Програма навчальної дисципліни юридичний супровід бізнесу опис навчальної дисципліни форма навчання Курс Семестр



Сторінка1/6
Дата конвертації27.01.2017
Розмір0.52 Mb.
ТипПрограма
  1   2   3   4   5   6
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Юридичний супровід бізнесу

1. ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ


Форма навчання

Курс

Семестр

Лекції

Практичні (семінарські)

Всього ауд. год.

Курсові роботи

Контрол. роботи

Самостійна робота

Всього годин

Кредити

Екзамен

Залік

Денна (ЦГЮ)

3

6

10

10

20

-

-

55

75

2,5

-

+

2. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ


Незалежно від сфери діяльності, сучасні умови ведення бізнесу, часто, вимагають від керівництва підприємства серйозних рішень, юридичного плану. Такі рішення можуть стосуватися самих різних областей правової діяльності: адміністративного, господарського, трудового, фінансового та цивільного права, що вимагає спеціальних знань. Примітно, що такі питання виникають і на великих підприємствах, і навіть у невеликих приватних фірмах.

Юридичний супровід бізнесу - це один з найважливіших механізмів у веденні бізнесу і важлива деталь на шляху до успіху та розвитку компанії. Юридичний супровід бізнесу є комплексним кваліфікованим обслуговуванням бізнесу, допомога компанії в будь-яких юридичних питаннях, які можуть виникнути в ході її діяльності.

Юридичний супровід бізнесу може включати ведення справ підприємства в господарських, адміністративних судах та судах загальної юрисдикції. Юридичний супровід може включати захист фірми від правоохоронних і контролюючих органів. В Україні є дуже багато контролюючих органів, які можуть прийти до підприємця для проведення перевірки. Формування грамотної і ефективної, з точки зору правозастосовної практики, лінії поведінки є основним завдаванням у відносинах з правоохоронними і контролюючими органами. Юридичний супровід бізнесу може включати: юридичну консультацію з питань законодавства; ведення справ в господарських судах, судах загальної юрисдикції всіх інстанцій; юридичну консультацію з питань трудового законодавства; юридичний супровід з питань законодавства про захист прав споживачів. Організація претензійної роботи. Переговори з контрагентами та клієнтами; юридична перевірка цивільно-правових договорів на предмет їх відповідності законодавству; юридичний супровід з питань розробки цивільно-правових договорів; комплексний юридичний супровід угод, в тому числі по злиттю і поглинанню; юридична консультація з питань угод щодо нерухомого майна; юридичний супровід угод з нерухомим майном; юридичний супровід при створенні, реорганізації, ліквідації юридичних осіб (реєстрація підприємства, реєстрація громадської організації тощо); юридична консультація і захист інтересів у відносинах з правоохоронними і контролюючими органами; юридичні консультації з питань порядку проведення перевірок; юридичний супровід при проведенні перевірок; представництво інтересів клієнтів при розгляді справ про адміністративні правопорушення; оскарження дій посадових осіб, правоохоронних і контролюючих органів; представництво інтересів клієнта у виконавчому провадженні; допомога в організації виконання рішень судів, накладення арешту на майно боржника.

З врахуванням викладеного, студенти повинні знати: 1) що безпосередньо являє собою юридичний супровід бізнесу; 2) порядок ведення справ в господарських судах, судах загальної юрисдикції всіх інстанцій; 3) як здійснити юридичний супровід різноманітних договорів; 4)яким чином здійснюється організація претензійної роботи на підприємстві; 5) як дотримуватись вимог трудового законодавства на підприємстві; 6) як оскаржувати рішення дій посадових осіб, правоохоронних і контролюючих органів та ін.

До того ж, студенти повинні вміти: 1) добре орієнтуватись у сучасному законодавстві ( здебільшого в господарському, адміністративному, трудовому, цивільному) 2) надавати комплексну кваліфіковану юридичну допомогу при укладенні засновницьких та інших договорів, та ін..

Без сумніву, що успішне вивчення навчальної дисципліни «Юридичний супровід бізнесу», буде корисним студентам не лише в процесі їх навчання, а й стане необхідною передумовою для реалізації їх знань в майбутньому, зокрема, в законотворчій та практичній діяльності.


3. ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ


ТЕМА № 1. Порядок розробки проектів внутрішніх документів підприємств. Внесення змін до установчих документів підприємств. Організація документообігу на підприємствах, установах, організаціях

Поняття установчих документів суб’єктів господарювання (засновницький договір, статут (положення)), та інші внутрішні документи. Перелік обов’язкових відомостей, які повинні в них міститись, порядок їх затвердження та внесення змін. Загальні засади організації документообігу суб'єкта господарювання, органу державної влади та місцевого самоврядування

Система діловодства юридичної служби. Порядок ведення оперативного обліку проектів внутрішньогосподарських(локально-правових) документів. Особливості електронного документообігу в Україні. Внутрішній порядок візування проектів локальних, розпорядчих, нормативних та інших документів

ТЕМА № 2. Ведення справ підприємства в господарських, адміністративних судах та судах загальної юрисдикції. Ведення претензійно-позовної роботи з контрагентами.

Порядок вирішення господарських спорів у господарському, адміністративному суді, та судах загальної юрисдикції. Порядок ведення судового засідання. Відкладання розгляду справи, перерва судового засідання. Зупинення провадження у справі та його поновлення. Припинення провадження у справі. Залишення позову без розгляду. Відмова позивача від позову, визнання позову відповідачем. Мирова угода сторін. Права господарського суду при прийнятті судового рішення. Порядок прийняття, форма і зміст рішення. Ухвала та її зміст. Додаткове рішення, ухвала. Роз’яснення та виправлення рішень, ухвал. Окрема ухвала господарського суду. Основні засади організації претензійної роботи.



ТЕМА № 3. Захист фірми від правоохоронних і контролюючих органів.

Юридична консультація і захист інтересів у відносинах з правоохоронними і контролюючими органами. Юридичні консультації з питань порядку проведення перевірок. Юридичний супровід при проведенні перевірок. Представництво інтересів клієнтів при розгляді справ про адміністративні правопорушення. Оскарження дій посадових осіб, правоохоронних і контролюючих органів. Представництво інтересів клієнта у виконавчому провадженні. Допомога в організації виконання рішень судів, накладення арешту на майно боржника.



ТЕМА № 4. Юридична перевірка цивільно-правових договорів на предмет їх відповідності законодавству. Юридичний супровід з питань розробки цивільно-правових договорів.

Поняття, види та порядок укладення цивільно-правових та господарських договорів на підприємстві. Істотні умови господарських договорів. Юридична консультація з питань угод щодо нерухомого майна; юридичний супровід угод з нерухомим майном. Юридична перевірка цивільно-правових договорів на предмет їх відповідності законодавству



ТЕМА № 5. Організація кадрового забезпечення суб'єктів господарювання та забезпечення дотримання законодавства про працю

Загальні засади організації кадрового забезпечення. Облік кадрів та ведення трудових книжок

Діловодство кадрової служби. Порядок приймання на роботу та звільнення окремих категорій працівників.Поняття та зміст колективного договору.

Поняття трудових відносин. Підстави виникнення трудових відносин. Сторони трудових відносин на підприємстві.

Трудові відносини, що виникають на підставі трудового договору у результаті обрання (виборів) на посаду. Трудові відносини, що виникають на підставі трудового договору у результаті обрання за конкурсом. Трудові відносини, що виникають на підставі трудового договору у результаті призначення на посаду або затвердження на посаді. Основні права і обов’язки працівника. Основні права і обов’язки роботодавця.

ТЕМА № 6. Юридичний супровід при створенні, реорганізації,
ліквідації юридичних осіб.

Поняття легітимації суб’єктів господарювання ( порядок проходження державної реєстрації, ліцензування, патентування). Поняття та види реорганізації суб’єктів господарювання. Правове регулювання банкрутства. Судові процедури, що застосовуються до боржника в процесі провадження у справі про банкрутство. Порядок розрахунку з кредиторами.



4. СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ


Назви тем

Кількість годин

Денна форма(ЦГЮ)

усього

у тому числі

л

п

с.р.

1. Порядок розробки проектів внутрішніх документів підприємств. Внесення змін до установчих документів підприємств. Організація документообігу на підприємствах, установах, організаціях

12

1

1

10

2. Ведення справ підприємства в господарських, адміністративних судах та судах загальної юрисдикції. Ведення претензійно-позовної роботи з контрагентами.

12

1

1

10

3. Захист фірми від правоохоронних і контролюючих органів.

9

2

2

5

4. Юридична перевірка цивільно-правових договорів на предмет їх відповідності законодавству. Юридичний супровід з питань розробки цивільно-правових договорів.

14

2

2

10

5. Організація кадрового забезпечення суб'єктів господарювання та забезпечення дотримання законодавства про працю

14

2

2

10

6.Юридичний супровід при створенні, реорганізації, ліквідації юридичних осіб.

14

2

2

10

Усього годин

75

10

10

55




Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал