Програма навчальної виїзної сесії з розвитку бізнесу в місто Луцьк, 20-24 березня 2017 року День



Скачати 153.54 Kb.
Дата конвертації10.04.2017
Розмір153.54 Kb.
ТипПрограма
Програми навчальних виїзних сесій з розвитку бізнесу
Програма навчальної виїзної сесії з розвитку бізнесу в

місто Луцьк, 20-24 березня 2017 року


День

Час*

Захід1

Неділя

19 березня






Виїзд учасників візитів з місця проживання

Понеділок, 20 березня

08:30-09:00

Приїзд в м. Київ, пересадка на автобус/потяг в місто призначення

10:00-16:00

Трансфер до Луцька

16.00-17.30

Поселення, обід

17:30-19:00

Вступна тренінг-сесія приймаючої організації та залучених експертів. ДНК бізнесу міста. Як воно впливає на розвиток бізнесу?

Тренер – Анатолій Банера, член правління ГО «ХабІнноваЛуцьк», експерт з місцевого економічного розвитку.

Ознайомлення учасників візиту з основними аспектами розвитку бізнесу на Волині та транскордонної співпраці регіону з прилеглими територіями Польщі та Білорусі.


19:00-21:00

Екскурсія по Луцьку (відвідини Старого міста, Луцького замку), вечеря, вільний час

Вівторок, 21 березня

09:00-11:00

Зустріч з керівництвом Волинської обласної державної адміністрації (м.Луцьк, Київський майдан, 9), презентація інструментів співпраці влади з бізнес-середовищем регіону

11:00-13:00

Зустріч з керівництвом Луцької міської ради, презентація ділового профілю міста, презентація міських ресурсів розвитку бізнесу

Візит в Центр надання адміністративних послуг м.Луцька (м.Луцьк, вул. Лесі Українки, 35), презентація роботи та кращих практик надання адміністративних послуг у сфері бізнес-процесів (реєстрація бізнесу та нерухомості, надання дозволів), запитання-відповіді.



13:00-14:00

Діловий обід. Запрошений гість – Олександр Слабенко – власник невеликого бізнесу у сфері послуг в глибинці області.

14:00-16:00

Візит на СП ТзОВ «Модерн-Експо» (с. Струмівка Луцького району), презентація приймаючої організації/підприємства, огляд, запитання-відповіді, фотографування.

СП ТзОВ «Модерн-Експо» - міжнародний холдинг, провідний виробник і постачальник торгового обладнання в Центральній і Східній Європі. Входить до списку 500 найбагатших компаній України. На підприємстві можна більше дізнатися про найуспішніший промисловий старт-ап Західної України, філософію управління «Кайдзен», досвід виходу на європейські ринки, ознайомитись з процесами контролю якості та відбором постачальників та субпідрядників.



16:00-18:00

Візит на АТ «СКФ Україна» (м.Луцьк, вул. Боженка, 34), презентація приймаючої організації/підприємства, огляд, запитання-відповіді, фотографування.

Публічне Акціонерне товариство «СКФ Україна», яке входить в корпорацію SKF, є єдиним в Україні виробником роликових конічних підшипників та компонентів до них. На сьогодні підприємство постачає підшипники в країни СНД та Європи, а також в країни Азії та Америки.

На підприємстві буде цікаво дізнатися про стратегію соціальної відповідальності бізнесу, досвід співпраці з міжнародними постачальниками, систему розвитку інженерних кадрів.


19:00-21:00

Бізнес-вечеря за участі представників організацій, які відвідано, вечірня сесія: бізнес-клуби та доцільність їх створення? Запрошений гість – Денис Деркач, адвокат, заступник голови ГО «Асоціація Бізнес-Волинь», член Громадської ради при Волинському управлінні ДФС України

Середа,

22 березня



09:00-11:00

Візит на ПАТ «Луцьк Фудз» (с. Зміїнець Луцького району), презентація потенціалу підприємства, запитання-відповіді, фотографування.

ПАТ «Луцьк Фудз» - відомий український виробник бакалійної продукції, передове підприємство, що активно розвивається, спеціалізується на виробництві та продажі високоякісних продуктів харчування, а саме: томатних соусів, пасти, аджики, гірчиці, кетчупів, натуральних і столових оцтів. На підприємстві буде цікаво дізнатися про формування системи дистрибуції продукції, співпрацю з контролюючими органами, особливості сертифікації продукції.



11:00-13:00

Візит на виробничі потужності ПрАТ «Волиньхолдинг» (ТМ Торчин-продукт), презентація економічного потенціалу підприємства, запитання-відповіді, фотографування (с. Торчин Луцького району)

ПрАТ «Волиньхолдинг» є одним з найбільших і динамічних підприємств в Україні: за період своєї діяльності на ринку соусів та приправ компанія здобула лідируючу позицію. Продукція «Волиньхолдингу» добре відома на українському ринку та за кордоном, - це майонез, кетчуп, соус, гірчиця і приправи, які виробляються за класичними фірмовими рецептурами та реалізуються під торговою маркою «Торчин». На підприємстві буде цікаво дізнатися про особливості формування міжнародного бренду та впровадження інновацій у харчовій галузі.



13:00-14:00

Діловий обід. Запрошений гість – Валентин Скуба – власник Львівської майстерні шоколоду – Луцьк. Тема – особливості застосування франшизи при розвитку бізнесу.

14:00-16:00

Візит на ТзОВ «Кромбергенд Шуберт Україна» (м.Луцьк, вул. Європейська, 1), презентація приймаючої організації/підприємства, огляд, запитання-відповіді, фотографування.

На сьогоднішній день існує 28 підприємств "Кромбергенд Шуберт" у цілому світі. Підприємство виготовляє свою продукцію для найбільших європейських виробників автомобілів (VW, BMW, Audi, Mercedes). На підприємстві буде цікаво дізнатися про особливості процесу розширення бізнесу, впровадження глобальних стандартів якості та особливості міжнародної логістики.



16:00-18:00

Візит на ПРАТ «Едельвіка» (м.Луцьк, вул. Карбишева, 2), презентація приймаючої організації/підприємства, огляд, запитання-відповіді, фотографування.

ПРАТ «Едельвіка» працює на ринку вже більше 20 років пропонує великий асортимент вишиванок; домашній текстиль в національному та класичному стилі з тканин власного виробництва; легкий жіночий і дитячий одяг: плаття, блузки, костюми, спідниці, брюки, капрі з льону та бавовни тощо. На підприємстві буде цікаво дізнатися як використати виробничий потенціал зруйнованих радянських підприємств.



19:00-21:00

Бізнес-вечеря за участі представників організацій, які відвідано, вечірня сесія: як побудувати мережу контактів, які корисні бізнесу? Запрошений гість – Сергій Валієв – власник компанії «Атланта-нерухомість», який представить останні тенденції на ринку нерухомості області.

Четвер,

23 березня



09:00-11:40

Візит в ПОСП ім.Шевченка (село УгринівГорохівського району), презентація приймаючого підприємства, огляд виробничих потужностей ТМ «Угринів-молоко», запитання-відповіді, фотографування

ПОСП ім. Т. Шевченка спеціалізується на молочному скотарстві, має замкнутий цикл з виробництва молочної продукції. Це перший в Україні завод такого типу: за зміну тут можна переробити лише до 10 т молока.

На підприємстві можна дізнатися про особливості переробки агропродукції, як розвивати бізнес на селі, які тренди у виробництві продуктів харчування.


11:40-12:30

Обід. Підведення підсумків візиту.

12:30-18:30

Трансфер з Луцька до Києва

18:30-00:00

Виїзд з Києва до міст призначення



Програма в м. Київ на 20-23 березня 2017 року


День

Час*

Захід

Неділя,

19 березня






Виїзд учасників візитів з місця проживання

Понеділок, 20 березня

08:30-09:00

Приїзд в м. Київ

 

10:00-13:00

Розміщення в готелі




13:00 14:00

Обід

 

14:00-18:00

Вступна тренінг-сесія приймаючої організації та залучених експертів. Тематика бізнес-тренінгу включатиме розгляд таких питань:

  • Історія створення Платформи малого і середнього бізнесу

  • Асоціація міжнародного бізнесу – цілі та задачі

  • Клуб Ділових Людей – як створювати додану вартість для клієнтів

  • Асоціації та клуби підприємців: що і для кого пропонуюсь

Наталія Баландіна, FORBIZ (Проект ЄС)

Анастасія Баклан, CIPE

Ганна Стрикун, координатор Платформи МСБ

Олександр Бабій, Клуб Сталого Бізнесу

Антон Матіяш, Клуб Ділових Людей

Форма проведення: виступи та модерована дискусія



 

18:00-21:00

Бізнес-вечеря за участі представників організацій, які будуть відвідані, вечірня сесія: ДНК бізнесу міста. Як воно впливає на розвиток бізнесу?

Вівторок,

21 березня



10:00-11:00

Робоча зустріч з представниками влади міста/регіону, які відповідають за розвиток бізнесу: Як влада може допомогти бізнесу? Обговорення кейсів

 Учасники: Києво-Святошинська РДА та районна рада, Боярська міська рада, районні структури

Місце проведення: с.СофіївськаБорщагівка, вул. Київська, 26





11:00-13:00

Зустріч з організаціями, які представляють інфраструктуру ринку праці та системи бізнес-освіти. Розгляд питань, які пов’язані з пошуком та залученням професіоналів для розвитку бізнесу, побудова HR-cлужби, розвиток персоналу та саморозвиток

 Учасники: Державна служба зайнятості, Асоціація компаній з міжнародного працевлаштування, HR компанії, Бізнес-школи



 

13:00-14:00

Обід

 

14:00-15:00

Відвідування компанії, яка займає міцні позиції на регіональному ринку. Розгляд питань, які пов’язані з рекламою, поширенням інформації про товари, обговорення ефективності різних каналів комунікації

 

15:00-17:00

Зустріч з підприємцями, які розвинули бізнес з нуля. Розгляд питань, які пов’язані з стартапами ті їх розвитком. Як перейти від самозайнятості до бізнесу?

 Учасники: Підприємці, що отримали підтримку від Державної служби зайнятості для започаткування власної справи



 

18:00-20:00

Бізнес-вечеря за участі представників організацій, які відвідано, вечірня сесія: як побудувати мережу контактів, які корисні бізнесу?

Середа,

22 березня



10:00-11:00

Відвідування компанії, яка займається розбудовою національного ринку. Розгляд питань, які пов’язані з маркетинговими інструментами та побудовою системи продажів. Огляд нових технологій та їх адаптація для потреб бізнесу. Учасники : MODNA KASTA




11:00-13:00

Відвідування ІТ-компанії. Розгляд сучасних Інтернет-технологій та їх можливостей для розвитку бізнесу і продажу товарів

PROM.UA (ТОВ УАПРОМ)



 

13:00-14:00

Обід

 

14:00-15:00

Обговорення з компаніями, які мають успішний досвід в створенні та розвитку власної бізнес-моделі. Розгляд питань, які пов’язані з бізнес-моделями, шляхами зниження собівартості та оптимізації бізнес-процесів, Учасники: НОВА ПОШТА

 

16:00-20:00

Дискусія з представниками бізнес-інфраструктури міста-регіону:

(у форматі неформального спілкування та бізнес-вечері)



Які послуги потрібні для розвитку бізнесу?

Які показники розвитку бізнесу та як їх виміряти?

Бізнес-клуби та доцільність їх створення?

Програма соціального інвестування WNISEF, Український логістичний альянс, Торгово-промислова палата України, Клуб Ділових Людей, Українсько-італійська палата, представники консалтингових компаній

Четвер,

23 березня



10:00-11:00

Зустріч з компанією, яка має досвід залучення фінансових ресурсів для розвитку бізнесу. Обговорення питань, які пов’язані з перевагами та недоліками різних фінансових інструментів

Зустріч з компаніями, які займаються експортною діяльністю. Розгляд питань, які пов’язані з виходом на зовнішні ринки та стандартів ведення бізнесу, щоб бути конкурентоспроможним в глобальному середовищі. Масштабування бізнесу та системні процеси.



Зустріч з успішними компаніями в ТПП України

 

11:00-13:00

Міні-тренінг для учасників за наступними тематиками:

  • Побудова ефективної бізнес-стратегії в нестабільних умовах;

  • Ресурси для розвитку бізнесу;

  • Побудова ефективної бізнес-моделі;

  • Маркетинг і промоція;

  • Ріст чи розвиток бізнесу?

Світлана Насирова, власник маркетингового агентства

Майя Голумбовська, власник «ЕЛМА Консалтинг»

Олександр Бабій, Клуб Сталого Бізнесу

 

13:00-14:00

Обід

 

14:00-15:00

Підсумкова дискусія: Якою має бути успішна бізнес-стратегія?

Вадим Горенко, бізнес-тренер, Олександр Бабій, бізнес-тренер

 

15:00-23:30

Виїзд з Києва до міст призначення



Програма в м.Івано-Франківськ на 20-23 березня 2017 року



День

Час

Захід

Неділя




Виїзд учасників візитів з місця проживання

Понеділок, 20 березня

10:16

Приїзд в м. Івано-Франківськ, пересадка на автобус

 

10:30-13:50

Прибуття в готель, обід

 

14:00-15:00

Екскурсія по Унікальному у Східній Європі готелі із власним виробництвом

Презентація комплексної моделі бізнесу на прикладі готельно-ресторанного комплексу із власним харчовим виробництвом та обслуговуючими супутніми бізнесами із надання послуг (туристичне Агенство, івент-агенство, перукарня, та функціонування «Школи Європейського етикету»)






15:20-18:00

Поселення в готелі, вирішення організаційних питань

 

18:00-20:30

Представлення діяльності Клубу ділових людей у м. Івано-Франківську та участь у семінарі "ЯК ОЦІНЮВАТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ"
Клуб ділових людей- активна громадська організація, яка налагоджує комунікації бізнес-субєктів міста та регіону. Установа, яка виступає провідним організатором бізнес івентів у місті.

Рекрутингова компанія «А-простір» представила модель «правильної» оцінки працівників та детально роз яснили механізми підбору ефективного працівника для вашого бізнесу.






21:00-22:00

Бізнес-вечеря за участі представників організацій, які були представлені

Вівторок,

21 березня



10:00-12:00

Представлення діяльності та розвитку від місцевого телеканалу до регіонального медіа-холдингу «РАІ»
Історія успіху. Зустріч із засновником медіа-холдингу. Представлення ефективної моделі управління компанією, орієнтованою на розвиток та розширення спектру надання послуг. Розглянуто як впливає на розвиток бізнесу комунальна частина у ньому.

 

12:30-13:40

Бізнес-обід із представленням проекту Urban 100

Місце проведення: Urbanspase 100  


Презентація діяльності «Теплого міста» та Urbanspase 100.

Унікальний соціальним проект, який започаткувався у Івано-Франківську, а тепер франшизою поширюється на інші регіони України. Приклад того, як вкладені одного разу кошти меценатів можуть забезпечувати постійні ресурси для реалізації соціальних ініціатив у місті.



 

14:00-15:00

IT компанія softjourn Сучасні технології для розвитку компанії, Тімбілдінг та корпоративна культура.
Розгляд специфіки розвитку ІТ в Україні. Історія успіху від засновника. Презентація корпоративної культури компанії. Підбір та тестування ефективних працівників, та практикуваннявільноскладеного робочого часу.

 

15:25 -16:25

Майстер-клас з нанесення розпису на листівки. Креативний бізнес

Handmadebukvica


Презентація креативного бізнесу. Хенд-мейд крамничка, із ринком збуту по всій Україні. Розгляд інтернет просування, як ефективного способу виходу на широкий ринок та пошук цільового клієнта.

 

16:30-18:30

Екскурсія містом із акцентами на бізнес структуру міста.

 

19:00-20:00

Вечеря

Середа,

22 березня



09:30-13:00

Зустріч з підприємцями, які розвинули бізнес з нуля. Розгляд питань, які пов’язані із стартапами та їх розвитком. Як перейти від Самозайнятості до бізнесу.

Учасники:

«Індіго» - унікальна технологія інфрачервоного сушіння та розвиток новітніх технологій. Розгляд моделі започаткування бізнесу із викупленням вже запатентованої технології (Презентація, демонстрація фільму).

Ірина Станіславська - від хоббі до самозайнятості. Особливості розвитку креативного бізнесу. Нішевий бізнес.

Леся Аронець «Ефективні бізнес-партнерства». Розгляд найпотужніших бізнес-структур України та чим вони є корисними.


 

13:00-14:00

Обід

 

14:00-15:00

Пленарна дискусія на тему «Трьохстороння співпраця влада-бізнес-громада» Соціальна відповідальність бізнесу, участь бізнесу у житті громади.Розгляд моделі ефективної співпраці для розвитку територій.

 

19:00-21:00

Бізнес-вечеря

Четвер,

23 березня



09:30-10:00

Вітальна кава. Реєстрація учасників

 

10:30-11:00

Напрямки діяльності ІФ ТПП, з метою розвитку експортних спроможностей підприємців Прикарпаття. Питання відповідь.

Детальний розгляд діяльності мережі торгово-промислових палат України. Досягнення за останні 4 роки. Дискусія на тему: що дає малому та середньому бізнесу співпраця з структурами типу ТПП.






11:00-11:30

Юридичні аспекти експортно – імпортних операцій.

Розгляд нововведень та можливостей виходу на експорт.






12:00-12:30

Перспективи розвитку туристичного бізнесу Прикарпаття. Обмін досвідом.




12:30-13:00

Показ фільму «Єврокарпатський регіон».




13:00-14:10

Обід

 

14:30-17:40

Виїзд з Івано-Франківська на Львів

 

18:16

Виїзд потягом зі Львова до місця призначення

Пятниця,

25 березня



7:00-10:00

Приїзд в місто призначення




1Програма орієнтовна, проте наводить основні питання, які будуть розглянуті в ході бізнес-візитів. Можливе коригування днів та часу розгляду і відвідування тематичних блоків. До початку візиту будуть відомі усі адреси та назви компаній, які будуть відвідані та будуть надіслані учасникам в електронному вигляді.


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал