному обсязі, а лише з акцентом на складову руйнації духовних підвалин суспільства і середовища існування людства взагалі. Найбільших успіхів людство досягло в цей час в аспекті власного самознищення. Розвиток суспільства будувався на системних законах капіталу, серед яких панує закон "прибутку. Максимального
прибутку можна досягти лишена обслуговуванні загальної для всіх людей сфери фізіологічних потреба тому сучасне суспільство будується не на канонах духу, а на задоволенні потреб тіла, його тваринної суті. Не тіло обслуговує душу, а душа стала рабинею тіла. Водночас така будова суспільства призводить ідо руйнації третьої складової "Троїці" – фізичної. Спостерігається генетичне і фізичне виродження найбільш розвинутої інформативно складової частини планетарного суспільства – білої раси, а саме суперхристиянського етносу. Казав Ісус Христос "не за словами, а за справами їхніми пізнаєте їх. І, якщо на початку християнство було потужним стимулом духовного сходження людства, то завдячуючи церкві маємо всі ознаки його духовного і фізичного виродження, розтління, руйнації. Втому виглядів якому перебувають сучасні християнські церкви, вони вичерпали себе, бо не можна, як казав Ісус Христос, служити одночасно Богові і мамоні; не можна рятувати однією рукою, коли інша топить. Тож на початку третього тисячоліття маємо від’ємну народжуваність в країнах білої раси, об’єднаних в суперхристиянський етнос, подвійну мораль до своїх і чужих, руйнацію духовного і суспільного середовища під гаслами глобалізації економіки, культури, суспільної моралі. Та знову повертаються Колеса Сварога, приходить епоха Водолія, в якій відбувається зміна Богів і зміна напрямку розвитку суспільства. Як слідує звіри наших пращурів, на зміну Чорнобогу приходить Кришень, який в епоху Водолія виливає нове відичне знання, наповнене "сонячним змістом. Тож маємо переглянути ті постулати, що призвели до нинішнього стану суспільства, залишивши і об’єднавши в єдине ціле вчення Великих пророків Людства. Маємо побудувати нову систему цінностей за заповідями Христа, Будди, Заратустри, Муххамеда. Маємо за заповітом "Патріарха Орія" повернутись до Відичної віри, віри своїх пращурів. Маємо навчитись жити за Заповідями Божими в гармонії з
навколишнім Всесвітом, в суспільстві, в якому не душа обслуговує тіло, а тіло служитиме душі, зрозумінням своєї сутності і сутності свого буття на шляху сходження до
Горнього, до Вишнього.
Буття. Зоряний закон.
Над всім сутнім знаходиться і все сутнє обіймає Всевишній. Ненароджений Всевишній рухається невпинно. Всевишній є Батько і Мати, Сині Донька, Душа всього, що існує, що було і буде, початок і кінець. Ми всі у Всевишньому, а Він у нас. Всевишній звертається до нас, говорячи Яв вас, а вив Мені, але Яне ваша ви не мої. Ваша душа моя пристань і причина мого народження в вас. Те, на чому я покоюсь, не старіє, бо не знає часу. Найменший із найменшого я перебуваю неусипно в усіх істотах і, водночас, поза ними і поза простором. Мене знають як Духа, що перебуває в тайниках всього сутнього, в серцях усіх живучих Від Мене йде світло воно опромінює світ цей. І сонячне, місячне, зоряне світло теж від Мене. Якщо я спинюсь хоч на мить – Всесвіт хаос поглине, Змішається все, загинуть і люди, й тварини. Я жертва й жертовник водночас. Я предкам офіра. Я масло й вогонь, попіл я й негасиме горіння. Суддя я і свідок. Я вічності сім’я . Я дім і дорога. Я зникнення і воскресіння. Спадаю в світи я дощем і спекотним паланням, Я є і немає. Існую поза існуванням. Хоч я не в істотах, збагни мою Суть, мою володарську йогу, Я їхній носій і творець – їх пускаю в дорогу. Як вітер, що простір заповнив собою, Отак всі істоти земні – у Мені і зі Мною. По кончині своїй у Мою вони входять основу, Опісля їх всіх я відроджую знову.
Втім нижня Моя, восьмигранна природа, І вища безсмертна душа, що об’єднує світ цей. Все сутнє із лона її, маєш це зрозуміти, Кінець і початок всього я, що міститься в світі. Я знаю усе, що було і що має настати, Про Мене одного заказано смертному знати. Є лоном моїм вічне брахмо. Я кидаю в нього Насіння своє для народження всього земного І всякого тіла, де здатне воно виникати й зростати. Лише я його Батько, а брахмо одвічне – то Мати. Гармонія, рух і інертність – три гуни природи-пракрити, Що явлене тіло зшивають докупи, як нитки. Те брахмо в усьому постійно, у сутності всякій, І творить істоти, і знищує їх одночасно . Я часі причина, порядок і дія, Живого мета, а по смерті – надія. Знай, пристрасні вмерши – законом у кармі відроджені будуть, Забуте згадають і знову, пізнавши, забудуть. Не гріти там сонцю і місяцю там не світити, Звідтіль не вернутись – моя там обитель. Лиш частка Мене є живими істотами в світі, Де долям вершитись, де Сонцю світити.
(
Бхаватгіта) Три сутності, трискладові, три іпостасі Всевишнього – це три світи
Ірію (Наві, Вирію, Праві ( Законів) і Макоші (Матері – землі, дому Матері.
Ірій – світ Духу, світ звідки приходимо і куди йдемо, світ посмертний. Це світ пращурів і богів, світ де перебуває Зоряний Закон, керуючий світами, Закон Буття і Еволюції. Зоряний Закон обіймає Закони взаємопроникнення, взаємозв’язку і гармонії, єдності і боротьби протилежностей,
білого і чорного, заперечення – заперечення, зміни батька сином, коловороту послідовної зміни Яві і Наві. В Світі Ірію знаходиться Гора Меру, Божий Престол, Гора Богів. Шлях в
Ірій відкриває Бог Яма. Світ Ірію – це вирій душ людських.
Правь – світ Законів, Світ Інформації, Світ Знання. В Світі Праві знаходяться й закони Світу Явленого. На початку творіння Світу Яві Закони Всесвіту дав Всевишній. Всевишній сам Закон. Через закони Праві Світу Яві Всевишній проявив себе як Син Бога. Син Бога народив усе суще, тому він Рід. За законами Праві Син Бога створив Сваргу і Світ Явлений, атому Він Сварог. Світ Праві – це світ думки і форми, де думка є форма, а форма є думка, це світ мислеформ. Світ Макоші – це світ матерії. Світ матерії немає ніяких властивостей і ніяких структур, ніяких субстанцій. Це світ без простору і часу, без зарядів і руху, без минулого і майбутнього. Це світ, в якому потенційно існує все, як можливість, і нічого, як реальність. Це світ Праматерії, основа світів явлених. У проявленого Сина виникає задум майбутнього Всесвіту – Світу Яві, поєднуючого в собі Світи Ірію, Праві і Макоші, світи духу, інформації і праматерії. За законами Праві задум, проект, Слово від початку було у Бога Сварога і Слово було Бог. Воно було з початку з Богом і все через Нього виникло, що виникло в Ньому було життя і життя стало світлом, і світло в пітьмі світило, і пітьма його не обняла, і Слово стало плоттю, стало Світом Яві.
Сварог – Рід має два крила, два полюси, дві якості, що заперечують одна одну Білобога і Чорнобога. Білобог створює, щоб після досягнення мети зруйнувати створене і перейти до нового етапу творення. Після досягнення Мети
Білобог перетворюється в Чорнобога. Чорнобог руйнує все, що непридатне для подальшого творення, до рівня, необхідного для втілення наступного задуму. Але з моменту початку
руйнації Чорнобог несе в собі Білобога в вигляді задуму майбутнього творення. Білобог, починаючи з моменту творення, уже несе в собі Чорнобога – майбутнього руйнівника створеного. Полярність Сина - Бога в просторі і часі відображається символом він – вона, “ін-янь”, і проявляється в протилежності активного і пасивного, Чоловічого і Жіночого, Світла і Пітьми, лівого і правого, плюса і мінуса. У кожному своєму проявленні в Світі Яві Сварог виступає в іпостасях Білобога і Чорнобога; і кожна іпостась Бога Сварога троїчна по своїй природі, бо єднає світи Ірію, Праві і Макоші в Світ Яві. І кожна іпостась явленого Сварога проходить у часі етапи народження, стійкості і згасання. Розмаїття задумів Божих і подій у Світі Яві відображається восьмигранною структурою Книги гексограм, книги перемін. Протягом одного космічного циклу доби Сварога Син Бога приходив до нас у світ Земний Вишнім, Кришнем, Колядою, Велесом. Сходження Бога на Землю – Його Сини єдині з ним, його проявлення в світі земному. Через свої Образи являє Він волю свою, Закони Праві. Кожне з імен Бога Сварога – одна з Його якостей, істинне ж
ім’я Всевишнього, що поєднує всі якості – невимовне. Бог і один, і чисельний водночас. Хоч і дуже наближено, Всевишнього можна представити у вигляді Прадерева. Все
Прадерево – це Всевишній, великі гілки – Його продовження в світах явлених, менші гілки – боги нижчих рівнів від галактичних до планетарних, найменші гілочки закінчуються в найменших живих істотах. Весь Всесвіт пронизаний і поєднаний в єдине ціле Диханням Всевишнього, і в кожній істоті горить Його іскра. І коли ми звертаємось один до одного, ми звертаємось до Всевишнього, Який в нас і поза намив просторі і поза просторому часі і поза часом, Який присутній в нас і відсутній водночас, бо Дух Передвічний присутній там, де відсутній, і відсутній там, де присутній. Велике таїнство Всевишнього втому, що Він у Сварозі, а

9
Сварог це Перуні Світовид, і вони в Сварозі, де Білобог і
Чорнобог в єдності і протистоянні, і їх Сварог тримає, аби цьому світу не бути поверженому(Книга Велеса. І в множині ликів Бога Сварога даний нам Зоряний Закон-Закон Троїці.
Закон троїці
Зоряний Закон – це Правь Світу Явленого і Навь світу духовного, посмертного, Світу Ірію. Праві підкоряються і Небо, і Земля. І той, хто розуміє Правь, розуміє минуле і знає майбутнє. Зоряний Закон – це Закон Троїці: Праві, Наві і
Макоші, сутність яких розкривають три Великих Закони Праві Закон Роду, Закон Велеса і Закон Коляди. Закон Троїці
– це Закон трьох головних сил, що утворюють життя і його течію. І за кожною з цих сил , за кожним Богом і Духом стоїть своя космічна сутність - Сила, атому Зоряний Закон відображається “ Трисилом” (Трисулом, Триглавом). Троїця – це Зоряний Закон слов’ян – русичів. Через Троїцю подані Закони творення Всесвіту і його структур, закони будови і еволюції Всесвіту. Перша Троїця – Троїця творення Всевишній (Бог, Бог – Син (Сварог, Рід) і Дух Святий (Мати Сва, Слава, Славуня). Всевишній один і єдиний, в проявах Бога-Сина-чисельний. Син Бога народив все сутнє, тому Він Рід. Син Бога створив
Сваргу і народив Світ явлений у Майї. Всевишній робить Світ Яві живим, вселяючи в матерію душі- іскри божі, атому Бог є Дух. Друга Троїця – Троїця будови Всесвіту Ірій, Правь і
Макош, що утворюють Світ Яві. Як троїчна Явь, так троїчні боги, Всесвіті людина. Троє водному і одно обіймає трьох. Третя Троїця – це три гуни, що зшивають світи Ірію (Наві), Праві і Макоші в єдине ціле, в Світ Яві рух, інертність і гармонія. Не існує життя і еволюції без руху, але кожній зміні відповідає рівна їй протидія, що сприймається як інертність. В єдине ціле, у всесвітній ансамбль усе сутнє пов’язує гармонія.
Четверта Троїця – три основних Закони буття Всесвіту Закон Роду, Закон Велеса і Закон Коляди. Рід народжує – це буття, це творіння Всесвіту в минулому, сучасному і майбутньому. Закон Велеса – це закон життя, руху, це перетікання Яві в Навь, а Навів Явь, зміна Батька Сином. Це закон заперечення – заперечення. Закон Коляди – це вчення про Велике Зоряне Коло, про Коло Самари людей, богів і Всесвіту. Це закон Долі, закон Карми, це Шлях Даний.
П’ята Троїця – це три іпостасі, три стадії розвитку, еволюції богів і Всесвіту. В першій іпостасі Бога Сварога Всевишній створює Всесвіту другій – Бога Перуна – підтримує буття і еволюцію Всесвіту, в третій – Бога Велеса – забирає енергію, відкриваючи двері з Яві в Навь. Це Білобог, що створює, це
Білобог у рівновазі з Чорнобогом, це перетворення Білобога в
Чорнобога при згасанні, руйнації створеного, це закон він – вона. Символ Зоряного Закону, які Всевишнього, і Бога-Сина,
Сварога, – Трисил. Три великих закони Праві – це Закон Роду, Закон Велеса і Закон Коляди. Закон Роду – перший закон Праві, закон Сварога, Бога-Сина. Символ Сина Бога, Роду – знак народження, знак буття, знак запліднення Праматері
Макоші, Праматерії, Духом – Сонячний Хрест. Рід народив, створив Всесвіт – Світ Явлений. Рід народжував, народжує і буде народжувати Всесвіт. Він відокремив Буття від Небуття,
Явь від Наві і від Праматері, і тим визначив шлях Праві. Тільки шлях Праві веде до Всевишнього. Всевишній безмежний і нескінченний, бо він поза Простором і поза Часом. Він поза нами і в нас, і для нас обмежених Він недосяжний. Але для преображених, що вийшли. за межі Яві, зробивши крокв буття Наві – Він стає Сутнім. Він за межами Світу і Часу, але, обіймаючи їх, Він сам Світі сам Час. Він створив Простір і Час, початок і кінець, продовження і мету. В повноті своїй Він недосяжний і не може бути пізнаним обмеженим людським розумом. Але людині дано пізнати його
проявлення, втілення на Землі, Його сходження. Людині дано усвідомити Закони Буття Всесвіту, мету існування Всесвіту і свого власного буття. Через явлення в Роді Всевишній дав людям Закон Велеса. Другий Закон Праві, Закон Велеса – це Закон Коловороту, Закон Сварги. Бог-Син Сварог, створюючи Всесвіт, використовує Сваргу (Свастя, Світло) – світловий вихор, втілюючись в ньому і через нього в кожному об’єкті і в кожній істоті. На Великому Колі Сварога утворюються менші, на них ще менші, і так до найменших часток життя. Через своє втілення у Велесі Сварог приводить Всесвіту рух. Велес має енергію, що заставляє перетікати Навь в Явь і Явь у Навь Велес стоїть на межі Яві і Наві). Закон Велеса – це закон розвитку , закон зміни Наві і Яві, зміни Батька Сином Атому Рід – Сварог втілився в Перуні, Перуну Даждьбогові,
Даждьбог у Коляді. Зміна богів – це повість про розвиток Всесвіту в Яві і Наві. Явь і Навь протистоять і протидіють одна одній. Явь народжує, пробуджує, заставляє рухатись.
Навь намагається все повернути в первісний стан, її дія приводить до вмирання, згасання. Біля дверей Яві стоїть Космічна Мати, яка дає енергію для проявлення Всевишнього в Яві, Вона народжує Сина. Велес користується її енергією. Він – Дух, що відкриває двері з Яві в
Навь. Чим більше проникає Духу лоно Матері, тим більше народжується Явь. Дух заставляє рухатись Явь за законом
Сварги: по годинниковій стрільці при народженні Яві і проти годинникової – при її згасанні, при наступі Наві. Сварга, що обертається за рухом Сонця це Сварга Яві, проти руху Сонця

Сварга Наві. Закон Коляди – третій великий закон Праві. Це закон розвитку, еволюції це закон Самсари, це вчення про Велике Коло, про День і Ніч Сварога; про Коло, що розділене на 12 зодіакальних епох на Землі. За День і Ніч Сварога земна вісь проходить по всьому Зодіаку і повертається назад. Нині
людство живе в переломну епоху, коли вісь земна покидає знак Рибі переходе до знаку Водолія. В епоху Риб , в епоху Роду, відбувається руйнація старого і народження нового світу. В епоху Водолія Кришень виливає з чаші, наповненої сонячною сурією, Відичне знання в епоху Козерога на Землю сходить Індра (Числобог, Перун, Прометей, поновлюючи Закон Карми в Стрільці володарює Бог Сонця Хор(с), в Скорпіоні сходить Скіпер- звір. В Терезах володарює Велесу Діві – Мая (Мати Божа, Покрова, у Леві – Даждьбог. У Ракові сходить Кришень в образі Коляди, в Близнюках прилітає Мати
Сва (Слава) і народжуються Леля і Полель (Дана і Сіріус), у Тільці Лада передає Богомиру тайну приготування Сур’ї, в Овні – Білояр Даждьбог перемагає Чорнобога Кащея, після чого відбувається Великий Потоп, Чорнобог змінюється
Білобогом і Рід відроджує Світ знову. Символ Закону Коляди –
12 зірок по колуна блакитному небі.
Душа
Що є душа Це те, що робить людину живою. Те, в чому поєднані наші думки і почуття. В душі народжується Любові через неї ми пов’язані з Всевишнім. В книзі Велеса сказано і ми на Землі як іскра. Як іскра господня, як промінь світла, промінь Господа – монада. Майя народжує матеріальний Всесвіт повелінню Всевишнього. Майя робить Всесвіт живим, вселяючи в матеріальні тіла душі, іскри Божі. І через іскру Божу Бог завжди присутній в серці людини. І ми відали як пити Сур’ю (Світло, і йшли до січі, і там отримали напій інший, створений Богами. І він буде нам як Жива Вода вчас великої тризни. Піде від нас іскра, і загинемо в пітьмі. Все проходить у цьому світі. Явь – матеріальний світ - пронизана смертю. Все матеріальне смертне, які наше тіло, які весь Всесвіт. І лише душа безсмертна. В Книзі Велеса читаємо і так проголосили ми славу Богам, які є Батьки наші, а ми Сини їх. І будемо достойними їх чистотою тіла і душ наших, які
ніколи не помруть. І не вмирають Вони вчас смерті наших тіл. Мати Сва сяє в Хмарах, як сонце, і сповіщає перемоги і загибель, але ми цього не боїмось, бо маємо життя вічне і ми повинні турбуватись про вічне, тому що земне проти нього – ніщо. Якщо Дух створюється Всевишнім, еманує з Нього, то Матеріальності з Світу Праматері створюються монадами. Духу своєму первісному стані, не поміщений ні в які покрови, представляє собою субстанцію, яку в порядку першого наближення можна порівняти з найтоншою енергією. Духовні лише Всевишній і монади – промені, незлічена сукупність богонароджених і богостворених вищих Я, неподільних духовних одиниць, що відрізняються між собою ступенем вродженої масштабності задачу Всесвіті, різноманіттям створюваних матеріальних покровів і шляхів свого буття. Монада, що високо піднялась, може бутив багатьох точках Всесвіту одночасно, але вона не повсюдна. Дух же Божий
(
Предвічне Дерево Життя) воістину повсюдний. Він перебуває скрізь, без нього не може існувати нічого, навіть те, що ми вважаємо мертвою фізичною матерією. І якби Дух Божий покинув її, вона перестала б бути, існувати для нас, вона б повернулась в стан Праматері. Продовженням Всевишнього в нас є монада, іскра Божа. Монада створює ті перші матеріальні покрови, які називаємо душею. Наступні людські покрови утворюються Землею і Сонцем (їх монадами).
Сім творінь Бога
На шляху Творення Всесвіту Яві Бог-Син за законами Праві в перший день створює Абсолютний Розум – закони Світу Яві і праобрази всього, що має бути у Світі Яві, а також визначає які через які стадії вони повинні здійснюватись в еволюційній послідовності. Абсолютний Розум – це Закони і принципи побудови, народження, розвитку і еволюції Світу Явленого: це

14
першоструктури, що відтворюються безмежне число разів, заповнюючи і формуючи Світ Яві це Зерна Посіву, Єства,
Пламена, Початки, Будівники, Числа, Форми і Неформи, Сили і Сутності. Коли Розум готовий, Пітьма (Світ Наві) випромінює Світло і Світло кидає Промінь і тоді Зародок згущується в Світову Кулю – Кулю в пустоті, що не належить їй. Спочатку Світ Матерії немає ніяких властивостей і ніяких структурне має ніяких субстанцій – є лише праматерія. Як аспект Всевишнього – вона вічна. Це неуявима "субстанція" (бо не маємо відповідного слова, щоб визначити цей стан, безречовинне (безатомне, аморфне "щось. Енергія Бога-Сина
(
Фохат) – енергоінформаційний потік рухом непредставимої швидкості створює Сваргу – спіральний вихор життя і через нього первісні атоми найтонкішого стану Матерії, а потім, послідовно, ще шість ступенів ускладненої тонкої матерії, з яких людським почуттям доступний лише сьомий, найгрубіший рівень. Матерія, що утворює Світ Яві – є еманації промені) Сина Бога, а сили і енергія – струм Його життя. Не існує мертвої матерії все, що існує, живе. Не існує духу без матерії і немає матерії без духу. Матерія є форма, дух є життя, і не існує життя поза формою. Триєдиний Бог-Син опускається в Лоно Праматерів Космічні води, і тоді Всесвітній Розум пробуджується і перетворюється в Спіральний Вихор (Сваргу), що рухає Всесвіт. Матерія стає живою. Життя передує формі і переживає останній атом при згасанні Всесвіту. Бог-Син пряде живу тканину, верхній край якої прикріплений до Духу (світла Світу Наві), а нижній до тіньового краю, до Предвічної Матері. І тканина ця є Всесвіт витканий з двох світів, двох сутностей воєдино злитих за законами Праві. Тканина розростається, коли подих Вогню над нею, скорочується і розпадається, коли Подих Праматері торкається її. Тоді Сини роз’єднуються і розсипаються, розчиняються, щоб
повернутись в Лоно Матері при згасанні Великого Дня, щоб знову з’єднатись з нею. Світловий Вихор несе програми розвитку Світу Явленого. Програми стають активною силою – Фохатом, енерго-
інформаційним приводом Всесвіту, тканина стає твердою. Те світло, божественне і вічне, є велике світло променисте, найвища слава Бога- Сина. Те світло поважають боги, завдяки йому сяє сонце. З того насіння-проміння виникає розум, що усвідомлює себе і, завдяки тому світлу, розум зростає. Те насіння знаходиться всередині тіл, що світяться, і само, не полум’яніючи жаром, запалюєте, що вміщує жар (енергію. Промінь Творіння і Спіральний Вихор водночас (Фохат-
Промінь) є Кінь, а Думка-Програма – його Вершник. Фохат розмножує мале проміння, Він скликає і несе іскрив Світ Яві, поєднує їх і створює зачатки Зоряних систем-колес в шести напрямках простору. На другий день шляхом диференціації нерозділеної живої тканини Бог-Син створює чотири стихії плазму (вогонь, гази повітря, рідини (воду) і кристали (землю) – чотири стани проявленої матерії, як образ мовчазного нерухомого Духу. Існували предвічні води (матерія, основа п’яти станів речовини (п’ятий– нейтронний. Серед тих небесних вод затвердили себе Крила Сварога: Білобог і Чорнобог в ефірному просторі вакуумі. Їх підтримує всепроникаюче і всеохоплююче божественне проміння – насіння. Те насіння божественне і вічне підтримує Небо і Землю, всі сторони Світу, і весь Всесвіт підтримує воно. З нього виникло все. На колесі вічної колісниці, овіяній нев’янучими подвигами і космічними подіями, мчать його невидимі коні, мчать осяяного знаменом мудрості через небесний простір до божественного і нетлінного. Форма Його невловима ні в якій подобі, доступній уяві, і ніхто не може бачити Його очима. Але той, хто пізнавальною здатністю, розумом і серцем пізнає Його, той стає безсмертним (Махабхарата).
На третій день Бог-Син приводить Всесвіту Рух, наділяючи його властивостями і почуттями. На четвертий день Бог-Син створює форми мінерали і матеріальні тіла. На п’ятий день, коли Земля готова, з сонячним промінням іде посів біологічного життя через воду. Сонячне проміння і вода – це дві стихії, що народжують життя у Світі Явленому. Спочатку рослини, потім комахи і тварини. На шостий день Бог-Син народжує богів (за Крішною – напівбогів, як своє продовження в Світі Яві, відповідальних за втілення Задуму Божого, за розвиток і еволюцію. В сьомий день по образу і подобі триєдиної природи своєї Всевишній в образі Бога Сина звертається до богів, дітей своїх і свого продовження в Світі Яві це ваша пісня. І кожний з вас знайде серед явленого те, що призначене йому те, що він має продовжити те, що лише частина цілого. Всевишній в іпостасі
Бога-Сина готує тіла людські – помешкання для синів Божих. І після їх готовності сини Божі опускаються і перебувають в них. Люди – діти Всевишнього – були задумані Ним одним, і ніхто з богів не брав участі в їх створенні. Народження, буття і час прощання в Світі Яві пов’язані з життєдайним потоком божого дихання, потоком Творення. Страшний той ілюзорний потік невидимого світла. Під охороною і наглядом богів він розпадається на дванадцять потоків. І душі, що хочуть "напитись" з нього, злітаються до нього і п’ють з нього. Серед всіх істот лише для людини призначив Бог той потік. І безкрилі людські душі попадають на дерево незнання, з золотим листям, і звідти, отримуючи крила, розлітаються кожна в своєму напрямку і за своїм призначенням, приймаючи нове народження відповідно своїм нахилам. І ті, у кому присутній Дух Божий, стають вчителями, поводирями людей, самі залишаючись людьми. Всі інші, хто несе в собі іскру Божу, мають пройти довгий шлях навчання, становлення і сходження до Горнього, до Вишнього. Бог-Син
створив Всесвіт, будучи Ним Самим, людина вчиться творити і творить нові світив світі явленому. Від повного потоку Знання відтворюють вони Всесвіт в усій його повноті, і від повноти тої самі стають наповненими. Від повного вони розсівають все, що складає повноту, і в підсумку повне залишається і зберігається. Із того повного розповсюджується "вітер, і в повному він міститься і утримується. З нього виникли іскри і світло життя, і в ньому перебуває вся сукупність життєвих сил. Весь Всесвіт пішов від Того, але Те не можна пояснити (в зрозумілих термінах. Подих поглинається видихом, а дихання поглинається Місяцем (як втіленою волею, і те Дихання поглинає Сонце, а дихання Сонця (як пізнавальну здатність) поглинає Вищий
Дух-Світова Душа, Всевишній. Як пояснити Сварога, Його народження, смерть і безсмертя Як пояснити Його полярність, Білобога і Чорнобога і їх продовження – богів, нижчих рівнів Правда і неправда однаково пов’язані з істиною. У сущого і несущого, існуючого і не існуючого – одне і теж джерело. Ні добрими, ні поганими діями не можна досягнути порятунку (і вічності, як це розуміють люди, бо все вважається рівноцінним. Теж стосується і безсмертя. Хто засвоїв те глибоке, може досягти пізнання, а пізнавши побачити в усьому Єдиного Творця і усвідомити Його задум. Не існує Слова і не існує Мелодії, що лине невід Бога, які того, хто б зміг змінити Мелодію наперекір Богу і Долі. І, якщо хтось із богів Світу Явленого відкриє потайні думки своєї свідомості, той зрозуміє, що вони лише частина цілого і є свідками слави Всевишнього. І навіть тоді, коли вони вважають, що осягнули задум Божий, то несподівано серед бурі пристрастей земних і небесних виникає нова мелодія і нова тема, схожа і несхожа на попередню. І вона набуває грізної сили і нової краси, і ніхто не може її подолати, бо вона вбирає в себе невимірну міць і неосяжну глибину Всевишнього.
Все у Всесвіті змінюється, тече, розвивається батька змінює – сина донька – матір. Змінюють один одного боги і люди. Тривалість життя відповідає тривалості Завдання, що стоїть перед ними (і їм призначеного. І як смертні одні, так смертні і інші, які все у Світі Явленому. Безсмертні лише душі, що в кожному новому втіленні підіймаються важкими шляхами навчання і усвідомлення сутності буття на шляху сходження в Дусі до Горьного, до Вишнього.


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал