План роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на січень 2015 рік



Сторінка1/6
Дата конвертації03.04.2017
Розмір0.74 Mb.
ТипПлан роботи
  1   2   3   4   5   6
«Затверджую»
В. о. ректора А.О. Лавренчук
« 09 » грудня 2014 р.

План роботи

Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

на січень 2015 рік


за/п

Зміст заходу

Дата проведен-ня

Відповідальний

Приміт-ка

І. Організаційно-керівна діяльність

2. Засідання Вченої ради



1. Стратегія методичної роботи з педкадрами в контексті євроінтеграції.

2. Програми стажування науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів.

3. Виконання програми експерименту лабораторії новатики післядипломної освіти та просування інновацій в практику професійного розвитку педагога.


30

Мельник Н. А.
Гавлітіна Т. М,

завідувачі кафедр

Гавлітіна Т. М., Андрощук І. М.





3. Засідання науково-методичної ради

4. Засідання експертної ради, комісії

5. Засідання ради кафедр



Засідання кафедри педагогіки,психології та корекційної освіти:

- Про роботу викладачів кафедри над реалізацією наукових тем у 2015 році;

- Підведення підсумків діяльності викладачів кафедри за рейтинговою системою.


29


Савчук Л.О.,

професорсько-викладацький склад кафедри









Засідання кафедри філософії, економіки та менеджменту освіти:

- Професійна готовність керівника до управління стратегічним розвитком навчального закладу в інноваційному середовищі;

- Види лекцій. Моделювання інтерактивної лекції.


21


Андрощук І.М., професорсько-викладацький склад кафедри






Засідання кафедри методики змісту освіти:

- Про основні напрямки роботи кафедри у 2015 році;

- Про роботу над реалізацією наукової проблеми кафедри;

- Про стан виконання індивідуальних планів викладачами кафедри з наукової роботи.



20


Лавренчук В.П., професорсько-викладацький склад кафедри




6.1. Засідання ради кабінету



1. Про розгляд атестаційних матеріалів педагогів, які претендують на присвоєння звання «керівник гуртка-методист», «педагог-організатор-методист», «учитель-методист».

2. Про рекомендацію до розгляду на науково-методичній раді інституту педагогічного кейсу «Образотворче мистецтво 6 клас, 2 частина».

3. Про продовження роботи над реалізацією науково-методичної проблемної теми кабінету.


05

Гавриш Н. П.






1. Про надання методичної допомоги районним, міським методичним кабінетам, центрам із питань ЗНО та моніторингу якості освіти.

2. Про продовження роботи над реалізацією науково-методичної проблемної теми кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти на ІІІ етапі.



09

Опольський І. В.






1. Про підготовку вчителя до реалізації нових освітніх стандартів в умовах ППО.

2. Про розгляд атестаційних матеріалів учителів, які претендують на встановлення педагогічного звання «вихователь-методист», «учитель-методист».

3. Про підготовку вчителя до здійснення інклюзивного навчання у навчальних закладах області.


15

Салтишева В. М.






1. Про основні напрями роботи кабінету-центру ППСР із реалізації науково-методичної проблемної теми у 2015 році.

2. Про схвалення плану роботи Школи методиста із психологічної служби на 2015 рік (5-й рік навчання).

3. Про схвалення плану роботи Школи професійного зростання соціального педагога на 2015 рік (4-й рік навчання).

4. Про розгляд матеріалів на присвоєння звання «практичний психолог-методист».



20

Мельник Ю. В.






1. Про організацію роботи над реалізацією науково-методичної проблемної теми кабінету на ІІІ етапі.

2. Про розгляд атестаційних матеріалів педагогічних працівників, які претендують на встановлення педагогічного звання «вчитель-методист».



21

Фурман В. К.






1. Про участь у конкурсі-ярмарку педагогічної творчості.

2. Про розгляд атестаційних матеріалів учителів, які претендують на присвоєння педагогічного звання «учитель-методист».

3. Про затвердження планів вивчення досвіду роботи вчителів.

4. Про видавничу діяльність працівників кабінету.



23

Трофімчук А. Б.






1. Про підготовку до Шостої Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2014».

2. Про розширення дослідно-експериментальної роботи на базі навчальних закладів.



27

Тригубець Г. Є.






1. Про організацію та проведення другого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2015».

2. Про організацію та проведення ХІІ обласного конкурсу-ярмарку педагогічної творчості.

3. Про організаційно-методичне забезпечення реалізації проекту «Розвиток громад в Україні шляхом упровадження програми «Школа як осередок розвитку громади».


29

Люшин М. О.






1. Про діяльність обласної учнівської Інтернет-школи.

2. Про продовження роботи над реалізацією науково-методичної проблемної теми кабінету обдарованої дитини на ІІІ етапі.



29

Кузьмін О. Є.,

Гурова Н. В.








1. Обговорення плану роботи кабінету інформаційно-методичного забезпечення на 2015 рік.

2. Про організацію роботи кабінету на третьому етапі науково-методичної проблемної теми.

3. Про інформаційний супровід роботи сайту інституту у 2015 р.


30

Волосюк А. А., Ковальчук І. П.,

члени ради кабінету






6.2. Засідання редакційної колегії науково-методичного журналу «Нова педагогічна думка»



1. Про план роботи редакційної колегії науково-методичного журналу «Нова педагогічна думка».

2. Про внесення змін до умов друку статей у науково-методичному журналі «Нова педагогічна думка».

3. Про відбір статей та рекомендації до друку № 1 (81) за 2015 рік.


21

Лавренчук А. О.,
Гавлітіна Т. М.,
Полицяк Н. І.




7. План підвищення кваліфікації науково-педагогічних та педагогічних працівників закладу / виконання плану

8. Співпраця із вищими навчальними закладами, освітніми установами та громадськими організаціями в межах України

1.

Засідання спільної науково-дослідної лабораторії психології професіоналізму у рамках співпраці з Науково-дослідним інститутом ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України з теми «Психолого-педагогічні засади становлення та розвитку особистості педагога-професіонала».

15

Гавлітіна Т. М.,

Опанасець І. В.






2.

Співпраця з Інститутом спеціальної педагогіки НАПН України:

- робота у складі науково-творчого колективу з розроблення Типових навчальних планів та навчальних програм для школи 1 ступеня та школи ІІ ступеня спеціальних ЗОШ для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (згідно наказу МОН № 1517 від 29.10.13р.).



Упродовж року

Савчук Л. О.




3.

Співпраця з лабораторією теорії і методології психологічних досліджень Інституту психології ім. І.Г.Костюка

  • робота у складі групи «Школа діалогу культур» .

Упродовж року


Вронська В. М.





4.

Співпраця з кафедрою практичної психології та психотерапії РДГУ .

Упродовж року

Савчук Л. О., викладачі кафедри




5.

Співпраця з обласною ПМПК.

Упродовж року

Савчук Л. О., викладачі кафедри




6.

Співпраця з обласним Центром психічного здоров’я населення.

Упродовж року

Гурнік Л. В.




7.

Співпраця із Національним університетом «Острозька академія», Міжнародним економіко-гуманітарним університетом імені академіка С. Дем’янчука, Рівненським державним гуманітарним університетом, Чернігівським ОІППО, Волинським ОІППО та Львівським ОІППО. Спільні конференції, семінари. Залучення науковців до проведення навчальних занять.

Упродовж року

Лавренчук В. П.




ІІ. Науково-методичне забезпечення реалізації державних та регіональних програм

1. Державні програми



Методичний супровід Основних орієнтирів виховання учнів 1 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України.

12 - 30

Гавриш Н. П.






Методичний супровід Програми патріотичного виховання учнівської та студентської молоді в навчальних закладах України.

12 - 30

Гавриш Н. П.






Моніторинг реалізації програми МОН України, ПРООН /ЮНЕЙДС/ «Сприяння просвітницькій діяльності «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя» та діяльності шкіл сприяння здоров’ю у навчальних закладах Березнівського району.

29

Гавриш Н. П.




2. Регіональні програми



Розширення електронного освітнього ресурсу та здійснення інформаційно-методичного супроводу педагогічних працівників (на виконання обласної Програми впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах області на період до 2015 року).

Упродовж місяця

Вєтров І. В., Басараба Н. А.






Методичний супровід програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини на 2008 – 2020 роки.

12 – 30

Гавриш Н. П.






Робота консалтингового центру щодо реалізації Програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини на 2008 – 2020 роки.

16

Гавриш Н. П.






Робота консалтингового центру щодо реалізації Програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини на 2008 – 2020 роки.

16

Гавриш Н. П.






Міжкафедральний семінар Рівненський ОІППО та Національний університетет «Острозька академія» (на базі Національного університетету «Острозька академія») з теми «Реалізація нового Державного стандарту вищої освіти: проблеми та перспективи».

До 28

Лавренчук В. П.




ІІІ. Масові педагогічні заходи міжнародного і всеукраїнського рівня



ХХІІІ Міжнародний науковий симпозіум «Неделя горняка – 2015».


26-30

Степанюк Н.А.




ІV. Наукова діяльність

1. Науково-дослідна тема, над якою працює заклад / науково-дослідний проект, над яким працює заклад



Реалізація наукової теми інституту «Науково-методичні засади професійного розвитку педагогічних і керівних кадрів в умовах випереджувальної післядипломної освіти».

Упродовж року

Гавлітіна Т. М.,

керівники структурних підрозділів






2. Науково-дослідні теми кафедр та інших наукових підрозділів закладу



Робота над темами кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти «Теоретико-методичні основи підготовки педагогів до навчально-корекційної роботи в умовах інклюзії» та «Психолого-педагогічні засади якісного професійного розвитку педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти для сталого розвитку».

Упродовж року

Савчук Л.О., члени кафедри






Засідання тимчасового науково-дослідного колективу з проблеми «Формування життєствердного образу світу молодшого школяра на засадах освіти для сталого розвитку» .

Упродовж року

Науковий керівник

ТНДК,


доцент кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти

Олійник І. М.








Засідання тимчасового науково-дослідного колективу з теми експериментального дослідження «Педагогічні умови формування гуманних взаємовідносин вчителя та учнів у початковій школі».

Упродовж року

Науковий керівник ТНДК,

доцент кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти Тищенко Л. Р.








Робота над науковою темою кафедри «Створення гуманітарного середовища щодо професійного зростання педагога в умовах технологізації суспільства».

Упродовж року

Лавренчук В.П., викладачі кафедри методики змісту освіти






Робота над науковою темою кафедри «Модернізація природничо-математичної освіти інформаційного суспільства як засіб реалізації Концепції сталого розвитку у післядипломній освіті».

Упродовж року

Лавренчук В.П.,викладачі кафедри методики змісту освіти






Робота над науковою темою кафедри «Випереджувальний характер післядипломної освіти щодо розвитку суспільства економіки знань».

Упродовж року

Андрощук І.М., професорсько-викладацький склад кафедри філософії, економіки та менеджменту освіти




3. Напрями наукових досліджень викладачів, аспірантів, здобувачів



Формування психологічної компетентності медсестер ДНЗ (кандидатська).

Упродовж року

Вронська В. М.






Психологічні особливості інтернет-залежності молоді.( докторська).

Упродовж року

Камінська О. В.






Формування готовності педагогічних кадрів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання (кандидатська).

Упродовж року

Яценюк Л. І.






Розвиток готовності до формування навчально-пізнавальної компетентності молодших школярів у післядипломній освіті. (кандидатська).

Упродовж року

Олійник І. М.






Психолого-педагогічні чинники віктимної поведінки підлітків (кандидатська).

Упродовж року

Папуша В. В.






Керівництво виконанням дисертаційного дослідження аспіранта Яценюк Л.І.

Упродовж року

Савчук Л. О.





Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал