Погоджено затверджено



Сторінка1/19
Дата конвертації03.12.2016
Розмір2.49 Mb.
ТипПлан роботи
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   19
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО

на засіданні педагогічної ради на засіданні ради ліцею

протокол №8 від 31.08.2016. протокол № 38 від 31.08.2016.

Голова педради Т.В. Руденко Голова ради ліцею С.В. Рудь




План роботи

Кегичівського ліцею

Кегичівської районної ради

Харківської області

На 2016/2017 навчальний рік

ЗМІСТ


  1. Загальні відомості про заклад………………………………………………………………………..........................3

  2. Соціально-педагогічний імідж ліцею………………………………………………………………..........................4

РОЗДІЛ І

Аналіз роботи ліцею за 2015/2016 навчальний рік ……………………………………………..………........................5

Стратегічні завдання щодо подальшого розвитку ліцею у 2016/2017 навчальному році………………………........20

РОЗДІЛ ІІ

Виконання Закону України «Про загальну середню освіту» (зі змінами). Організація роботи щодо забезпечення гарантованого права громадянина на здобуття середньої освіти……………………………………..22



РОЗДІЛ ІІІ

Розподіл обов’язків між керівниками …………………………………………………………………...........................24



РОЗДІЛ ІV

Управління діяльністю педагогічного колективу

4.1. Педагогічна рада…………………………………………………………………………………..……………….....29

4.2. Наради при директорові……………………………………………………………………………...........................30

4.3. Організаційні та методичні наради при заступниках директора………………..………………………………..35

РОЗДІЛ V

Оргізаційно – методичне забезпеення

5.1. Заходи з організаційної роботи ліцею………………………………………………………………........................36

5.2. Методична робота…………………………………………………………..……………………………………......39

5.3. Підвищення кваліфікації і професійної майстерності вчителів………………………..………………………....41

5.4. Атестація як засіб підвищення педагогічної майстерності вчителів……………………….…………………....42



РОЗДІЛ VІ

Виховна робота

6.1. Аналіз виховної роботи за 2015/2016 навчальний рік………………………………………………………….....43

6.2. Завдання на 2016/2017 навчальний рік………………………………………………………………………….....53

6.3. Заходи щодо залучення дітей до навчальних занять в ліцеї………………………………………………….......62

6.5. Захист Вітчизни. Основи цивільного захисту. Військово-патріотичне виховання ............................................63

6.6. Заходи з розвитку фізичної культури і спорту………………………………………………………......................64

6.7. Заходи з туристично-краєзнавчої роботи………………………………………………………..............................65

6.8. Робота з батьками…………………………………………………………………………………………………....66

РОЗДІЛ VІІ

Контрольно-аналітична та регулююча управлінська діяльність

7.1. Контрольно-аналітична діяльность………………………………………………………………..........................67

7.2 . Внутрішкільне управління…………………….…………………………………………………………………...68

7.3. Циклограма вичення стану викладання предметів у 2016-2021 роках…………………………..........................77

7.4 . Циклограма вичення стану викладання предметів протягом 2016/2017 навчального року..............................78

7.5. Циклограма контролю за станом ведення зошитів, щоденників, класних журналів …………………………78

7.6 . Циклограма предметних тижнів…………………………………………………………………….......................79

7.7. Проведення контрольних робіт за завданнями адміністрації……………………………………………………80

РОЗДІЛ VІІІ

Охорона життя й здоров’я учасників навчально-виховного процесу

8.1. Заходи з безпеки життєдіяльності та охорони праці……………………………………………………………...81

8.2. Заходи щодо застереження нещасних випадків на на автодорогах та залізниці………………………………..83

8.3. Заходи щодо пожежної безпеки в ліцеї ………………………………………………………................................84

8.4. Заходи щодо зниження захворюваності у дітей…………………………………………………………………..84

8.5. Циклограма внутрішкільного контролю з питань охорони життєдіяльності учасників

навчально-виховного процесу……………………………………………………………………...................................86



РОЗДІЛ ІХ

Охорона довкілля та здоров’я. Організація екологічної освіти та виховання……………………………………….87



РОЗДІЛ Х

Фінансово-господарська діяльність……………………………………………………………………………………..97



ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЗАКЛАД
ПОВНА НАЗВА: Кегичівський ліцей Кегичівської районної ради Харківської області
АДРЕСА: вул. Волошина, 91 смт.Кегичівка Харківська область

тел.. (05755) 3-11-36; 3-12-09.

КАДРОВИЙ

СКЛАД: загальна кількість працівників – 82

педагогів – 58 , з них:

практичний психолог – 1

бібліотекар – 2

педагог-організатор – 1

вихователь – 1
ПО РІВНЮ нагороджено нагрудним знаком

КВАЛІФІКАЦІЇ «Відмінник освіти України» - 5

вчитель – методист – 10

старший учитель – 11

вища категорія – 30

І категорія – 17

ІІ категорія – 5

спеціаліст – 6

з вищою освітою – 56

з середньою спеціальною – 2


УПРАВЛІННЯ

Директор РУДЕНКО Тетяна Володимирівна

1960 року народження

призначена 28.08.2007

вчитель початкових класів,спеціаліст вищої категорії

учитель - методист, «Відмінник освіти України».

Заступник

директора з навчально-виховної роботи



ЯЦКО Ірина Миколаївна

1969 року народження

призначена 01.09.2011

вчитель історії,спеціаліст вищої категорії

учитель - методист.
Заступник

директора з навчально-виховної роботи



РУБАН Тетяна Іванівна

1968 року народження

призначена 21.08.2007

вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії

учитель-методист.

Заступники

директора в виховної роботи

КОРСУН Любов Олексіївна ГОЛОВІНОВА Олена Сергіївна

1956 року народження 1966 року народження

призначена 03.09.2000 призначена 01.09.2012

учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої учитель біології, спеціаліст вищої

категорії, «Відмінник освіти України». категорії, старший учитель.
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ІМІДЖ ЛІЦЕЮ



  1. Соціальний склад сімей учнів у переважній більшості становлять сім’ї

робітників, селян і службовців.



  1. За контингентом учнів і їх сімей:




  • сироти - 3

  • під опікою - 25

  • напівсироти - 13

  • діти-інваліди - 10

  • діти-чорнобильці - 21

  • діти з девіантною поведінкою - 0

  • діти з багатодітних сімей - 82

  • діти з малозабезпечених сімей - 21

  • на обліку в інспекції в справах неповнолітніх - 0

  • діти матерів-одиночок - 52




  1. Для розвитку творчих здібностей учнів, з метою виконання Державного стандарту повної загальної середньої освіти за рахунок годин варіативної складової робочого навчального плану введені:

курси за вибором та спецкурси:

- у 5-х класах «Здоров’я дитини – здорове харчування» – по 0,5 години на тиждень,

«Етика» – по 1 годині на тиждень,

«Розв’язуємо текстові задачі» – по 1 годині на тиждень;

- у 6-х класах «Фізика дивовижного» – по 1 годині на тиждень,

«Етика» – по 1 годині на тиждень,

«Розв’язуємо текстові задачі» – по 1 годині на тиждень;

«Початки економіки» – по 0,5 години на тиждень;

- у 7-х класах «Російська мова» – по 2 години на тиждень;

- у 8-х класах «Російська мова» – по 2 години на тиждень;

- у 9-х класах «Подільність цілих чисел» (9-Б клас) – 0,5 години на тиждень;

- у 10-му класі «Основи журналістики» - 1 година на тиждень,

«Робота з навчальними текстами» - 1 година на тиждень;

- у 11-му класі «Сучасна українська література» – 1 година на тиждень;


факультативи:
- у 7-х класах «Вибрані питання алгебри» (по 1 годині на тиждень);

- у 8-х класах «Сімейні цінності» (по 0,5 години на тиждень);

- у 9-А класі «Цікава орфографія» (0,5 години на тиждень);

- у 10-му класі «Дорослішай на здоров’я» (1 година на тиждень),

«Захисти себе від ВІЛ» (1 година на тиждень),

«Практикум із синтаксису української мови» (0,5 години на тиждень);

- у 11-му класі «Психологія» (1 година на тиждень),

«Орфографічний практикум» (0,5 години на тиждень),



«Практикум із синтаксису української мови» (0,5 години на тиждень).


РОЗДІЛ І
Аналіз роботи ліцею за 2015/2016 навчальний рік
Діяльність Кегичівського ліцею Кегичівської районної ради Харківської області у 2015/2016 навчальному році була спрямована на

  • реалізацію основних положень Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012/2021 р.р. (Указ президента України від 25.06.2013 р. № 334);

  • Конституції України, прийнятої на 5-й сесії Верховної Ради України 28 червня 1996 року;

  • законів України «Про освіту» в редакції від 23.03.1996 р.; «Про загальну середню освіту» від 13.05.1999 р.; «Про позашкільну освіту» від 22.06.2000 р.; «Про вищу освіту» № 2984-ІІІ, із змінами від 12 березня 2009 р.; «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»; «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу від 06.07.2010 р.»

  • Галузевої концепції розвитку неперервної педагогічної освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 14.08.2013 № 1176

  • Закону України від 4 липня 2002 р. № 40-ІY «Про інноваційну діяльність»;

  • Постанов Кабінету Міністрів України від 03.11.1993 р. № 896 «Про державну національну програму «Освіта» (Україна ХХІ століття»); від 27.07.2010 р. № 778 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад»; від 20.04.2011 № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», від 23.11.2011 № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», з урахуванням вимог Концепції профільного навчання в старшій школі, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 11.09.2009 № 854, «Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПіН 5.5.2.008-01);

  • Конвенції ООН про права дитини;

  • Програма «Новий освітній простір Харківщини 2014/2018 роки»

  • на реалізацію державних, обласних, міських і районних цільових програм, поглиблення змісту та покращення якості освіти, створення належних умов для навчання і виховання у закладах освіти району, забезпечення соціального захисту учасників навчально-виховного процесу.

Педагогічний колектив ліцею, в цілому, забезпечував реалізацію єдиної державної політики в галузі освіти, здійснюючи послідовну роботу щодо запровадження державних стандартів освіти, створення належних умов для самовизначення, самоствердження, самореалізації особистості учнів на основі побудови структурованого управлінського процесу, організаційно-методичних умов для профільного навчання у старшій школі, розроблення системи дієвих заходів та посилення контролю за збереженням психічного та фізичного здоров’я школярів у навчальному закладі, дотримання правил безпечної життєдіяльності, охорони здоров’я і життя, посилення роботи щодо профілактики всіх видів дитячого травматизму, організації якісного оздоровлення та харчування.

Використання інтелектуального потенціалу вчителів у 2015/2016 навчальному році забезпечило необхідні умови для реалізації права громадян на здобуття освіти різними формами навчання (групова, індивідуальна).

Аналіз підсумків 2015/2016 навчального року та виконання основних завдань було проведено за такими аспектами:

управлінський;

педагогічно-методичний;

якості освіти;

охорона життя і здоровя учнів;

соціально-економічного розвитку.


Управлінський аспект

На виконання Конституції України (ст. 53), законів України «Про загальну середню освіту» (ст. 35), «Про освіту» (ст.6), Постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 р. № 646 «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку», для забезпечення своєчасного і в повному обсязі обліку дітей і підлітків шкільного віку, виконавчий комітет Кегичівської селищної ради закріпив територію обслуговування за ліцеєм смт. Кегичівка, с. Зелена Діброва, с. Антонівка.

У 2015/2016 навчальному році на закріпленій території проживало

722 дітей шкільного віку 2014/2015 2013/2014 2012/2013

698 672 722

З них навчалося в: ліцеї – 627 чол. 606 587 620

ВНЗ І-ІІ ст. – 48 чол. 43 38 44

ПТУ 47 чол. 49 47 57

Питання виконання законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту» розглядалося на нараді при директорові (протокол № 7 від 24.09.2015, протокол №5 26.05.2016) та на засіданні педагогічної ради (протокол № 4 від 27.05.2016).

Набір дітей до перших класів було здійснено на підставі висновків медичної комісії та за результатами вивчення психологічної готовності дитини до шкільного навчання. Для 10-ти учнів, за станом здоров’я, було організовано індивідуальне навчання (по 1 учню в 1,2,4,5,8,9-му класах, 2 – у 3-х та 11-му класах). Навчально-виховний процес організовується відповідно до робочого навчального плану та плану роботи ліцею на 2015/2016 навчальний рік.

У 2015/2016 навчальному році в ліцеї функціонувало 26 класів.

Освітою і вихованням охоплено 627 чол. (у 2014/2015 – 606, у 2013/2014 – 587, у 2012/2013 – 620), на індивідуальному навчанні 10 учнів ( у 2014/2015 – 9, у 2013/2014 – 9, у 2012/2013 – 4). Середня наповнюваність класів: 24 учні (у 2015/2016 – 24, у 2013/2014 – 23, у 2012/2013 – 23).

З метою забезпечення доступу учнів до якісної освіти в ліцеї продовжена робота з впровадження профільного навчання. Протягом минулого навчального року працювало 2 допрофільні класи – 8АБ – фізико-математичного напряму (спецкурс «Інформатика») та 2 ліцейні.



11 клас – екологічного профілю – 29 учнів;

10 клас– української філології – 20 учнів.

100% учнів 10-11 класів обрали профільні класи, (у 2014/2015 – 100% (української філології, екологічного профілю), у 2013/2014 – 100% (української філології), у 2012/2013 – 100 % (української філології), у 2011/2012 – 100% (фізико-математичний, української філології).

Реалізація інваріантної й варіативної складової навчального плану здійснювалася за державними та авторськими програмами.

Випускники 9-х та 11-го класів, які одержали документи про освіту, продовжують навчатися у різних навчальних закладах, або працевлаштовані.
Таблиця 1.



Клас


Кількість учнів

Продовжують навчатися


Працевлаштовані

Ліцей

10-й клас

іншої школи

ПТУ

ВНЗ І-ІІ рівня

ВНЗ ІІІ-ІУ рівня




9

57



















11

29




















Педагогічно-методичний аспект

Сучасна освіта перебуває у постійному оновленні, а тому вимагає від учителя новаторських ідей, ефективних підходів у викладанні предмета, застосування інноваційних педагогічних технологій.

За умов практичної реалізації завдань Державної національної програми «Освіта (Україна ХХІ століття)» гостро стоїть завдання фахового зростання педагога. Важливу роль в цьому процесі відіграє методична робота в ліцеї. Діяльність методичної роботи спрямована на підвищення рівня професійної майстерності викладачів, активізацію педагогічних досліджень, збільшення кількості та покращення якості науково- методичних розробок, створюваних педагогами-практиками. Для ефективності функціонування системи методичної роботи адміністрація ліцею керується вимогами, які випливають з об’єктивних закономірностей процесів підвищення професійної компетентності вчителів: практичною спрямованістю, науковістю, конкретністю, системністю, оптимальним поєднанням різних форм і методів роботи. Це забезпечує творчий підхід у розв’язуванні педагогічних проблем, потребує активності всіх членів педагогічного колективу, створює позитивну мотивацію. Метою методичної роботи є підтримка ділового тонусу вчителя, допомога в подоланні труднощів, відкриття шляху до пошуку, ініціативи й творчості.

У спрямуванні творчих пошуків педагогів щодо вивчення і впровадження досягнень психолого-педагогічної науки та перспективного досвіду у навчально-виховний процес особлива увага відводиться методичним об’єднанням і творчій групі. Вони покликані забезпечувати розвиток творчої активності педагогів, сприяти розвитку сучасного стилю педагогічного мислення, формуванню в учителів вмінь щодо самоаналізу, самовираження та саморозвитку власної професійної діяльності.

В 2015/2016 навчальному році методична робота в ліцеї була спрямована на:


  • реалізацію районної методичної теми «Удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників у проекції на особистісно орієнтоване навчання за новими Державними стандартами»;

  • реалізацію методичної теми ліцею «Від інноваційного змісту і технологій освіти через педагогічну майстерність вчителя – до формування особистості учня, підготовки його до життя в сучасних умовах»;

  • створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічного працівників;

  • здійснення методичного супроводу запровадження системи моніторингу;

  • проведення заходів, спрямованих на підвищення педагогічної майстерності вчителів, вивчення, узагальнення й поширення ефективного педагогічного досвіду;

  • здійснення методичного супроводу викладання спецкурсів, курсів за вибором, факультативів.

Протягом навчального року згідно плану роботи функціонувала методична рада ліцею. Діяли 9 методичних об’єднань вчителів:

  • філології (керівник Чинков В.А.),

  • суспільствознавчих дисциплін (керівник Комкова І.О.),

  • природничих дисциплін (керівник Головінова О.С.),

  • математичних дисциплін (керівник Соколова Н.О.),

  • іноземної мови (керівник Шляхова Н.А.),

  • технологій та мистецтва (керівник Рудь Н.М.),

  • початкових класів (керівник Яцеленко Т.М.),

  • фізичної культури та захисту Вітчизни (керівник Махотка В.П.),

  • класних керівників (керівник Корсун Л.О.)

На засіданнях методичної ради, методичних об’єднань вивчалися нормативні документи Міністерства освіти і науки України, Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, розглядалися актуальні проблеми щодо вдосконалення навчально – виховного процесу, обговорювалися відкриті уроки та виховні заходи, погоджувалися плани проведення предметних тижнів, заслуховувалися звіти про проведену роботу, обговорювалися питання підготовки та проведення ДПА, підготовки випускників до ЗНО.

Методична робота стимулювала окремих працівників на підвищення кваліфікаційної категорії. А саме: Бондаренко В.С. (ІІ категорія), Ковтун Н.В., Сосюра Р.О. (І категорія), Полтавець С.Ю.(вища категорія). Всього атестувалися 13 учителів.



Атестація педпрацівників

Рік

Загальна кількість вчителів, які атестуються

Вища кваліфікаційна категорія

І кваліфікаційна категорія

ІІ кваліфікаційна категорія

Спеціаліст

2014

13

7

6

0

0

2015

6

5

1

0

0

2016

13

7

4

1

1

Курси підвищення кваліфікації пройшли 15 педагогів.

Вчитель іноземної мови Сосюра Р.О. взяла учать в І турі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року -2016», посіла ІІ місце.

Учителі Пухова І.О., Сосюра Р.О., Бондаренко В.С. взяли участь у обласному фестивалі-огляді освітніх інтернет-ресурсів. Сайт Бондаренко В.С. відзначений дипломом ІІІ ступеня. У березні 2016 року пройшов фестиваль «Мій кращій урок», де були відображені здобутки педагогів ліцею. Слід відзначити розробки уроків: Чинкова В.А., Комкової І.О., Данько О.М., Полтавець С.Ю., Пухової І.М., Ткаченко Н.А., Діденко Н.І., Соколової Н.О.

В ліцеї працюють 58 педагогічних працівників: з вищою кваліфікаційною категорією – 30, з першою - 18, педагогічне звання має 21 педагог. Якісний склад педагогічного колективу говорить про те, що ми маємо висококваліфікованих спеціалістів, як в методичному, так і науковому плані.

Плідно працювала творча група. Члени творчої групи учителів (керівник Діденко Н.І.) розпочали досліджувати тему: «Використання інноваційних технологій як засіб формування творчої активності». Творча група працювала згідно з затвердженим планом. Відбулося

4 засідання, де розглядалися такі питання:

1. Завдання та напрями роботи творчої групи на поточний навчальний рік. (Діденко Н.І.)

2. Робота зі здібними та обдарованими учнями. (Бойко З.О.)

3. Інноваційні форми та методи навчання, які сприяють розвитку в дітей творчих можливостей. (Данько О.М.)

4. Моделі сучасних уроків у контексті особистісно-орієнтованого навчання. (Немшилова М.І.)

5. Робота з творчими групами учнів. (Пухова І.М.)

Презентовано роботу творчої групи на сайті ліцею:

1. Нестандартні уроки в початковій школі. (вчитель початкових класів Дворецька Л.В.)

2. Використання ІКТ на уроках іноземної мови. (вчитель англійської мови Немшилова М.І.)

3. Розробки уроків із використанням інтерактивних технологій. (вчитель історії Хвесик В.П., вчитель російської мови та зарубіжної літератури Бойко З.О., вчитель української мови та літератури Діденко Н.І.)

4. Збірники диктантів до уроків української мови (5-11 класи. Учителі української мови та літератури Данько О.М., Діденко Н.І.).)

5. Збірник завдань для 5 класу «Інтерактивні технології на уроках української мови» (вчитель української мови та літератури Діденко Н.І.) В 2015/2016 навчальному році Наталія Іванівна планує новий формат роботи творчої групи.

У квітні 2016 презентовано панораму творчості досвідчених учителів “Калейдоскоп методичних знахідок». В методичному куточку оформлено виставку креативних наробок вчителів-членів творчої групи «Швидка методична допомога».

Вивчений та узагальнений досвід учителя іноземної мови Шевченко І.О.

Протягом навчального року проведено:

- практичний семінар для педагогів: «Вивчаємо Інструкцію з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів»;

- інтелект-форум: «Сучасний урок – урок демократичний» (відкриті уроки вчителів, які атестувалися);

- семінар-кругозір для педагогів: «Логіка в навчанні та вихованні»;

- психологічний практикум: «Саморегуляція – шлях людини до щастя, здоров’я, успіху»

- презентаційний меседж: «Як створити ситуацію успіху у навчанні».

- обмін досвідом класних керівників: «Педагогічні відкриття у вихованні: роль класного керівника у формуванні особистості» (захист проектів).

Згідно плану роботи ліцею проводилися засідання педагогічної ради, на теми:

- «Колективні творчі справи як засіб формування особистості і колективу»;

- «Гуманізація взаємин в системі «учитель – учень». Позитив у житті складова здоров’я»;

- «Самоосвіта вчителів як складова системи методичної роботи».

Цікаво та змістовно пройшли тижні: російської мови та зарубіжної літератури, географії, історії, математики, біології, хімії, іноземної мови в програму яких входили комп’ютерні презентації, конкурси газет, плакатів, малюнків, кросвордів, відкриті уроки, масові позакласні заходи.

Випущено методичні бюлетні: «На допомогу учителям, які атестуються», «Творчі здібності учнів на уроках і в позаурочний час», «Критичне мислення – не критика недоліків», «Основні правила щасливого життя».

Протягом 2015/2016 навчального року адміністрацією ліцею вивчався стан

викладання предметів :



  • математики в 5-6-х класах;

  • іноземної мови в 1-4-х класах;

  • історії;

  • етики;

  • захисту Вітчизни;

  • фізичної культури в 10-11-х класах;

  • біології, екології;

  • української мови та літератури в 9-х класах;

  • природознавства в початкових класах.

Вцілому, стан викладання цих предметів відповідає належному рівню.

Постійно здійснювався внутрішньошкільний контроль і керівництво навчально-виховним процесом. Це сприяло творчій майстерності вчителів, про що свідчили відкриті уроки для колег, уроки, відвідані адміністрацією. Зокрема, високу оцінку одержали уроки проведені вчителями: Пуховою І. М., Немшиловою М. І., Бойко З. О., Полтавець С. Ю., Довженко Т. В., Бондаренко В. С., Діденко Н.І., Лебідь О. С., Яцеленко Т. М., Ткаченко Н.А., Сухенко Л. М. Директором та його заступниками було відвідано 388 уроків (у 2015 – 339), яких на високому рівні проведено – 244 уроки (у 2015 – 186). Детальний педагогічний аналіз відвіданих за рік уроків, проведених контрольних робіт, державної підсумкової атестації дає змогу виявити ряд недоліків у роботі педагогічного колективу: недостатньо обмірковується вибір оптимальних форм і методів навчання на уроках, сучасні технології втілюються не інтенсивно, недостатньо цілеспрямовано здійснюється індивідуальна диференційована робота на основі вивчення особистості учня, потребує підвищення інтелектуальний рівень значної кількості уроків, їх розвивальна спрямованість. Більшість колег змогли продемонструвати свої методичні знахідки, цікаві прийоми та форми роботи.

Зберігаються основні позитивні тенденції в управлінні науково-методичною роботою, наявні ознаки системності. Адміністрація ліцею в цілому забезпечувала умови для постійного зростання педагогічної майстерності вчителів, їх наукової, психологічної, методичної підготовки.

На достатньому рівні організовано контроль за виконанням адресних рекомендацій адміністрацією вчителям, у тому числі наданих при відвідуванні уроків.

На допомогу педагогічним працівникам ліцею надано інформаційно-методичні матеріали за різними напрямками контрольно-аналітичної діяльності (зразки документів, спеціальні випуски методичних бюлетнів). Поповнено шкільну бібліотеку та читальний зал підручниками, навчально-методичною літературою, навчальними програмами. Передплачено періодичних фахових газет і журналів на 6141,13 гривень.

Соціально психологічний клімат в педагогічному колективі благодійний для продуктивної праці кожного вчителя.

Наряду з позитивними аспектами існує ряд недоліків в організації методичної роботи.

-Не досить ефективно працює методичне об’єднання вчителів фізичної культури та захисту Вітчизни (керівник Махотка В.П.).

-Слід звернути увагу на пожвавлення роботи предметних гуртків.

-Потребує удосконалення процес взаємовідвідування уроків учителями покафедрально.

-Не проводиться робота з розробки нових авторських навчальних програм.

-Недостатня кількість у методичному куточку ліцею аудіо-, відеотеки кращих освітянських доробок ліцею, району, області.

-Мало вчителів вищої категорії приймають участь в обласній виставці-презентації педагогічних ідей та технологій, конкурсі «Освіта ХХІ століття», конкурсі «Учитель року».

У 2015/2016 навчальному році слід спрямувати роботу на поповнення матеріалів методичного куточку, зокрема відеотеки, пожвавити взаємовідвідування уроків, створення власних сайтів, участь педагогів у професійних конкурсах, випуску предметних методичних посібників,




Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   19


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал