План виховної роботи на 2014 – 2015 навчальний рік Сватівської загальноосвітньої школи I –iii ступенів №8



Сторінка1/6
Дата конвертації07.06.2017
Розмір0.79 Mb.
  1   2   3   4   5   6
Затверджую:

директор Сватівської

ЗОШ І-ІІІ ст. № 8_________Т.І. Королько
План

виховної роботи

на 2014 – 2015 навчальний рік

Сватівської загальноосвітньої

школи I –III ступенів № 8

І. АНАЛІЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ШКОЛИ ЗА 2013-2014 Н.Р.

Виховна робота у школі протягом 2013 - 2014н.р. була спрямована на виконання завдань, поставлених Національною доктриною розвитку освіти в Україні, законів України „Про освіту”, „Про охорону дитинства”, Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української держави, Концепції виховання дітей та молоді в національній системі освіти, національній програмі „Діти України”, загальнодержавними та обласними програмами з питань формування здорового способу життя, профілактики ВІЛ – інфікування.

Виховна робота у 2013 – 2014 н.р. здійснювалася відповідно до програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 №1243.

Педагогічний колектив працював над проблемним питанням з виховної роботи: «Використання передових технологій виховного процесу як умови для повноцінного розвитку учнів, становлення творчої особистості »

Зміст виховної діяльності сплановано у відповідності до наступних ключових ліній:

Пріоритетними були наступні напрямки виховної роботи: фізичне виховання, охорона життя і здоров’я учнів, трудове виховання

Виховна робота у 2013-2014 н.р. була направлена на створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей на кожному з вікових етапів, їх адаптації в соціумі, формування демократичного світогляду, ціннісних орієнтирів, засвоєння морально - етичних норм, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в собі, на усвідомленому виборі здорового способу життя , на осмислення самовизначення у виборі професії, на пропаганду духовних надбань українського народу, на виховання любові до рідної землі ,мови, на формування правової культури, негативного ставлення до протиправних діянь, розвиток учнівського самоврядування, співпрацю з батьками, з закладами охорони здоров’я та громадськими організаціями.

На формування ціннісного ставлення до природи були спрямовані різноманітні форми виховної діяльності екологічної тематики, такі як:


  • ряд природоохоронних та екологічних заходів в рамках Всеукраїнської акції «День юного натураліста України»

  • конкурс знавців природи «Природа в загадках» та конкурс малюнків «Ялинка чудова доки живе у себе вдома» у 2 класі;

  • цикл класних годин у 4 класі природоохоронної тематики «Подорожуємо рідним краєм»;

  • класна година «Віч-на-віч з природою» у 8 класі.
    операція «Зустріч пернатих друзів», в результаті якої було виготовлено 5 шпаківень, «Посади дерево» (висаджено 45 дерев), операція «Клумба» (висаджено квітів 0,7 га) та інші.

Учні школи були організаторами та активними учасниками акцій «Чисте довкілля», «Зелена весна Луганщини» «Пам’ятним місцям – наша турбота» та інші.
Колектив 3-Б класу (класовод Григоренко А.П.) отримав перемогу в обласному конкурсі «Зелена фортеця», слайд-шоу Петрук Юлії, учениці 9-А кл. посіло ІІІ місце в обласному конкурсі «В об’єктиві натураліста». Колектив школи в котре став переможцем обласних етапів Всеукраїнських акцій «День юного натураліста України», «Парад квітів біля школи»
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва формувалося в учнів під час підготовки до участі у районних фестивалях «Театральна весна» (вистави театральних колективів молодшої групи «Лунная Рябсодия» та середньої групи «Лесной царевич») та «Сватівщина має талант» інсценізації українських творів. Вже традиційними стали персональні виставки художників та майстринь школи. В квітні у школі відбулася персональна виставка робіт учениці 7-А класу Сєрєнко Олександри. Вісім учнів школи представили свої роботи на конкурсі декоративно-прикладного мистецтва. Активно беруть участь учні школи і у шкільних та районних виставках «Природа і фантазія», «Замість ялинки букет» «Дитячі улюбленці», «Парад ляльок». Розвивалися естетичні почуття і під час підготовки та проведенні Новорічних свят для учнів 1-4, 5-7 класів та «Новорічного КВКа» для 8-11 класи.

Свої мистецькі здібності школярі демонстрували під час різноманітних конкурсів малюнку: «Я хочу жити в якісному світі», «Страхування очима дітей», «Безпека і мир в Україні», «Жінка майбутнього», «Ліси – наше багатство»,»Шевченко в душі моїй», конкурсі малюнку до Всесвітнього дня води та інші.


Поетичний вечір до Дня закоханих у 8-11 класи сприяв розвитку поетичних здібностей та розвитку образного мислення в учнів. В цьогорічному конкурсі «Сватівщина має талант» взяли участь 68 учнів. Переможцями конкурсу стали 12 учнів. 6 учнів вибороли І та ІІ місця в Уманському поетичному фестивалі

Важливою складовою змісту виховання особистості є усвідомлення дітьми та учнівською молоддю значущості праці, конкурентоспроможності й самореалізації особистості за умов ринкових відносин. Тобто ціннісне ставлення до праці передбачає як підготовку учнів до майбутньої професійної діяльності, так і розвиток потреби у трудовій активності.


Учні початкових класів знайомилися з професіями в процесі ігрового спілкування. Саме з метою професійної орієнтації було сплановано та здійснено ряд екскурсій на підприємства міста, району та області. Наприклад: екскурсія до Сватівського РТМО та аптеки 2-4 кл. , на метеостанцію 5-8 кл., Планетарію 2-6 клас,; до Сватівського районного центру зайнятості 10 клас, на страусину ферму 5-8 клас, до Сватівської пожежної частини 3-4 кл.

Практичним психологом та соціальним педагогом проведено та проаналізовано анкетування «Вибір майбутньої професії» та психодіагностичне тестування за методикою Клімова.

Формування ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави здійснювалося через :

Цикл заходів, спрямованих на виховання поваги до національної символіки, Конституції України, законів Української держави:


    • Випуск стіннівок, буклетів, колажів «Я-громадянин України»

    • Тематичні уроки та виховні години «Історія Державного Прапора

України», «Творення нашої незалежності»

    • Круглий стіл  «Незалежна Україна – історія і сьогодення»

Цикл заходів, присвячених Дню пам’яті жертв голодомору та політичних репресій:

  • Класні години «День пам’яті жертв голодомору та політичних репресій» (1-11 кл.)

  • Лінійка «Пам’яті», присвячена Дню пам’яті жертв голодомору та політичних репресій (9 кл.)

Заходи до Дня вшанування учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС:

  • Класні години «У Чорнобиля немає часу» (1-11 кл.);

  • Перегляд відеофільму учнями «Битва за Чорнобиль»;

  • Тематична виставка в шкільній бібліотеці;

  • Зустріч з ліквідаторами аварії на ЧАЕС (7-мі кл.).

Заходи щодо відзначення Дня Соборності України 22.01.2013:

  • Класні години, присвячені Дню Соборності України на тему: «Прийди до серця, Україно, благослови добром мене».

  • Написання дослідницьких робіт: «Ідея соборності України: творчість Т. Шевченка; народ, суспільство, держава, родина. Минуле, сучасне і майбутнє»

  • Конкурс на кращого читця віршів про Україну

  • Конкурс дитячої творчості «Моя соборна Україна» (вірші, оповідання, малюнки, комп’ютерна графіка)

Заходи в рамках Європейського тижня

Місячник української писемності та мови (листопад):

  • Випуск стіннівки «Тарас Шевченко – частина серця українця»

  • Виставка літератури з історії державної мови

  • Мовна гра «У світі мовознавства»

  • Конкурс на кращого читця поезій «Моя улюблена поезія»

  • Написання творчих робіт присвячених 200-й річниці з дня народження Т.Г.Шевченка

Проведення виховних заходів щодо відзначення 75-річчя утворення Луганської ї області :

Проведено заходи :



  • Єдиний тематичний урок присвячений 75-й річниці утворення Луганської області (1-11 кл.)

  • Конкурс рефератів «Луганщина – захоплююча повість про знаменитих людей»

  • Екскурсія до Преображенських печер (9-Б кл.)

  • Відвідування тематичної виставки в міському краєзнавчому музеї (5-А, 8-Б )

Заходи до відзначення 200-річчя з дня народження Т.Г.Шевченка:

  • Учнівська конференція «Тарасові шляхи» (9-11 кл. Пивоварова В.П.)

  • Презентація Тарасової світлиці «Душа поетова святая живе в святих його речах» (11-Б Горобець О.П.)

  • Прес-конференція «Символ свободи і єдності» (11-А Пєскова І.В.)

  • Виставки малюнків та ілюстрацій до творів Т.Шевченка (5-9 кл.)

  • Екскурсії до Шевченківської світлиці

  • Тематичний урок читання «Тарасовими стежками»(4-А кл. Запара Н.М.)

Ціннісне ставлення до себе. Робота з охорони життя і здоров'я учнів

Система профілактичної роботи з попередження усіх видів дитячого травматизму у 2013-2014 н.р. мала такі складові, як викладання предмету «Основи здоров'я» (1-10 класи), організація систематичних медичних оглядів учнів та педагогічних працівників; проведення усіх видів інструктажів з учнями; проведення роботи щодо формування основ здорового способу життя, тематичних класних годин, профілактичних бесід та лекцій для учнів школи та їх батьків із залученням представників лікувальних установ, ДАЇ; висвітлення питання профілактики дитячого травматизму на батьківських зборах.

Протягом року робота з профілактики усіх видів дитячого травматизму знайшла своє відображення у проведенні таких виховних заходів, як проведення місячника „Увага! Діти на дорозі!", місячника охорони праці, тижня безпеки життєдіяльності, тижня профілактики дорожньо-транспортного травматизму, днів безпеки життєдіяльності напередодні канікул,дня цивільного захисту з відпрацюванням шляхів евакуації на випадок надзвичайної ситуації.

Систематично проводились тематичні виховні години та бесіди з профілактики дитячого дорожньо-транспортного травматизму, пожежної безпеки та інших видів дитячого травматизму, проходили конкурси та вікторини на краще знання правил пожежної безпеки, дорожнього руху, конкурси малюнку «Мій друг світлофор», плакату «Безпечний рух -- запорука життя», конкурс малюнків та плакатів за темою «Обережно! Вогонь!», виступ агітбригади з правил дорожнього руху. Шкільна команда готувалася до участі в зональних змаганнях КВК ЮІР.

В кожному навчальному кабінеті в наявності інструкції з техніки безпеки, правил безпечної поведінки учнів під час перебування в кабінеті, куточок з профілактики всіх видів дитячого травматизму серед дітей. Загальношкільні стенди з протипожежної безпеки, правил дорожнього руху, попередження наркоманії, алкоголізму та паління використовувались протягом 2013-2014 н.р. як наглядно-агітаційні матеріали, необхідні у профілактичній роботі з попередження всіх видів дитячого травматизму.

До роботи з попередження всіх видів дитячого травматизму залучалася й батьківська громадськість. На батьківських зборах систематично розглядалися питання профілактики травматизму та інфекційних захворювань серед дітей.

Протягом 2013-2014 н.р. у школі для учнів 1-11 класів систематично проводились додаткові бесіди з усіх видів поточного травматизму. Були проведені всі види інструктажів, інструктажі на місцях та в спеціалізованих навчальних кабінетах. Велися журнали обліку усіх видів інструктажів та журнал реєстрації нещасних випадків, систематично проводились інструктажі з техніки безпеки перед проведенням екскурсій, походів та перед трудовими десантами з відповідними записами у класних журналах та журналі інструктажів. Але аналіз нещасних випадків з учнями школи під час навчально-виховного процесу та в позаурочний час протягом року показав, що є деякі недоліки цієї роботи. Тому у 2014-2015н.р. треба більше приділяти уваги роботі з профілактики дитячого травматизму.

Робота з соціального захисту учнів у 2013-2014 н.р. знайшла відображення в ряді проведених заходів. Систематично здійснювалось оновлення банку даних на дітей пільгового контингенту, зміни до якого вносилися кожного разу після зміни у соціальному статусі учнів. Станом на 01.06.2014 року на обліку в Сватівській ЗОШ І-ІІІ ст. № 8 перебуває 69 дітей пільгових категорій, з них: 25 дітей із багатодітних родин, 6 дітей-інвалідів дитинства, 24 напівсироти, 3 дитини-сироти, 6 дитини, позбавлені батьківського піклування, 5 дітей з малозабезпечених родин.

У 2013-2014 н.р. діти пільгових категорій безкоштовно відвідували загальношкільні заходи, районні та міські свята, присвячені дню Святого Микола, Новому року, Міжнародному дню захисту дітей.

Влітку 2013 року у пришкільних таборах «Сонечко» та «Веселка» при Сватівській ЗОШ І-ІІІ ст. № 8 відпочило 52 учнів з них 50 - пільгових категорій за рахунок бюджетних коштів, з яких 1 дитина, позбавлена батьківського піклування, 3 дітей працівників АПК, 2 з багатодітних родин та соціальної сфери села та 44 обдарованих дитини

Конкурси, змагання

Прізвище учасника

Прізвище керівника

Результа

тивність

Обласний конкурс «Увага! Діти на дорозі!»

Учнівський та вчител. кол-ви




ІІ місце

Обласний «Я хочу жити в якісному світі»

Квасова К.,

Біловолова Д.

Балаба В. Гаран В.
Груздо Д.


Міщенко Н.О.


Всеукраїнська акція «День юного натураліста»

Учнівський та вчител. кол-ви

Козьменко І.В.

Перемога

Районний етап обласного конкурсу «Чудовий світ орігамі»

Учнівський кол-в

4-А


Запара Н.М.




Обласний «Людина. Космос. Духовність»

Корзунецька Ю.

Ковальова Н.



Лаврушко В.М.

ІІІ місце

«Мій земляк В.Даль»




Журба




«Мій земляк Б.Грінченко »

Учнівський та вчител. кол-ви

Горобець О.П.

ІІ місце

Всеукраїнська акція «Годівничка»

Грінько А

Лях Н.А.

ІІІ місце

Обл. конкурс «Квітуча Луганщина»

Дуднік Д., Алдакімова Е.




участь

Трудова акція «Парад квітів біля школи»

Уч. та вчительський кол-ви




Перемога

Обласний конкурс «Знай і люби свій край»

Таранченко А.,

Дуднік Д., Алдакімова Е.



Козьменко І.В.

ІІ місце,

ІІІ місце



Районний етап Всеукр. конкурсу творчості «Ідея соборності України: творчість Т. Шевченка; народ, суспільство, держава, родина. Минуле, сучасне, майбутнє»

Свергун А.,

Санкова Д.



Сердюк О.М.

Канівець І.О.






Обласний заочний конкурс «В об’єктиві натураліста»

Петрук Юлія

Лях Н.А.

ІІ місце

Районний фестиваль «Сватівщина має таланти»

  • Вокал


Хореографія
Образотворче та декоративно-прикладне мистецтво

Ансамбль7-х кл.

Ансамбль 4-х кл.

Єгорова Анна 6-Б

Чупіна Анна 3

Колектив 1-х кл.

Панченко Є. та К.

Янголенко В.

Борзило О.

Ковальов І.

Подоляка В.




Лауреат


Лауреат

Перемога


Перемога

Перемога


Перемога

Перемога


Перемога

Перемога


Перемога

Новорічний КВК

10- 11 класи

Козьменко І.В.

Перемога

Обласний «Мій рідний край, моя земля»

9 класи

Принь В.М.

Козьменко І,В.






Районний етап обласного конкурсу «Історія міст і сіл України»

7-Б

Гогіна Т.К.

Перемога

Конкурс малюнка «Страхування очима дітей»

Щербак Єлизавета

Зубенко Н.М.




Районний конкурс «Природа і фантазія»

Козлова Д.

Колектив 1-х кл.

Борщов Д.





І місце

ІІІ місце

ІІ місце


Обласний «Зимові фантазії» та «Замість ялинки букет»

Чупіна А

Єрьомченко А.

Жеваго Д.

Усов Д,


Воронов І

Григоренко А.П.

Козьменко І.В.

Придатько Є.В.

Рубан В.Р.



ІІІ місце

Перемога


Перемога

Перемога



Районний «Зимові фантазії»

Єрьомченко А.

Жеваго Д.

Усов Д,

Воронов І



Тіщенко Р.

Журба Т.О.

Козьменко І.В.

Придатько Є.В.

Рубан В.Р.

Гогіна Т.К


Перемога

Перемога


Перемога

Перемога


Перемога

Обласний м’якої іграшки «Дитячі улюбленці»

Борзило О.

Коваленко В.



Запара Н.М.

Григоренко А.П.



Перемога

Перемога


Конкурс малюнка «Безпека і мир в Україні»

Северин Д.

Василевський С.









Районний етап обласного конкурсу «Знай і люби свій рідний край»

Таранченко А.

Дуднік Д.

Алдакімова Е.


Козьменко І.В.

Перемога

Районний фестиваль «Театральна весна»

Молодша група

Старша група



Запара Н.М., Бондарева І.О.

Журба Т.О.



Перемога

Перемога


Районний етап обласного фотоконкурсу «Моя Україна»

Голосна О.

Баленко Ю.



Ткачовап К.М.





Свої здібності учні розвивають у шкільних гуртках. У 2013 – 2014 н. р. з 01 вересня в школі діяли 10 гуртків:

п/п

Назва гуртка

Керівник гуртка

Класи

К-ть учнів

1.

«Умілі рученята»

Запара Н.М

4

15

2.

«Вокальний»

Пономарьова К.В.

7,9-ті

13

3.

«ЗПФ»

Пономарьов В.І.

6-8

15

4.

«Театральний» (молодша)

Бондарева І.О.

2-3

15

5.

«Театральний» (середня)

Журба Т.О.

5-8

15

6.

Хореографічний

Швець С.Г.

5-6

15

7.

Гурток прикладного мистецтва

Руда А.В.

6-7

15

8.

«Художнє випилювання»

Рубан В.Р.

6-9

15

9.

Військово-патріотичний

Стреблякський І.С.

7-9

15

10.

Баскетбол

Пінчак М.П.

10-11

15

Всього:










148 учнів

Заняттями в шкільних гуртках охоплено 148 учнів, що становить 31 % від загальної кількості учнів школи.

Результати своєї діяльності гуртківці представляли під час предметних декад та тижнів, брали участь у культурно-масових та суспільно-корисних заходах, які проходили в школі.Плідною була масова та суспільно – корисна робота гуртків.



Робота з профілактики правопорушень, бродяжництва серед неповнолітніх

Робота адміністрації та педагогічного колективу з профілактики правопорушень, злочинів, бродяжництва серед неповнолітніх у 2013-20124 н.р. була побудована відповідно до право установчих документів, які висвітлюють цей напрямок роботи, указів Президента України, програм правової освіти населення, і проводилась згідно з планом спільних заходів Сватівської ЗОШ І-ІІІ ст.. № 8, служби у справах дітей Сватівської райдержадміністрації, кримінальної міліції у справах дітей.

У 2013-2014 навчальному році працювала Рада профілактики правопорушень та злочинів серед неповнолітніх, яка проводила роботу з учнями, схильними до порушень внутрішньошкільної дисципліни, проводила заходи щодо запобігання негативних проявів у підлітковому середовищі. Протягом навчального року проводились зустрічі учнів школи з представниками ССД, КМСД, дільничним інспектором, представниками правоохоронних х працівників

Крім зустрічей та бесід представників ССД, ВКМСД, правоохоронних органів, представників лікувальних установ з учнями школи, слід назвати й такі заходи, як систематичне оновлення банку даних на дітей девіантної поведінки, дітей з родин, що опинились у складних життєвих обставинах, корекційну роботу психолога з такими категоріями учнів, охоплення їх гуртковою роботою тощо

Питання роботи школи з профілактики дитячої бездоглядності та попередження злочинності серед неповнолітніх розглядалися на педраді, нарадах при директорі, засіданнях м/о класних керівників. Протягом 2013-2014 н.р. представники школи взяли участь у проведені профілактичних рейдів у вечірній час.

Кількість дітей з сімей, які опинились у складних життєвих обставина

х

Станом на 01.06.2014року на обліку в ССД перебуває 7 дітей із сімей, що опинились у складних життєвих обставинах. Порівняно з аналогічним періодом 2013 року кількість учнів, які проживають в сім’ях, що опинились у складних життєвих обставинах, зменшилася.



Кількість сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах
Протягом 2013-2014н.р. адміністрацією та класними керівниками проводилась систематична робота з сім’ями, що опинились у складних життєвих обставинах. в яких проживають та виховуються діти. Протягом навчального року ці сім’ї відвідувались адміністрацією школи, соціальним педагогом, психологами школи, класними керівниками, батьки учнів запрошувалися на засідання Ради профілактики правопорушень. З боку класних керівників здійснювався контроль за відвідуванням ними навчальних занять, проводилась індивідуальна робота. Адміністрацією школи була надана матеріальна допомога (одяг , взуття)

Станом на 01.06.2014 року в школі 4 учні, які перебувають на внутрішньошкільному обліку внутрішньошкільний облік – Півненко С. (8-А), Давиденко О. (6-А), Писаний О. (6-А), Воліков В. (4-В)



Кількість учнів, які перебувають на внутрішньо шкільному обліку та обліку КМСД
ІІ. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ виховної роботи школи на 2014-15 н.р.

Мета виховної роботи школи: набуття учнями соціального досвіду, успадкування духовних надбань нашого народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, формування в учнів особистісних ознак громадян української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральності, художньо – естетичної, трудової та екологічної культури, формування здорового способу життя, сприяння творчому розвитку особистості.

Враховуючи результати аналізу виховної роботи школи за 2013-14 н.р. та виходячи з мети у виховному плані роботи школи на наступний рік передбачено розв’язати такі завдання:



  • Виховувати свідоме ставлення до навчання , розвивати пізнавальну активність і культуру розумової праці;

  • Реалізовувати концепцію громадянського виховання в умовах розвитку української державності;

  • Формувати особистісні риси громадян України , сприяти розвитку духовної , фізичної досконалості , моральної , художньо–естетичної , правової , трудової , екологічної культури;

  • Створити умови для творчого розвитку природних обдарувань дитини , залучити учнів до різноманітної діяльності відповідно до інтересів та потреб;

  • Виховувати в учнів свідоме ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян , формування гігієнічних навичок;

  • Зберігати національні родинні традиції , вивчати народні звичаї;

  • Створювати умови для соціального захисту дітей , особливо дітей – сиріт та дітей , що залишилися без батьківського піклування;

  • Удосконалювати систему організації учнівського самоврядування;

  • Формувати здоровий спосіб життя ;

  • Сприяти творчому розвитку особистості;

  • Здійснювати всебічний розвиток та виховання особистості.



Робота з батьками здійснюється за такими напрямками:


День відкритих дверей

Засідання Ради школи

Батьківські збори

БАТЬКИ

Індивідуальна робота

Анкетування

Батьківський лекторій



Школа майбутнього першокласника




Родинні

свята




У школі склалась своєрідна система профілактичної роботи


СИСТЕМА ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ І ОСВІТИ




Облік дітей, схильних до правопорушень

Щомісячний аналіз стану відвідування учнями навчальних занять

Рада профілактики правопорушень

Щоденний контроль за відвідуванням учнями школи




Засідання педагогічної ради, наради при директорові,

накази по школі на правову тематику






ПРАВООСВІТНЯ РОБОТА

ПРОФІЛАКТИКА ПРАВОПОРУШЕНЬ


Уроки правознавства

Батьківський всеобуч

Батьківський лекторій

«Університет батьківських знань»

(1-11 кл.)



Місячник морально правового виховання

Правоосвітня робота класних керівників



Загальношкільні тематичні батьківські збори, «круглі столи» за участю представників правоохоронних органів та лікарів, семінари-практикуми



Індивідуальна робота з батьками, які не виконують батьківських обовязків

ІІІ. Організація виховної роботи з дітьми, враховуючи їх інтереси потреби та творчу ініціативу

з/п


Назва заходу

Термін виконання

Форма контролю

Виконавці

1

Провести психолого-педагогічні діагностики:

  • «Діагностика творчої обдарованості»

  • Опитувальник «Вивчення рівня пізнавальної активності учнів»

  • «Діагностика особливостей розвитку особистості, інтелектуальних, творчих здібностей»

Протягом року

Анкети

Практичний психолог

2

Організація роботи МО класних керівників класів

Протягом року

Плани

ЗДВР

3

Організація виховної роботи відповідно до державної програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»

Протягом року

Плани класних керівників

ЗДВР, класні керівники


4

Огляд новинок педагогічних видань з питань виховання

Протягом року

Плани ЦМО, ШМО класних керівників

Бібліотекар, класні керівники

5

Планування виховної роботи з дітьми помісячно

Вересень

Плани класних керівників

ЗДВР, класні керівники

6

Організація життєдіяльності шкільного колективу, педагогічна допомога органам учнівського самоврядування

Протягом року

План учнівського самоврядування

Педагог-організатор

7

Забезпечення діяльності системи шкільних виховних центрів (музей «Історія школи», куточок народознавства у шкільній бібліотеці, волонтерський загін «Милосердя», євроклуб «Європейський діалог», гуртки, секції, дитячі організації)

Протягом року

Планування

Адміністрація

8

Робота шкільного прес – центру.

Протягом року

Плани роботи школи на місяць

Педагог-організатор, класні керівники

9

Система виховних заходів (щотижневі загальношкільні лінійки, традиційні справи школи, навчання активу комісій шкільного парламенту, творчі звіти гуртків, учнівські збори, виховні класні години, робота з батьками, проведення рейдів «Хто спізнився?», «Зовнішній вигляд», «Курцю – бій!»)

Протягом року

Плани роботи школи на тиждень

Адміністрація

10

Учнівські збори. Вибори активу, організація чергування в школі й класі

Вересень

Протоколи, графіки

Адміністрація. Педагог-організатор, класні керівники

11

Система заохочення кращих учнів, лідерів, переможців конкурсів та змагань

Протягом року

Програма роботи

Адміністрація

12

Вироблення разом з учнями правил, принципів взаємовідносин у шкільному колективі на основі Статуту

Вересень

Статут, правила для учнів

Адміністрація

13

Координація роботи вчителів, класних керівників, педагога – організатора, СПС, медсестри з профілактики правопорушень і захворюваності

Протягом року

Плани

Адміністрація

14

Здійснювати зв’язок з медичними установами, дільничним інспектором міліції, службою у справах дітей, громадськими організаціями

Протягом року

Заходи

Адміністрація, ПС, класні керівники

15

Профілактична робота з учнями, які стоять на внутрішньо шкільному обліку

Протягом року

Заходи

ПС, класні керівники

16

Поновити картотеку учнів категорійної групи

Вересень

Картотека

ПС, класні керівники

17

Забезпечити пільговий доступ дітей зі статусом до користування культурно – освітніми послугами

Постійно

План

ПС

18

Залучати дітей до роботи в гуртках та секціях в школі та поза нею, особливу увагу приділяти дітям зі статусом

Постійно

План

ПС, класні керівники

19

Робота з батьками, відвідування учнів за місцем проживання

Протягом року

Акти

ПС, класні керівники

20

Провести тематичні тижні, місячники згідно з наказами УО КМР

Протягом року

Плани

Адміністрація,

Класні керівники



21

З метою вивчення історичного минулого рідного краю та його культурної спадщини провести:

  • екскурсії до музеїв

  • екскурсії та подорожі рідним краєм, його визначними місцями;

  • зустрічі з письменниками рідного краю

Потягом року

Плани класних керівників

Класні керівники

22

Відвідування тематичних книжкових виставок. Проведення заходів до ювілеїв визначних діячів культури, державних діячів та в рамках проведення шкільного етапу Всеукраїнської акції «Живи, книго!»

Протягом року

Плани класних керівників

Бібліотекар, класні керівники

23

Залучати учнів до участі у конкурсах та фестивалях різних рівнів

Протягом року

Звіт

Класні керівники

24

Залучати учнів до участі в роботі позашкільних закладів

Протягом року

Звіт

Класні керівники

25

Участь у благодійних акціях «Рівний рівному», «Різдвяний янгол», «Серце до серця»

Протягом року

Протокол

ПС, класні керівники

26

Здійснювати підтримку і педагогічний супровід обдарованих дітей

Протягом року

План

ЗДНВР, класні керівники

ІV. ОРГАНІЗАЦІЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З КЛАСНИМИ КЕРІВНИКАМИ: НАРАДИ, ОБМІН ДОСВІДОМ, МЕТОДИЧНІ ЗАСІДАННЯ


пп


Заходи

Терміни

Відповідальні

Вико-нання



Провести нараду-інструктаж з класними керівниками з питань планування виховної роботи з учнями класів

До 05.09.


Козьменко І.В.








Узгодити та узагальнити плани виховної роботи класних керівників на І семестр та на ІІ семестр

До 15.09.

До 10.01.


Козьменко І.В








На основі діагностичних даних напрацювати план МО класних керівників на 2014-2015 навчальний рік.

До 10.09.



Козьменко І.В Керівник МО







Педрада «Наступність у роботі класоводів та вчителів-предметників. Адаптація учнів 5-х класів» (І та ІІ етапи)

Вересень

Жовтень


Козьменко І.В








Проводити засідання МО класних керівників

Один раз

на семестр



КозьменкоІ.В. Керівник МО






Організувати та провести Дні класних керівників 1-11-х класів «Ми працю любимо, що в творчість перейшла» (за окремим планом)

  • «Життєві цінності» (5, 10 класи)

  • «Ким бути? Ось у чому питання..»

(9, 11 класи)

  • «У світі шкільних правил та законів» (1-2 класи)

  • «Ми не безліч стандартних «я», а безліч всесвітів різних» (6-7 класи)

  • «Де творчість – там успіх» (3,8 класи)

  • «Екологічний бумеранг» (4 класи)

Жовтень – квітень


Жовтень
Листопад
Грудень
Лютий

Березень


Квітень

Козьменко І.В Керівник МО

Козьменко І.В. Керівник МО

Кл. керівники








Провести педагогічну раду з питань виховної роботи в школі «Ціннісні орієнтири виховання»

Січень

Козьменко І.В







Провести анкетування класних керівників щодо перспектив роботи у новому навчальному році, зробити аналіз пропозицій.

Квітень


Козьменко І.В. Керівник МО








Практикувати проведення «години психолога» у 1-11-х класах

1 раз на тиждень

Практичний психолог






Проводити індивідуальні консультації з класними керівниками для надання їм методичної допомоги.

Протягом навчального року

Козьменко І.В Керівник МО






Стимулювати участь класних керівників у різного виду міських, обласних конкурсах.

Протягом року

Козьменко І.В





V. КОНТРОЛЬНО-АНАЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА

УПРАВЛІННЯ ВИХОВНИМ ПРОЦЕСОМ


пп


Заходи

Форма контролю

Термін виконання

Відповідальний

Примітки



Відвідувати класні години та виховні заходи.

Книга контролю

Постійно

Козьменко І.В






Здійснювати контроль за веденням шкільної ділової документації та стану виховної роботи:



Постійно

Козьменко І.В





  • результати перевірки планування класними керівниками виховної роботи

Наказ

Вересень

Козьменко І.В




  • проведення на виховних годинах бесід по попередженню нещасних випадків.

Книга контролю

Постійно

Козьменко І.В





  • ведення сторінок журналу реєстрації інструктажів з учнями по попередженню нещасних випадків під час позакласних виховних заходів

Книга контролю


Постійно

Козьменко І.В





  • про стан виховної роботи у 5-х класах

Наказ

Жовтень

Козьменко І.В




  • Про роботу щодо попередження правопорушень, пропаганди здорового способу життя у 7-8-х класах

Наказ

Грудень

Козьменко І.В




  • робота класних керівників з учнями, які потребують індивідуального підходу

Наказ

Лютий

Козьменко І.В




  • підсумки виховної роботи у школі у 1-11-х класах

Наказ

Травень

Козьменко І.В






Вивчити та узагальнити педагогічний досвід класного керівника 9- А

Книга контролю Наказ

Квітень

Козьменко І.В







Відвідувати позакласні та виховні заходи класних керівників, які атестуються

Книга контролю

Жовтень

Квітень

Козьменко І.В







Слідкувати за виконанням класними керівниками планів виховної роботи

Книга контролю

Протягом року

Козьменко І.В






Здійснювати контроль за роботою органів учнівського самоврядування




Протягом року

Козьменко І.В







Контролювати роботу учнівського ЗМІ «Шкільний Всесвіт»

Виступи на Раді старост

Протягом року

Козьменко І.В

Гапич К.В.







Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал