Програма середньої загальноосвітньої школи №1 м. Трускавця



Скачати 327.17 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації26.12.2016
Розмір327.17 Kb.
  1   2   3

Виховна програма

середньої загальноосвітньої школи № 1 м.Трускавця

Місія школи: виховання свідомого громадянина України, духовно-збагаченої, культурної, творчої та всебічно розвиненої людини, формування особистості, яка здатна бути конкурентно-спроможною у сучасному світі, і веде здоровий спосіб життя.
Загальні виховні завдання школи:

І. Виховання громадянської компетентності.

ІІ. Формування української національної визначеності.

ІІІ. Прищеплення учням моральних цінностей.

ІV. Розвиток творчих здібностей.

V. Формування конкурентно-спроможної особистості.



VІ. Пропагування здорового способу життя.
Виконання виховних завдань школи у 2010-2012 навчальному році

Загальні виховні завдання школи

Конкретні завдання

І. Виховання громадянської компетентності.

  1. Формувати повагу до національних символів України.

  2. Вивчати правові документи щодо прав та обов’язків дітей та їх батьків.

  3. Проводити місячники, декади та тижні правових знань.

  4. Залучати батьків, які працюють у правовій сфері, до проведення позакласної та позашкільної виховної діяльності.

  5. Формувати лідерські здібності членів Шкільного Парламенту.




ІІ. Формування української національної визначеності.

  1. Проводити цикл бесід та виховних годин «Свою Україну любіть».

  2. Виховувати любов до рідної мови, культури.

  3. Поширювати народні звичаї, традиції та обряди.

  4. Формувати національну свідомість учнів на прикладах героїчного минулого українського народу.

ІІІ. Прищеплення учням моральних цінностей.


  1. Вивчати норми етикету, правила співжиття в класному колективі.

  2. Формувати християнський світогляд.

  3. Співпрацювати з церквою та молодіжними організаціями.

  4. Формувати спільні погляди сім’ї і школи на морально-етичне виховання учнівської молоді.

  5. Виховувати в учнів шанобливе ставлення до навколишнього середовища.

ІV. Розвиток творчих здібностей.

  1. Сприяти розвитку обдарованих дітей.

  2. Удосконалювати творчі навички та здібності учнів.

V. Формування конкурентно-спроможної особистості.

  1. Запроваджувати принцип свідомого і активного, систематичного навчання.

  2. Сприяти самостійному здобуттю знань і бажанню поглиблювати їх.

  3. Виробляти навички професійної майстерності, готувати до майбутнього самостійного життя.




VІ. Пропагування здорового способу життя.

  1. Формувати знання про пагубний вплив шкідливих звичок на розвиток дитячого організму.

  2. Популяризувати позитивний досвід сімейного виховання з питань ведення здорового способу життя.



Загальне завдання: І. Виховання громадянської компетентності.

Конкретне завдання: 1. Формувати повагу до національних символів України.


Напрям


п/п

Що потрібно зробити?

(заходи)

Хто це виконує? Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Національно-патріотичний

1

День Державного Прапора України (участь членів Шкільного Парламенту у міських урочистостях).

Пфайфер В.Я.

22.08.10

Національний одяг

Кількість учасників зібрання.

2

Виховна година 5-11 класи «Символи моєї держави».

Класні керівники 1-11 класів

13.09.10

Плакати з символами України

Запис у класному журналі

3

Конкурс малюнків «Україна в національних символах» 5-8 класи

5-8 класи

Кічун М.М.



Жовтень

Папір, фарби

Виставка малюнків

4

Виховний захід «Без верби й калини нема України» (державні символи)

7-А клас

Кузько О.Б.



Жовтень

Сценарій, виставка малюнків

Слайд-шоу



Конкретне завдання: 2. Вивчати правові документи щодо прав та обов’язків дітей та їх батьків.


Напрям


п/п

Що потрібно зробити?

(заходи)

Хто це виконує? Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Правове виховання

1

Виховна година: «Декларація про Суверенітет України – крок до правової держави» (до 20-річчя прийняття Декларації про Суверенітет)

Класні керівники 1-11 класів

20.09.10

Реферати, інтернет ресурси

Запис у класному журналі

2

Батьківські збори: «Вивчаємо правові документи».

Класні керівники 1-11 класів

Вересень-жовтень

Правові документи

Протоколи зборів, пам’ятка для батьків

3

Книжкова виставка матеріалів на правову тематику.

Шкільна бібліотека

Вересень-жовтень

Бібліографія правових документів

Виставка книжок

4

Бесіда: «Привентивне правове виховання»

Губерська Т.З.

Грудень

Газети на правову тематику

Кількість учасників

5

Виховна година: «Перша Українська Конституція» (до 300-річчя Конституції Пилипа Орлика)

Класні керівники 5-11 класів

08.11.10

Реферати

Запис у класному журналі

Конкретне завдання: 3. Проводити місячники, декади та тижні правових знань.


Напрям


п/п

Що потрібно зробити?

(заходи)

Хто це виконує? Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Правове виховання

1

Декада правових знань


Губерська Т.З.

Пфайфер В.Я.



01.09.-10.09.

Папір, канцтовари, ксерокс

План проведення декади

2

Місячник правових знань

Губерська Т.З.

Пфайфер В.Я.



11.10-11.11.10

Папір, канцтовари, ксерокс

План проведення місячника

3

Тиждень правових знань

Губерська Т.З.

Пфайфер В.Я.



07.03-11.03.11

Папір, канцтовари, ксерокс

План проведення тижня

4

Тиждень правових знань присвячений Дню захисту дітей

Губерська Т.З.

Пфайфер В.Я.



23.05-27.05.11

Папір, канцтовари, ксерокс

План проведення тижня

5

Взяти участь у міському конкурсі на кращу замітку в газету про місячник правових знань у школі.

Губерська Т.З.

Пфайфер В.Я.



Листопад

Папір, канцтовари, ксерокс

Кількість учасників, визначення переможців

6

Провести засідання Ради з питань профілактики правопорушень.

Пфайфер В.Я.

Бондарчук В.В.



Протягом року

Папір, канцтовари, ксерокс

Протоколи засідань

Конкретне завдання: 4. Залучати батьків, які працюють у правовій сфері, до проведення позакласної та позашкільної виховної діяльності.


Напрям


п/п

Що потрібно зробити?

(заходи)

Хто це виконує? Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Правове виховання

1

Діагностичне опитування з метою виявлення батьків, які працюють у правовій сфері»

Шубеляк О.О.

Бондарчук В.В.



Листопад

Папір, ксерокс, анкети

Результати анкетування

2

Круглий стіл за участю батьків: Закон і ми»

Губерська Т.З.

Березень

Папір, канцтовари, проектор, ноутбук

Матеріали виступів, кількість учасників


Конкретне завдання: 5. Формувати лідерські здібності членів Шкільного Парламенту.


Напрям


п/п

Що потрібно зробити?

(заходи)

Хто це виконує? Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Громадянсько-патріотичне виховання

1

Провести загальношкільні учнівські збори.

Пфайфер В.Я.

Іваночко Н.В.



Вересень

Папір, канцтовари

Протокол, рішення зборів

2

Діагностичне опитування учнів з метою виявлення лідерів.

Шубеляк О.О.

Іваночко Н.В.



Вересень-жовтень

Анкети, ксерокс, папір

Результати анкетування

3

Участь активістів у міському Молодіжному Парламенті.

Рада Шкільного Парламенту

Протягом року

Папір, канцтовари

Кількість учасників

4

Обмін досвідом. Поїздка лідерів Шкільного Парламенту у Польщу.

Пфайфер В.Я.


Протягом року

Відеокамера, фотоапарат

Слайд-шоу про поїздку, фотовиставка, стаття у газеті

5

Шкільні лінійки для учнів 5-11 класів

Пфайфер В.Я.

Іваночко Н.В.



Протягом року

Актовий зал

Кількість учасників

6

Засідання Ради Шкільного Парламенту.

Президент Шкільного Парламенту

Протягом року

Папір, канцтовари

Матеріали засідань, шкільна газета

7

Вибори Президента Шкільного Парламенту.

Пфайфер В.Я.

Іваночко Н.В.

Полянко В.В.


Листопад-грудень

Програми кандидатів у Президенти, бюлетені

Матеріали виборів, результати виборів


Загальне завдання: ІІ. Формування української національної визначеності.

Конкретне завдання: 1. Проводити цикл бесід та виховних годин «Свою Україну любіть»


Напрям


п/п

Що потрібно зробити?

(заходи)

Хто це виконує? Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Національно-патріотичне виховання

1

Перший урок:

  • «Кожному мила своя сторона» (1-4 класи)

  • «Я більшого щастя на світі не хочу, щоб лиш Україна міцнішала й жила» (5-8 класи)

  • Не ридати, а здобувати, хоч синам, як не собі, кращу долю в боротьбі…» (9-11 класи)

Класні керівники 1-11 класів

01.09.10

Плакати, національна символіка, голуб, стрічки

Матеріали уроку

2

Виховна година: «Прийди до серця, Україно, благослови добром мене».

Класні керівники 1-11 класів

04.10.10

Сценарій

Запис у журналі

3

Виховний захід: «Чи знаєш ти, моя дитино, яка чудова Україна».

Цицик О.Ю.

6-Б клас


Лютий-березень

Сценарій, папір, плакати, декорації

Матеріали заходу

4

Участь у конкурсі «Краса і біль України»

  • номінація «Мальовнича Україна»

  • номінація «Скривджена земля»

  • номінація «Свята спадщина»

- номінація «З попелу забуття»

Мотика О.О.

Петранівська В.Ю.

Гера Л.В.

Губерська Т.З.


Жовтень-листопад

Папір, канцтовари, Інтернет, фотоматеріали, матеріали музеїв міста

Дослідницькі роботи учнів, визначення та нагородження переможців

5

Свято «Пісня – душа українського народу»

Домінко І.В.

Травень

Музичний інструмент, фонограми

Матеріали свята


Конкретне завдання: 2. Виховувати любов до рідної мови, культури.


Напрям


п/п

Що потрібно зробити?

(заходи)

Хто це виконує? Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Національно-патріотичне виховання

1

Виховна година: «Найбільше і найдорожче добро кожного народу – це його мова».

Класні керівники 1-11 класів

15.11.10

Сценарій

Запис у журналі

2

Виховний захід: «Без мови нашої, юначе, й народу нашого нема»

Свінціцька Л.Д.

10-А клас



Листопад

Сценарій, декорації, плакати

Матеріали виховного заходу

3

Участь у Міжнародному конкурсі знавців української мови та літератури імені Петра Яцика.

Вчителі української мови, літератури та початкових класів

Листопад

Папір, ксерокс, канцтовари

Кількість учасників, визначення та нагородження переможців

4

Виховний захід: «Я любила вік лицарства» (до 140-річчя від дня народження Л.Українки)

Лютий



Мотика О.О.

8-А клас


Сценарій, декорації, плакати

Матеріали виховного заходу

5

Виховна година: «Молися синку! За Вкраїну його замучили колись»

07.03.10

Класні керівники

1-11 класів



Сценарій

Запис у журналі

6

Міні-вистава «Він вестиме людей» – до Шевченкових роковин.

Березень

Барабаш Л.В.

10-Б


Сценарій, декорації, диски, комп’ютер

Матеріали виховного заходу

7

Шкільний та міський конкурси читців поезії Т.Г.Шевченка

Вчителі української літератури

Лютий-березень

Поезії, національні костюми

Кількість учасників, визначення та нагородження переможців

8

Екскурсії в с.Нагуєвичі, садибу І.Я.Франка.

Класні керівники 5-11 класів

Протягом року

Транспорт

Кількість учасників, фотографії, відгуки



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал