Питання до іспиту з дисципліни «Конфліктологія»



Скачати 27.89 Kb.

Дата конвертації10.03.2017
Розмір27.89 Kb.

Питання до іспиту з дисципліни «Конфліктологія»
1.
Сутність конфлікту та його характерні риси.
2.
Конфліктологія: зміст, історія, сфера застосування у суспільстві.
3.
Причини та наслідки конфліктів в організації: ознаки, функції, класифікація.
4.
Система управління конфліктами в організації: зміст, необхідність, принципи, методи.
5.
Технологія розв‘язання конфліктів.
6.
Безконфліктне спілкування в процесі проведення професійних переговорів і нарад.
7.
Технологія профілактики й запобігання виникненню конфліктів.
8.
Діагностика конфлікту і коригування поведінки його учасників.
9.
Технологія прогнозування розвитку конфліктів.
10.
Технологія управління стресами в конфліктній ситуації.
11.
Теоретичні аспекти конфлікту: визначення конфлікту, структурні елементи, учасники конфлікту.
12.
Конфліктна ситуація, напруженість, інцидент та результати конфлікту.
13.
Характерні ознаки прояву конфлікту. Сигнали конфлікту. Початок конфлікту.
14.
Об’єктивні й суб’єктивні складові конфліктної взаємодії. Предмет конфлікту.
15.
Функції конфліктів і їхня спрямованість. Функціональне призначення конфлікту. Функціональна спрямованість конфлікту.
16.
Класифікація причин конфліктів. Типові причини виникнення конфліктів в організації. Помилки управління.
17.
Система управління конфліктами. Структура системи управління конфліктами.
18.
Основні періоди й етапи розвитку конфлікту. Ескалація конфлікту.
Реверсія конфлікту.
19.
Передумови успіху, труднощі профілактики та запобігання конфліктам.
20.
Мотиви, потреби та інтереси учасників конфлікту.
21.
Поняття «Конфлікт». Ознаки конфлікту. Класифікація конфліктів.
22.
Сутність та значення процесів профілактики та запобігання виникненню конфліктів.
23.
Конструктивний і деструктивний вплив конфлікту на соціальне оточення та його учасників.
24.
Форми, критерії, результати завершення конфліктів.
25.
Умови й фактори продуктивного завершення конфліктів.
26.
Методологія регулювання конфліктів у виробничих умовах.
27.
Роль менеджера в процесі управління конфліктами.
28.
Форми та технології втручання менеджера у конфлікт.

29.
Межі поширення конфлікту: просторова, часова, суб‘єкта, суб‘єктивна.
30.
Сутність процесу розв‘язання конфлікту.
31.
Загальні принципи управління конфліктами.
32.
Інструменти управління емоціями у профілактиці й запобіганні конфліктами
33.
Динаміка конфлікту з урахуванням деформації взаємин його учасників.
34.
Рекомендації організаторам та учасникам переговорів і нарад із позицій безконфліктного спілкування і результативного завершення.
35.
Переговори й наради у професійній діяльності с точки зору конфлікту.
36.
Формування культури проведення переговорів і нарад в організації.
37.
Рекомендації організаторам та учасникам переговорів і нарад із позицій безконфліктного спілкування і результативного завершення.
38.
Правила поводження з конфліктами в організації.
39.
Система управління конфліктами в організації: зміст, необхідність, принципи, методи.
40.
Позитивні наслідки конфліктів для суспільства і організацій.
41.
Негативні наслідки конфліктів для суспільства і організацій.
42.
Стресові ситуації. Прийоми виходу зі стресових ситуацій.
43.
Методи управління конфліктами.
44.
Психологічна готовність членів трудового колективу протистояти стресам.
45.
Техніка ведення ділових переговорів.
46.
Технологія організації та проведення ділових нарад.
47.
Об‘єктивна необхідність регулювання конфліктів у виробничих умовах.
48.
Типові помилки під час розв‘язання конфліктів.
49.
Позиції та стилі поведінки учасників конфлікту.
50.
Правила розв‘язання конфліктів
51.
Стресори. Класифікація стресорів та їхніх наслідків.
52.
Сутність, фактори та види стресів.
53.
Умови запобігання стресам.
54.
Особливості прогнозування конфліктів.
55.
Прийоми нейтралізації стресів.
56.
Рівні та методи управління стресами.
57.
Інструментарій технології діагностики конфлікту.
58.
Конструктивний інструментарій розв‘язання конфліктів.
59.
Динаміка розвитку внутрішнього напруження під час стресу.
60.
Інструмент профілактики й запобігання конфліктами.
61.
Дії керівника в процесі розвитку конфлікту.
62.
Технологія діагностики конфлікту.


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал