Розпорядження міського голови 01. 12. 2016 №608 план заходів з питань захисту населення міста Луцька від захворюваності на грип та гострі респіраторні вірусні інфекції в епідемічному сезоні 2016-2017 років



Скачати 128.98 Kb.
Дата конвертації20.02.2017
Розмір128.98 Kb.
ТипРозпорядження

Додаток


до розпорядження міського голови

01.12.2016 № 608


ПЛАН ЗАХОДІВ

з питань захисту населення міста Луцька від захворюваності

на грип та гострі респіраторні вірусні інфекції

в епідемічному сезоні 2016-2017 років
В перший (міжепідемічний) період необхідно:
1. Провести засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій.
грудень 2016 року управління з питань надзвичайних

ситуацій та цивільного захисту

населення
2. Провести складання планів з профілактики грипу на епідемічний сезон 2016-2017 років, відбір контингентів осіб, які підлягають щепленню проти грипу, контроль за створенням необхідного запасу мийних та дезінфекційних засобів, санітарно-освітню роботу щодо профілактики грипу та ГРІ, доцільності проведення профілактичних щеплень проти грипу працівникам установи або підприємства.
грудень 2016 року підприємства, заклади, установи та

організації незалежно від форми

власності

3. Провести оперативні наради з керівниками лікувально-профілактичних закладів, довести до виконавців План заходів з питань захисту населення міста Луцька від захворюваності на грип та гострі респіраторні вірусні інфекції в епідемічному сезоні 2016-2017 років.


грудень 2016 року управління охорони здоров'я міської

ради
4. З метою мінімізації несприятливих наслідків захворювання та попередження розповсюдження вірусу грипу провести визначення обсягів щеплень проти грипу, в першу чергу серед осіб груп ризику та відповідне інформування зацікавлених служб.


грудень 2016 року управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів
5. Створити запас матеріальних ресурсів, що необхідні на випадок епідемії (пандемії) грипу: антивірусні препарати, засоби індивідуального захисту, вакцини, обладнання, дезінфекційні засоби, медичні маски, діагностичні та витратні матеріали для проведення лабораторних досліджень; засобів технічної допомоги для швидкого застосування у разі необхідності.
постійно управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів
6. Налагодити співпрацю із ДВТП «Волиньфармпостач» щодо забезпечення цілодобової роботи чергових аптек у випадку спалаху грипу.
постійно управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів
7. Забезпечити обов’язкове проведення медичного огляду перед щепленням проти грипу особам, які звернулись за щепленням з вакциною, придбаною за власні кошти.
постійно управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів
8. Забезпечити формування резерву ліжкового фонду, складання плану перепрофілювання ліжок із можливим розгортанням палат інтенсивної терапії в перепрофільованих відділеннях.
постійно управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів
9. У разі ускладнення епізоотичної ситуації з грипу птиці сприяти ГУ Держпродспоживслужби у Волинській області у веденні обліку осіб, які контактують із свійською птицею та встановлення за ними медичного нагляду.
постійно управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів
10. Провести семінари із лікарями та середніми медичними працівниками з питань діагностики, клінічних проявів захворювання на грип та його лікування, експертизи тимчасової непрацездатності, методів антигрипозної пропаганди, вакцинопрофілактики, в першу чергу серед осіб групи ризику.
постійно управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів
11. Продовжувати просвітницьку діяльність через засоби масової інформації та санітарно-освітню роботу серед населення щодо стану і прогнозу захворюваності населення на грип людей і тварин, ризику зараження, негативних наслідків епідемії грипу, безпечності продуктів харчування, поводження із тваринами.

постійно управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів


12. При формуванні бюджету міста передбачити виділення коштів для закупівлі протигрипозної вакцини для щеплення осіб груп епідризику.
постійно управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів

В другий (передепідемічний) період необхідно:
1. Продовжувати або ввести в дію заходи, передбачені зазначеним Планом на міжепідемічний період. Мобілізувати підприємства, заклади, установи та організації різних форм власності на виконання заходів Плану. Інформувати керівників державних та недержавних установ про стан загрози, можливу потребу у додаткових ресурсах та їх залучення.

управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів


2. Проводити аналіз захворюваності на грип по контингентах, установах для виявлення найбільш уражених груп населення. Інформувати щодо епідемічної ситуації з грипу та ГРІ для своєчасного проведення санітарно-протиепідемічних заходів, спрямованих на запобігання виникненню, поширенню, локалізацію та ліквідацію масових захворювань серед мешканців міста.

управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів

3. Залучити для обслуговування хворих лікарів різних спеціальностей, лікарів-інтернів, студентів старших курсів медичного училища.
управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів
4. Забезпечити максимальну госпіталізацію хворих із важкими токсичними формами грипу, при підозрі на постгрипозні ускладнення, з супутніми важкими захворюваннями серцево-судинної і дихальної систем, особливо дітей першого року життя та хворих похилого віку.
управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів
5. Для госпіталізації важких та ускладнених форм грипу розгорнути додаткові ліжка, для чого перепрофілювати існуючий ліжковий фонд.
управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів
6. Передбачити забезпечення лікувально-профілактичних закладів додатковим автотранспортом, паливно-мастильними матеріалами для обслуговування хворих на грип на дому та проведення протиепідемічних заходів.
управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів

7. Забезпечити проведення заходів щодо попередження розповсюдження атипових субтипів вірусів грипу у лікувально-профілактичних установах. Забезпечити медичних працівників, які працюють в умовах біологічної небезпеки, засобами індивідуального захисту від можливого інфікування збудниками грипу.


управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів

8. Ввести спеціальний протиепідемічний режим в усіх лікувально-профілактичних закладах, у першу чергу в стаціонарах, заборонити відвідування хворих рідними, зобов’язати персонал носити марлеві маски, посилити контроль за вологим прибиранням, провітрюванням і т. д. Забезпечити особливий медичний нагляд за дітьми першого року життя.

управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів

9. Посилити контроль за станом здоров’я дітей, персоналу в школах, ДНЗ, інших навчальних закладах. Виключити можливість виходу на роботу педагогів, обслуговуючого персоналу, а також дітей, з підозрою на захворювання грипом, для чого:

- медичному персоналу організувати силами вихователів, викладачів санітарні пости чергування для раннього виявлення хворих;

- в закладах проводити раптовий огляд дітей з вимірюванням температури тіла;

- посилити контроль за миттям посуду із застосуванням миючих та дезінфікуючих засобів в школах, ДНЗ, за своєчасністю вологого прибирання та провітрювання, а також за виконанням правил особистої гігієни;

- забезпечити інформування з метою прийняття ними рішення про призупинення навчально-виховного процесу за відсутності 20% від загальної кількості учнів з причини захворювання на грип та ГРІ.


управління охорони здоров'я, управління

освіти міської ради; головні лікарі

комунальних лікувально-профілактичних

закладів
10. Вводити обмежувальні заходи в дитячих дошкільних навчальних закладах, школах, ПТНЗ, вищих навчальних закладах І-ІІ та ІІІ-ІV ступенів акредитації із урахуванням результатів поточного епіднагляду.


управління охорони здоров'я, управління

освіти міської ради; головні лікарі

комунальних лікувально-профілактичних

закладів
11. Забезпечити своєчасне виявлення та ізоляцію в студентських гуртожитках осіб із симптомами на грип та ГРІ, терміново інформувати про це керівників закладів.

управління охорони здоров'я, управління

освіти міської ради; головні лікарі

комунальних лікувально-профілактичних

закладів
12. Обмежувати проведення масових культурно-видовищних заходів з високим епідемічним рівнем захворюваності на грип і гострі респіраторні захворювання.

управління охорони здоров'я, управління

освіти міської ради; головні лікарі

комунальних лікувально-профілактичних

закладів


13. Обмежити відвідування рідними дітей, які перебувають в дитячих закритих закладах.

управління охорони здоров'я, управління

освіти міської ради; головні лікарі

комунальних лікувально-профілактичних

закладів
14. Організувати додаткові реєстратури та пункти для викликів лікарів до хворих грипом. Забезпечити роботу поліклінічних установ у вихідні та святкові дні.

управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів

15. Забезпечити негайну ізоляцію хворих грипом, в першу чергу дітей у ДНЗ, школах та ін.

управління охорони здоров'я, управління

освіти міської ради; головні лікарі

комунальних лікувально-профілактичних

закладів
16. Направляти для вірусологічного дослідження матеріал від померлих з підозрою на грип у вірусологічну лабораторію ДУ «Волинський обласний лабораторний центр МОЗ України».

управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів

17. Надавати дані щодо особливостей захворювання та розвитку ситуації з грипу в місті, області та країні для медичних працівників, населення, засобів масової інформації тощо. Проводити роз’яснювальну роботу щодо засобів та способів індивідуального захисту від зараження.
управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів
В третій (період епідемії) період необхідно:
1. Активізувати роботу комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій. Привести в дію систему управління та контролю за проведенням екстрених заходів. Реалізувати проведення всіх складових частин зазначеного плану.

управління з питань надзвичайних

ситуацій та цивільного захисту

населення; управління охорони

здоров'я міської ради
2. Проводити аналіз епідемічної ситуації в місті, продовжувати посилений епіднагляд за захворюваністю на грип людей та тварин, включаючи проведення поточного та ретроспективного епідеміологічного аналізу, проведення постійного вірусологічного моніторингу.
управління охорони здоров'я міської ради; головні лікарі комунальних лікувально-профілактичних закладів; Луцький міськміжрайонний відділ ДУ «Волинський обласний лабораторний центр МОЗ України», ГУ Держпрод- споживслужби у Волинській області
3. Здійснювати моніторинг з подальшою оцінкою ефективності проведених заходів на підставі аналітичних даних щодо захворюваності, смертності, кількості уражених регіонів та груп ризику, доступності медичної допомоги, кількості задіяних медичних працівників та працівників інших спеціальностей, запасу медикаментів та інших матеріалів, кількості госпіталізованих, доступності госпіталізації, можливості захоронення померлих тощо. Оцінити потребу у надзвичайних заходах.
управління охорони здоров'я міської ради; головні лікарі комунальних лікувально-профілактичних закладів; Луцький міськміжрайонний відділ ДУ «Волинський обласний лабораторний центр МОЗ України»

4. Привести у дію заходи для системи охорони здоров’я, інших задіяних установ та основних систем життєзабезпечення на всіх рівнях на уражених територіях, залучити додаткові ресурси, робочу силу та добровольців, надавати термінову медичну допомогу хворим, соціальну та психологічну підтримку медичним працівникам, жертвам та ураженим групам населення.


управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів;

Луцький міськміжрайонний відділ ДУ

«Волинський обласний лабораторний

центр МОЗ України»


5. Інформувати населення, засоби масової інформації щодо перебігу епідемії, ефективності задіяних протиепідемічних заходів, тенденції її розвитку.

управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів;

Луцький міськміжрайонний відділ ДУ

«Волинський обласний лабораторний

центр МОЗ України»

6. За умов зниження кількісних проявів епідемії або у проміжку між хвилями, провести корекцію зазначеного Плану (якщо потрібно), поновити запаси лікувальних препаратів, засобів індивідуального захисту, вакцин, діагностичних та витратних матеріалів, надати відпочинок та компенсації медичним працівникам, при необхідності, продовжувати кампанію щодо вакцинації, привести у відповідність задачі епіднагляду, стандартне визначення випадку, протоколи та алгоритми ведення і лікування хворих.


управління охорони здоров'я міської

ради; головні лікарі комунальних

лікувально-профілактичних закладів.

Заступник міського голови,



керуючий справами виконкому Юрій Вербич


Якимчук 722251

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал