Положення про ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Козелецького району функції



Скачати 182.62 Kb.
Дата конвертації12.04.2017
Розмір182.62 Kb.
ТипПоложення
Додаток 2

до Положення про ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Козелецького району


ФУНКЦІЇ

структурних підрозділів районної державної адміністрації та територіальних органів центральних органів виконавчої влади в рамках ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Козелецького району


Структурні підрозділи районної державної адміністрації та територіальних органів центральних органів виконавчої влади в рамках ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Козелецького району (далі – ланка) забезпечують, відповідно до затверджених положень про них, виконання таких функцій з питань цивільного захисту.
І. Відділ взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату районної державної адміністрації

1. Забезпечення здійснення заходів цивільного захисту на території району.

2. Забезпечення виконання завдань ланкою.

3. Розроблення та забезпечення реалізації місцевих програм та планів заходів у сфері цивільного захисту, зокрема, спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, забезпечення техногенної та пожежної безпеки.

4. Підтримання у постійній готовності системи оповіщення, здійснення її модернізації та забезпечення функціонування.

5. Забезпечення оповіщення виконкомів міської, селищних та сільських рад, структурних підрозділів територіальних органів центральних органів виконавчої влади та інформування населення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій, у тому числі в доступній для осіб з вадами зору та слуху формі.

6. Організація аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на відповідній території, а також радіаційного, хімічного, біологічного, медичного захисту населення та інженерного захисту територій від наслідків таких ситуацій.

7. Організація та здійснення евакуації населення, майна у безпечні райони, їх розміщення, створення служб медицини катастроф, необхідних для надання екстреної медичної допомоги та життєзабезпечення населення.

8. Розроблення на відповідній території заходів, спрямованих на забезпечення сталого функціонування суб'єктів господарювання в особливий період.

9. Підготовка пропозицій щодо віднесення міст до груп цивільного захисту та подання їх до ДСНС України.

10. Віднесення відповідно до основних показників суб'єктів господарювання, що належать до сфери їх управління, до категорії цивільного захисту та затвердження їх переліку у порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.

11. Створення і використання матеріальних резервів для запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

12. Взаємодія з РВ УДСНС України щодо виконання завдань цивільного захисту.

13. Організація та забезпечення життєдіяльності постраждалих від надзвичайних ситуацій, а також під час ведення воєнних (бойових) дій або внаслідок таких дій.

14. Забезпечення функціонування районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, а в разі виникнення надзвичайних ситуацій - спеціальної комісії з їх ліквідації (за потреби).

15. Забезпечення навчання з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки посадових осіб районної державної адміністрації, суб'єктів господарювання, керівників та їх заступників, здійснення підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях.

16. Організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту.

17. Визначення потреби фонду захисних споруд цивільного захисту.

18. Планування та організація роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення.

19. Прийняття рішень про подальше використання захисних споруд цивільного захисту державної та комунальної власності.

20. Організація обліку фонду захисних споруд цивільного захисту.

21. Здійснення контролю за утриманням та станом готовності захисних споруд цивільного захисту.

22. Організація проведення технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту, подання пропозицій щодо виключення їх за погодженням з ДСНС України, з фонду таких споруд.

23. Здійснення інших повноважень у сфері цивільного захисту, передбачених Кодексом цивільного захисту України та іншими законодавчими актами.


ІІ. Районний відділ Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області

1. Забезпечення на території району координації діяльності, спрямованої на реалізацію державної політики у сфері цивільного захисту.

2. Здійснення управління підрозділами (частинами) Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту району, забезпечення готовності сил і засобів оперативного реагування на території району до дій за призначенням у межах компетенції.

3. Здійснення методичного керівництва виконанням заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, контроль їх здійснення.

4. Здійснення інформування районних органів виконавчої влади про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, а також методичне керівництво щодо створення і належного функціонування систем оповіщення цивільного захисту району.

5. Залучення підрозділів сил цивільного захисту районних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності та координація їх діяльності під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій місцевого рівня, організація проведення пошуково-рятувальних робіт та здійснення контролю за їх проведенням.

6. Забезпечення гасіння пожеж, рятування людей та надання допомоги в ліквідації наслідків аварій, катастроф, стихійного лиха та інших деяких видів небезпечних подій, що становлять загрозу життю або здоров'ю населення чи призводять до завдання матеріальних збитків.

7. Надання на запити замовників вихідних даних та вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту, необхідних для розроблення проектної документації.

8. Участь у межах повноважень у забезпеченні заходів:

з евакуації населення;

медичного та біологічного захисту населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

ліквідації медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій.

9. Виконання заходів з мінімізації та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, пов'язаних з технологічними терористичними проявами та іншими видами терористичної діяльності під час проведення антитерористичних операцій.

10. Проведення роботи щодо підготовки населення до дій в умовах вчинення терористичного акту.

11. Надання заявок до УДСНС України в Чернігівській області для виконання піротехнічних робіт, пов'язаних із знешкодженням вибухонебезпечних предметів, що залишилися на території району після війн, сучасних боєприпасів та підривних засобів (крім вибухових пристроїв, що використовуються в терористичних цілях).

12. З'ясування причин виникнення надзвичайних ситуацій, невиконання заходів із запобігання цим ситуаціям, проведення оцінки дій органів управління, сил і засобів цивільного захисту під час виконання рятувальних та інших невідкладних робіт.

14. Здійснення державного нагляду за техногенною і пожежною безпекою.

15. Контроль за дотриманням законів та інших нормативно-правових актів і норм, а також виконання заходів, спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності.

16. Перевірка наявності і готовності до використання за призначенням засобів колективного та індивідуального захисту населення, майна цивільного захисту, їх утримання та облік.

17. Участь, спільно з органами, які здійснюють державний нагляд у відповідній сфері, у перевірках із забезпечення умов зберігання, транспортування, знешкодження, утилізації та захоронення небезпечних речовин і виробів, що містять такі речовини.

18. Контроль за накопиченням, збереженням і цільовим використанням об'єктового резерву матеріальних та фінансових ресурсів, призначених для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, підприємствами, установами та організаціями незалежно від їх форм власності у межах ланки територіальної підсистеми.

19. Організація взаємодії з навчально-методичними центрами сфери цивільного захисту щодо навчання з питань цивільного захисту, пожежної безпеки посадових осіб місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування і суб'єктів господарювання, організація розгляду та погодження програм з навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, зокрема пожежно-технічного мінімуму та організація і контроль їх виконання.

20. Методичне керівництво і контроль за періодичністю проведення спеціальних об'єктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту та ведення їх обліку.

21. Участь в атестації в межах компетенції аварійно-рятувальних формувань і рятувальників.

22. Здійснення інших повноважень відповідно до Кодексу цивільного захисту України, Конституції та законів України.
ІІІ. Управління економічного розвитку районної державної адміністрації

1. Забезпечення здійснення заходів цивільного захисту на підприємствах промисловості, транспорту, зв'язку і енергопостачальних підприємствах на території району.

2. Забезпечення реалізації вимог техногенної безпеки на потенційно небезпечних об'єктах та інших суб'єктах господарювання, які можуть створити реальну загрозу виникнення аварії, що належать до сфери їх управління.

3. Керівництво створеними аварійно-рятувальними службами, формуваннями та спеціалізованими службами цивільного захисту, забезпечення їх діяльності та здійснення контролю за готовністю до дій за призначенням.

4. Забезпечення оповіщення та інформування населення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій, у тому числі в доступній для осіб з вадами зору та слуху формі.

5. Організація аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій у разі їх виникнення на підприємствах промисловості, транспорту, зв'язку і енергопостачальних підприємствах району.

6. Організація та керівництво проведенням відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій у разі їх виникнення на підприємствах промисловості, транспорту, зв'язку і енергопостачальних підприємствах району.

7. Організація та здійснення транспортного забезпечення евакуації населення, майна у безпечні райони.

8. Розроблення та здійснення на підприємствах промисловості, транспорту, зв'язку і енергопостачальних підприємствах району заходів, спрямованих на забезпечення їх сталого функціонування в особливий період.

9. Організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту на підприємствах промисловості, транспорту, зв'язку і енергопостачальних підприємствах району.

11. Здійснення функцій компетентного державного органу з перевезення небезпечних вантажів автомобільним і річковим транспортом.

12. Забезпечення перевезення у межах району сил і засобів, матеріальних ресурсів, необхідних для здійснення заходів цивільного захисту.

13. Організація роботи автотранспорту, задіяного у ліквідації надзвичайних ситуацій.

14. Сприяння розвитку інфраструктури транспорту в районі, формування та удосконалення автотранспортної мережі, ринку транспортних послуг, координації роботи окремих видів транспорту, оптимізації мережі маршрутів перевезення пасажирів та вантажів у межах району.

15. Підготовка до роботи в осінньо-зимовий період підприємств промисловості, транспорту, зв'язку і енергопостачальних підприємств району.

16. Прогнозування і оцінка соціально-економічних наслідків надзвичайних ситуацій.

17. Техніко-економічне обґрунтування розміщення об'єктів на території району з урахуванням вимог техногенної безпеки.

18. Передбачення під час формування проектів районного бюджету та програми економічного і соціального розвитку району з урахуванням реальних можливостей та фінансування коштів на виконання заходів щодо створення районного матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків.

19. Забезпечення у встановленому порядку фінансування робіт із запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, надання допомоги постраждалому населенню в межах асигнувань, що передбачаються на цю мету в районному бюджеті.

20. Створення страхових і фінансових резервних фондів, а також незнижуваних ресурсів продуктів харчування та непродовольчих товарів першочергового вжитку, необхідних для реагування на надзвичайні ситуації.

21. Здійснення інших повноважень у сфері цивільного захисту, передбачених Кодексом цивільного захисту та іншими законодавчими актами.
IV. Фінансове управління районної державної адміністрації

1. Забезпечення в установленому порядку фінансування заходів цивільного захисту, робіт із запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, надання допомоги постраждалому населенню в межах асигнувань, що передбачаються на цю мету в районному бюджеті.

2. Створення страхових і фінансових резервних фондів, а також незнижуваних ресурсів продуктів харчування та непродовольчих товарів першочергового вжитку, необхідних для реагування на надзвичайні ситуації.

3. Передбачення під час формування проектів районного бюджету реальних можливостей та фінансування коштів на виконання заходів щодо створення районного матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків.


V. Відділ житлово - комунального господарства районної державної адміністрації

1. Організація нагляду за об'єктами житлово-комунальної сфери.

2. Організація проведення розрахунку шкоди, заподіяної об'єктам комунальної сфери і майну громадян на території району внаслідок надзвичайних ситуацій, потреби в матеріальних ресурсах, потрібних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також для повного відновлення цих об'єктів.

3. Створення комплексних схем захисту населених пунктів та об'єктів від небезпечних природних процесів шляхом організації будівництва протизсувних, протиповеневих, протиселевих, протиерозійних та інших інженерних споруд спеціального призначення.

4. Організація і здійснення заходів щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації на підвідомчих об'єктах.

5. Забезпечення участі спеціалізованих будівельно-монтажних і проектних організацій, сил та засобів підлеглих формувань у проведенні аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, включаючи захоронення загиблих.

6. Здійснення моніторингу питної води централізованих систем водопостачання, стічних вод каналізаційної мережі та очисних споруд, які перебувають на балансі цих підприємств, та їх техногенного впливу по підтопленню і підняттю рівня ґрунтових вод, а також стану зелених насаджень у містах і селищах міського типу.

7. Комплексне освоєння підземного простору населених пунктів для взаємопогодженого розміщення в ньому споруд і приміщень соціально-побутового, виробничого і господарського призначення з урахуванням необхідності пристосування і використання частини приміщень для укриття населення в разі виникнення надзвичайних ситуацій.


VІ. Козелецька центральна районна лікарня, Козелецьке міжрайонне управління головного управління Держсанепідслужби у Чернігівській області

1. Організація медичного забезпечення, надання екстреної медичної допомоги постраждалим у разі виникнення надзвичайних ситуацій та особовому складу підрозділів цивільного захисту.

2. Організація медичної евакуації постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій до закладів охорони здоров’я з урахуванням медичних показань, організація та координація роботи закладів охорони здоров’я під час прийому великої кількості постраждалих у разі виникнення надзвичайної ситуації.

3. Організація взаємодії медичних сил, засобів та закладів охорони здоров’я на рівні ланки у сфері медичного захисту населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій та під час ліквідації медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій; координація роботи із забезпечення готовності органів охорони здоров’я до дій у надзвичайних ситуаціях.

4. Завчасне створення, підготовка та використання в умовах надзвичайних ситуацій необхідної кількості сил і засобів незалежно від форм власності та господарювання, додаткових тимчасових мобільних медичних підрозділів або залучення додаткових закладів охорони здоров’я.

5. Участь закладів охорони здоров’я в організації комплексу санітарно-гігієнічних та протиепідемічних заходів у районах надзвичайних ситуацій, які здійснюють місцеві органи Державної санітарно-епідеміологічної служби України в районі.

6. Проведення збору та аналізу інформації про медико-санітарні наслідки надзвичайних ситуацій, здійснення прогнозу її розвитку у районах виникнення надзвичайних ситуацій та прилеглих територіях, розроблення рекомендацій щодо здійснення заходів з метою зниження негативного впливу таких ситуацій, надання місцевим органам управління ланки територіальної підсистеми ЄДСЦЗ відомостей про постраждалих при надзвичайних ситуаціях.

7. Накопичення необхідного резерву лікарських засобів, виробів медичного призначення та іншого спеціального майна і техніки для здійснення заходів з ліквідації медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій.

8. Організація роботи місцевої координаційної комісії служби медицини катастроф місцевого центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, забезпечення її функціонування та удосконалення діяльності.

9. Розроблення плану медико-санітарного забезпечення населення в надзвичайних ситуаціях або у разі їх виникнення, завчасне створення та підготовку спеціальних медичних формувань для роботи в умовах надзвичайних ситуацій.

10. Організація підготовки та перепідготовки медичних працівників з питань надання екстреної медичної допомоги постраждалим, організація та проведення навчально-тренувальних заходів з підрозділами системи екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, закладами охорони здоров’я з ліквідації медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій.

11. Організація та проведення згідно з програмами, затвердженими МОЗ України, навчання та практичної підготовки немедичних працівників з питань надання домедичної допомоги.

12. Організація та здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду та контролю, санітарно-гігієнічних та протиепідемічних заходів під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

13. Своєчасне виявлення чинників та осередку біологічного зараження населення, прогнозування масштабів і наслідків біологічного зараження, розроблення та запровадження своєчасних протиепідемічних та профілактичних заходів з локалізації та ліквідації осередку біологічного зараження, режимів обсервації, карантину та забезпечення лікування інфекційних хворих.

14. Організація та проведення екстреної неспецифічної та специфічної профілактики інфекційних захворювань серед населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій, своєчасне застосування профілактичних медичних препаратів та проведення санітарно-протиепідемічних заходів в районі надзвичайної ситуації.

15. Організація та здійснення заходів щодо недопущення негативного впливу на здоров’я населення шкідливих факторів навколишнього природного середовища та наслідків надзвичайних ситуацій, умов для виникнення і поширення інфекційних захворювань у разі надзвичайних ситуацій, забезпечення заходів щодо санітарної охорони територій та суб’єктів господарювання у зоні надзвичайної ситуації.

16. Організація та здійснення санітарно-епідеміологічного контролю за станом довкілля, якістю харчових продуктів і продовольчої сировини, питної води і джерелами питного водопостачання у разі виникнення надзвичайної ситуації.

17. Організація та здійснення заходів щодо спостереження та лабораторного контролю за санітарно-епідемічною ситуацією при радіаційному, хімічному та біологічному зараженні (забрудненні) у разі виникнення надзвичайної ситуації.

18. Організація інших заходів, пов’язаних з медичним захистом і забезпеченням санітарного та епідемічного благополуччя населення, залежно від надзвичайної ситуації, що склалася.
VІІ. Відділ освіти районної державної адміністрації

1. Здійснення заходів щодо захисту учасників навчально-виховного процесу та забезпечення виконання завдань цивільного захисту суб’єктами господарювання, що належать до сфери управління.

2. Організація вивчення студентами і школярами основ безпеки життєдіяльності, забезпечення їх відповідними підручниками і посібниками.

VIIІ. Управління соціального захисту населення районної державної адміністрації

1. Забезпечення соціального захисту постраждалих внаслідок надзвичайної ситуації, зокрема виплати матеріальної допомоги.

2. Організація нарахувань та виплат грошової допомоги населенню, яке постраждало від наслідків надзвичайних ситуацій, у межах асигнувань, передбачених законодавством, та додатково виділених коштів.

3. Прогнозування можливості виникнення аварій і катастроф на техногенних об'єктах.

4. Здійснення державного нагляду за дотриманням вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів з охорони праці, державного гірничого нагляду, профілактики травматизму виробничого і невиробничого характеру.

5. Здійснення державного нагляду за готовністю воєнізованих та інших професійних аварійно-рятувальних формувань, аварійно-диспетчерських служб до реагування на аварії.


IХ. Відділ культури і туризму районної державної адміністрації

1. Планування і реалізація заходів щодо запобігання та мінімізації втрат національної культурної спадщини району в разі виникнення надзвичайних ситуацій.

2. Методичне забезпечення аварійно-рятувальних робіт на об'єктах, які становлять культурне надбання національного, регіонального та місцевого значення.

3. Здійснення державного контролю за вивезенням з району та ввезенням у район культурних цінностей у разі виникнення надзвичайних ситуацій.


Х. Відділ містобудування та архітектури районної державної адміністрації

1. Нормативно-методичне забезпечення виконання заходів запобігання надзвичайним ситуаціям під час здійснення на території району будівництва та інженерного захисту об'єктів і територій.

2. Урахування під час розроблення генеральних планів забудови населених пунктів і ведення містобудування в умовах підвищеного ризику можливості виникнення надзвичайних ситуацій на окремих територіях.

3. Контроль за якістю проведення відбудовчих робіт на території району.

4. Забезпечення виконання заходів запобігання та реагування на надзвичайні ситуації під час здійснення в районі будівництва об'єктів.

5. Організація проведення розрахунку потреби в матеріальних ресурсах, потрібних для проведення аварійно-рятувальних робіт, а також для повного відновлення цих об'єктів.

6. Забезпечення участі сил і засобів підлеглих формувань (у межах їх тактико-технічних можливостей), спеціалізованих будівельно-монтажних і проектних організацій у проведенні аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт на територіях впливу надзвичайних ситуацій.

7. Контроль за якістю проведення відбудовчих робіт на підвідомчих об'єктах району.


ХІ. Відділ інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату районної державної адміністрації

1. Своєчасне і об'єктивне інформування населення району про наслідки надзвичайних ситуацій в районі.

2. Позачергова передача повідомлень стосовно надзвичайних ситуацій та рекомендацій населенню щодо правил поведінки в цих умовах.

3. Надання відділу взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації та РВ УДСНС України у Чернігівській області найкращих умов для проведення пропаганди засад безпеки життєдіяльності, а також створення на їх замовлення спеціальних повідомлень з цих питань.

4. Використання мереж зв'язку та інших технічних засобів передачі інформації незалежно від форми власності та підпорядкування в разі виникнення надзвичайних ситуацій.
ХІI. Управління ветеринарної медицини в районі

1. Організація і здійснення заходів, у межах компетенції, щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру на території району.

2. Здійснення моніторингу сільськогосподарських тварин і продуктів з них.

3. Організація і координація роботи з епізоотичного і токсикологічного контролю, ліквідації епізоотій на території району.

4. Забезпечення оперативного одержання інформації про надзвичайні ситуації, її опрацювання і оповіщення суб'єктів господарської діяльності про небезпеку.

5. Забезпечення безпеки харчової сировини і готової продукції для населення району, постраждалого в результаті надзвичайних ситуацій.

6. Забезпечення участі сил і засобів (у межах тактико-технічних можливостей) у проведенні аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у районі виникнення надзвичайних ситуацій.
ХIII. Козелецька експлуатаційна дільниця Трубіжського МУВГ та Козелецьке міжрайонне управління водного господарства

1. Організація роботи, пов'язаної із здійсненням нагляду за безпечною експлуатацією гідротехнічних споруд водойм і шлаконакопичувачів, визначенням ступеня їх надійності та прогнозування можливості виникнення надзвичайних ситуацій, прийняття рішення щодо доцільності подальшої експлуатації або зміни режиму роботи цих об'єктів.

2. Розроблення комплексу заходів щодо запобігання надзвичайним ситуаціям, зменшення руйнівних наслідків повеней, забезпечення безаварійного пропуску паводкових вод на водних об'єктах району.
ХIV. Лісові та мисливські господарства

1. Прогнозування можливості виникнення надзвичайних ситуацій на території лісових господарств.

2. Організація і забезпечення проведення заходів щодо запобігання надзвичайним ситуаціям, пов'язаним з лісовими пожежами, а також масовим поширенням хвороб і шкідників рослинності.

3. Координація, підприємств, установ та організацій під час гасіння лісових пожеж, а також проведення першочергових аварійно-рятувальних робіт, пов'язаних з лісовими пожежами.

4. Запобігання і реагування на надзвичайні ситуації на об'єктах, які входять до складу господарств.

5. Забезпечення участі сил і засобів підлеглих формувань (у межах їх тактико-технічних можливостей) у здійсненні заходів реагування на надзвичайні ситуації, що виникли на підвідомчих об'єктах і територіях.




ХV. Станційно-лінійна дільниця №6 смт. Козелець КТЦ №231 м.Чернігів

1. Організація і здійснення заходів щодо забезпечення сталої роботи систем оповіщення і зв'язку на місцевому рівні в усіх режимах функціонування єдиної державної системи цивільного захисту, включаючи терміновий ремонт чи заміну пошкоджених комунікацій і засобів зв'язку.

2. Першочергове забезпечення керівних органів ланки каналами і засобами надання послуг зв'язку у разі здійснення ними заходів щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації.

3. Забезпечення участі сил і засобів підлеглих формувань (у межах їх тактико-технічних можливостей) у проведенні аварійно/пошуково-рятувальних та інших невідкладних робіт у районах виникнення надзвичайних ситуацій.




_____________________________

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал