«Розвиток комунікативної компетентності керівника»



Скачати 20.72 Kb.

Дата конвертації02.12.2016
Розмір20.72 Kb.

Форма № Н-9.02

ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ФАКУЛЬТЕТ ЕКОНОМІКИ І ПРАВА
КАФЕДРА СОЦІОЛОГІЇ ТА ПСИХОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ

Пояснювальна записка
до дипломної роботи
МАГІСТР
(
освітньо-кваліфікаційний рівень
) на тему: «Розвиток комунікативної компетентності керівника»

Виконала: студентка 2 року навчання, групи 8.05.13.07.02, спеціальності 8.03050501
Управління персоналом та економіка праці
Джамалова Л. А.
Керівник: к.ек.н., доцент Ковальова В. І.
Рецензент: головний бухгалтер ПАТ
«ХАТП - 16330» Малихіна А. О.
Харків – 2013 рік


РЕФЕРАТ
Дипломна робота містить 145 сторінок, 14 таблиць, 12 рисунків, список літератури з
50 найменувань, 8 додатків.
РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА
Об’єкт дослідження – комунікативна компетентність керівника.
Предмет дослідження – розвиток комунікативної компетентності керівника.
Метою дипломної роботи є узагальнення і розвиток теоретичних положень, розробка практичних рекомендацій щодо формування і розвитку комунікативної компетентності керівника.
Для досягнення поставленої мети в роботі визначені наступні завдання: провести аналіз еволюції поняття «комунікації в організації» та визначити особливості його дослідження на сучасному етапі;
визначити роль комунікації в структурі організації;
обґрунтувати необхідності комунікативної компетентності керівника та
її змісту та уточнення поняття «комунікативна компетентність»; провести аналіз залежності між посадами та компетентностями персоналу на ПАТ «ХАТП – 16330»; рекомендувати інформаційні (комунікативні) зв’язки в колективі для забезпечення ефективної поведінки співробітників на основі проведення соціоничного аналізу; розробити тренінг спрямований на розвиток комунікативної компетентності керівника; розробити проблемну лекцію для керівників сформовану на обґрунтування сутності комунікативної компетентності та компетенції людини; обґрунтувати необхідність комплексного підходу до комунікації в організації з позиції комунікативної компетентності керівника.

В роботі запропоновано теоретико-методичне обґрунтування розвитку комунікативної компетентності керівника завдяки розробленої проблемної лекції з розвитку комунікативної компетентності керівника та методичні рекомендації щодо змісту та особливостей проведення тренінгу спрямованого на розвиток комунікативної компетентності керівника.
Одержані результати можуть бути використані у діяльності підприємства ПАТ «Харківське автотранспортне підприємство 16330».
Рік виконання дипломної роботи 2012-2013.
Рік захисту дипломної роботи 2013.





Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал