Програмові вимоги з навчального курсу «дошкільна лінгводидактика»



Скачати 26.64 Kb.

Дата конвертації01.01.2017
Розмір26.64 Kb.


ПРОГРАМОВІ ВИМОГИ З НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ
«ДОШКІЛЬНА ЛІНГВОДИДАКТИКА»
1.
Змістова характеристика видів мовленнєвої компетенціїдошкільників.
2.
Методологія дошкільної лінгводидактики.
3.
Психологічні засади лінгводидактики.
4.
Педагогічні закономірності і принципи навчання дітей рідної мови.
5.
Міждисциплінарні зв'язки української дошкільної лінгводидактики.
6.
Природничі засади лінгводидактики.
7.
Лінгвістичні засади методики розвитку мовлення дітей.
8.
Методи наукового дослідження в дошкільній лінгводидактиці.
9.
Мета і завдання дошкільного закладу з розвитку мовлення і навчання дітей рідної мови.
10.
Засоби розвитку мовлення.
11.
Критерії мовленнєвого розвитку дітей.
12.
Програмне забезпечення навчання дітей рідної мови в дошкільних навчальних закладах.
13.
Становлення і розвиток мовлення дітей раннього віку.
14.
Розвиток мовлення дітей середнього дошкільного віку.
15.
Навчально-мовленнєва діяльність дітей старшого дошкільного віку.
16.
Розвиток мовлення дітей в перший рік життя.
17.
Розвиток мовлення дітей в другий рік життя.
18.
Розвиток мовлення дітей в третій рік життя.
19.
Поняття звукової культури мовлення.
20.
Методи і прийоми виховання звукової культури мовлення дітей.
21.
Методика виховання звукової культури мовлення на заняттях.
22.
Особливості звуковимови дітей у різних вікових групах.
23.
Індивідуальна перевірка звукової культури мовлення дітей.
24.
Методика виховання звукової культури мовлення в ДНЗ.
25.
Корекція мовлення у спеціальному дошкільному закладі.
26.
Особливості засвоєння слова у дошкільному віці.
27.
Завдання і зміст словникової роботи в різних вікових групах ДНЗ.
28.
Методика розвитку словника дітей дошкільного віку.
29.
Форми організації розвитку словника дітей в ЛНЗ.
30.
Основні методи розвитку словника дітей дошкільного віку.
31.
Провідні засоби розвитку словника дітей дошкільного віку.
32.
Поняття граматичної будови мови.

33.
Особливості засвоєння граматичної будови мови дітьми дошкільного віку.
34.
Методика формування граматичної правильності мовлення у дітей.
35.
Типові граматичні помилки в мовленні дітей.
36.
Особливості дитячого словотворення.
37.
Поняття зв'язного мовлення.
38.
Навчання дітей діалогічного мовлення.
39.
Методика навчання дітей монологічного мовлення.
40.
Методика стимулювання словесної творчості та навчання дітей творчої розповіді.
41.
Характеристика методів і прийомів навчання дітей монологічного й діалогічного мовлення.
42.
Навчання дітей розповіді за картинами.
43.
Методика навчання дітей переказу літературних творів.
44.
Методика навчання дітей розповіді з власного досвіду.
45.
Поняття виразності мовлення.
46.
Специфіка засвоєння виразного мовлення на етапі дошкільного дитинства.
47.
Формування оцінно-контрольних дій під час розвитку мовлення дітей.
48.
Поняття мовленнєвої творчості дітей дошкільного віку.
49.
Роль сім’ї в розвитку мовлення дитини-дошкільника.
50.
Реалізація вимог базовогокомпонента дошкільної освіти, щодо мовленнєвої компетентності дитини.
51.
Передумови мовленнєвої підготовки дитини до школи.
52.
Єдність вимог дошкільного навчального закладу й сім’ї до культури дитячого мовлення.
53.
Завдання, форми й зміст роботи дитячого садка й сім’ї з розвитку мовлення дітей, які відвідують дошкільні закладита тих, які виховуються вдома.
54.
Сутність мовленнєвої підготовленості дітей до школи.
55.
Змістовий аспект мовленнєвого розвитку дітейі учнів.
56.
Наступність і перспективність мовленнєвого розвитку дітей.
57.
Поняття про усвідомлення дитиною мовлення.
58.
Підготовка руки дитини до письма.
59.
Діагностичні методики обстеження мовленнєвої підготовленості дітей до школи.
60.
Формування підготовленості дошкільників із загальним недорозвиненим. мовленням до навчання у школі в умовах спеціальногодошкільного закладу.


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал