Питання до екзамену



Скачати 43.31 Kb.
Дата конвертації10.04.2017
Розмір43.31 Kb.
Питання до екзамену

1.Дошкільна лінгводидактика як педагогічна наука та навчальна дисципліна.

2.Значення рідної мови та мовлення у розвитку особистості дошкільника.

3.Методологічні засади дошкільної лінгводидактики.

4.Психологічні та психолінгвістичні засади дошкільної лінгводидактики.

5.Природничі основи дошкільної лінгводидактики.

6.Лінгвистика – наукова база дошкільної лінгводидактики.

7.Характеристика навчально-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку.

8.Становлення і розвиток мовленнєвого спілкування у дітей дошкільного віку.

9.Організація професійно-мовленнєвого спілкування вихователя з дітьми.

10.К.Д.Ушинський – основоположник методики початкового навчання дітей рідної мови.

11. Лінгводидактична спадщина І.І. Срезнєвського.

12.Проблема розвитку мовлення дошкільнят в системі національного дошкільного закладу С.Русової.

13.«Рідномовні обов’язки» І.Огієнко.

14.Лінгводидактична концепція В.О.Сухомлинського.

15.Сучасний стан розвитку лінгводидактики в Україні.

16.Становлення і розвиток дошкільної лінгводидактики в зарубіжних країнах.

17.Закономірності та принципи навчання дітей рідної мови.

18.Мета та завдання дошкільного закладу з розвитку мовлення і навчання дітей рідної мови.

1.9Характеристика засобів розвитку мовлення та навчання дітей мови.

20.Програмове забезпечення навчання дітей рідної мови в ДНЗ.

21.Змістова характеристика видів мовленнєвої компетенції дошкільників.

22.Загальна характеристика мовленнєвих занять та дидактичні умови до них.

23.Класифікація методів та прийомів навчання дітей рідної мови.

24.Становлення і розвиток мовлення дітей раннього віку (першого, другого, третього років життя).

25. Завдання та зміст роботи з формування граматично правильного мовленню.

26. Шляхи формування граматично правильного мовлення дошкільників.

27. Закономірності засвоєння дітьми дошкільного віку граматичної будови мовлення.

28. Типові помилки в мовленні дітей дошкільного віку та причини їх виникнення.

29. Методика роботи по ознайомленню дошкільників зі способами словотворення (за А.Г.Арушановою).

30. Дидактичні ігри та вправи у формування граматично правильного мовлення.

31. Поняття словникової роботи, зміст та її завдання на етапі дошкільного віку.

32. Характеристика методів словникової роботи т специфіка їх використання в різних

вікових групах.

33. Прийоми словникової роботи та своєрідність їх використання в різних вікових

групах.


34. Малі жанри фольклору та їх місце у словникові роботі з дітьми. Загадки. Методика

їх використання в різних вікових групах.

35. Види занять з розвитку словника. Методика проведення занять по ознайомленню

дітей з якостями та властивостями предметів ( за В.Й.Логіновою).

36. Зміст і методика проведення занять з розвитку словника по формуванню видових

та родових узагальнень (за В.Й.Логіновою).

37. Дидактичні ігри та вправи у словниковій роботі.

38. Поняття звукової культури мовлення. Передумови виховання звукової культури

мовлення дошкільників.

39. Особливості звуковимови дітей різного дошкільного віку. Завдання виховання

звукової культури мовлення.

40. Методика роботи з виховання звукової культури мовлення в середній

41. Прийоми формування правильної звуко- та слово вимови у дітей дошкільного;

їх місце в структурі заняття з виховання звукової культури мовлення.

42. Методика роботи з виховання звукової культури мовлення в старшій групі закладу

дошкільної освіти.

43. Етапи навчання правильній звуковикові.

44. Заняття як форма роботи з виховання звукової культури мовлення.

45. Психологічні засади методики навчання дошкільників грамоти.

46.. Лінгвістичні засади методики навчання дошкільників грамоти.

59. Педагогічні засади методики навчання дошкільників грамоті.

47. Історичний огляд методів навчання грамоти.

48. Характеристика сучасного звукового аналітико-синтетичного методу навчання

грамоти.


49. Прийоми звукового аналізу, як складова сучасного звукового аналітико- синтетичного методу навчання грамоти.

50. Прийоми звукового синтезу, як складова сучасного звукового аналітико- синтетичного методу навчання грамоти.

51.. Зміст та форми роботи з підготовки до навчання грамоти дітей другої молодшої групи.

52. Зміст роботи з підготовки до навчання грамоти дітей середньої групи. Методика навчання дошкільників інтонуванню звуків у слові (за Л.Є.Журовою).

53. Загальне поняття фонемного (звукового) аналізу слів. Методика навчання старших дошкільників виділяти послідовність звуків у слові.

54. Методика навчання старших дошкільників повному фонемному (звуковому) аналізу слів..

55. Шляхи ознайомлення дітей молодшої та середньої групи з поняттями «звук», «слово».

56. Методика проведення заняття з навчання читанню дітей старшого дошкільного віку.

57. Методика роботи по ознайомленню дошкільників зі складовою структурою слова, з ударним складом.

58. Методика роботи ознайомленню дошкільників з реченням, його словесним складом.

59. Методика навчання дошкільників читанню за методом М. Зайцева.

60. Підготовка руки дитини до письма.



61. Система вправ на розвиток а) мовленнєвого апарата; б) мовленнєвого дихання.

62. Методика проведення занять з формування граматично правильного мовлення в різних вікових групах.

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал