Погоджено на засіданні мо голова мо



Скачати 422.87 Kb.
Сторінка1/4
Дата конвертації29.12.2016
Розмір422.87 Kb.
ТипПрограма
  1   2   3   4
Старокривинський навчально-виховний комплекс "дошкільний навчальний заклад - школа І-ІІІ ступенів" Славутської районної ради Хмельницької області

Погоджено

на засіданні МО

Голова МО
__________
Перевірено Затверджено

Заступник

директора Директор НВК

по НВР


_______ ___________


Календарне планування із світової літератури




2014-2015 н.р


Календарне планування із світової літератури

складене відповідно до програми:

  • для 5 -6 класів - "Світова література 5-9 кл". Авторський колектив: О.М. Ніколенко (керівник колективу), К.В. Таранік-Ткачук, С.П. Фоміна, О.В. Ревнивцева, Т.П. Сегеда, Н.В. Онищенко. Програма затверджена наказом Міністерства від 6.0

  • для 7-9 класів

(За програмою: Зарубіжна література. 5–12 кла¬си. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів / Автори Ю.І. Ковбасенко, Г.М. Гребницький, Н.О. Півнюк, К.Н. Баліна, Г.В. Бітківська. Керівник авторського колективу Ю.І. Ковбасенко. За загальною редакцією Д.С. Наливайка. – К., Ірпінь: Перун, 2005.)

10-11 класи

ПРОГРАМАдля профільного навчання учнівзагальноосвітніх навчальних закладів,філологічний напрям.Профільний рівень

Укладачі програми:Ю.І.Ковбасенко (керівник авторського колективу); Г.М.Гребницький, Т.Б.Недайнова, К.Н.Баліна, Г.В.Бітківська, І.А.Тригуб, О.О.Покатілова

Світова література

Календарне планування на 5 клас

Усього – 70 годин;

РМ (розвиток мовлення )– 4 години;

ПЧ (позакласне читання) – 4 години;

контрольних робіт – 6 годин.





5 клас ( 2 год. на тиждень, 70 год на рік)









Тема










дата

примітки

Вступ. Фольклор









Вступ. Література і фольклор — скарбниця духовних багатств людства. Роль книги в сучасному житті. ТЛ. Світова література









Фольклор. Його характерні ознаки. Фольклорні жанри різних народів. ТЛ. Фольклор









Прислів’я, приказки, загадки. Пряме та переносне значення прислів'я. Гуманістичні цінності, втілені у фольклорних творах різних народів. Народна пісня. Література і фольклор ТЛ. Загадки, приказки, прислів'я, пісні. ЕК. Схожість і відмінність малих жанрів фольклору різних народів (на рівні окремих компонентів тексту).







Казки народів світу









Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок.( (ТЛ Антитеза, алегорія, автор)









Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей.

Р.М. (у) Виразне читання і майстерність розповіді казки









Філософський зміст казки "Фарбований шакал". ТЛ. Алегорія. УС. Типологічно подібні образи в зарубіжних і українських казках (Фарбований Шакал – Фарбований Лис).









Японські народні казки «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик». Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в образах Іссумбосі. ЛК. Національний колорит японських казок. УС. Типологічно подібні образи в зарубіжних і українських казках (Іссумбосі – Хлопчик-Мізинчик)









Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці.









Арабська народна казка «Сіндбад-Мореплавець» (третя подорож). Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці. Втілення в образі Сіндбада-Мореплавця віри в перемогу людини над обставинами. ЛК. Національний колорит казок і засоби його створення.









ПЧ 1Російські народні казки. «Василиса Прекрасна» та ін. (1-2 за вибором)









Брати Грімм — відомі збирачі німецьких народних казок. Значення діяльності братів Грімм у збиранні й збереженні фольклору. «Пані Метелиця».









Персонажі казки "Пані Метелиця" як носії моральних цінностей. Своєрідність конфлікту казки «Пані Метелиця». ТЛ. Антитеза у казці ЕК. Спільні елементи зарубіжних казок (теми, образи, особливості будови









КР №1. Казки народів світу







Літературна казка









Олександр Пушкін. Знайомство з поетом. Вступ до поеми «Руслан і Людмила». Традиції народної казки та багатство авторських образів у вступі до поеми "Руслан і Людмила"









Виразне читання напам’ять вступу до поеми «Руслан і Людмила».









О.Пушкін «Казка про рибака та рибку». Засудження людських вад у казці. ЕК Зв'язок з народною казкою. ЛК. Мультиплікаційні версії. ТЛ. Автор, оригінал і переклад.









Ганс Крістіан Андерсен (1805-1875). Знайомство з казкарем..Г.К.Андерсен "Соловей". Протиставлення «справжнього» і «штучного» в казці Протиставлення в казці справжньої краси та штучної красивості









Соловей як втілення сили природи й мистецтва; зміни в образі імператора. Перемога мистецтва над смертю









ПЧ 2. Ш.Перро «Попелюшка». Поетизація працьовитості та скромності в казці. Характеристика образу Попелюшки








Оскар Уайльд (1854-1900). «Хлопчик-зірка».

Казкові персонажі, їх характеристика.











Еволюція образу головного героя. Любов до матері – одна з визначальних цінностей життя.









РМ(п). Відгук про улюблену казку









КР № 2 Літературна казка.









Казки О.Пушкіна, Г.Андерсена, О.Уайльда

Природа і людина









Джон Кітс (1795-1821)- англійський поет-лірик. Сонет «Про коника та цвіркуна». ТЛ. Початкове поняття про вірш. Пейзаж. Поетизація образу природи у вірші, його ідея («Поезія землі не вмре ніколи…»). ЛК. Пейзаж у літературі й інших видах мистецтва









Йоганн Вольфганг Гете (1749-1832). «Нічна пісня подорожнього». Зображення взаємозв’язку різних сфер природи й людини в поетичному творі. ТЛ. Епітет, метафора









Виразне читання поезії напам'ять











Генріх Гейне (1797-1856). «Задзвени із глибини…». Втілення краси весняної природи у вірші. ЕК Зв'язок із фольклором (пісня). Виразне читання поезії напам'ять









ПЧ№3. Єсенін С.О. «Біла береза», «Пісня про собаку» та інші вірші про природу (1-2 за вибором)









Ернест Сетон -Томпсон (1860-1946) - натхненний співець природи. "Лобо - володар Курумпо". Історія створення твору









Ернест Сетон-Томпсон «Лобо» Авторські спостереження за світом природи. Утвердження любові до всього живого. Лобо" Зображення художніх образів, їх розкриття в подіях твору. ТЛ. Тема, ідея









КР № 3 Природа і людина.


Календарне планування на 6 клас





Дата

примітки

Зміст навчального матеріалу

1







Література як вид мистецтва. Художній образ.

(ТЛ) Художній образ, початкові поняття про традиційний образ, вічний образ.












МІФИ НАРОДІВ СВІТУ

2







Поняття про міф. Основні тематичні групи міфів. (УС) Давні міфологічні уявлення українців (про створення світу, про природу, про добрі й злі сили).


3







Герої грецьких міфів. Міф про Прометея.

4







Міфи про Геракла, причини надзвичайної популярності образу

5







Сила любові в міфах Греції. Пігмаліон і Галатея. Орфей і Еврідіка. Деметра і Персефона

6







Індійські міфи. Творення. Про створення ночі. Про потоп. Про золоті часи

7







Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет.

(ЛК) Втілення міфів народів світу в мистецтві (живопис, музика, кіно, театр, мультиплікація та ін.). (ЕК) Подібність елементів у міфах різних народів (образи, сюжети, мотиви). Міф і казка


8







Контрольна робота №1. «Література як вид мистецтва. Міфи народів світу»










МУДРІСТЬ БАЙКИ

9







Особливості байки як літературного жанру. Легендарний Езоп — основоположник жанру байки. «Лисиця і виноград», «Вовк і Ягня»

(ТЛ) Байка, езопова мова. Поглиблення понять про алегорію, образ (алегоричний образ).

УС) Поетичне переосмислення традиційних сюжетів і образів Езопа в українських байках

10







Моральні проблеми в байках Івана Андрійовича Крилова. Яскравість алегоричних образів. Байки

І. А. Крилова



11







Урок розвитку мовлення( у)Спільне та відмінне в байках Езопа та І.А. Крилова ЕК) Специфіка художнього втілення сюжетів Езопа в байках І.А. Крилова. (ЛК) Втілення сюжетів і образів байок Езопа та І.А. Крилова у мистецтві.











ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА

12







Р. Л. Стівенсон — автор роману «Острів скарбів» (ТЛ) Поглиблення понять про роман


13-14







Особливості розвитку пригодницького сюжету у творі «Острів скарбів»


15







Уславлення сміливості, винахідливості, порядності в романі Р. Л. Стівенсона «Острів скарбів»

16






Духовне зростання Джима Хокінса ,героя роману «Острів скарбів»




17







Урок розвитку мовлення( п)Твір. Характеристика Джима Хокінса

18






Моральні цінності головних героїв роману «Острів скарбів»



19-20







Урок позакласного читання. Верн Ж. «Діти капітана Гранта»

21







Контрольна робота №2 «МУДРІСТЬ БАЙКИ, ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА»

22







Ч. Діккенс — англійський письменник-романіст. Повість «Різдвяна пісня у прозі» (ЕК) Традиції фольклору (казка, пісня, народні образи) у творах Ч. Діккенса

23







Подорож Скруджа Різдвяної ночі у часі й просторі як можливість осягнути своє життя

24







Переродження Скруджа як наслідок осмислення свого життя

25







Реальне й фантастичне у повісті «Різдвяна пісня у прозі»

26







Микола Гоголь — російський і український письменник. (УС) М.В. Гоголь і Україна, музеї М.В. Гоголя в Україні (Полтавщина).

27







«Ніч перед Різдвом». Народні традиції і звичаї у творі. (ЕК) Традиції фольклору (казка, пісня, народні образи) у творах М.В. Гоголя.



28







Тема кохання.Образи Оксани і Вакули у творі М. В Гоголя . «Ніч перед Різдвом».

29







Роль фантастики в повісті.

30







Елементи фольклору (традиційні образи – відьма, чорт, місяць та ін.; різдвяні символи; елементи казки).

31







Контрольний твір «Українські народні звичаї та повір'я в повісті М. В. Гоголя «Ніч перед Різдвом»

32







Підсумкова контрольна робота.

33







Підсумковий урок.

Семестрове оцінювання.




























Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал