Проект програми психологічного супроводу у підготовці випускників до зно план-алгоритм на навчальний рік



Скачати 97.19 Kb.
Дата конвертації25.12.2016
Розмір97.19 Kb.
Проект програми психологічного супроводу у підготовці випускників до ЗНО

План-алгоритм на навчальний рік




Дата

місяць


Зміст психологічного

супроводу



Вид роботи

Цільова група

Кількість годин

Підсумок роботи

1

І тиждень

вересень



Роз’яснювальна бесіда щодо необхідності визначення предметів, які будуть здаватися на ЗНО, відповідності навчальних предметів, які обрані для складання ЗНО і обраною спеціальністю, важливість предметної та психологічної підготовки до процедури тестування.

Групове консультування

Учні 11 класів

1

Розробка, презентація

2

ІІ тиждень

вересень


Опитування учнів щодо визначення предметів, які будуть здавати і про розуміння необхідності підготовки; вивчення здібностей та нахилів учнів з метою вибору профілю навчання та професійного самовизначення:

- ПДО (Климов Є.О) ;

- Особистісний опитувальник (Айзенка С.Е);

- тест Равена;

- (ОПС) Д.Голанда;


Групова

діагностика



Учні 11 класів

4

Протоколи

3

ІІІ тиждень вересня

Виступ на батьківських зборах «Формування мотивації до навчання, як запорука успішного складання ЗНО»

Опитування батьків щодо рівня готовності дитини до здачі ЗНО, власної готовності, очікувань та побажань покращення рівня підготовки до ЗНО



Психологічна просвіта

Групова діагностика



Батьки

1

1


Розробка, презентація

Протокол


4

ІV тиждень вересня

Виступ на нараді: «Вибір педагогічних методів навчання – запорука успіху учня на ЗНО» Інформування класних керівників про значення взаємодії класного керівника-учня-батька для успішного складання ЗНО

Психологічна просвіта

Класні керівники 11 класів

1

Розробка

5

І тиждень жовтня

Діагностики рівня тривожності. Тест шкільної тривожності Філліпса

Групова

діагностика



Учні 11 класів

2

Протокол

6

ІІ тиждень жовтня

Дослідження особливостей пізнавальної сфери учнів та дослідження стійкості уваги; переважаючого типу запам'ятовування, швидкості та тривалості запам’ятовування: “Коректурна проба”; Методика Е. Коуена «Мовні лабіринти»

Психодіагностика

Учні 11 класу

3

Протокол

7

ІІІ-IV тиждень жовтня

Індивідуальні консультації з учнями за результатами діагностичного обстеження пізнавальних процесів

Педагогічний консиліум з вчителями, що працюють з випускниками які готуються до ЗНО. «Психологічні прийоми підтримки учня, та розвиток його здібностей, як запорука успіху».



Індивідуальні консультації

Групове консультування



Учні 11 класів

Вчителі


10

1


Протокол

Протокол


8

І тиждень

листопада



Підвищення обізнаності батьків. «Допомога батьків у період підготовки дитини до ЗНО», або «Стрес? Разом ми непереможні».

Психологічна просвіта

Година психолога



Батьки

1

Формування реалістичної картини

9

ІІ тиждень листопада

Майстер-клас для вчителів «Психологічний супровід підготовки до ЗНО», або «Вчимося долати стрес».

Групове заняття


Вчителі

1,5

Роздатковий матеріал


10

ІІІ тиждень листопада

Практичне заняття з учнями з оволодіння техніками для активізації та концентрації уваги

Розвивальне заняття

Учні 11 класів

2

Розробка

11

IV тиждень листопада

Консультація «Класний керівник – розуміння та підтримка»

Групова консультація

Класні керівники

1

Надання рекомендацій

12

І тиждень

грудня


«Як досягти мети або коли здійснюються мрії»

«Конкурс творів-ессе серед старшокласників» «ЗНО – шлях до моєї мрії».



Психологічна просвіта

Учні 11 класів

Протя

гом тижня



Розробки, фото звіт

13

ІІ-ІІІ тиждень

грудня


Психокорекція емоційного стану перед ЗНО. Особистісні труднощі. Зняття рівня тривоги до оптимального, формування адекватних установок.

«Стратегії підтримки учнів різних груп в процесі підготовки та підчас проходження ними ЗНО»



Корекційно-розвивальне групове заняття

Семінар


Учні 11 класу

Вчителі


2

Формування необхідних навичок

14

ІІ-тиждень січня

Психолого-педагогічний семінар «Психологічні аспекти підготовки 11-класників до успішного проходження ЗНО»

Психологічна просвіта

вчителі

1,5




15

ІІІ-IV тиждень січня

Проведення діагностичного блоку з метою визначення особливостей емоційної сфери та рівня стресостійкості учнів

“Самооцінка психічних станів” Айзенка;

Шкала реактивної та особистісної тривожності Спілбергера-Ханіна;

Методика Карли Ханнафорд



Психодіагностика (групова)

Учні 11 класів

4

Протоколи

16

І

тиждень лютого



Тренінгове заняття для учнів «Не хвилюйтесь – у вас екзамени».

«Психологічна підтримка дитини: методи психологічного впливу»



Корекційно-розвивальне групове заняття

Учні 11 класів

Для батьків



2

1


Практичні заняття

17

ІІ тиждень лютого

Година психолога «Пробне ЗНО – шлях подолання тривоги» Гра-імітація «Я на ЗНО»

Психологічна просвіта

Учні 11 класу

1

Презентація, розробка

18

ІІІ тиждень лютого

Індивідуальні консультації учнів за результатами діагностики

Психологічне консультування

Учні 11 класів

1,5 год/

1 конс. (10год)



Протоколи консультацій, рекомендації.

19

ІV тиждень лютого

Тренінгове заняття з використанням вправ на активізацію внутрішніх ресурсів та оволодіння техніками самоконтролю в стресовій ситуації

Розвивальне заняття

Учні 11 класу

1,5

Розробка

20

І тиждень березня

Тренінгове заняття для батьків «Психологічна підтримка дитини в період підготовки до ЗНО» (психологія налаштування: дихальні вправи; вправи на зняття м'язових затисків, нервово-психічної напруги)

Розвивальне заняття


Батьки

1

Протокол

21

ІІ тиждень березня

Практичне заняття з оволодіння методами релаксації з метою зниження емоційного напруження в період підвищеного навчального навантаження

Психологічна просвіта

Учні 11 класу

1

Розробка

22

ІІІ тиждень березня

Консультація: «Класний керівник пліч о пліч з своїми учнями»

Групова консультація

Класні керівники

1

Надання рекомендацій

23

ІV тиждень березня

«Експрес- прийоми вольової мобілізації» (вправи на дихання та зняття напруги, тренінгове заняття з оволодіння методами ауто релаксації та самоконтролю).

Розвивальне заняття

Вчителі та учні 11 класу

2




24

І тиждень

квітня


Година психолога “Особливості проведення ЗНО та правила поведінки під час складання тесту”

Психологічна просвіта

Учні 11 класів

1

Розробка

25

ІІ тиждень квітня

Опитування щодо визначення рівня нервово-психічної стійкості.

Групова психодіагностика

Учні 11 класу

3

Протоколи

26

ІІ тиждень квітня

Випуск інформаційного бюлетеня «Аутотренінг — як почати мислити позитивно»

Психологічна просвіта

Учні 11 класу




Матеріали бюлетня

27

ІІ тиждень квітня

Лекція-бесіда для батьків та вчителів на тему: «Режим підготовки випускників до ЗНО»

Психологічна просвіта

Батьки

Вчителі


1

1


Розробка, буклети з рекомендаціями

28

ІІІ-IV тиждень квітня

Індивідуальне консультування випускників за результатами діагностування

Консультуванння

Учні 11 класу

.


1,5-2/

1 конс


(6 год)

Протоколи консультацій

29

І тиждень травня

Виготовлення буклетів-пам'яток «Як опанувати себе під час ЗНО: поради психолога»

Розвивальне заняття

Учні 11 класу

2

Розробка буклетів

31

ІІ-ІІІ тиждень травня

Індивідуальне консультування учнів, які потребують психологічної підтримки, допомоги

Індивідуальні консультації

Учні 11 класів



1,5 год/

1 конс.


(6 год)

Протоколи

32

IV тиждень травня

Проведення зустрічі з колишніми випускниками та інструкторами ЗНО

Психологічна просвіта

Учні 11 класу

1

Розробка

Психодіагностика – 16 год;

Психологічна просвіта – 15 год (батьки – 3; вчителі – 2; учні – 10);

Консультування – 35 год (батьки, вчителі – 3; учні – 32);



Практичні заняття (тренінги) – 15 (батьки – 4,5; учні – 10,5).

Всього 81 год за навчальний рік – робота у підготовки випускників до ЗНО.

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал