Прізвище Костюченко Ім’я Оксана По батькові



Скачати 161.97 Kb.
Дата конвертації18.06.2017
Розмір161.97 Kb.
Прізвище Костюченко

Ім’я Оксана

По батькові Володимирівна

Дата народження 21.05.1967

Освіта вища, НДПІ, 1990 р.

Спеціальність за освітою учитель німецької та


англійської мови

Повна назва навчального закладу і поштова адреса


Ніжинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 17

16612 вул.Прилуцька,162. тел.2-67-85

Стаж роботи на цій посаді 5 рік

Повна поштова адреса і місце проживання:

16604 м. Ніжин Чернігівської області

вул. Прилуцька 52

Оксана Володимирівна – вчитель вищої категорії, "старший учитель", класний керівник 7 класу, що працює над проблемою "Виховання культури поведінки учнів через впровадження інноваційних технологій". Тема самоосвіти Костюченко О.В. - "Удосконалення навчально-виховного процесу. Виховання духовних цінностей школярів на засадах Європейської інтеграції" Особлива увага приділяється класним керівником залученню учнів до позакласної роботи. Вона є ініціатором проведення окремих загальношкільних виховних заходів. Значних результатів досягнув створений на базі класу Євроклуб «Дружба», а Оксана Володимирівна у 2012 році стала лауреатом обласного конкурсу «Керівник євро клубу».

В арсеналі Оксани Володимирівни традиційні та нетрадиційні типи виховних заходів, подорожей, екскурсій, походів, які враховують, як вікові особливості учнів так і гендерний склад класного колективу. Вона вміє згуртувати учнів задля виконання спільної мети та задля досягнення результату.

Гасло нашого клубу: «Європа в нас, а ми в Європі».

Be the member of Euro club! And you will find here knowledge and fun!


Звіт про роботу Євроклубу за 2013 – 2014 н.р.

Євроклуб “Дружба” ЗОШ №17 м. Ніжина створений у 2006 році. Під керівництвом Костюченко О.В.він функціонує з вересня 2009 року . До його складу входять учні середньої школи (9 го класу). Вони люблять вивчати іноземні мови: англійську і німецьку, а також цікавляться історією та культурою європейських країн, створюють план та розробляють завдання.

На початковому етапі роботи велика увага приділялася ознайомленню з методами, формами, завданнями українських євро клубів, напрацюванню підходів та принципів організації шкільного клубу.

http://oksana-class.ucoz.ru/_ph/8/629503953.jpgЗа вимогою часу пріоритетним став розвиток високої культури розумової праці як уміння використовувати набуті знання та як готовність сучасної людини сприймати полікультурне середовище і жити в ньому.

Шкільний Євроклуб ставить перед собою основні завдання: навчання про Європу (набуття знань про Європу, сучасне європейське співтовариство), навчання для Європи (усвідомлення себе європейцем, навчання початковим умінням, що необхідні молодим європейцям), навчання в Європі (підготовка учнів до життя в об’єднаній Європі, вміння контактувати з іншими європейцями). Бажання влитися до європейського співтовариства, засвоїти основні принципи життя в Європі стало підставою функціонування клубу. Найактивніша група учнів, опрацювавши досвід шкільних євроклубів, розробила Статут, спланувала діяльність, заручилася підтримкою вчителів – природних союзників, які усвідомлюють міждисциплінарність заходів Євроклубу. Адже активну допомогу у проведенні різних вечорів, семінарів, конкурсів організованих у рамках діяльності Євроклубу, надають вчителі іноземної мови, української та зарубіжної літератури, правознавства, історії, географії,біології, економіки та ін.

Для емоційного забарвлення засідань Євроклубу збирається і поповнюється папка матеріалів про цікаві місця Європи, ілюстрації архітектурних та історичних пам’яток Європейських міст.

До Дня Європи у 2014 році ці дані були використані для інформаційного колажу у фойє школи, учні клубу прийняли участь у святкуванні Дня Європи у школі та місті. Неординарно продовжилося свято у піцерії, де члени клубу продемонстрували свої знання про Німеччину, її історію, освіту, кухню, музику, сучасний розвиток. Провели вікторину, послухали музику відомих виконавців. Учасники шкільного Євроклубу прийняли участь в акції «Стоп Алкоголь Наркотики Куріння» (С.А.Н.К.) та написали проект, який покликаний пропагандувати здоровий спосіб життя серед молоді та попередити поширення алкоголізму, наркоманії та тютюнопаління. http://oksana-class.ucoz.ru/_ph/8/787817930.jpg

Європейські дискотеки приємно урізноманітнюють дозвілля не тільки членів Євроклубу, а й усіх учнів школи, розширюють їх кругозір. Успішно проводиться щорічне святкування Днів Європи. В рамках цього святкування в 2014р. була проведена просвітницька акція, під час якої молодші школярі ознайомились з правами дитини, отримали буклети про права дитини та їх захист, весело, цікаво та змістовно провели час разом з волонтерами євроклубу (взяли участь в інтерактивних іграх, спортивних змаганнях, театральній постановці, краєзнавчих та екологічних презентаціях).

Шкільний Євроклуб «Дружба» проводить також велику роботу по ознайомленню школярів з європейськими країнами.

В клубі проходять дискусії на різні теми. Нещодавно учасники дискутували про генетично модифіковані продукти та відношення до них в Україні та країнах Євросоюзу. Учнями 9 класу було проведено також телеміст між країнами Англія-Німеччина-Україна на тему: «Переваги та недоліки їжі швидкого приготування». До міжнародного Дня толерантності члени клубу провели по класах інформаційні хвилинки та підготували стенд про прапори толерантності.

Поступово європейські традиції стають звичними для нас. Так, День св. Валентина (дарування валентинок, шоколаду), непомітно ввійшло в наше життя і стало одним із улюблених усіма свят. Проведення КВК, поетичних вечорів, збирання валентинок стали звичними для учнівського і учительського колективів. За допомогою вчителів іноземної мови підготовлено виступ волонтерської групи про історію Дня св. Валентина, традиції його святкування.

Бути сучасним європейцем означає в першу чергу засвоєння принципів пріоритету прав і свобод людини, захисту людської гідності. Проведення інформаційних зустрічей, конференцій, традиційних тижнів правових знань формують у учнів стійку правосвідомість, гуманізм, толерантність, правову культуру без якої у європейському товаристві не можливо існувати.

Шкільним Євроклубом створено картотеку адрес учнівських та іноземних Євроклубів, з якими можна налагодити переписку, спілкування в мережі Інтернету.

Зрозуміло, що не буде Європи, якщо не буде європейців. Але, що сформує європейців, якщо не виховання. Євроклуб “Дружба” робить перші кроки у своїй діяльності. Маємо надію, що накопичення досвіду роботи розвине нові ідеї, ініціативу молодого підростаючого покоління європейців.

http://oksana-class.ucoz.ru/_ph/6/64566951.jpg http://oksana-class.ucoz.ru/_ph/6/433409267.jpg

За період 2013-2014 н. р. члени клубу прийняли участь у багатьох шкільних та міських заходах:

- підготували збірку матеріалів про країни Європи, їх традиції та свята;

- підготували реферати про видатних українців європейського рівня;

- здійснили відео-мандрівку по країнах ЄС;

- провели конкурс стіннівок на теми «Разом до об'єднаної Європи», «Моє майбутнє - Україна європейська»;

- прийняли участь у конкурсі малюнку «Я поділяю європейські цінності»;

- прийняли участь у міських заходах з нагоди відзначення Дня Європи у місті

- провели шкільний захід «Свята Великобританії та Німеччини»;

- пізнання Європи починається із вивчення власного краю. Саме тому члени євроклубу багато подорожують

- здійснено туристично-краєзнавчі поїздки історичними місцями нашого краю: у міста Львів, Вінницю та в Карпати (протягом 2012 -2014 років).

- На засіданні євроклубу у квітні 2014 року було проведено «мозковий штурм» на тему: «Європейські інституції та головні органи влади», під час якого учні закріпили свої знання про ЄС, Європарламент, країни-засновниці ЄС і т.д.



http://oksana-class.ucoz.ru/_ph/5/59198140.jpg http://oksana-class.ucoz.ru/_ph/6/122832810.jpg

Статут Європейського клубу «Дружба»


ЗОШ 1-Ш ст. № 17


1. Основні засади.

1. Євроклуб є неурядовою молодіжною організацією.



  1. Діяльність Євроклубу “Дружба” поширюється на ЗОШ №17. Євроклуб діє відповідно до Конституції держави, діючого законодавства, норм міжнародного права та власного статуту.

  2. Євроклуб є неприбутковою організацією. Можливі фінансові надходження від діяльності Євроклубу, спонсорської допомоги, використовуються на розвиток клубу.

  3. Членство в Євроклубі є добровільним.

  4. Працює на засадах гуртка та у вільному режимі. Заняття проходять щовівторка.

П. Мета і принципи діяльності Європейського клубу “Дружба”.

1. Метою Євроклубу “Дружба” є сприяння процесам Європейської інтеграції України та інформування дітей і молоді про Європейський Союз, його структуру та процеси.

2. Сприяння розширенню культурних, наукових, ділових та гуманітарних зв’язків молоді в Україні та країнах Європейського Союзу.

3. Поширення серед учнів інформації про історію Європейського Союзу, його структуру, сучасний стан розвитку.

4.Виховання талановитої молоді, відкриття таланту в кожній дитині, розвиток ініціативи учнівського колективу.

5.Заохочення до вивчення іноземних мов.

6.Активізація навчання іноземним мовам шляхом реалізації позашкільних форм роботи.

7.Вчити дітей розуміти суспільні проблеми, міркувати, дискутувати, орієнтуватися у вирі цікавої інформації – тобто бути справжніми європейцями.


ІІІ. Основні завдання:

  • Систематично та послідовно надавати гуртківцям розширені знання про Європу і країни, що входять до складу ЄС,

  • Створювати умови для формування і осмислення молоддю власної позиції щодо ролі європейського співтовариства,

  • Сприяти моральному, розумовому та фізичному розвитку вихованців,

  • Сприяти вмінню гуртківців виражати своє бачення щодо майбутнього України, як сусіда або майбутнього члена ЄС,

  • Сприяти зростанню усвідомлення молодими людьми важливості питань, що стосуються Європи та сприяння отриманню дійсно унікального навчального досвіду,

  • Систематично та послідовно виховувати у молоді цінності, визначальні для існування людського суспільства,

  • Стимулювати учнів до пізнавальної активності щодо питань європейської та євроатлантичної інтеграції,

  • Систематично активувати самостійний пошук нових знань і формувати розуміння адекватної інформації з питань європейської та євроатлантичної інтеграції,

Виробити навички роботи в групі інтерактивними методами
ІV. Предмет діяльності Євроклубу “Дружба”.

1. Організація зустрічей з представниками інших клубів, цікавими людьми.

2.Організація конкурсів знань про Європу.

3.Проведення фотовиставок та виставок малюнків на європейську тематику .

4. Організація заходів: Дні Європи у школі, конференції, європейські дискотеки, інформаційні зустрічі.

5. Створення інформаційних засобів: стінгазета, колаж, шкільна листівка, Інтернет.

6. Організація мистецьких заходів: конкурсів та виставок образотворчого мистецтва, поетичних вечорів, театральних вистав.

7. Проведення фестивалів Європейської кухні та кіно.


  1. Випуск буклетів, інформаційних матеріалів про діяльність свого клубу.

  2. Організація конкурсів з відомостями про Європу, Євросоюз, інші країни світу .

  3. Проведення заходів у рамках учнівського самоврядування – надання учням можливості самостійно проводити різноманітні заходи, презентувати діяльність свого клубу.

  4. Брати постійну участь у заходах і проектах міста.

  5. Пізнання Європи, європейської території, починаючи з рідного краю.

V. Члени клубу, їх права і обов’язки.

1. Членами клубу можуть бути діти віком від 10 до 17 років, які визнають Статут клубу, його цілі та завдання, підтримують своєю діяльністю його розвиток.

2.Члени клубу мають право:

    • брати участь у діяльності клубу згідно з його Статутом;

    • обиратися і обирати керівні органи клубу;

    • брати участь в обговоренні усіх питань діяльності клубу;

    • мають право ініціативи у діяльності клубу.

3. Члени клубу зобов’язані:

    • виконувати вимоги Статуту;

    • дотримуватися принципу взаєморозуміння та дружби між народами;

    • вносити і розвивати миролюбиві ідеї Євроклубу.

http://oksana-class.ucoz.ru/_ph/5/729101746.jpg
Участь в шкільному європейському клубі

Що це дає учню:

    • цікаві знання

    • нові знайомства

    • багато друзів

    • захоплюючі подорожі

    • перспективи на майбутнє

    • розвиток і самореалізація

    • втілення мрій і бажань

    • знайомство з країнами ЄС

Що це дає батькам

- зайнятість їх дитини



    • залучення до творчої діяльності

    • розширення кругозору

    • поглиблення зацікавленості з даного предмету

    • поінформованість про Євросоюз у цікавій формі

Щo це дає вчителю

    • реалізація власних задумів

    • збільшення досвіду роботи у позашкільній діяльності

    • нові знайомства

    • співпраця з колегами з-за кордону

    • здобуття авторитету серед своїх колег у школі

Що це дає школі

    • підняття престижу школи

    • співробітництво з іншими школами

    • професійний ріст вчителів, задіяних в клубах

    • нові форми роботи з учнями


НАКАЗ № 70

Від 04.05.2006 р.

“Про створення Європейського клубу ”

З метою підтримки інтеграційних процесів України в Європу, залучення учнівської молоді до позакласної роботи

НАКАЗУЮ:

1. Створити координаційну раду по впровадженню роботи “Європейського клубу ” в школі

у складі:

Коноваленко С.В. – вчитель історії

Лазарєва ..В. – вчитель англійської мови

Бутенко В.Г. – вчитель образотворчого мистецтва.

2. Координаційній раді:

2.1. Сформувати та розпочати роботу “Європейського клубу ” До 15.05.06 р.

2.2. Скласти план роботи “Європейського клубу ” .

2.3. Провести “День Європи. 20.05.2006 р.

2.4. Налагоджувати зв’язки з “Європейськими клубами ” України.

3. Контроль за виконанням наказу покласти на ЗДНВР Смелянську О.В.



ПРОЕКТ «ЄВРОКЛУБ «ДРУЖБА»

Мета: сприяння процесам європейської інтеграції України, розширення знань про країни Європейського Союзу, сприяння усвідомленню спільних європейських цінностей, створення сприятливих умов для реалізації здібностей та талантів учнівської молоді, поглиблення знань молоді про Європейський Союз, популяризація та заохочення до вивчення європейських мов, розвиток толерантності у дітей, виховування почуття гордості за свій народ, ознайомлення з життям людей в інших країнах, їх культурою та мовою, обмін досвідом, поширення серед старшокласників комплексних знань про Європу.

Завдання:

- Різнобічне вивчення історії, культури та традицій, а також сучасності як країн ЄС, так і України,

- Встановлення зв’язків з молоддю інших країн Європи,

- Організація різноманітних заходів з метою поширення інформації про ЄС,

- Накопичення та передача знань про Європу в історичному, географічному, культурному, економічному та інших аспектах, про держави Європейського Союзу;

- Сприяння розширенню культурних, наукових та інших зв’язків між Україною і країнами Європейського Союзу;

- Розширення доступу молоді до вивчення іноземних мов, проведення круглих столів, конференцій та програм, культурних та освітніх заходів, іншої діяльності, спрямованої на підвищення інтелектуального рівня молоді;

- Сприяння пропаганді здорового способу життя, інтелектуального розвитку, пізнавального кругозору;

- Сприяння загальному усвідомленню необхідності взаємної толерантності та поваги у громадських відносинах;

- Розвиток почуття відповідальності за долю суспільства, спокій, дотримання прав людини, охорону навколишнього середовища та світову культуру;

- Поширення інформації про Україну, її історію, культуру та досягнення;

- Сприяння розробці і втіленню молодіжних проектів, спрямованих на поглиблення і розширення відносин з ЄС, іншими міжнародними організаціями.

- Залучення школярів до вивчення іноземних мов, популяризація мов і культур інших народів; сприяння розвитку мас-медіа і Інтернет - контактів.

- Створення власної стінгазети у школі, створення власної webсторінки, налагодження контактів з місцевими газетами та журналістами.

- Ведення листування та організація зустрічей з клубами інших країн, організація спільних проектів та заходів (напр.: День Європи, День України);

- Пізнання Європи, європейської території, розпочавши від рідного краю.

- Стимулювання туристичної діяльності;

- Об’єднання класного колективу навколо ідеї – адже спільні справи

об’єднують дітей.

Шляхи реалізації:( основні форми діяльності євроклубу «Дружба»)

1. Регулярні засідання членів євроклубу та обговорення актуальних питань, пов’язаних з відносинами між ЄС та Україною.

2. Місцеві практичні семінари і конференції.

3. Проведення виставок фотографій, малюнків, плакатів, конкурсів, випуск інформаційних матеріалів (стінгазет, європейських куточків у класах ) на теми пов’язані з Європою та Європейським Союзом. (Такі форми роботи допомагають залучити нових творчих людей до роботи євроклубу.)

4. Організація тренінгових занять і рольових ігор.

5. Літературні та мистецькі вечори, на яких учасники знайомляться із творчою спадщиною відомих європейських авторів.

6. Інформаційні кампанії, спрямовані на місцеву громадськість (зустрічі, лекції, вистави, вікторини).

7. Публікація та розповсюдження літератури на тематику ЄС.

8. Зв’язки з європейськими партнерами та молодіжні обміни.

9. Конкурси (на кращу статтю про ЄС, найкращий малюнок, найкраще наукове дослідження).

10. Виставки, конкурси, вікторини, брейн-ринги; реальні та віртуальні мандрівки країнами Євросоюзу;

Напрямок методу проекту: навчальний

Назва проекту: «Шкільний Євроклуб».

Під егідою якої установи проводиться: За підтримки міністерства освіти і науки України, Державної програми інформування населення з питань євроінтеграції.

ПІБ керівника проекту:

керівник Євроклубу – Костюченко О.В.,вчитель іноземної мови

Вид проекту: груповий, між - предметний, інформаційно-дослідницький та творчий.

База реалізації проекту: ЗОШ І-ІІІ ступенів № 17

Термін проведення: Діє постійно з 2007 року, на базі даного класу (9-го) з 2010року.

Коротке викладання суті проекту:

Основними напрямами діяльності Євроклубу є:

- співпраця із засобами масової інформації, органами місцевого самоврядування, державними та громадськими установами, спонсорами;

- лекції, конкурси, конференції, семінари та просвітницькі заходи з європейської та євроатлантичної інтеграції;

- встановлення зв’язків з європейськими партнерами (обмін інформацією, досвідом, організація поїздок та зустрічей);

Кількість учнів задіяних у проекті: -26 учні ( 9 кл.)
Результат діяльності клубу.

Що це дає учню.

Цікаві знання про країни ЄС;

нові знайомства; багато друзів;

захопливі подорожі; додаткова освіта;

перспективу на майбутнє; розвиток і реалізацію;

втілення мрій і бажань; пізнання та відкриття нових ідей та їх втілення;

ознайомлення з країнами ЄС.
Що це дає батькам.

Залучення батьків до діяльності школи; зайнятість їхньої дитини;

залучення до творчої діяльності; розширення кругозору;

поглиблення зацікавленості з даного предмета;

поінформованість про Євросоюз у цікавій формі;

добра підготовка дітей до життя в об`єднаній Європі;

вибір майбутньої професії їхніх дітей.

Що це дає вчителю.

Реалізацію своїх задумів; збільшення досвіду роботи у позакласній діяльності; нові знайомства;

співпрацю з колегами з-за кордону; обмін знаннями;

здобуття авторитету серед своїх колег.



Що це дає школі.

Підняття престижу школи; збагачення шкільної пропозиції (вибору занять);

професійне зростання вчителів, задіяних в Євроклубі;

розширення сфери інтересів учнів та вчителів; нові форми роботи з учнями.



ПЛАН РОБОТИ НА 2014 – 2015 Н.Р.

02.09 Розробка та затвердження плану роботи.

09.09 Оновлення сторінки класного сайту.

16.09 Вивчаємо Європу: парад столиць.

23.09 Туристичними стежками Європи.

30.09 Пошукові роботи творчих груп з метою створення презентацій

07.10 для демонстрації учням школи.

14.10 Представлення презентацій «Місце України в європейській

21.10 історії».

28.10 Проведення, підготовка та участь у конкурсі « Я поділяю

04.11 європейські цінності»

11.11 Віртуальна подорож «Освітні заклади Європи».

18.11 Релігія в житті сучасного європейця.

25.11 Основні релігії в країнах Європи :

02.12 (підготовка презентацій).

09.12 Це цікаво знати. Традиції святкування Нового року.

16.12 Підготовка презентацій про різдвяні свята.

23.12 «Різдвяні свята в Європі» - презентація.

20.01 Оновлення сторінки класного сайту.

27.01 Засідання євро клубу «Євро.иа.»

03.02 Підготовка та збір матеріалів для презентації «Видатні

10.02 жінки Європи».

17.02 Презентація «Видатні жінки Європи».

24.02 Вікторина «Багатолика Європа».

03.03 Підготовка усного журналу «Внесок України у культурну

10.03 спадщину Європи».

17.03 Усний журнал «Внесок України у культурну спадщину Європи».

31.03 Підготовка матеріалів для презентації :

07.04 «Свята Німеччини».

14.04 Презентація «Свята Німеччини»

21.04 Розробка програми до Дня гумору «Гумор народів Європи».

28.04 Розширене засідання «Пізнай світ подорожуючи».

05.05 Гра «Європа в нашому серці»

12.05 Підготовка до шкільного євро фестивалю.

19.05 Проведення шкільного євро фестивалю.

26.05 Підведення підсумків роботи євро клубу.



На кінець виконання програми роботи гуртка у даному році очікується набуття учнями загальних знань про Євросоюз у політичному, культурному та економічному аспектах діяльності. Учні мають орієнтуватися у практичному застосуванні знань законодавства Євросоюзу. Як результат виконання проектних та творчих робіт члени Євроклубу повинні навчитися робити повідомлення, складати сценарії виступів, добирати матеріал та редагувати випуски стіннівок та інформаційних бюлетенів, здобути досвід організації та проведення масових заходів. Внаслідок проведення практичних робіт у мережі Інтернет учні зможуть самостійно виконувати різні (в залежності від віку та попередньої підготовки) операції з пошуку інформації у всесвітній мережі, роботі на знайомих сайтах, повинні освоїти навички безпечної поведінки під час користування послугами Інтернет-провайдерів.

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал