План виховної роботи на 2013-2014 н р. Долгішевої В. В. «Узгоджено» «Затверджено»



Сторінка1/7
Дата конвертації03.12.2016
Розмір0.96 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7




План виховної роботи на 2013-2014 н.р.Долгішевої В.В.



«Узгоджено» «Затверджено»

Заступник директора з виховної роботи Директор НВК №122

__________________________ ___________ Л.В. Гостіщева

«____»________________2013р. «____»______________2013р.

ПЛАНkolokol02

виховної роботи

в 2-А класі

на 2013– 2014н.р.

Класний керівник



Долгішева Вікторія Валентинівна

сентябрь

Структура плану виховної роботи

  1. Титульна сторінка.

  2. Аналіз виховної роботи за минулий рік.

  3. Цілі та завдання виховної діяльності.

  4. Психолого-педагогічна характеристика класу.

  5. Основні напрями діяльності та справи класного колективу, календарний план.

  6. Індивідуальна робота з учнями та її результативність, додатки.

  7. Тематика бесід з попередження дитячого травматизму.

  8. Робота з батьками та її результативність. Організація роботи батьківського комітету.

  9. Вивчення стану та ефективності виховного процесу у класі.

Додатки:

  • Соціальний паспорт класу (таблиця);

  • Паспорт здоров’я (таблиця);

  • Дані про результати педагогічних спостережень та психолого-педагогічної діагностики (соціометрія, карта інтересів і захоплень учнів, рівень вихованості учнів, вивчення колективу);

  • Інтереси та захоплення учнів, їхня зайнятість у позаурочний час (таблиця);

  • Дані про учнівське самоврядування, соціально обдаровані діти;

  • Список учнів класу, аналіз досягнень (таблиця);

  • Участь дітей класу в класних та шкільних заходах (таблиця);

  • Список та індивідуальна робота з учнями, які потребують особливої педагогічної уваги, результативність цієї роботи (таблиця);

  • Інформація про батьків та їхня участь у життєдіяльності класу та школи, відвідування ними батьківських зборів (таблиця);

  • Робота з батьками за напрямами діяльності (таблиця)

  • Рейтинг учнів класу по успішності, вихованості, участі в громадському житті, особистих досягненнях (таблиця)



АНАЛІЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИяблонька

за 2012 – 2013 н.р.
Виховна робота в класному колективі складна та різноманітна: це виховання в процесі навчання ,виховання в суспільстві та колективі,сім’ї та школі ,це самовиховання та перевиховання ,це різноманітна виховна робота в процесі праці,гри,спілкування ,суспільної діяльності ,самодіяльності ,само творчості та самоуправління.
І. Аналіз ефективності ціле покладання та планування виховного процесу в класі в 2012-2013 н.р.

Мета: створення умови для збереження і зміцнення здоров'я учнів; моделювання і будування виховної системи класу, спрямованої на розвиток і розкриття індивідуальності дитини, що вміє жити в класному колективі і будувати зі своїми однокласниками відносини дружби і взаємодопомоги

Задачі:

Позитивні результати:

  • Формування дружного колективу з активною життєвою позицією засобами КТП,бесід,класних годин;



  • Підготувати дітей до тривалої навчальної роботи в школі ,до творчого виконання завдань ;



  • Сприяти розвитку індивідуальних здібностей учнів шляхом залучення в різні конкурси,вікторини,розвиваючі ігри;



  • Створення умов для формування здорового способу життя ,

збереження і зміцнення здоров’я

учнів;



  • Зацікавити спілкуванням один з одним;



  • Дати можливість для самоствердження ,прояву лідерських якостей.




  • Виховувати моральні якості.

В єдиному співтоваристві з батьками продовжуємо працювати над завданнями ,які розраховані на весь період навчання в початковій школі ,деякі вже досягнуті.
Активна участь учнів у житті класу і школи , а також активну участь батьків у шкільних заходах.
Діти виявляють повагу один до одного,до вчителів, батьків .
Більшість учнів товариські,чуйні,дуже люблять разом проводити вільний час.
Охоче виконують доручення , проявляють ощадливість,намагаються дотримуватися правил поведінки.
Діти із задоволенням беруть участь у конкурсах шкільного,районного ,всеукраїнського рівня.
Розвивати ініціативу.


ІІ. Аналіз розвитку учнів.

  • Рівень вихованості

За даними анкетування рівня вихованості ми бачимо такі результати:

19 учнів

мають високий рівень ихованості

3 учні

мають добрий рівень вихованості

1 учень

має середній рівень вихованості

0 учнів

мають низький рівень вихованості




  • Вплив на розвиток особистості ,розвиток творчих дарувань ,фізичних здібностей.

Зайнятість учнів у позаурочний час.


1.

Допомога батькам

70 %

2.

Малювання

86%

3.

Перегляд телепередач

46%

4.

Прогулянки на вулиці

100%

5.

Ігри на комп’ютері

32%

6.

Гурток танців.

15%

7.

Спортивні гуртки

15 %

8.

Читання книг

65 %




  • Карта потреб учнів

1

65%

2

60%

3

70%

4

55%

5

52%

6

53%

7

65%




  • Спілкування із дорослими. 5. У спорті.

  • В праці. 6. У грі.

  • Естетична. 7. У читанні книг.

  • Спілкування із однолітками.




  • Рівень успішності

Високий рівень-2

Достатній рівень-12

Середній рівень-8

Низький рівень-1





  • Участь класу у заходах різного рівня

Дата

Захід

Підсумки роботи

01.09.

День Знань

Розучування віршів. Виступи на лінійці та першому уроці.

14.09.

Вікторина «По дорогам казок»

Домашнє читання казок. Грамоти.

16.10.

Конкурс читців «Нам нравится осень,

Мы осени рады !»



Участь у класному творчому проекті «Що ти ,Осінь ,принесла нам?» Розучування віршів з батьками. Виступ на класній годині.

Нагородження грамотами та дипломами.



22.10.

Конкурс поробок «Чарівниця осінь»

Участь у класному творчому проекті «Що ти ,Осінь ,принесла нам?» Виготовлення поробок разом з батьками. Участь у шкільній виставці. Нагородження грамотами та дипломами.

22.10.

Фотовиставка «Осінні мотиви»

Участь у класному творчому проекті «Що ти ,Осінь ,принесла нам?».

Участь у виставці. Нагородження дипломами.



23.10.

Урок – свято «Що ти,Осінь, принесла нам ?»

Творчий підсумок роботи над проектом. Колективна підготовка до свята(батьки разом із учнями). Демонстрація презентації –звіту про роботу над проектом «Що ти ,Осінь, принесла нам ?»

16.11.

Міжнародний конкурс «Колосок»

Участь учнів,сертифікати.

22.11.

Вікторина «Азбука пішохода»

Участь в вікторині.

14.12.

Проект «Я розповім вам про зиму». КТС «Майстерня Діда Мороза»

Прикрашаємо класну кімнату до Нового року

29.12.

Свято «Новорічний серпантин»

Творчий підсумок роботи над проектом. Колективна підготовка до свята(батьки разом із учнями).

24.01.

Бесіда «Де нас підстерігає небезпека»

Участь у вікторині

31.01.

Конкурс малюнків «Зимові візерунки»

Участь у конкурсі. Нагородження дипломами.

14.02.

«День Святого Валентина»: виготовлення вітальних листівок , конкурсно-розважальна програма

Участь у конкурсі,нагородження дипломами.

21.02.

Спортивно –оздоровча програма «Ати-бати йшли солдати»

Підготовка до конкурсу разом з батьками. Участь у конкурсах. Поздоровлення хлопців, батьків,дідусів.

нагородження призами.



07.03.

Конкурсно-розважальна програма «На балу у Попелюшки»

Підготовка до конкурсу разом з батьками. Участь у конкурсах. Поздоровлення дівчат,мам,бабусь.

21.03.

Бесіда «Правила безпечного руху,культура поведінка на вулиці,в транспорті»

Участь у вікторині ,комп’ютерній грі.

12.04.

Перегляд фільму «Що таке космос?»

Участь в обговоренні

16.04.

Екскурсія до Ботанічного саду ДНУ

Спостереження за рослинами,участь у бесіді.

25.04.

Екскурсія до районної бібліотеки

Знайомство з бібліотекою,запис до бібліотеки

30.04.

Урок-свято «Великдень»

Розучування віршів ,підготовка костюмів разом з батьками. Виступ перед батьками та дошкільнятами.


08.09.

Урок Мужності «На війну зі шкільного порогу»; участь в акції «Безсмертний полк»

Участь у бесіді,виступ перед учнями, випуск газети

23.05.

Урок-свято «Прощавай,Букварику !»

Розучування віршів ,пісень ,підготовка костюмів,вручення посвідчень читачів , подяк,грамот.

24.05.

Загальношкільна лінійка «Останній дзвоник»

Розучування ,віршів,виступ на лінійці.

27.05.

Екскурсія до с.Хащове (зоопарк «Три ведмеді»)

Участь в екскурсії,спостереження за тваринами.




  • Робота з обдарованими учнями

Велика робота проводилась на розвиток творчих здібностей , самостійності, самореалізації дітей. Підсумком цієї роботи стала участь у загальношкільних, класних заходах конкурсах та Міжнародному конкурсі «Колосок».


  • Успіхи учнів на шкільних, районних ,олімпіадах, змаганнях

Захіл

Предмет

Учень

Досягнення

«Осінній колосок»,

Міжнародна природознавча оліпіада



природознавство

Бутирін Влад
Кравцова Ліза
Чухлєб Діана
Грабовенко Данило
Мозгова Карина
Сідой Роман
Афанасьєв Дмитро
Дажук Ліза
Чабаненко Ліза


Високий

Добрий


добрий

високий


добрий

добрий


добрий

високий


високий

Класний творчий проект «Що,ти Осінь,принесла нам ?»

українська мова,народознавство

всі учні класу

Нагороджені грамотами в різних номінаціях


ІІІ. Аналіз розвитку класного колективу.
За перший рік життя в колективі діти здружилися один з одним,більше дізналися про кожного. В класі з перших днів навчання ,діти намагаються вчитися слухати один одного ,розуміти,вчитися домовляться один з одним. Дуже люблять приймати участь в шкільних та класних заходах.


  • Зміни у складі класу.

Протягом року вибув Селезньов Максим у НВК № 110,прибули Пахно Катерина з ЗОШ № 87,Михайлик Діана із Івано-Франківської обл..


  • Особливості соціальної ситуації розвитку учнів , її змінення за минулий рік.




На початок року

На кінець року

Кількість учнів

22

23

Повні сім’ї

21

21

Неповні сім’ї

1

2

Благополучні

22

23

Сім’ї групи ризику

0

0

Опікаємі

0

0

Багатодітні

1

1

Неблагополучні

0

0

Внутришкільний облік

0

0

Аналізуючи по таблиці динаміку соціальної ситуації розвитку учнів та їх сімей ,ми бачимо ,що є зміни,пов’язані з вибуттям із школи Селезньова максима та прибуттям-2 учениць (Пахно Катерини, Михайлик Діани).




  • Робота з учнівським самоврядуванням класу

Посада

Прізвище ,ім’я

Обов’язки

Командир

Кійко Олексій

надає допомогу вчителю, з'ясовує причину відсутніх, відповідає за стан дисципліни на уроці, виконує доручення вчителя.

Рада журналістів

Чабаненко Ліза

Дажук Ліза

Бондар Катя

Мозгова Карина



відповідає за добірку новин нашого класу, збирає матеріал і сортує за темами та датою, протягом року оформляє портфоліо класу, контролює роботу з ведення портфоліо учнів нашого класу

Рада творців

Кравцова Ліза

Іванова Яна

Чобанік Настя

Дядечко Лев

Гузь Софія


організовує роботу художньо-естетичного напрямку, бере участь в оформленні стінгазет до позакласних заходів, у виготовленні вітальних листівок

Рада трудовичків

Логінова Вероніка

Романчук Олена

Чухлєб Діана

Сиплива Софія

Афанасьєв Дмитро

Мушинський Владислав




організовує чергування по класу, стежить за порядком, відповідає за ігровий куточок класу,організовує клас і розподіляє фронт робіт під час прибирання

Рада квіткарів

Михайлик Діана

Пахно Катя



своєчасно поливає квіти, стежить за виникненням захворювань або появою шкідників, здійснює обприскування, розпушування, видалення хворих рослин, організовує пересадку квітів і зміну грунту.

Рада здоров’ячків

Грабовенко Данило

Сідой Роман

Бутирін Владислав

Селезень аня




стежить за виконанням правил гігієни учнями, веде пропаганду спортивних досягнень та здорового способу життя.



Можна зробити такі висновки :

  • самоврядування в класі знаходиться на стадії формування;

  • поки що працюють окремі учні ,які виконують окремі доручення ,більшість учнів ще потребують систематичного контролю збоку вчителя та постійного нагадування про доручення в класі;

  • в цілому учні класу досить тактовні,ввічливі ,уважні та з повагою ставляться один до одного ,але є учні ,які не вміють правильно спілкуватися з іншими учнями класу ,можуть влаштувати бійку (Грабовенко Данило,Кійко Олексій)


ІУ.Аналіз організації виховного процесу в класі та ефективність виховної роботи класного керівника

  • Найбільш охоче учнями були прийняті родинні свята,спортивні змагання, конкурсно-розважальні програми,екскурсії;

  • Нажаль, активними організаторами виховних заходів учні ще себе не проявляли, але до всіх заходів,які проводилися в класі приймали участь з великим задоволенням,пасивних учнів не було;

  • Всі проведені виховні заходи були правильно сплановані та проводилися саме для досягнення запланованих задач;

  • Які ж методи виховного впливу,форми роботи найбільш позитивно вплинули на розвиток та моральне становлення учнів ?




Форми виховання


Методи виховання

Підвиди форм роботи

Формування переконань, понять, суджень, пред'явлення дитині світу через практичні і словесні форми

Формування досвіду поведінки, організація діяльності через наочні практичні форми

Формування оцінки та самооцінки

Заходи (проводяться кимось для когось з метою впливу

бесіди

+







лекції,










диспути,










дискусії










аналіз ситуацій, випадків, пригод




+




екскурсії,

культпоходи

прогулянки





+




навчальні заняття

+




+

зустрічі з цікавими людьми

+







Справи (робляться для когось або для чогось, в них має місце продуктивна діяльність).

трудові десанти та операції




+




рейди,







+

ярмарки










фестивалі










самодіяльні концерти та вистави




+

+

агітбригади









вечора











творчі змагання




+

+

товариське доручення




+

+

конкурс




+

+

випуск стіннівок










тренінги




+

+

Ігри (спосіб цікаво і захоплююче провести час у спільному відпочинку або навчанні

ділові ігри











сюжетно-рольові

ігри на місцевості






+

+

спортивні ігри




+

+

пізнавальні ігри

+




+


Всі виховні заходи позитивно вплинули на формування колективу дітей.
Найбільш суттєвими видами діяльності для мене як класного керівника я вважаю наступними :

№ з/п

Види діяльності класного керівника

1

2

3

4

5

1.

Формування класного колективу










+




2.

Організація позакласних та позашкільних заходів













+

3.

Вивчення індивідуальних особливостей вихованців













+

4.

Робота з батьками(сім’ями) вихованців










+




5.

Аналіз соціуму










+




6.

Контроль за знаннями та навчальними досягненнями учнів













+

7.

Соціалізація та адаптація вихованців













+

8.

Підвищення власної кваліфікації,наукового та професійного потенціалу













+

9.

Участь у професійних об’єднаннях педагогів -вихователів

+
















  • Рівень задоволення учнів шкільним життям

Високий рівень

19 уч.

Середній рівень

4 уч.

Низький рівень

0 уч.

Афанасьєв Дмитро

Мушинський

Володимир







Бондар Катерина

Афанасьєв Дмитро




Бутирін Владислав


Яковенко

Микита





Гузь

Софія


Грабовенко Данило




Дажук

Єлизавета









Дядечко Лев







Іванова Яна








Кійко Олексій







Кравцова Єлизавета







Логінова Вероніка







Мозгова Карина







Романчук Олена








Сідий Роман








Селезнь Іван







Сиплива Софія







Чабаненко Єлизавета







Чобанік Анастасія








Чухлєб Діана







Пахно Катерина







Михайлик Діана






75 % учнів мають високий рівень задоволення . Це говорить про те ,що дітям подобається в школі ,та вони з задоволенням приходять до школи.



Традицією класу стануть :

  • Родинні свята ;

  • Навчальні екскурсії;

  • Листування з батьками;

  • Дні відкритих дверей в класі;

  • Лекції для батьків,зустрічі із спеціалістами.

В минулому навчальному році на класних годинах ми зустрічались із психологом,старшою медичною сестрою. Нажаль психологом школи зовсім не проводилася корекційна індивідуальна робота з учнями ,немає вчителя-логопеда ,який також необхідний у початковій школі.


Які професійні труднощі Ви відчували в роботі класного керівника

(виділіть потрібне жирним шрифтом):

а) діагностика (особистості, класного колективу, рівня вихованості і т.д.);

б) аналіз і самоаналіз;

в) планування виховної роботи;

г) профорієнтаційна робота;

д) робота з батьками;

е) внутришкільна взаємодія (немає співпраці вчителя із психологом та логопедом,не працює шкільний ПМПк);

ж) самоврядування;

з) нові педагогічні технології;

і) робота з важкими учнями;

к) інше (вкажіть)- робота з обдарованими учнями
Аналізуючи виконану роботу, можна відзначити, що були зроблені наступні кроки щодо здійснення адаптаційного періоду в житті першокласників:


  • У перші тижні навчання створені в класі умови, наближені до умов дитячого садка;

  • Дотримання норми гнучкого режиму дня. Початок занять о 8.00. Тривалість уроків 35 хв. Протягом уроку проходять 2 фізкультхвилинки: одна-рухова, інша - для зняття напруги зору. Після 2-го уроку проходить динамічна пауза, під час якої діти харчуються в їдальні, активно відпочивають, а в гарну погоду-гуляли на вулиці. У цей час - провітрюється кабінет.

  • Проведення плавного переходу від ігрової діяльності до навчальної.Уроки проходили із застосуванням сюжетних, рольових і дидактичних ігор, що захоплювало дітей навчальним процесом, знімало втому і напругу (були проведені нетрадиційні уроки: уроки-свята, уроки-подорожі, уроки-казки, уроки- екскурсії тощо);

  • -Можливість спілкування (розвиток комунікативних здібностей, емоційної сфери через уроки музики, образотворчого мистецтва та художньої праці, конструкторської діяльності на уроках математики);

  • Створено умови для найбільшого збереження здоров'я першокласників;




  • Аналіз педагогічної взаємодії із сім’єю

  Плануючи роботу з батьками, враховувалася не тільки їх зацікавленість, а й соціально-психологічна сумісність.

За минулий навчальний рік проведено:



  • Батьківських зборів-4

  • Засідань батьківського комітету-4

На засіданнях батьківського комітету обговорювалися наступні питання :

-корекція виховного плану роботу ;

- проведення днів народження в класі;

-проведення осіннього свята;

-підготовка та проведення свят в класі;

-організація та проведення навчальних екскурсій в квітні-травні



  • Батьківський всеобуч-5




Тема засідання всеобучу

1.Проблема адаптації першокласників до школи

2. Семнар-практикум «До країни Знань»

3.Круглий стіл «Як допомогти дитині стати уважнішою?»

4. Емоції позитивні та негативні

5Підсумок минулого року – «Перегортаючи сторінки…»



Форми роботи

Відмітка про використання (+-)

Кількість охоплених учнів та батьків




Листування з батьками

+

5




Організація сумісних заходів

+

Табл.нижче




допомога батьків у зміцненні матеріально-технічної бази школи

+

23




Університет педагогічних знань: лекція,конференція, практикум,відкриті уроки, рольові ігри

+

20




Індивідуальні тематичні консультації

+

12





Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал