Питання до екзамену 2 ом, дз



Скачати 15.11 Kb.
Pdf просмотр
Дата конвертації07.06.2017
Розмір15.11 Kb.

ПИТАННЯ ДО ЕКЗАМЕНУ 2 ОМ, ДЗ
1. Предмет психології
2. Завдання психологічної науки
3. Класифікація психічних явищ.
4. Галузі психології
5. Основніі методи науково-психологічних досліджень.
6. Спостереження як метод дослідження.
7. Метод эксперименту. Види эксперименту.
8. Методи опитування.
9. Додаткові методи науково-психологічних досліджень.
10. Виникнення психіки на окремому етапі розвитку матерії. Розвиток психіки у світі тварин.
11. Форми поведінки тварин.
12. Відмінність психіки людини і тварини.
13. Поняття про свідомість. Структура свідомості.
14. Роль праці та мови у процесі виникнення і розвитку свідомості.
15. Поняття про особистість. Взаємозв’язок між поняттями «індивід», «особистість»,
«індивідуальність».
16. Формування особистості. Конституція України про розвиток особистості.
17. Структура особистості за С.Л. Рубінштейном.
18. Спрямовоність особтстості.
19. Самосвідомість та «Я-концепція» особистості.
20. Самооцінка – цнетральний компонент «Я-концепції». Види самооцінки.
21. Поняття про діяльність. Відмінність діяльності людини від поведінки тварин.
22. Структурні компоненти діяльності.
23. Характеристика основних видів діяльності.
24. Уміння, навички та звички людини як результат діяльності, процес їх формування.
25. Поняття про увагу та її фізіологічні основи.
26. Види уваги.
27. Властивості уваги.
28. Поняття про відчуття. Аналізатори як органи відчуттів.
29. Властивості відчуттів.
30. Класифікація відчуттів.
31. Види відчуттів.
32. Загальні закономірності відчуттів.
33. Поняття про сприймання, його фізіологічні основи. Види сприймання.
34. Властивості сприймання.
35. Індивідуальні особливості сприймання.
36. Поняття про пам'ять. Види пам’яті.
37. Характеристика процесу запам’ятовування.
38. Характеристика процесів збереження і забування.
39. Характеристика процесу відтворення.
40. Прийоми успішного запам’ятовування.
41. Процеси пам’яті. Їх характеристика.
42. Індивідуальні відмінності пам’яті та умови ефективного запам’ятовування.
43. Мислення як вища форма пізнавальної діяльності людини. Фізіологічні основи мислення.
44. Характеристика операцій мислення.

45. Характеристика форм мислення.
46. Класифікація мислення. Характеристика видів мислення.
47. Характеристика мислительної діяльності. Якості розуму.
48. Індивідуальні відмінності в мисленні людини.
49. Поняття про мову та її функції.
50. Види мовлення.
51. Поняття про уяву, її фізіологічні основи. Види уяви. Мрія як особливий вид уяви.
52. Механізми уяви.
53. Поняття про творчість. Творчість як процес розв’язування творчих задач.
54. Загальне поняття про емоції та почуття, їх фізіологічні основи. Види почуттів.
55. Форми переживання почуттів.
56. Поняття про волю, її фізіологічні основи. Структура вольової дії.
57. Вольові якості особистості.
58. Поняття про темперамент, його фізіологічні основи.
59. Властивості темпераменту.
60. Типологія темпераментів.
61. Поняття про характер. Природні та соціальні передумови характеру. Структура характеру.
62. Поняття про здібності та їх природу.
63. Види та структура здібностей.
64. Рівні розвитку здібностей.
65. Умови розвитку здібностей.





Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал