План роботи бібліотеки Харківського професійного ліцею машинобудування



Сторінка1/2
Дата конвертації24.03.2017
Розмір0.51 Mb.
ТипПлан роботи
  1   2
ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор

Харківського професійного

ліцею машинобудування

__________ Т.І. Ковальова

ПЛАН РОБОТИ

бібліотеки Харківського професійного ліцею машинобудування

на 2015-2016 навчальний рік1. Аналіз роботи бібліотеки у 2014-2015 навчальному році
Виконуючи основні функції бібліотеки – інформативно-просвітницьку і духовну – бібліотека Харківського професійного ліцею машинобудування активно підтримує освітній процес та спрямовує свою роботу на озброєння педпрацівників та учнів навичками систематичної роботи з джерелами інформації, сприяє інформаційному забезпеченню усіх аспектів навчально-виховного процесу.

У 2014-2015 навчальному році бібліотека проводила роботу, яка базувалась на принципах ціннісних орієнтирів розвитку особистості учня: гуманізму, моральності, толерантності, працелюбності та відповідальності, здорового способу життя. Основним напрямом роботи бібліотеки цього навчального року було впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в роботу бібліотеки.



Навчальний рік почався з переоформлення картотеки читацьких формулярів у зв’язку з переведенням учнів на наступні курси навчання та зарахування учнів першого курсу в ліцей. Була проведена робота з ліквідації читацької заборгованості.

Були організовані екскурсії до бібліотеки для першокурсників, вони були ознайомлені з «Правилами користування бібліотекою та книгою», учні отримали підручники.

У травні та червні були зібрані підручники, проведено їх інвентаризацію.

Протягом року велика увага приділялась індивідуальній роботі з читачами. Під час видачі літератури проводились рекомендаційні бесіди з учнями, консультації щодо вибору літератури біля книжкових полиць, бесіди про прочитану книгу, бібліотекар намагався якнайкраще задовольнити потреби читачів у художній, навчальній, довідковій та іншій літературі. Для цього випускалося чимало рекомендаційних списків, які (в друкованому вигляді) знаходяться на абонементі та на сайті бібліотеки ліцею (у електронному вигляді).

Проводилась масова робота з популяризації книги: книжкові виставки (у тому числі – віртуальні, які розміщуються на сайті) та бесіди поряд із ними з учнями про творчість письменників, випуск листівок, дайджестів, порад, повідомлень про книги та ювілейні дати письменників, проведення читацьких конференцій, тематичних вечорів, презентацій тощо.

Далі розвивалась співпраця бібліотеки з педпрацівниками. На початку навчального року проводилась робота по забезпеченню вчителів та учнів робочими навчальними планами, програмами, підручниками, навчально-методичною літературою.



Бібліотекар своєчасно інформував викладачів про новинки літератури, що надійшли до бібліотеки. Для цього використовувались такі засоби: індивідуальне інформування викладачів та учнів про надходження нових підручників, програмної літератури, методичної літератури та літератури з позакласного читання; проведення «Днів інформації»; організовано книжкову виставку «Новинки літератури на допомогу викладачам, майстрам та класним керівникам»; відповідну інформацію було розміщено на сторінці бібліотеки на сайті ліцею, інформація про нові надходження друкувалася на сторінках електронної газети, яку кожного місяця друкується бібліотекою ліцею.

Проводилась спільна робота бібліотеки ліцею та педагогічного колективу щодо збереження фонду підручників: організація бібліотекарем видачі та прийому підручників, робота з ліквідації заборгованості підручників.

Бібліотека надавала постійну допомогу педагогам у підборі літератури для проведення відкритих уроків, класних годин та інших заходів. Разом із викладачами були проведені предметні тижні с історії, правознавства, української мови та літератури.

У бібліотеці регулярно організовувались книжкові виставки на допомогу навчально-виховному процесу та у відповідності до календаря знаменних і пам’ятних дат.

Одним з пріоритетних напрямків діяльності бібліотеки є ефективне використання інформаційного потенціалу в її роботі. Постійно проводиться впорядкування інформаційних матеріалів за тематичними добірками, вивчення інформаційних потреб учнів, майстрів та викладачів ліцею(анкетування, тестування), індивідуальне, групове та масове інформування, проведення бібліографічних оглядів книг та періодичних видань, виготовлення та розповсюдження бібліотечно-бібліографічних посібників, рекомендаційних списків, листівок, закладок, дайджестів, буклетів.

Проводилась також краєзнавча робота: поповнювався фонд літератури з Харківщинознавства, продовжувалося ведення краєзнавчої картотеки. Масові заходи, які проводилися до 70-річчя перемоги у Великій Вітчизняній війні, присвячувалися нашим землякам, подіям в Україні та Харкові протягом 1941-1945 років.

Продовжувалась постійна робота над веденням довідково-бібліографічного апарату, а саме: розстановка карток в картотеках; аналітико-синтетична обробка матеріалів з газет для тематичних картотек, ведення електронної бази даних підручників тощо.

У минулому році поповнився фонд художньої літератури та підручників із професійного циклу, методичною літературою. Крім підручників бібліотека забезпечує учнів програмною літературою, а також матеріалами для рефератів, доповідей.

Бібліотека багато уваги приділяє застосуванню у своїй роботі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій:


  • В бібліотеці ведеться автоматизований облік підручників .

  • Бібліотекар практикує проведення бібліотечних уроків з використанням комп’ютерних презентацій. До бібліотечних уроків або масових заходів завжди готується презентація або віртуальна книжкова виставка, яка потім розміщується на сторінці бібліотеки на сайти ліцею («Чудо, рожденное человечеством – книга», «Харьковское подполье», «Т.Г.Шевченко. Життя та творчість», «Никто не забыт и ничто не забыто» - Великая Отечественная война в художественной литературе» та інші).

  • Підключення бібліотечного комп’ютера до мережі Інтернет надає значно більше можливостей для задоволення запитів читачів. Наявність принтера дозволяє швидко роздрукувати необхідну інформацію, вірш або інший невеликий твір, зображення тощо.

  • Учні мають доступ до Інтернету у читальному залі бібліотеки.

  • На сайті ліцею існує сторінка «Бібліотека», де можна знайти багато цікавого.

  • Інформація на сайті постійно оновлюється, додаються рекомендаційні списки літератури для учнів, часто поповнюються сторінки «Поради бібліотекаря», «Масова робота бібліотеки».

  • Бібліотекарем було підготовано більш 20 рекомендаційних анотованих списків літератури для учнів, викладачів та майстрів виробничого навчання (усі вони розміщені на сайті): «Полезный разговор о вредных привычках», «Скажи жизни – ДА!», «Умей сказать НЕТ! Откровенный разговор с подростком», «Морские приключения», «Компьютерные технологии – в помощь будущим специалистам» - по материалам журнала «Секретарь-референт, «Изучаем 1С: Предприятие» - по публикациям журналов «Секретарь-референт» и «Компьютерные технологии», «Читать? Надо читать!» - 30 лучших книг для подростков, по материалам Национального общественного радио США; «Правове виховання»; «Періодичні видання – кошик ідей та відкриттів для викладача» - для методичної комісії педагогічних працівників професій на базі комп’ютерного та економічного профілю; рекомендаційний список для викладачів загально-освітних предметів – за матеріалами журналу «Відкритий урок. Форум»; «За страницами ваших учебников» та інші;

  • Для підлітків – користувачів бібліотеки були підготовані закладки творів-ювілярів року: Гоголь Н.В. «Вечера на хуторе близ Диканьки»; Жюль Верн «Пятнадцатилетний капитан»; Д.Дефо «Приключения Робинзона Крузо»; Р.Саббатини «Одисея капитана Блада»; Ф.М.Достоевский «Преступление и наказание»; И.С.Тургенев «Отцы и дети»;

  • Для користувачів педагогів було підготовано «Календар знаменних та пам’ятних дат» (1-ше та 2-ге півріччя) та посібник «Праздники. Что мы о них знаем?»;

  • В бібліотеці є сканер. Скануються та зберігаються в електронному вигляді цінні, цікаві твори, реферати, вірші, піручники.

Протягом року у бібліотеці були підготовані такі книжково-ілюстративні виставки:



  • «Нові надходження»;

  • «Новинки периодики»;

  • «Мир вокруг нас»;

  • «Гуманізация освіти – крок у майбутнє»;

  • «Харківщина – твій рідний край»;

  • «Моя родина Батьківщина»;

  • «СТОП – остановись и прочитай! Это могут быть твои любимые книги»;

  • «Земле рідна, понівечена скрипка моя» (до Чорнобильської катастрофи);

  • «Правове виховання»;

  • «Поэты, живущие рядом»;

  • «Есть такая профессия – Родину защищать»;

  • до дня Перемоги «Рубежи боевой славы»;

  • до дня скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні «22 июня, ровно в четыре часа…»

  • до дня космонавтики та авіації «Нам разум дал стальные руки-крылья…»;

  • Літературний календар: організація книжково-ілюстративних виставок до знаменних та пам’ятних дат:

- Іван Котляревський – перший класик нової української літератури» - до 245-річчя від дня народження;

- «Довженко — це наше майже все» - до 120-річчя від дня народження;

- «... Життя безупинно i невблаганно iде на мене, як хвиля на берег. Не тiльки власне, а i чуже» - до 150-річчя від дня народження Коцюбинського;

- «І серце в путь мене веде,

І я не йти — не можу…» - до 110-річчя від дня народження М.Бажана;

- «Боюсь не смерти я. О нет!

Боюсь исчезнуть совершенно» - до 200-річчя від дня народження М. Лермонтова;

- «Просто не любив я печальних лиць, бо любив сміятися» - до 125-річя від дня народження О. Вишні;

-«Загадкой вечной буду я себе» - до 255-річчя від дня народження Й.Ф. Шиллера;

-«И стал «Последний день Помпеи» для русской кисти первый день» (Е. А. Баратынский) – до 215-річчя К.Брюллова;

- Виставка одниеї книги: «Горе от ума» - до 220-річчя від дня народження А. Грибоєдова;

-«Гулак-Артемовський П.П. – життєвий та творчий шлях» - до 225-річчя від дня народження;

-«Моя рідна мова, мова солов’їна» - до Міжнародного дня рідної мови;

-«Загадка жизни, загадка смерти, прелесть гения…» - до 125-річчя від дня народження Б.Пастернака;

-«Т.Г.Шевченко и його твори»;

- «Є сотня мов, а правда лиш одна» - до 120-річчя від дня народження М.Рильського;

-«Сказка — это то золото, что блестит огоньком в детских глазках» - до 210-річчя від дня народження Г.К.Андерсена;

- «Эмиль Золя. Его жизнь и литературная деятельность» - 175-ряччю від дня народження;

- «Судьба человека» - до 110-річчя від дня народження М.Шолохова;

-«Василий Теркин и его автор» - до 105-річчя від дня народження О.Твардовського;

-«Герои страны – Иван Кожедуб» - до 95-річчя від дня народження;

- «Земле рідна – понівечена скрипка моя…» - Чорнобильська трагедія;

- «История Победы. День за днем» - до 9 Травня.
Бібліотекарем були підготовані також інтерактивні книжкові виставки та рекомендаційні списки, дайджести, які були продемонстровані учням та розміщені на сайті ліцею (сторінка «Наша бібліотека» в розділі «Поради бібліотекаря»):


  • «Це велич твоя, Україно!»;

  • «Європейська інтеграція: шляхом миру та співпраці»; 

  • «Документы свидетельствуют»

  • «За страницами ваших учебников. Биология и химия»;

  • «Правила библиографического описания» - для випускників та викладачів ліцею ;

  • «Милорад Павич»;

  • «Коцюбинський – знайомий незнайомець» - до 150-річчя від дня народження;

  • «Ваш надійний порадник і помічник у роботі – журнал «Шкільний бібліотечно-інформаційний центр»;

  • «Періодичні видання – кошик ідей та відкриттів для викладача»;

  • «Корисні сайти для викладачів»;

  • «Юрий Бондарев»; «Человек с несгибаемой волей» - к 110-летию Н. Островского та інщі.

З нагоди визначення 70-ї річниці Перемоги були проведені:



  • Предметний тиждень з історії (разом із викладачами історії);

  • Книжкові виставки «История Победы. День за днем»; «Герои страны – Иван Кожедуб»; «Василий Теркин и его автор»; «Нам дороги эти позабыть нельзя»; «Рубежи боевой славы» та інші;

  • Тематичний вечір «Нюрнбергский процесс. Итоги Второй мировой и Великой Отечестсвенной войны»» - разом із викладачами історії Лєвіною А.В. та Чеботок Н.О.;

  • Підготовані рекомендаційні списки «Документы свидетельствуют» ; «Юрий Бндарев» из цикла «Писатели-фронтовики»;

  • Бесіди «9 Травня – День ПЕРЕМОГИ»; «Страницы истории Великой Отечественной войны»;

  • Лекція із використанням презентації та відеофільму «Визволення України. Битва за Дніпро» - до Дня визволення України від фашистських загарбників;

  • «Художники пишут войну» - тематичний вечір та інше.


Масові заходи:

  • Екскурсія до бібліотеки (1 курс.);

  • Надання допомоги та участь у масових заходах з популяризації книги, згідно з планами виховної роботи класних керівників та майстрів виробничого навчання;

  • Бесіди, лекції:

- «Чорнобиль: учора, сьогодні, завтра»;

- «Откуда пришла к нам азбука?» - до Дня слов’янської писемності та культури;

- «Наш Основний закон» - до Дня Конституції України;

- бесіда із використовуванням презентації «Морально-этические проблемы информационной безопасности или Внимание - ИНТЕРНЕТ» (по материалам бюллетеня “Вісник національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі” – “Інформатика”. – 2014. - №17(689), вересень. – С.6-9)

- бесіда «Земля любові й справедливості» - до Всесвітнього дня соціальної справедливості із використовуванням презентації та інші.


  • Презентації:

  • «Бібліотека Харківського професійного ліцею машинобудування»;

  • «Це велич твоя, Україно!»;

  • «Из глубины векав» и презентація до уроку: «Чудо, рожденное человечеством – книга»;

  • «Правопорушення та покарання»;

  • «Актуальність морально-етичних проблем, розкритих у повісті «Кайдашева сім’я» І.Нечуй-Левицького. Вічна проблема батьків та дітей»;

  • «Презентация незаслуженно забытой книги» - до тижня морально-етичного виховання та інші.

  • Бібліотечні уроки

- «Путешествие по библиотеке (Історія писемності, руська літописна та друкована книга, історія книгодрукування)»;

- «Історія писемності. Древні книги. Руська рукописна книга»;.

- «Бібліотеки України та сучасні тенденції розвитку бібліотек. Правила користування бібліотеками»;

- «Довідково-бібліографічний фонд. Бібліографічний запис та бібліографічні посібники, поняття «бібліографія»;

- «Інтернет – помічник у навчанні» - бінарний бібліотечний урок;

- «Эффективные технологии поиска информации в Интернет, средства ее хранения и обработки на компьютере»;

- «Эти книги знают все» (словари, энциклопедии, справочники)

- «Книга і комп’ютер в інформаційному суспільстві: сучасне і минуле».

- Урок-бесіда «Чи потрібні книги сьогодні?»


  • День інформації для викладачів загальноосвітніх предметів:

  • презентація та огляд книжкової виставки «Інновації від А до Я»;

  • огляд видань та інформація про публікацій журналу «Шкільний бібліотечно-інформаційний центр» на тему: «Інформаційне забезпечення навчального процесу. Інформаційні паспорти предмету»;

  • огляд публікацій професійної періодичної преси «Періодичні видання – кошик ідей для викладача»;

  • «Корисні сайти для викладачів» - розповідь.

  • Тиждень морально-етичного виховання:

– «Жива газета»;

- Откровенный разговор на тему: «Актуальність морально-етичних проблем, розкритих у повісті «Кайдашева сім’я» І.Нечуй-Левицького. Вічна проблема батьків та дітей»;

- Час психолога или тема с вариациями «Толерантное отношение к пожилым людям»;

– «Презентация незаслуженно забытой книги» - М.Островський «Як гартувалася сталь» - до 110-річчя письменника;

- «Мораль и нравственность» - откровенный разговор с подростками.


  • Тиждень права:

- «Жива газета», присвячена Конвенції з прав дитини;

- Книжкова виставка «Твої права і обов’язки»;

- Огляд літератури та презентація бібліографічних показчиків «Умей сказать «НЕТ!» (откровенный разговор с підростками)» та «Правове виховання»;

- Гра для учнів 2-го курсу «Детективна агенція»;

- Брейн-ринг «Що? Де? Коли?» для учнів 3-го курсу


  • Тиждень історії :

– Тематичний вечір «Пам’яті героїв Крут»;

– «Мільйонам присвячується» - усний журнал, присвячений Міжнародному дню пам’яті жертв Голокосту із переглядом відео-фільму;

– «Лабіринти історії» - історична вікторина з використовуванням презентації;

- «Кримська (Ялтинська) конференція глав уряду СРСР, США та Великої Британії. ЇЇ вплив на розвиток світу» - лекція з використанням відео документів - до 70-ї річниці Перемоги;

– «Цікаві події в історії людства. Лютий» - лекція-розповідь із використанням презентації.


  • Тиждень української мови та літератури:

- «Жива газета» на святковій лінійці – відкриття тижня української літератури;

- «Великі жінки Вкраїни» - усний журнал:



  • перша сторінка – «Дзвінка струна Лесиного слова»;

  • друга сторінка «Ліна Костенко – письменниця сучасної України»;

  • третя сторінка «Найвідоміші жінки України» - рейтинг за матеріалами мережі Інтернет.

– «Гортаючи сторінки календаря» - інтерактивний усний журнал, присвячений українським письменникам та поетам-ювілярам 2014/2015 років;

– Тематичний вечір «Істрія створення гімну України» - до 150-річного ювілею із дня першого публічного виконання національного гімну нашої держави та 200-річчя від дня народження композитора Миколи Вербицького, автора музики гімну;

– Вечір поезії "Моя любове! Я перед тобою..." – до 85-річчя з дня народження Л.Костенко;

До тижня бібліотекарем ліцею Кохно Є.І. були підготовані інтерактивні книжкові виставки, презентації та обзори літератури:

- «Т.Г.Шевченко та його твори»;

- «Є сотня мов, а правда лиш одна» - до 120-річчя від дня народження М.Рильського;

- «Життя та творчість Лесі Українки»;

- «Найвідоміші жінки України»;

- «Гортаючи сторінки календаря»;


  • Інтелектуальна гра «Моя рідна мова, мова солов’їна» - до Міжнародного дня рідної мови;

  • День інформації :

- «Новинки літератури видавництв «Основа»;

- «Новинки літератури у професійному навчанні (за матеріалами пери одичних видань)»;

- «Для Вас, класні керівники: Проекти та їх використання у виховній роботі».


  • «День Пам’яті», присвячений воінам-інтернаціоналістам із використовуванням презентації, відео-фрагментів фільмів, фотодокументів;

  • Святковий захід «З Новим роком!»;

  • «Шоу джентльменів», присвячене 8 Березню «Жінки, жінки, о скільки в цьому слові»;

  • «Космічний брейн-ринг» до Всесвітнього дня космонавтики та авіації;

  • До Чорнобильськой катастрофи підготовано та проведено:

  • лекція «Чорнобиль: учора, сьогодні, завтра»;

  • Тематичний вечір «Земля моя, ти очі повні сліз»;

- виставка фотодокументів та книжкова виставка;

- рекомендацийний список «За страницами ваших учебников. Биология и химия».



  • Випускний вечір (разом із викладачами та майстрами випускних груп ліцею).




  1. Основні завдання і напрями роботи бібліотеки

у 2014-2015 навчальному році

Невід’ємною складовою науково-освітянського та інформаційного простору – бібліотеки, які накопичують, зберігають і поширюють знання, що зафіксовані у друкованих та інших носіях інформації.



Сьогодні основними завданнями бібліотеки Харківського професійного ліцею машинобудування є:

  1. Піднесення бібліотечної справи на якісно новий рівень, інформатизація бібліотечних процесів, впровадження в роботу бібліотеки нових інформаційно-комунікаційних технологій, навчання користувачів технологіям інформаційного самообслуговування, створення нових та поповнення існуючих баз даних матеріалів, необхідних для забезпечення навчально-виховного процесу.

  2. Сприяння реалізації державної політики в галузі освіти, розвитку навчально-виховного процесу; виховання загальної культури, національної свідомості, шанобливого ставлення до книги.

  3. Надання інформаційно-методичної допомоги учням, педагогам та майстрам виробничого навчання в оволодінні основами наук і організації навчально-виховного процесу

  4. Координація роботи бібліотеки з педагогами, майстрами виробничого навчання, учнями в популяризації книги, в задоволенні інформаційних потреб книгокористувачів, формуванні в них навички читання літератури.

  5. Виховання у учнів інформаційної культури, культури читання; формування вмінь користуватись бібліотекою, її послугами, книгою, довідковим апаратом, базами даних, навчання пошуку інформації у мережі Інтернет та її зберіганню, розвиток творчої думки, пізнавальних здібностей та інтересів. Забезпечення росту професійної компетентності педагогічних кадрів.

  6. Систематична робота бібліотекаря зі збереження, зміцнення та розширення книжкового фонду. Формування ядра книжкового фонду, основу якого складала б українська книга; поповнення фонду краєзнавчими й бібліотекознавчими матеріалами, літературними доробками місцевих авторів.

  7. Популяризація книги, висвітлення роботи бібліотеки на сайті ліцею, постійне оновлення матеріалів, календаря пам’ятних дат, даних про новини бібліотеки, нові надходження, рекомендаційних списків літератури та іншої інформації.

  8. Робота з формування в бібліотеці фонду електронних ресурсів.

  9. Підвищення авторитету бібліотекаря ліцею, збільшення ролі його праці в навчально-виховному процесі.


3. ОРГАНИЗАЦІЯ РОБОТИ З ЧИТАЧАМИ


№ з-п

ЗАХОДИ

Строк проведення

відповідальний

Відмітка щодо виконання

3.1 Організація бібліотечного обслуговування читачів

1.

Провести бібліотечний урок «Знайомство з бібліотекою ліцею» та екскурсія по бібліотеці для учнів 1 курсу.

вересень

бібліотекар




2.

Виявити потреби у підручниках, відповідно по профілю та контингенту учнівських груп.

вересень

бібліотекар




3.

Здійснити комплектування підручників для видачі та забезпечення учнів підручниками.

вересень

бібліотекар




4.

Оформити картотеку читацьких формулярів та перереєструвати читачів.

вересень

бібліотекар




5.

Під час перереєстрації та запису до бібліотеки ознайомити учнів з «Правилами користування бібліотекою та книгою»

вересень

бібліотекар




6.

Організувати абонентне обслуговування читачів художньою, науково-технічною, методичною та іншою літературою. (Допомога читачам у виборі літератури).

протягом року

бібліотекар




7.

Організувати обслуговування користувачів у читальному залі. (Надання читачам кваліфікованої допомоги в доборі літератури, використанні періодичних видань тощо) .

протягом року

бібліотекар




8.

Під час абонентного обслуговування та обслуговування читачів у читальному залі проводити індивідуальні бесіди:

- рекомендаційні бесіди під час видачі літератури;

- про прочитану книгу;

- консультації з вибору літератури біля книжкових виставок тощо.



протягом року

бібліотекар




9.

Організувати прийом підручників від учнів наприкінці навчального року.

травень-червень

бібліотекар




9.

Контрольні показники:

Кількість відвідувань (усього):

Середня відвідуваність за день:

Кількість книговидач (усього):

Середня книговидача в день:


протягом року

планування:

3 507


23

3 590


24




3.2 Масова робота з учнями

1.

Книжкові виставки.

1. Організація та поповнення постійно діючих книжкових виставок:

- Нові надходження. Періодика;

- Харків – трудівник, будівельник, вчений;

- Моя земля – земля моих батьків;

- Закон обо мне и мне о законе;

- Новинки литературы;

- Знай и люби свою профессию;

- Гуманізація освіти – крок у майбутнє;

- Наркоманія – пастка для молоді;

- Алкоголь и подросток;

- Бережи здоров’я змолоду;

- Куточок з охорони праці;

- Куточок бухгалтера;

- Ювіляри року;

- Поэты, живущие рядом;

- Мова - душа народу;

- Вивчайте українську мову.

2. Літературний календар: організація книжково-ілюстративних виставок до знаменних та пам’ятних дат:

- «Душа, душа, яка повністю Однією заповітної віддалася любові І їй одне дихала і боліла ...» - до 145-річчя від дня народження О.І. Купріна (1870-1938), російського письменника;

- С.І. Ожегов - «лицар слова» - до 115-річчя від дня народження (1900-1964) радянського мовознавця;

- «Королева детективу Агата Крісті» - до 125-річчя від дня народження (1890-1976) англійської письменниці;

- «Доторкнися до подвигу серцем…» - до 100-річчя від дня народження С.С.Смирнова (1915-1976), російського письменника;

- «Визначний артист, великий драматург, талановитий режисер, рівного якому наша література не мала…» - до 170-річчя від дня народження І.К. Карпенко-Карого (Тоболевича);

- «Другий Пушкін» і «російська совість» - до 120-річчя від дня народження С.О.Єсеніна (1895-1925);

- «Життя в літературі – Маргарита Алігер» - до 100-річчя від дня народження поетеси (1915-1992);

- «Серебряный век. Иван Бунин» - до 145-річчя від дня народження (1870-1953);

- «Життя та творчість Б.І. Олійника» - до 80-річчя від дня народження (1935);

- виставка однієї книги М. Мітчел «Віднесені вітром» - до 115-річчя від дня народження американської письменниці (1900-1949);

- «Будемо навчати народ радості … і уроки ці … повинні укріплювати в людях стійкість і мужність» - до 165-років від дня народження Роберта Льюіса Стівенсона, англійського письменника, критика, публіциста (1850-1894);

- «Уроки истории. Нюрнбергский процесс» - до 70-річчя події;
- «Олександр Блок –геній російської поезії» - до 135-річчя від дня народження (1880-1921);
- «Живые и мертвые Константина Симонова» - до 100-річчя від дня народження (1915-1979);

- виставка однієї книги «БЕЛЫЙ БИМ ЧЕРНОЕ УХО» Г.М. Троепольского – до 110-річчя від дня народження;

- «Життя і творчість Марка Твена» - до 180-річчя американського письменника (1835-1910);

- «Найніжніший лірик російської поезії» - до 195-річчя від дня народження А.А.Фета (1820-1892).

- «Джек Лондон та його книжки» - до 140-річчя від дня народження Джона Гриффіта, американського письменника (1876-1919);

- «Карающая лира» М.Е. Салтыкова-Щедрина» - до 190-річчя від дня народження;

- «Очарованный странник» - до 185-річчя від дня народження М.С.Лєскова (1831-1895);

- «Солнечный гений нашей эстрады» - до 110-річчя Клавдії Шульженко (1906-1984);

«Творчість Шарля Бодлера» - до 195-річчя від дня народження (1921-1867);

- «Жизнь и творческое наследие Л.Гумилева» - до 130-річчя від дня народження (1886-1921)

- «Політично шкідливий автор» - Михайло Булгаков» – до 125-річчя від дня народження письменника (1891-1940);

- «Хижина дяди Тома» - виставка однієї книги – до 205-річчя від дня народження Гаррієт Бічер-Стоу, американської письменниці (1811-1896);




протягом року

вересень


жовтень

листопад


грудень

січень


лютий

березень


квітень
травень

червень



бібліотекар




2.

Надавати допомогу та приймати активну участь у масових заходах ліцею, виховних заходах в навчальних групах (згідно з планами виховної роботи ліцею, майстрів виробничого навчання та класних керівників).

протягом року

бібліотекар




3.

Прийняти активну участь у підготовці та проведенні свята «День знань»

1 вересня

бібліотекар, актив бібліотеки




4.

Прийняти участь у підготовці та проведенні тематичних вечорів та вечорів відпочинку:

- День Святого Миколая;

- Козацькі розваги;

- Новорічне свято;

- «Бій під Крутами»;

- Свято усіх закоханих;

- Масляна;

- Жіночій день – 8 Березня;

- День слов’янської мови та письменності;

- 9 Травня – День ПЕРЕМОГИ;

- Випускний вечір.

грудень


грудень

грудень


січень

лютий


лютий

березень


травень
травень

червень


заступник психолог, соціальний педагог,

викладачі, майстри виробничого навчання, бібліотекар, актив ліцею та бібліотеки






5.

Провести бесіди та лекції:

- «Правила користування бібліотекою»;

- «Історія проклятого міста» - до Дня пам’яті жертв Бабиного Яру;

- «Торгівля людьми – маєте право знати більше» - до Європейського Дня боротьби з торгівлею людьми;

- «Корупція та відповідальність за корупцію» - до Міжнародного дня боротьби з корупцією;

- «Уроки минулого: Історія Голокосту у світі та в Україні»;


вересень

жовтень

грудень


січень








6.

Провести разом із викладачами предметні тижні:

- Тиждень фізичної культури (до Дня фізичної культури і спорту – 12.09):

1. «Жива газета» - «Спорт для всіх!»

2. «Відкриття малих Олімпійських ігор» - свято фізкультури;

3. «Футбол – гра мільйонів» - вікторина.

- Тиждень з професій «Слюсар-ремонтник, слюсар з ремонту автомобілів» та ПДР (до Всесвітнього дня без автомобілів – 22.09):

1. «Жива газета» - «Наша професія – наша гордість»;

2. «Дорожный экспресс» - игра на знання правил дорожнього руху;

3. «Твоя професія – твоє майбутнє» - зустріч з випускниками ліцею;

4. «Цікаво про професію» - бесіда із використанням презентації для учнів 1-го курсу;

- Тиждень англійської мови (до Європейського дня іноземної мови – 26.09):

1. Тематична лінійка з нагоди відкриття тижня;

2. Конкурс тематичних газет, плакатів;

3. «Funny express» - пізнавально-ігрова програма.



- Тиждень з професії верстатник широкого профілю (до Дня машинобудівника – 28.09):

1. «Жива газета» - «Я – машинобудівник!»;

2. «Я бы в токари пошел, пусть меня научат!» - зустріч із випускниками ліцею та працівниками базових підприємств – учні 1-го курсу;

3 Книжкова виставка «Світ професій» та презентація «Цікаво про токаря»;

4. «По сторінкам журналу «Мир техники и технологии» - на допомогу учням та викладачам» - рекомендаційний список.

- Тиждень астрономії

(до Всесвітнього тижня космосу 04.10-10.10):

1. Відкриття тижня – «Жива газета»;

2. «Астрономічний бій» - інтелектуальна гра;

3. «Зоряними трасами : перші кроки людства в космос» - бесіда-розповідь із переглядом фільму «Валентин Бондаренко – летчик-испытатель, член первого отряда космонавтов»;

4. «Космонавтика : калейдоскоп фактів» - леція-розповідь;

5.Рекомендаційний список «Що читати про космос, космонавтів и космічні польоти?» - для учнів ліцею;

6. Книжкова виставка «Дорога у космос».



- Тиждень предмету «Захист Вітчизни» (до Дня захисту Вітчизни та Дня українського козацтва – 14.10):

1. Тематична лінійка з нагоди відкриття тижня;

2. «Шануймо, бережімо, любім…» - вечір відпочинку до Дня захисника Вітчизни;

3. Віртуальна книжкова виставка «Есть такая профессия – Родину защищать…»;

4. Екскурсія до музею та лекція на тему «Шляхами бойової слави: 7-й Гвардійський штурмовий авіаполк»;

5. Презентація книги В. Емельяненко «В военном воздухе суровом…»;

6. «Гей ви, хлопці, хлопці запорожці!» - інтелектуально-розважальне свято.

- Тиждень математики:

1. «Жива газета» - «Царица наук приглашает…»;

2. «Математика і поезія – два крила творчості» - урок-конференція, 10-й класс;

3. «Хрестики-нулики» - інтелектуально-розважальна гра;

4. «Цікаві факти про математику» - бесіда-розповідь із використанням презентації;

5. Лекція «Українські національні традиції в математиці. Видатні люди та математики».



- Тиждень економіки:

1. Тематична лінійка з нагоди відкриття тижня;

2. «Чотири погляди» - інтегральний урок-конкурс з предметів «Основи правових знань», «Основи галузевої економіки та підприємства»;

3. Театралізована вистава «Економіка за один вечір»;

4. Огляд періодичної преси «Новини економіки» та книжкова виставка;

5. Рекомендаційний список літератури на допомогу учням «За сторінками ваших підручників. Цікава економіка».

- Тиждень інформатики та інформаційних технологій (до Всесвітнього дня інформації – 26.11 та Дня інформатики – 04.12):

1. «Жива газета»;

2. Відкритий бінарний бібліотечний урок «Пошук інформації через Інтернет»;

3. Конкурс на кращого з професії «Я – комп’ютерний геній!»;

4. Вікторина «Знавці інформатики або Професор Фортран запитує…»;

5. Книжкова виставка та огляд літератури на тему «Комп’ютерні технології на допомогу бухгалтеру та секретареві»;

6. «Цікаво про комп’ютер» - лекція-розповідь;

7. «Безпечний Інтернет» - бінарний урок – інформатика + музика.

- Тиждень біології та ОМЗ (до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом – 01.12):

1. Тематична лінійка;

2. Бесіда із презентацією «Цікаві факти з біології людини : цікаво знати»;

3. «Подорож до країни здоров’я» - усний журнал із тренінговим заняттям для підлітків;

4.«Майбутнє – без СНІДу» – зустріч із лікарем;

5. «Знати, щоб жити. Профілактика шкідливих звичок» - круглий стіл;

6. Рекомендаційний список та виставка літератури «Бережи здоров’я змолоду!»

- Тиждень права (до Всесвітнього тижня права – 6.12-10.12):

1.Загальноліцейна лінійка;

2. «Що? Де? Коли?» - вікторина з правознавства;

3.Зустріч із працівниками міліції та юристом ліцею на тему «Злочин та покарання» (правова грамотність підлітка);

4.Огляд літератури та презентація бібліографічних показчиків «Умей сказать НЕТ!(откровенный разговор с подростками») та «Правове виховання»;

5. «Що таке сім’я та шлюб? Правове становище дівчини з народу в образі Наталки Полтавки через призму сучасності» - відкритий бінарний урок правознавства та української літератури;

6. Засідання правового лекторію на тему - «Твої права та обов’язки».



- Тиждень історії:

1. «Люблю я землю Українську» -урочиста лінійка до річниці проголошення Акту Злуки ЗУНР і УНР та відкриття тижя історії;

2. Лекція - «Уроки минулого: Історія Голокосту у світі та в Україні»;

3. «Крути: символ патріотизму й жертовності в боротьбі за державну незалежність України» - вечір-реквієм;

4. «Сама історія дала їм імена. Прізвиська та псевдоніми відомих українців: особа в історії» - бесіда;

5. «Ми єдині і по духу, і по крові» - тематичний вечір до Дня Соборності.



- Тиждень хімії:

1. «Посвящение в химики» - «Жива газета»;

2. «Роль хімії в житті суспільства. Хімія – «за» і «проти» - урок-суд;

3. «Від алхіміків до хіміків» - віртуальна екскурсія до хімічного музею;

4. Книжкова виставка і презентація рекомендаційного списку «За страницами вашого ученика. Химия и біологія».

- Тиждень рідної мови

(до Міжнародного дня рідної мови – 22.01):

1. «Жива газета» до свята;

2. «Солов’їна, барвінкова – українська рідна мова» - тематичний вечір з елементами пізнавальної гри;

3. «Літературна творчість М.Гоголя. Роль українського фольклору у творчості письменника. Фатальна доля генія» - відкритий урок-гра;

4. Бібліотечний урок «Начало книгопечатания на Руси» - до річниці із часу появи першого друкованого в Україні слов’яно-руського «Букваря» І.Федорова.

5. Вистава-конкурс тематичних листівок, газет.

- Тиждень української літератури (присвячується Шевченківськім дням):

1.Загальноліцейна лінійка;

2. «Шевченко і пісня» - захист інтегрованого дослідніцько-пошукового проекту;

3. «Співець духовної сили народу. Поет Борис Олійник» - літературна вітальня з нагоди ювілею;

4. Бесіда до свята Кобзаря: «Роздуми про долю жінки, матері, сестри»;

5. Книжкова виставка та огляд літератури «Ювіляри року 2015/2016 у літературі. Україна»;

6. «Педагогічні погляди Т.Г.Шевченка у контексті розвитку освіти» - рекомендаційний бібліографічний список літератури для викладачів ліцею.



- Тиждень світової літератури

(до Всесвітнього дня поезії - 21.03):

1. «Жива газета» - початок тижня;

2. «Сильне, як смерть» - інтегровано-бінарний урок-проект зі світової літератури, української літератури та інформаційних технологій із психологічним супроводом. (тема кохання у творах Г.Тютюника «Три зозулі з поклоном» та О.Купріна «Гранатовий браслет», і водночас є узагальню вальним уроком з теми «Інформаційні технології персональної та колективної комунікації»)

3. День поезії – творчість поетів-ювілярів 2015/2016 року (Єсенін, Блок, Багріцкий, Рільке, Фет, Мандельштам, Бодлер, Гумілев).

3. Поети та письменники-ювіляри 2015/2016 навчального року – книжкова виставка-презентація;

4. Віртуальні книжкові виставки за творчістю Купріна, Буніна, Симонова, Твена, Кіплінга, Булгакова, Шоу – з нагоди ювілеїв.

- Тиждень з професії «Слюсар-складальник літальних апаратів» (до Всеукраїнськогодня авіації та космонавтики – 14.04):

1. Тематична лінійка;

2. Книжкова виставка «Нам разум дал стальные руки-крылья…» та огляд літератури для учнів;

3. Захист проекту «Моя професія – моя гордість» з презентацією з професії, виставкою технічних виробів тощо.

- Тиждень географії та екології (до Міжнародного дня Землі-Матері – 22.04 - та вшанування Чорнобильської катастрофи – 26.04):

1. «Жива газета» - «Цікаві факти із життя землі та географії»;

2. «15 кроків до скарбниці» - інтелектуальна гра з історії та географії;

3. «День Землі» - тематичний вечір.

4. «Чорнобиль – учора, сьогодні, завтра» - бесіда;

5. Екологічна вікторина;

6. Книжкова і фотовиставка виставка «Земля моя, ти очі повні сліз».

- Тиждень з охорони праці (до Всесвітнього дня охорони праці – 28.04):

1. Тематична лінійка;

2. Огляд літератури «Що читати про охорону праці та ТБ. Новинки у законодавстві» - для учнів та викладачів;

3. Розважально-інтелектуальна гра «День охорони праці»;

4. Відкритий урок-зустріч у бібліотеці проводить інженер з охорони праці - «Основні причини та заходи запобігання травматизму на виробництві».


вересень


07.09-11.09
вересень

14.09-25.09


вересень


21.09-25.09

вересень


28.09-02.10

жовтень


05.10-09.10

жовтень


12.10-16.10

жовтень


19.10-23.10

листопад


02.11-06.11

листопад


23.11-27.11

грудень


30.11-04.12

грудень


07.12-12.12

січень


14.01-21.01

лютий


03.02-07.02

лютий


17.02-21.02

березень


09.03-15.03

березень


21.03-25.03

квітень 04.04-08.04

квітень

18.04-22.04



квітень

25.04-29.04



бібліотекар, актив бібліотеки, викладач

фізичної культури, актив кабінету
бібліотекар, актив бібліотеки, викладач

фізичної культури, актив кабінету


бібліотекар, актив бібліотеки, викладач

англійської мови, актив кабінету

викладачі спецтехнології, актив кабінету, бібліотекар та актив бібліотеки


викладач астрономії, актив кабінету, бібліотекар, актив бібліотеки

викладач предмету, актив класу, бібліотекар, зав. музею та активи бібліотеки і музею

викладач предмету, бібліотекар, активи кабінету математики та бібліотеки

викладач предмету економіка, бібліотекар, активи кабінету та бібліотеки

викладачі інформатики та інформаційних технологій, актив кабінету, бібліотекар, актив бібліотеки

викладачі предметів, бібліотекар, активи кабінеті та бібліотеки

бібліотекар, актив бібліотеки, викладач права, акти кабінету, лектор із ЦСССД «Благо» Ачкасов Олександр Петрович.


бібліотекар, актив бібліотеки, викладач історії та актив кабінету історії

бібліотекар, викладачі української мови та літератури, актив бібліотеки та актив кабінету

викладачі української літератури, бібліотекар, активи кабінету та бібліотеки

викладач предмету, бібліотекар та активи бібліотеки та кабінету

викладачі та майстри в-н, бібліотекар, активи груп та бібліотеки


викладачі предметів, бібліотекар, активи кабінетів та бібліотеки


інженер та викладач з охорони праці, бібліотекар, активи кабінету та бібліотеки







7.

Підготовити та провести усні журнали:

- «Весна Победы. О последних, заключительных битвах ВОВ в 1944-1945 годах» - усній журнал;

- «Листая старый календарь» - ювілеї письменників року;

- до Дня слов’янської писемності та культури;

- «Нам разум дал стальные руки-крылья…» - до Дня космонавтики та авіації.


лютий


березень

квітень


Бібліотекар, актив бібліотеки, викладачі та майстри в-н




8.

Підготовити і провести тематичні огляди літератури:

- «На допомогу класному керівнику»;

- «Новітнє в машинобудуванні»;

- «Новинки методичної літератури» (за публікаціями журналу «Директор школи. Бібліотека»);

- «Шкільний бібліотечно-інформаційний центр» - на допомогу викладачу-предметнику загальноосвітніх предметів»;

- «Созвездие имен великих. Нобелевские лауреаты в литературе»;

- «За страницами ваших учебников (путешествие по страницам журнала «Техника молодежи»);

- тощо.


протягом року

бібліотекар




9.

Підготовити і провести вікторини, брейн-ринги:

-«Цікаві факти з біології людини : цікаво знати»;

- «Екологічна вікторина»


грудень
квітень


бібліотекар,

викладачі,

актив бібліотеки






10.

Підготувати та провести тематичні вечори:

-«Голодомор. 1932-1933 роки»;

-«Пам’яті героїв Крут»;

-«Суд над фашизмом»



листопад


січень

травень

бібліотекар, актив бібліотеки, викладачі-предметники





11.

Проекти:

- «Шевченко і пісня»;

- «Сильне, як смерть» - інтегровано-бінарний урок-проект зі світової літератури, української літератури та інформаційних технологій із психологічним супроводом;

- «Моя професія – моє майбутнє» - на тижнях з професій.



протягом року

бібліотекар, актив бібліотеки




12.

Лекції:

-«Чорнобиль: учора, сьогодні, завтра»;

- «Откуда пришла к нам азбука?» - до Дня слов’янської писемності та культури;

- «Наш Основний закон».


квітень
травень

червень


бібліотекар, викладачі,

актив бібліотеки






13.

Загальноліцейні лінійки:

- «День Знань»;

- Відкриття та закриття предметних тижнів;

- День захисника Вітчизни;

- Присвячені Дням спеціаліста та тижням з професій, яким навчаються у ліцеї;

- Присвячені календарним та святковим датам.


1 вересня

протягом року


бібліотекар та актив бібліотеки




14.

Разом із класними керівниками та майстрами в-н провести відкрити виховні години:

- День Святого Миколая;

- «Рідне слово, материнська мова» - до Міжнародного дня рідної мови;

- «Есть такая професія – Родину защищать»;

- «Страницы истории: Вторая Мировая – день за днем к Победе».

грудень


лютий
грудень
травень

бібліотекар, викладачі та майстри в-н, актив бібліотеки та

груп





15.

Зустрічі:

- з Харківським поетом;

- з ветеранами Афганської війни, випускниками ліцею;

- з ветеранами Великої Вітчизняної війни

- з юристом ліцею на тему «Мої права і обов’язки» (правова грамотність підлітка).


протягом року

бібліотекар, викладачі предметів «Захист Вітчизни» та української мови та літератури, права, актив бібліотеки та кабінетів




3.3 Довідково-інформаційне обслуговування

1.

Провести моніторинг інформаційних потреб користувачів бібліотеки (керівників,учнів та педагогічних працівників) за допомогою опитування .

вересень

бібліотекар




2.

Постійно здійснювати інформаційне обслуговування педагогічних працівників у режимі вибіркового розповсюджування інформації на базі нових надходжень до ДІФу.

протягом року

бібліотекар




3.

Постійно здійснювати інформаційне обслуговування керівників ліцею з використанням елементів диференційованого обслуговування керівників.

протягом року

бібліотекар




4.

Постійно здійснювати масове та індивідуальне інформаційне обслуговування через:

- виставки нових надходжень;

- перегляди літератури, яка надійшла до фонду;

- усне інформування на педрадах або лінійках, зборах тощо;

- газету бібліотеки ліцею «Бібліотечний вісник»;

- сайт ліцею (у розділі «Бібліотека»).



протягом року

бібліотекар




5.

Поповнювати постійно діючи книжкові виставки літератури (дивись розділ «Масова робота»).

постійно

бібліотекар




6.

На інформаційному стенді «Ювіляри року» оновлювати інформацію 2-чі на місяць.

постійно

бібліотекар




7.

Постійно поповнювати тематичні папки:

- «Сторінки історії»;

- «Харків, Харків, де твоє обличчя?»;

- «Голодомор»;

-«Славетні імена»;

-«Харківщина поетична»;

- «Антологія таємничих випадків»;

- «Глобус України»;

- «Про нас пишуть»;

- «Сучасний урок: проектування, реалізація, аналіз»;

-«ПТО. Нормативно-правове регулювання». -


постійно

бібліотекар, актив бібліотеки




8.

Проводити дні інформації для педагогічних працівників 1 раз на місяць: «Новинки библиотеки (литература и періодика)».

протягом року

бібліотекар




9.

Разом із викладачами та майстрами виробничого навчання провести Дні спеціаліста та тижні з професій, яким навчаються в ліцеї (згідно плану масових заходів)

протягом року




бібліотекар, викладачі та майстри виробничого навчання, актив бібліотеки та актив ліцею.




10.

Створювати до засідань педрад, засідань методичних комісій бібліографічні покажчики та рекомендаційні списки літератури за темами засідань.

протягом року

бібліотекар




11.

Підготовити бібліографічні списки на допомогу викладачу (математика, фізика, хімія, біологія), класному керівнику, учню-дипломнику.

протягом року

бібліотекар




12.

Постійно поповнювати літературою методичний кабінет ліцею.

протягом року

бібліотекар




13.

Протягом року постійно здійснювати облік інформаційних заходів, які проводяться у бібліотеці ліцею.

протягом року

бібліотекар




3.4 Формування інформаційної культури особистості учнів

1.

Скласти план та графік проведення бібліотечних уроків по групам, та затвердити його у директора ліцею.

вересень

бібліотекар




4. Бібліотечний фонд

4.1 Організація комплектування фонду

1.

Оформити замовлення на навчальну літературу (згідно бланків-замовлень, які отримує бібліотека від МНЦ ПТНЗ Харківської області)

протягом року

бібліотекар




2.

Укласти договір на отримання літератури від книжкового магазину "Books" (за рахунок коштів від макулатури).

протягом року

бібліотекар




3.

Організувати передплату на періодичні видання на 2016 рік.

друге півріччя 2014 року

бібліотекар





4.2 Комплектування фонду

1

Здійснювати комплектування бібліотечного фонду літературою, нормативно-технічною документацією, навчально-програмною документацією, електронними носіями інформації через МНЦ ПТНЗ Харківської області, видавництво «Фоліо» та книжкові магазин «Books».

протягом року

бібліотекар




2.

Поповнювати фонд неопублікованих матеріалів (сценарії масових заходів, методичних розробок, бібліографічних списків тощо)

протягом року

бібліотекар




4.3 Наукова та технічна обробка літератури

1.

Здійснення обліку (реєстраційного, сумарного та індивідуального), технічної обробки, каталогізації, розміщення всіх видів видань, що надійшли до бібліотеки.

протягом року

бібліотекар




2.

Постійне оформлення «Журналу обліку літератури, що прийнята замість загубленої».

протягом року

бібліотекар




3.

Виявлення зношених, застарілих, втрачених видань. Регулярне оформлення актів на списання літератури.

протягом року

бібліотекар




4.

Систематичне здійснення розстановки літератури за таблицями ББК та обезпилювання літератури.

протягом року

бібліотекар




5.

Оформлення поличних роздільників.

протягом року

бібліотекар




5. Організація довідково-пошукового апарату

1.

Продовжити роботу по створенню електронного каталогу бібліотечного фонду.

протягом року

бібліотекар




2.

Продовжити ведення, поповнення та редагування картотек бібліотеки.

протягом року

бібліотекар




3.

Постійно вести аналітико-синтетичну обробку матеріалів для тематичних картотек з газет та журналів.

протягом року

бібліотекар




4.

Продовжувати вести картотеку облікових карток фонду шкільних підручників.

протягом року

бібліотекар




6. Взаємодія з іншими органами інформації

1.

Постійно підтримувати взаємо зв’язки із бібліотекарями інших навчальних закладів ПТНЗ області.

протягом року

бібліотекар




2.

Постійно взаємодіяти із НМЦ ПТО Харківської області.

протягом року

бібліотекар




3.

В разі потреби звертатися за допомогою до ЦБМ в режимі міжбібліотечного абонемента (МБА).

протягом року

бібліотекар




7. Підвищення професійного рівня

1.

З метою підвищення кваліфікації:

- регулярне відвідування семінарів-практикумів бібліотекарів ПТНЗ Харківської області;

- систематичне ознайомлення з новою літературою та з матеріалами розсилки пошукової системи Google з бібліотечній справи та бібліографії;

- постійно підвищувати власний рівень комп’ютерної грамотності;

- постійно відвідувати заходи колег-бібліотекарів ПТНЗ області;

- приймати активну участь у роботі методичних об’єднань ліцею.



протягом року

бібліотекар




8. Організація роботи бібліотечної ради та бібліотечного активу

1.

Залучати актив бібліотеки до роботи:

- Ремонт книг.

- Робота з боржниками(Виявлення боржників, інформація класних керівників).

- Видача підручників, робота по доставці нової літератури.

- Обробка нової літератури, що надійшла до бібліотеки.

- Залучення учнів до розробки та проведення масових заходів у бібліотеці та в ліцеї.



протягом року

бібліотекар




2.

Провести заняття з бібліотечним активом на теми:

- Бібліотека. Структура бібліотеки (абонемент, читальний зал, книгосховище)

- Розташування книг в бібліотеці.

- Система каталогів та картотек в бібліотеці, їх призначення.

- Каталожна картка та бібліографічна запис.


вересень


жовтень
грудень

лютий


бібліотекар




3.

Провести практичні занять з активом:

- Бібліографічна запис та написання каталожних карток.

- Розташування книг у фонді.

- Пошук інформації в бібліотеці з використанням традиційних та електронних носіїв.



листопад
січень


жовтень


бібліотекар




4.

Організація допомоги бібліотекарю в санітарний день.

протягом року

бібліотекар





Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал