Питання до заліку з курсу психодіагностика



Скачати 25.28 Kb.

Дата конвертації17.01.2017
Розмір25.28 Kb.

ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ З КУРСУ ПСИХОДІАГНОСТИКА

1.
Поняття психодіагностики. Предмет і структура психодіагностики.
2.
Області використання психодіагностики.
3.
Зробіть порівняльну характеристику психодіагностики та диференційної психології.
4.
Зробіть порівняльну характеристику психодіагностики та психологічної оцінки.
5.
Зробіть порівняльну характеристику психодіагностики та психометрії.
6.
Охарактеризуйте витоки психодіагностики як науки (Гальтон, Біне, Кеттел, Спірмен).
7.
Охарактеризуйте історію розвитку психодіагностики інтелекту.
8.
Охарактеризуйте історію розвитку «особистісної» психодіагностики.
9.
Охарактеризуйте історію розвитку «проективної» психодіагностики.
10.
Охарактеризуйте історію розвитку психодіагностики у дореволюційній Росії та в
СРСР.
11.
Визначте специфічні риси психодіагностичного методу.
12.
Дайте загальну характеристику основних діагностичних підходів. Наведіть приклади.
13.
Визначте та охарактеризуйте основні сфери застосування психодіагностичних методик.
14.
Поняття тесту. Тест як основний інструмент діагностики
15.
Охарактеризуйте різновиди тестів. Наведіть приклади.
16.
Комп’ютеризовані і комп’ютерні тести.
17.
«Об’єктивні» тести особистості.
18.
Адаптація зарубіжних тестів.
19.
Поняття психологічного діагнозу.
20.
Визначте і охарактеризуйте основні напрямки у роботі психодіагноста
(за Я. Рейковським).
21.
Визначте та охарактеризуйте основні помилки психологічного діагнозу. Наведіть приклади.
22.
Дайте загальну характеристику етапу збору даних.
23.
Охарактеризуйте основні різновиди психодіагностичних ситуацій.
24.
Дайте загальну характеристику етапу переробки інформації.
25.
Дайте загальну характеристику етапу прийняття рішення.
26.
Охарактеризуйте рівні діагностичних заключень
27.
Перерахуйте та коротко охарактеризуйте типи психологічного діагнозу.
28.
Охарактеризуйте етичні принципи психодіагностичного дослідження.
29.
Поняття інтелекту. Визначте основні підходи до визначення інтелекту.
30.
Наведіть основні положення на яких базується психометрична модель інтелекту.
31.
Охарактеризуйте ієрархічні теорії структури інтелекту.
32.
Охарактеризуйте модель структури інтелекту за Терстоуном.
33.
Охарактеризуйте модель структури інтелекту за Гілфордом.
34.
Охарактеризуйте модель структури інтелекту за Кеттеллом.
35.
Охарактеризуйте модель структури інтелекту за Айзенком.
36.
Охарактеризуйте модель структури інтелекту за Стернбергом.
37.
Назвіть різновиди тестів, якими вимірюється інтелект, наведіть приклади до кожного різновиду.
38.
Охарактеризуйте стандартний показник IQ. Розподіл тестових оцінок інтелекту.
39.
Визначте основні фактори, що впливають на рівень виміряного інтелекту (показник
IQ).
40.
Визначте основні проблеми вимірювання інтелекту, які існують на сучасному етапі у психодіагностиці.
41.
Охарактеризуйте різновиди особистісних опитувальників. Наведіть приклади до кожного різновиду.
42.
Охарактеризуйте можливі форми запитань у особистісних опитувальниках. Наведіть приклади.

43.
Охарактеризуйте можливі форми представлення результатів особистісних опитувальників.
44.
Розкрийте суть основних установок на відповіді та визначте способи їх подолання.
45.
Охарактеризуйте проблему розуміння питань та мінливість відповідей в особистісних опитувальниках.
46.
Визначте сутність психометричного парадоксу.
47.
Визначте основні фактори, які детермінують відповідь в особистісних опитувальниках.
48.
Визначте основні проблеми вимірювання особистості, які існують на сучасному етапі у психодіагностиці.
49.
Поняття проекції у психодіагностиці. Передісторія проективної діагностики.
50.
Несвідоме та проективні методики.
51.
Охарактеризуйте основні риси проективного підходу у психодіагностиці.
52.
Охарактеризуйте основні різновиди проективних методик, наведіть приклади до кожного різновиду.
53.
Визначте роль стимулу у проективних методиках.


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал