Перелік можливих науково-методичних проблем



Скачати 28.08 Kb.
Дата конвертації12.05.2017
Розмір28.08 Kb.
Додаток

ПЕРЕЛІК МОЖЛИВИХ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИХ ПРОБЛЕМ

1. Використання інноваційних методів при вивченні історії рідного краю, виховання патріотизму в учнівської молоді.

2. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності.

3. Використання ідіом при вивченні англійської мови в старших классах.

4. Використання сучасних інформаційних технологій при викладанні предмета.

5. Творче використання потенціалу обдарованих учнів на уроках та в позаурочній роботі з предмета із застосуванням мультимедійних можливостей, комп’ютерів для підвищення їх інтересу до навчання.

6. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на  уроках математики.

7. Формування мовленнєво-комунікативних умінь у процесі вивчення української мови.

8.Спрямування уроків української мови і літератури на виховання в учнів загальнолюдських моральних цінностей.

9. Розвиток толерантного ставлення до культури інших народів на уроках української літератури.

10. Проектна технологія на уроках трудового навчання.

11. Формування технічної грамотної особистості, підготовленої до життя і діяльності в умовах сучасного суспільства.

12. Використання інтерактивних методів навчання на уроках географії.

13. Форми і методи екологічного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах.

14.Спрямування уроків російської мови на виховання в учнів загальнолюдських моральних цінностей.

15. Формування витривалості в учнів загальноосвітньої школи.

16. Активізація навчальної діяльності молодших школярів у процесі використання дидактичних ігор.

17.Розвиток  творчого  потенціалу  вчителя та  учня шляхом  впровадження інтерактивних та комп’ютерних технологій. 

18.Формування і розвиток творчих здібностей учнів на основі здійснення диференційованого та індивідуального підходу.

19. Формування творчої особистості шляхом впровадження інноваційних технологій навчання та підвищення професійної компетентності педагогів.

20. Формування потреби, умінь та навичок самостійної роботи учнів у процесі навчання – одна із важливих умов розвитку творчої особистості.

21. Через творчість учителя до розвитку особистості кожного школяра і підвищення творчої активності обдарованих дітей у процесі впровадження нових педагогічних технологій.

22. Всебічний розвиток особистості сільського школяра на основі прогресивних освітніх технологій.

23. Розвиток творчих здібностей учнів на основі використання нестандартних форм та нових освітніх технологій в організації пізнавальної інтелектуальної діяльності учнів.

24. Створення умов для розвитку особистості, формування навичок самостійного наукового пізнання, інтересу до навчання шляхом упровадження інноваційних технологій, надання учням оптимальних можливостей для отримання різнобічної освіти та високої культури, реалізації творчих здібностей і нахилів у ім’я збагачення творчого, культурного та інтелектуального потенціалу як найвищої цінності нації, відродження і утвердження національної культури, духовної єдності громадян України.

25. Використання сучасних освітніх технологій у навчально-виховному процесі як необхідна передумова росту вчителя, розвитку здібностей учнів. 



26. Естетичне виховання школярів як один із засобів творчого розвитку особистості.

27. Упровадження особистісно зорієнтованого навчання з метою попередження втрати інтересу до навчання при переході з класу в клас.

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал